Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 658224 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #15 : 06.02.2006 19:57:21 »

Hei !

minua askarruttaa hiukan rakkaus asiat....
joten voisitko nostaa minullekin kortin?  Undecided


 askendentti  skorpioni  aurinko vaaka  kuu  kauris
tallennettu
auli.huovinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #16 : 06.02.2006 20:09:29 »

Nimimerkkini mukaisesti aloitan nyt tähän viestiketjun, jossa minua voi pyytää "nostamaan" vasta hankituista enkelikorteistani JUURI SINULLE sopivan kortin johonkin askarruttavaan asiaan tai elämäntilanteeseen liittyen. Mitään tarkkaa vastausta näillä korteilla EI sitten saa, mutta on niissä aina jokin sopiva sanoma kulloiseenkin tilanteeseen. Ja oman intuitiosi kautta kortin sanoma "aukeaa" sinulle itsellesi parhaiten sopivalla tavalla. Älkää ottako vastauksia/näitä kortteja kuitenkaan liian vakavasti.

Itse tässä aluksi mietin, että kannattaako tämä tällainen täällä astrossa, niin sainpa korteilta vastaukseksi (tässä samalla yksi hyvä esimerkki minkätyylisiä nämä kortit ovat):

PARANTAMINEN:

Tilanne joka on aiheuttanut sinulle huolta/päänvaivaa on paranemaan päin.
Olet luontainen parantaja, ja sinun parantavat ajatuksesi ovat nyt saaneet muodon.

Joskus tilanne ei voi parantua, ennenkuin vapautat "päästät irti" jostain haasteesta/vaikeudesta täydellisesti, jotta parantava valo voi astua siihen. Sinun murheesi ovat pian ohi, koska tämä kortti todistaa, että parantuminen on tapatunut. Huomataksesi/tajutaksesi tämän parantumisen, sinun täytyy ensin lopettaa keskittyminen siihen mikä on "väärin" tai "pielessä" ja sen sijaan vakuuttua että: Kaikki on Jumalallista ja täydellisessä järjestyksessä juuri nyt.

Sinulla on luontainen parantamisen lahja/kyky, ja tämä kortti pyytää sinua luottamaan siihen, että Jumala työskentelee kauttasi, voit tehdä työtä maallisena parantavana "enkelinä". Kohdista rakkauden ajatuksia mihin tahansa asiaan joka tarvitsee parantamista/parantumista. Kuvittele, visualisoi tilanne/asia jo parantuneena. Sitten, kiitä Jumalaa tästä parantumisesta, ja anna/vapauta asia enkelten hoidettavaksi. Parantamisen lahjasi ja työsi koskettavat ja vaikuttavat monen elämään.


Eli eikun tuumasta toimeen... Tuntuukin, että nämä kortit ikäänkuin "löysivät minut" eikä päinvastoin.  :Smiley Kaikella on tarkoituksensa...


 angel smitten

Moi! minua huolestuttaa oma poikani jollaei ole vielä ole päässyt omassa elämässään itsenäisen elämän alkuun syynä työttömyyttä,???ikää yli 20...parishteeno kriisissä, työ rankkaa huume nuorten kanssa...voisinko saada enkeleiltä selvennystä asiaan kun ahdistaa Huh
tallennettu
Northernstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Kaikella on aikansa ja paikkansa...


Profiili
« Vastaus #17 : 06.02.2006 21:58:58 »

Hei Rakkauden enkeli  angel

Minullekkin voisi nostaa jos vain suinkin sopii  coolsmiley

Enkuleita..
tallennettu

Aurinko Kalat
Nousu Rapu
Kuu Oinas
Merkurius Kalat
Venus Kauris
Mars Härkä
-Sininen mangeettinen myrsy-
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #18 : 06.02.2006 22:15:06 »

Kun kerkiät ja jos vain jaksat,niin kiitos minullekin.
Saisi valaistusta koko tähän elämäntilanteeseeni  smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #19 : 06.02.2006 22:25:57 »

Nostaisitko minullekin rakkauden enkeli smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 06.02.2006 23:06:12 »

Hei kaikille!

Onpas tänne tullut paljon pyyntöjä... Kiitos niistä kaikista!  smitten

Lupaan vastata kyllä niihin, mutta pyydän kärsivällisyyttä. Olen saanut myös paljon yksityisviestejä. Kortit ovat myös englannin kieliset, enkä ole kerinnyt niiden "tulkintoja" kaikkia vielä valmiiksi kääntää suomenkielelle. Joten se vaatii hiukan aikaa, kun kortin olen jollekin nostanut ja sitä lähden sitten suomentamaan. Työ tulee kyllä jossain vaiheessa nopeutumaan kun suomennokset valmiit.

Tällä en tarkoita sitä, että näitä kortteja tunteettomasti "liukuhihnalta" vain ottaisin. Vaikkei näitä liian vakavastikaan tarvitse ottaa. Jokatapauksessa keskityn aina kysyttävään kysymykseen ja henkilöön ja annan kysymyksen enkeleille, jotka sitten ohjaavat minua valitsemaan juuri sopivan kortin.

Näin toimin: Rauhoitun, keskityn, olen täynnä rakkautta, "virityn taajuuksille", suljen silmäni, otan pakan käteen, sekoitan edelleen silmät suljettuina ja aivan kuin itsestään pakasta "nousee" vastauskortti muista erilleen jonka sitten poimin, katson ja suomennan teille.


Ja nyt hommiin...  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 06.02.2006 23:12:46 »

Hei Rakkauden enkeli!

Minulle saisi myös nostaa kortin. angel
                    Haikailija

Hei Haikailija! Sinulle tuli näköjään sama kortti joka täällä jo ollut esilläkin:

TASAPAINO

Ovatko aikataulusi keikahtaneet/pettäneet viime aikoina? Pidä huoli, että sinulla säilyy tasapaino työn, vapaa-ajan, henkisyyden, liikunnan, opiskelun ja ihmissuhteiden välillä .

Enkelit tietävät, että sinä olet kiireinen monine maallisine velvollisuuksinesi. He haluavat auttaa sinua velvollisuuksissasi tasapainon avulla. Milloin tahansa aikataulumme tulevat kohtuuttomiksi/epäsuhtaisiksi, energiamme laskee. Madaltunut energia aiheuttaa illuusion, että ei ole tarpeeksi aikaa, tunteja päivässä. Josta seuraa virheellinen käsitys ajan rajallisuudesta.

Sinun enkelisi pyytävät sinua lisäämään säännöllisen/sopivan "annoksen" meditaatiota, liikuntaa ja vapaa-aikaa päiviisi. He tietävät, että tasapainoittamalla elämäsi työn, vapaa-ajan, henkisyyden, liikunnan ja ihmissuhteiden välillä auttavat sinua kasvamaan ja tuntemaan iloa. Jos tunnet itsesi rasittuneeksi kaikkien velvollisuuksien keskellä, älä epäröi pyytää Jumalaa ja enkeleitäsi nostaa taakkaa harteiltasi.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 06.02.2006 23:31:56 »

Hei Rakkauden Enkeli smitten smitten



   Nostaisitko minullekin ihanan enkelikortin, ajatellen elämäntehtävääni! smitten angel


   Kiitos sinulle jo etukäteen

   Enkeleitä vierellesi, t. Charity

Hei Charity! Sinulle tuli kortti:

KUUNTELEMINEN

Olet kommunikaatiossa enkeleidesi kanssa, ja viestit joita saat ovat erittäin tosia/todellisia. Luota niihin.

Tämä kortti on vahvistus sinun enkeleiltäsi, että todella kuulet heitä. Olet saanut toistuvia viestejä tunteidesi, uniesi, visioittesi, sisäisen äänesi, tai tietämisesi kautta. Kuunteletko, ja uskotko/luotatko näihin viesteihin? Toimitko niiden mukaan?
Jos sinulle tulee tunne, että pitäisi soittaa jollekin, mennä jonnekin, tai lukea jotakin, on tärkeää että seuraat tätä johdatusta ja toimit sen mukaan. Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi pyytävät sinua antamaan kaikki epäilysi ja huolesi Jumalallisesta ohjauksesta/opastuksesta heille. Tiedä, että todella kommunikoit "taivaan" kanssa, ja nauti keskusteluista!



Eli eiköhän se elämäntehtäväsi ala tuosta pikkuhiljaa selkiintymään...  Wink
tallennettu
Charity
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #23 : 06.02.2006 23:41:12 »

Rakkauden Enkeli smitten smitten



    Kiitos sinulle ja IHANILLE ENKELEILLE smitten angel



    Kaikki tuntuu taas selvältä ja hyvin yksinkertaiselta! Todellakin enkelit ovat elämässäni, niin unimaailmassa kuin valveillakin ollessani! Kiitos Enkeliystäväni, Rakkauden Enkeli smitten angel


   Enkeleitä, t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 06.02.2006 23:58:28 »

Myös minä lukisin mielelläni, mitä sanottavaa enkeleillä olisi minulle?

Tässä kortti sinulle Almah:

RUNSAUS/YLTÄKYLLÄISYYS

Uusi tuen "virta" on tulossa sinulle juuri nyt. Pyydä enkeleitä auttamaan sinua
vapautumaan peloistasi puutetta/vähyyttä kohtaan, jotta voisit nauttia tästä lisääntyneestä runsaudesta.

Sinun sanansaattaja enkelisi ilmoittavat runsauden/yltäkylläisyyden
sisäänvirtaamisesta tiellesi. Runsauden/yltäkylläisyyden lähde on Jumala, ja
jollain tasolla sinulla on aina ollut usko, että Luoja täyttää tarpeesi. Sinun uskosi, vaikkakin se oli pieni, laittoi alkuun tämän runsauden/yltäkylläisyyden, joka on ilmentymässä sinulle juuri nyt.

Pidä uskosi,  sillä se takaa vakaan, pysyvän "tuen virran" materialistisesti,
psykologisesti, emotionaalisesti, henkisesti ja älyllisesti. Ihana vakuutus joka
auttaa sinua pysymään vakaassa runsauden/yltäkylläisyyden "virrassa" on:
"Minä hyväksyn/vastaanotan suosiolla kaiken hyvän elämääni. Kaikki tarpeeni
kohtaavat runsauden nyt ja aina."
« Viimeksi muokattu: 07.02.2006 00:00:59 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #25 : 07.02.2006 00:12:23 »

Metsätonttu kiittää täällä, sydämellisesti!  smitten

Oikein syvä huokaus minulta pääsi. Luotan kyllä että kaikella on tarkoituksensa. Hoidan puutarhaani. Sellainen minulla on täällä foorumillakin. Käypä kurkistamassa kasveja vuorostasi.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #26 : 07.02.2006 00:36:28 »

minulle voisi myös enkelit valoittaa mikä olisi tärkeä tällä hetkellä kun on niin paljon kaikkea mitä pitäisi saattaa loppuun ei meinaa energia riittää kaikkeen.odotan mielenkiinnolla mitä vastaus tuo tullessaan.ani

Ani, sinulle tuli kortti:

VOIMA

Anna lupa itsellesi ilmentää voimasi. Voimakkaana olo on turvallista sinulle, tietäen, että ilmennät voimaasi rakkaudella.

Sinulla on koko Luojasi voima sisälläsi! Koko Jumalallisen rakkauden voima, viisaus ja älykkyys on sinun ulottuvillasi. Sinulla on henkinen voima nähdä enkelit ja tulevaisuus. Sinulla on älyllinen voima, "päästä käsiksi" Yhden Mielen (Minä olen) viisauteen. Sinulla on tunteellinen voima, olla empaattinen muille, ja psyykkinen voima joka on todella rajaton.

Enkelit pyytävät sinua antamaan heille kaikki pelkosi, joita tunnet voimakkaana olemista kohtaan. Enkelisi näkevät hiljaisen ja kauniin puolen todellisesta voimastasi, juontaen/tullen ainoasta todellisesta voimasta universumissa: Jumalallisesta rakkaudesta. Anna itsesi loistaa tätä säteilevää rakkautta, että todellinen voimasi voi säteillä maailmaan ihmeitä tekevällä tavalla.


Eli kyllä sinussa energiaa ja voimaa on vaikka mihin, kunhan vain otat sen käyttöön.  smitten
tallennettu
Liljah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #27 : 07.02.2006 00:38:15 »

Tervehdys enkeli,

Elämäni on yhtä kaaosta, joten toivoisin sinun kertovan jotain lohdullista minulle! Liittyen vanhimpaan tyttööni ja entiseen aviomieheeni!Kuinka siinä käykään?kuinka tyttöni tulee jaksamaan?Ja millä mielellä eksäni onkaan?Astuuko elämääni ollenkaan kunnon miestä?

Kiitos sinulle!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 07.02.2006 01:09:41 »

saisinkos minäkin enkelikortin  Smiley

adec, sinulle tuli kortti:

VAPAUS

Enkelit ohjaavat sinua rakkaudella vapaasti ilmaisemaan todellisia ajatuksiasi ja tunteitasi.

Voit tuntea tämän hetkisessä elämäntilanteessasi olevasi ikäänkuin "ansassa". Tämän kortin saadessasi, enkelit pyytävät sinua oivaltamaan, että sinä olet ainoa vankilan pitäjä/johtaja omassa elämässäsi. Milloin tahansa huomaat, että sinulla on voima/valta olla vapaa, vapaus seuraa ja vapaudut. Kaikki mitä teet elämässäsi on valintaasi, ja sinä olet aina vapaa valitsemaan uudelleen, erilailla. Jopa vangit ovat vapaita valitsemaan ajatuksensa, jotta he tuntisivat rauhaa ja iloa missä tahansa olosuhteissa.

Ensi kerralla kun aloitat lauseen sanoilla: "Minun pitää, tai minun täytyy", pyydämme, että lopetat. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä näyttämään sinulle joitain muita vaihtoehtoja. He joko auttavat sinua suorittamaan asiasi, tehtäväsi rakkaudellisessa tilassa, jotta et tuntisi olevasi "ansassa". Tai sitten he ohjaavat sinua tekemään jotain muuta, mitä todella rakastat.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 07.02.2006 01:32:43 »

Hei Rakkauden Enkeli

Minäkin toivoisin kuulevani Enkelten viestin.

Kiitos!Rittis

Rittis, sinulle tuli kortti:

LUONTO

Ajan viettäminen yksin luonnossa on sinulle tärkeää. Vaikka vain viisi minuuttia puutarhassa olisi parantavaa sinulle juuri nyt.

Tämän kortin myötä, enkelit pyytävät sinua olemaan luonnossa vielä useammin, joka päivä jos mahdollista. Tämä kortti myös todistaa, että voisit olla onnellisempi eläessäsi enemmän maaseutumaisessa ympäristössä. Jos olet ajatellut muuttavasi pois kaupunkielämästä, ota tämä kortti huomioon valintasi tueksi.

Tämä kortti voi myöskin rohkaista sinua valitsemaan ammatin liittyen luontoon tai eläimiin. Esimerkiksi voisit nauttia puutarhanhoidosta, eläintenhoitajana, eläinlääkärinä, tai eläinten kasvattajana olemisesta. Tai sitten nauttisit "kaivautumisesta" eläinten kommunikaation maailmaan.

Sinun enkelisi, ja luonnon enkelit auttavat sinua löytämään ja antamaan lahjasi maailmalle. Auta heitä auttamaan sinua, viettämällä enemmän aikaa luonnossa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: