Sivuja: 1 ... 399 400 [401] 402 403 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5668549 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6000 : 18.02.2009 10:53:27 »

miksi minulle ei tule myötätuntoa buhuu..  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6001 : 18.02.2009 10:57:43 »

 


                                 Huh  Huh
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6002 : 18.02.2009 11:00:12 »

tarkoitin exääni, joka tekee tosi vaikeaksi asiat lapsen kanssa.. tietysti selviän kaikesta, but whatever.. osaahan se Hongkongiin mennä, kunhan minulle harmia..

olis jo luullut parempaa tulevan..

elämä ei ole loogista..
« Viimeksi muokattu: 18.02.2009 11:06:59 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6003 : 18.02.2009 11:21:15 »

ihme tyyppi  idiot2  mä en ymmärrä ihmisiä joiden pitää tehdä asioista vaikeempia kuin ne jo on...
(vaikka oon itsekin joskus sortunut moiseen...) mutta siis ihmissuhde kuvioista... osoittaa vaan
omaa lapsellisuuttaan. tai mistä mä tiedän mitä se osoittaa.

 knuppel2

Huomenna kampaaja... leikkaan kunnon leijonaharjan..  Wink

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6004 : 18.02.2009 14:24:28 »

lisäänpä, että silloin kai pitäisi *saduissa* tulla se toinen ritari, joka onkin mukava.. ainakin näin luulisin - jos olisin Suuri Käsikirjoittaja..

ehkä Suuri Käsikirjoittaja on nukahtanut aitiossa tms. 
« Viimeksi muokattu: 18.02.2009 14:27:39 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #6005 : 18.02.2009 19:11:51 »

Menivät laittamaan temppelialueen remonttiin ja yritinpä siinä saada buddhalaismunkkien ohjeista selvää miten sen reformoidun pihan sai ylittää. Koomista. Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6006 : 18.02.2009 23:09:47 »

Oijjjoij..

Ensi viikolla alkaa yks sellanen 6-8 viikon jakso ihan uudessa paikassa - hui hui.. Kutina mahan pohjassa...
Harjoittelu siis. Viimeinen harjoitteluni tässä koulussa. Kuvitelkaa. Viimeinen, mikä sana!
Lopun alku... Lopun loppu.. Alun alku?

Minä menen mielenterveyskuntoutujien asumispalveluun siis tutustumaan työelämään..
Ja tulemaan alan asiantuntijaksi..(tai siis, lisäämään asiantuntijuutta),
ainakin tätä harjottelua nimitetään asiantuntijuusharjoitteluksi.. Wink

Harjoittelut on aina outoa aikaa elämässä. Ja en tiedä mitä tästä tulee, koska en haluais harjoittelun takia sysätä sosiaalista elämää sivuun, vaikka useimmiten sitä on niin väsynyt uuden oppimiseen, että aika menee kuin siivillä pelkästään sen työssäkäynnin ja kodin välillä suhatessa.. Juttu vaan on niin, että mun pitäis tavata neljää eri miestä kahvittelun ja muun treffailun merkeissä, enkä voi niille enää kauaa sanoa että sori, mutta nyt ei ehdi - koska olen kiinnostunut niistä kaikista... Cool
Lyön vaikka pääni pantiksi, tästä keväästä ei tule puuttumaan sitä kauan odotettua romantiikkaa.  Smiley
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #6007 : 18.02.2009 23:21:47 »

Huomenna kampaaja... leikkaan kunnon leijonaharjan..  Wink

Meitsipä käviki tänää vähä ehostamassa tätä mustaa leijonanharjaani, lisättiinpä siihen vielä ripaus raitoja mun arvokkuudelleni sopivalla värillä, kultaisella tai kullanruskeaksihan sitä kutsutaan coolsmiley

Ja se mitä viimeks itkin siitä jätkästä ja suhteen loppumisesta ni.. Nyt se on haluumas mut takasin?  Huh Moon siihen ihan valmis mut.. enhän tietenkää haluu tehä asiaa sille liian helpoks, koska mä en oo mikää lelu jonka voi käytön jälkee heittää roskiin  Wink

Kyl tää täst alkaa sujumaan ku valjastan käyttööni kaiken  leijona-powerin mitä mussa piilee.

Vapise maailma. Lionheart is back on her feet now.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6008 : 19.02.2009 21:39:34 »

Saturnalia, onpa mukava kuulla susta sieltä. Smiley kuulostaa niin ihanalta kaikki.  Smiley

Ohhoh.. Mulla tuli tänään pikkasen raju allergiakohtaus lohikäärmekukasta... idiot2
Ostin sellasen ja olin ollut sen kanssa tunnin kotona niin tuli hengenahdistusta ja alkoi oksettaa ja aivastuttaa..
Oli pakko käydä heittämässä se roskiin koska tuntui että tukehdun! Tuhlaan meni, mutta en siinä olotilassa halunnut kuin päästä siitä eroon... buck2

No onneksi sain silti leikkiä viherpeukaloa.. Ostin multaa ja soraa, vaihdoin mun kahvipensaalle ja pullojukalle mullat ja lannoitin ne.. Rahapuun jätin vielä rauhaan, se on niin pentu ettei sen multaa tarvii vaihtaa.  Smiley Unelmoin uusista kukkasista.. Näiden kolmen asukin lisäksi mulla on kahdessa maljakossa onnenbambuja, toisessa kaks ja toisessa kolme...

Suositelkaas viherpeukalot, mikä sopis tällaselle hieman allergiselle ihmiselle.. Joku isolehtinen ja suhteellisen helppohoitoinen.. (isolehtinen koska en omista vielä isolehtistä).. Ja ei kaktuksia kiitos.  Cool

Ajattelin että hankkisin vielä kuusi kasvia, niin sen jälkeen täällä on tarpeeksi vihreää.
Mulla oli traakkipuu mutta sen onnistuin tappamaan.. Ja kultaköynnös kuoli kun se otti itseensä muutosta..
Ei kai täällä ollut oikeat energiat sille..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6009 : 19.02.2009 22:20:06 »

Itse päätin pelastaa maailman kylvämällä appelsiinipuita asuntoni täyteen.
Sattui nimittäin kaupasta mukaan appelsiineja, joissa on laittoman paljon siemeniä.

Miten se sanonta menee.. ”Vaikka maailma loppuisi huomenna, istuttaisin tänään omenapuun.”
Niin, siis tässä tapauksessa appelsiinipuun..
Kasvit elää ja värähtelee..! Ne ei murehdi 'lopun aikoja'!
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #6010 : 19.02.2009 22:23:06 »

Vitsi mä ootan huomisia sinkkubileitä  Cheesy
Rakastan bileitä... näkee kavereita... hyvää syötävää ja juotavaa ja kaikilla on hauskaa  smitten
kalaherrakin tulee!!

 :Smiley

hyvä fiilis  Cool
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #6011 : 20.02.2009 11:40:00 »

Voi sinua Saturnalia Wink Smiley
Ei kun vaan sademetsän kaikki luonnonantimet mitä vaan voi ottaa käyttöön, lievittämää naistenviikon tuskaa Cheesy Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #6012 : 20.02.2009 15:13:03 »

Hahhah  Grin saturnalia oot ihan huippu.. Kirjoitat niin ihanan hauskasti.. Cheesy

Kyllä se siitä, tänään oot taas paremmalla tuulella kun eilen, jos vanhat merkit pitää paikkansa.  Wink
Mäkin oon joskus ihan murtunut, jos jonkun miehen pitää vaikka lopettaa puhelu tai jotain muuta mun kanssa tekemistä, koska sen täytyy mennä töihin, tai jotain muuta siinä tilanteessa itsekkäälle tuntuvaa veruketta-- 2funny Ei sitä aina näe hirveesti omaa napaa pidemmälle tässä elämässä, nimenomaan sillon kun on kyse miehistä ja niiden antamasta huomiosta.

"mä haluan sut kokonaan, en yhtään vähempää, ja jos et pysty olee mun kokonaan, en halua sua ollenkaan"

Mä oonki  venus oinas .. Wink

Juuh, nyt taas lähetin kaurikselle viestin että mun sydän itkee verta ja oon kaipaukseen kärventynyt, että eikö me voitais vielä jatkaa hengailua .. kun kaikki kaatui typerään lapselliseen väärinymmärrykseen, hirveeseen riitaan siitä, kun toinen harrastaa moottoriurheilua ja mä olen luontoihminen... Vaikka kumpikaan ei suoraan toista lähtenyt arvosteleen niin jotenkin kumman kiihkeä riita siitä tuli, kun mä luin rivien välistä että olen hänen mielestään vaan säälittävä trendipelle joka halaa puita koska se on muotia 2000-luvulla.. 2funny Ongelma oli siitä että tää keskustelu käytiin mesessä, eikä naamatusten tai puhelimessa.. Sen takia molemmat varmaan käsittikin asioita vähän turhan provosoituen...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6013 : 20.02.2009 19:44:44 »

Heissuli hei vain kaikille...
Pulinaa ja pölinää on kertynyt, kävin katsastamassa välillä niitä  Wink
Vierähti siis pari vk.a, vaikka ei uskois...
ISO kivi on pois ja yksi rumba ohi  Cheesy Kotijoukot ruotuun, kun olivat eläneet kuin pellossa poissaoloni ajan ja sitten jatkuu arki  :Smiley Pennuista yksi mutisi, jotta sais olla äiti useammin pois... on se kaameaa, kun vaaditaan lapsilta osallistumista kotitöihin ja varsinkin, kun vaaditaan siisteyttä nurkkiin  Angry
...tosi reilua...
Mahtoiko kukaan täälläkään kaivata...  idiot2
Anyway... ihanaa olla kotona taas  smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #6014 : 21.02.2009 12:06:49 »

Et saa lupaa, ehkä myöhemmin illalla...  Cheesy

En tiedä vihastuisko vai ihastuisko kun toi heppu hei tuossa oikeassa reunassa alkaa joraileen. Ärsyttää tai sitten naurattaa. Taidanpa tehdä kaikkea samaan aikaan...

Olen koko aamun viettänyt täällä tutkimassa vanhoja ketjuja kuunsolmuista, krapulaa pukkaa kun tyhjensin eilen mansikkaskumpan samalla kun ompelin lomalle mekkoa  crazy2

Tuon torvensoiton kun sais pois, päässä helisee muutenkin...

tallennettu
Sivuja: 1 ... 399 400 [401] 402 403 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: