Sivuja: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 373
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2021136 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4387



Profiili
« Vastaus #2100 : 21.09.2013 20:43:16 »

Täällä Ruotsissa missä mä asun kyllä palaa Cool Poislukien tietty nää tietyt joilla palaa varmaan 365 päivää vuodessa, mutta tarkoitan nyt näitä omakotitaloasukkeja jne. Takuulla eri puolilla maata eri jutut, tää on kuitenkin landea ja aika pimeää on ilman valoja.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4387



Profiili
« Vastaus #2101 : 21.09.2013 20:49:19 »

Ihan sama se tosin on Suomessakin tietyissä paikoissa, aivan taatusti niillä tietyillä Joensuussa on jo systeemit viriteltynä. Minä itse pidin valoja pyhäpäivästä siihen asti kuin alkoi lumet sulaa.

Saas muuten nähdä, että millainen talvi täällä on. Sanoivat, että tänne tulee lumi usein vasta tammikuussa ja pakkasta on ollut kuulemma korkeimmillaan -20. Mulle se kyllä sopii, koska haluan käydä lenkillä kaikkina vuodenaikoina ja Itä-Suomessa joutui pukeutumaan suunnilleen koko vaatevarastoonsa jos mieli ulos kun oli usein mittarissa lähemmäs -30 ja ylikin.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4387



Profiili
« Vastaus #2102 : 22.09.2013 00:28:58 »

No, kutsukoon kuka niitä miksi hyvänsä: nythän on kyse siis käsitteistä eikä itse artefakteista Cool Käsitetasolla jos tarkastelee asioita, niin siihen vaikuttaa tarkastelijan sosiokulttuurinen tausta yhtä lailla kuin se konteksti mistä käsin sitä tarkastellaan. Johtopäätös: minulle ne ovat aina jouluvaloja (koska pidän sanasta "jouluvalot" -myös institutionaalisella tasolla tarkasteltuna-) ja muille ne voivat olla esim. juhlavaloja tai tunnelmavaloja.

Jännä muuten, että tartuit käsitteeseen..  Harvinaista, ja johtuu ilmeisesti siitä että mainitsin sanan "ruotsalaiset" joka on myös yleistävä käsite (kuten tietysti sana "jouluvalot").
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4387



Profiili
« Vastaus #2103 : 22.09.2013 00:32:29 »

Päivän siis huipensi pieni kulttuurintutkimuksellinen insight mikä tekee hyvää, varsinkin kun en ole taas aikoihin tehnyt muuta kuin ihan toisen alan töitä Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4387



Profiili
« Vastaus #2104 : 27.09.2013 20:26:28 »

Kävin pankissa nostamassa palkat, nyt on pirusti käteistä Tongue Kunhan saan sotun ja pankkitilin > let's do some serios netshopping Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4387



Profiili
« Vastaus #2105 : 27.09.2013 23:23:40 »

Kävin pankissa nostamassa palkat, nyt on pirusti käteistä Tongue Kunhan saan sotun ja pankkitilin > let's do some serios netshopping Afro

Joo, ja oon näköjään muuttanut nyt pois Suomesta, eli ts. se sotu tulee joskus Cool Hieno homma myös se, että huomasin tiedoissa olevan väärän postinumeron crazy2 = Postia Skatteverketille ja Maistraattiin, great.. Ja vielä joku kysyy, että mitä hyötyä on siitä että on luonteeltaan positiivinen Grin Grin Tässä kun tekis listan kaikista hankaluuksista mitä tässä on ollut viime aikoina, niin oh god.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4387



Profiili
« Vastaus #2106 : 29.09.2013 22:17:27 »

Pistin tilaukseen tosi hienon suihkuverhon smitten smitten smitten

Ja vähän mustaa pitsiä johon verhoutua.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Solnishko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #2107 : 04.10.2013 16:17:48 »

Sain työhakemuksen vihdoin laadittua ja postiin.

Kapteenitar viimetinka.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2108 : 05.10.2013 20:10:27 »

Kunnon unien vaikutusta ei voi vähätellä  Smiley Ihanan tasapainoinen olo koska nukuin viime yön erittäin sikeesti. Unihäiriötä on lähipiirissä ollut monella. Ajanlaatu on erikoinen...

Mulla on ollut sisustusviikko ja vielä huomennakin jatkuu koska tänään olen vaan fiilistellyt hyvis fiboissa saamatta mitään aikaseks. Ei haittaa  Smiley
Sain eilen uuden läppärin ja
mun äiti toi tänään kanervia ja ostin ison lyhdyn parvekkelle joten sekin tila sai uutta väriä ja valoa.
Syksyä rakastan  smitten Väriaika on ihan parasta
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4387



Profiili
« Vastaus #2109 : 08.10.2013 20:26:04 »

Löysin skorpparin angel Onneks sekin kerkes olla sinkkuna ihan tarpeeks monta vuotta, joten sitä ei haita tällaisen ikisinkkutapojen jumittaman tyypin hitaat toimintamallit Tongue

 smitten smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2110 : 09.10.2013 12:21:03 »

Löysin skorpparin angel Onneks sekin kerkes olla sinkkuna ihan tarpeeks monta vuotta, joten sitä ei haita tällaisen ikisinkkutapojen jumittaman tyypin hitaat toimintamallit Tongue

 smitten smitten smitten

 smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Indium
Vieras
« Vastaus #2111 : 09.10.2013 19:34:15 »

Sain auttaa pientä kissanpentua, ja olin aivan totaalisen myyty sille smitten

Voipi olla että lähiaikoina ko. pentu on myyty mulle  Cheesy
Saa nähä. Ilahduttava kohtaaminen joka tapauksessa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2112 : 11.10.2013 17:09:52 »

Oi, kissanpennut  smitten

Olen uinunut miltei koko päivän ja olo on hyvä. Huomenna on messut ja tulee olemaan mielenkiintoisia kohtaamisia koska olen houkutellut mukaan kolme ihmistä jotka eivät tunne toisiaan. Hehee  Smiley Tästä tulee vielä hyvä juttu
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2113 : 11.10.2013 17:57:35 »

Oi, kissanpennut  smitten

Olen uinunut miltei koko päivän ja olo on hyvä. Huomenna on messut ja tulee olemaan mielenkiintoisia kohtaamisia koska olen houkutellut mukaan kolme ihmistä jotka eivät tunne toisiaan. Hehee  Smiley Tästä tulee vielä hyvä juttu

Äläkää puhuko kissoista. Shocked noon liian söpöjä. Huh :Smiley

pikkari, minun piti lukkee monesti tuo sun viesti.Ajattelin että oot uinu koko päivän.. Wink :Smiley Tongue Tongue
Mut kiva että oot piristyny.. Wink angel smitten
Yläkerran väki rakastaa meitä..jokaista.. Wink :Smiley angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2114 : 13.10.2013 16:20:06 »

Koko viikonloppu ollut niin mukava jopa nostattava fiilis ettei aikoihin ollut tällaista  smitten
Messut oli kivat ja uutta tietoa saatiin.
Kaksi ystävääni oli mukana eivätkä tunteneet toisiaan aiemmin mutta heti tulivat tosi hyvin toimeen, vaihtoivat puh.numeroita ja haluavat tutustua paremmin. Hyvähyvä  Smiley
Koettiin kolmisin aika erikoisia tuntemuksia yhtä aikaa josta kirjoitan myöhemmin
Messujen jälkeen mentiin terassille ja siitä karaokemestaan jossa laulettiin äänemme käheiksi

Aloitan laulutunnit uudestaan koska en muistanutkaan miten kivaa hoilottaminen on ja mun laulumaikka ehdotti jo aiemmin et kävisin kerran viikossa kehittämässä ääntäni.
Tänäänkin oon laulanut ja illalla tapaan komean miehen joka on myös ns spirituaalinen tapaus. Meillä on treffit  Wink
Sitä ennen ystävä tulee käymään luonani ja odotan sitäkin kohtaamista.

Välillä en kyllä käsitä tätä elämää et miten voi olla aivan hirveen kamala olo ja sit toisinaan näin älyttömän hyvä fiilis. Pitäis olla enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, varsinkin kun mun ympärillä on sellasia kultakimpaleita joita aivan aidosti rakastan  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 373
  Tulostusversio  
 
Siirry: