Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5666784 kertaa)
0 jäsentä ja 44 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1515 : 18.05.2008 11:02:11 »

Huomenta! smitten

Voi Tigru! Smiley
Eiköhän tuo ole ihan normaalia käytöstä.Älä soimaa itseäsi.
Sinä rakastit ja rakastat ja siinä ei ole mitään pahaa.
Ja varmaan rakastaa tuo mieskin sinua,siten kun hän osaa.

Jos haluat ja se teistä hyvältä tuntuu,niin mikset vain menisi sinne sohvalle kainaloon ja yrittäisit kskittyä vain siihen hetkeen,ei sen kauemmas.
Kuka tietää mitä edessä on,,,?
Kenties teistä ei sen kummempaa tule,mutta yhtä mahdollista on,että mies huomaa,ettei se poikamies elämä olekkaan niin hienoa enää ilman sinua.

Ei kukaan syvästi rakastava pääse helpolla eroista.Ei se vie rakkautta,vaikka muut tunteet sen saattavat alleen joskus peittääkin.
Ja silloin kun sydän on toisaalla,ei kykene ihastumaan muihin.
Mutta sydänsurutkin menevät ohi!
Kaksi viikkoa on kovin lyhyt aika verrattuna kaikkiin niihin muistoihin,joita teillä on.

Kuuntele vain mitä se sydän pieni kertoo,ja toimi sen mukaan.
Voitko sinä nyt tuosta surullisemmaksi tulla?
Iloisemmaksi kyllä. Cheesy smitten

Ja WS;Kyllähän me naiset keskustelemme hyvin monista muistakin aiheista kuin miehistä. Huh
Eikös se jo täällä foorumillakin ilmi tule?
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1516 : 18.05.2008 11:04:08 »

No joo.. ehkä se oli heitto siihen, että minä kuulema puhun vain miehistä.. hehhee

voihan ihmiset ihastua nuorina ja erota vaikka vanhoina, kuten eräs pari joka on just eroamassa.. tapellaan rahasta.

Kun mistään ei ole mitään takeita, pitää kai vaan "elää". Minusta rakkaus ei vaan ole mitään sellaista että "on pakko rakastaa hirveesti just yhtä josta ei millään pääse eroon" jne tms.. rakkaus vaikuttaa olevan lähinnä optio: joko siihen mennään tai ei. Molemmin puolin. 
« Viimeksi muokattu: 18.05.2008 11:07:08 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1517 : 18.05.2008 11:10:52 »

Olen kyllä todella eri mieltä siitä,että rakastunut pari olisi itsekäs!? Shocked
Toisiinsa keskittyneitä kyllä,mutta eikö se ole luonnollistakin.

Silti rakastunut ihminen säteilee ympäristöönsä sellaista päivänpaistetta että! Cheesy
Sitä tunnetta kun on niin paljon,että se väkisinkin jakaantuu myös muille.

Eikä yhteinen aika rakastetun kanssa ole itsekkyyttä,vaan ymmärrettävää halua olla toisen kanssa.

Ja mitäkö jää ilman,jos ei ole toista ihmistä?
Periaatteessa ei juuri mitään ja toisaalta taas hyvin paljon.
Esim.kosketusta,jossa on valtava voima!
Iho on herkimpiä alueitamme ja sillä on muistinsa. Smiley
Kyllä se kainalossa oleminen ja toisen sively vaan niin hyvältä tuntuu,että! Cheesy

Ja nyt tekemään ne viisi Tiibetiläistä liikettä,jotka pitäisi suorittaa aamuin illoin.Niin ainakin munkit tekevät! Cheesy
Tosin heillä on kuusi ja kuudes keskittyy hallitsemaan elintä,jota minulla ei ole. Grin
Ja koska en ole munkki,ei sitä tarvitsisi ihmisrakkauden iloilta kieltääkään. Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1518 : 18.05.2008 11:15:13 »

Mutta eikö ole vähän liikaa sanoa ettei voi elää ilman toista. Tottakai voit. Tottakai pystyt viilentämään tunteet ja pitämään toisesta vaik sitten sielun tasolla. Älä harhauta Itseäsi..

ja minun kokemukseni mukaan, kaikki rakastuneet parit käpertyvät itseensä ja oman pesän laittamiseen. Ei tule mieleen monia, jotka eivät tekisi näin. Sitten kun tulee ongelmia, puhutaan joko netissä tai terapiassa tai tuttaville.

Noh, ehkä on oma valintani että tällä hetkellä ei ole ketään, jonka kanssa Oikeasti aikoisi palata yhteen, Leikisti vaan just esim kosketuksen takia..
« Viimeksi muokattu: 18.05.2008 11:17:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1519 : 18.05.2008 11:17:01 »

Vastaat niin nopeasti,että menee ristiin. Grin

Juu,ei tietenkään ole mikään pakko.Mutta ei siitä aina riutumatta pääse,syvästä rakkaudesta.
Ja eroissa harvemmin molemmat haluavat sitä yhtä aikaa,joka tietysti säästäisi molemmat suruilta.

Mutta tässäkin saa valita,onneksi!
Varovainenhan itsekin olen vielä tapaamisten suhteen.Mutta sen ajan kun olemme yhdessä,annan ajan kuljettaa ja tunteiden.En estele niitä,enkä muistele vanhoja enää.
Siinä suhteessa pitempi välivaihe ennen seuraavaa suhdetta on hyväksi.

Enkä ole oikeastaan edes missään suhteessa. Grin
Kunhan vain rakastan! smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1520 : 18.05.2008 11:19:20 »

Taidan edelleen olla järkilinjalla ihmisten suhteen, ei ole pakko rakastaa ellei toiset ole leikissä mukana kybällä. Siinä ainakin toinen oppii vastavuoroisuudesta. Jos minulle ei vastata, minäkin jätän paussia vastailuihin. Hah! jotain on opittu.

Eri asia on, kuten sanottu 1000x, jos olis henkinen ope. Periaatteessa kaikki miehet tuntuu samalta joka suhteessa, paitsi joidenkin kanssa vahvemmat kemiat ja enemmän puhuttavaa, enemmän jaettavaa ja kenties sama huumori.

No mut hauskaa pv jatkoa, palaan käytännön askareisiin.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 14:10:44 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1521 : 18.05.2008 11:31:15 »

meijän villissä tähessä näkyy olevan samanlaista saarnaajan vikaa ku mussa Wink mä vaan puhun eri asioista.. mä voin puhua alkoholin käytöstä ja postinjakamisesta sillä äänen sävyllä ku ws rakkaudesta ja miehistä Wink

mut joo, hävisin bläkärissä 20 e! Sad morkkis! ja bb-timo käveli melkeen syliin ku tulin vessasta. jos ny en ihan väärin kattonu. sinne se muuten paineli, naisten vessaan.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1522 : 18.05.2008 11:34:19 »

Tarkoittaako marix että olen analyyttinen ja kuiva= Se johtuu siitä että EN halua mennä mukaan kuten Tigris, koska muuten olisi koko ajan ylös alas vuoristorataa ja mielialani olisi toisen oikkuihin sidottu, koska JOKA KERTA miehet muuttuu sellaisiksi. Nytkin vaikkei olla lopetettu tms, taas saa arvioida miestä psykologisena olentona ja ikuisena sieluna, eikä tunteen tasolla, koska sieltä ne eivät aukea ne asiat. Kun siis miehet rupeaa hankaliksi. Lisäksi minun on lapsen takia tapailtava ekaa miestä, johon ei sais siis tuntea mitään vetoa vai, kun on naimisissa. No ei sitten tunneta.

Sieluna vaan sitte.. kaikki.

tms.

Mutta nyt ymmärrän Tigris, jos HALUAT sellaista vuoristorataa, sitten se on niin.

PS Radix karttani on ura-ja henkisyyspainotteinen, siksipä ne asiat menee aina hyvin, tasokkaita miehiä on vähän.. jotka siis samalla kiinnostaisi tarpeeksi. Ehkä siksi miehiinkin suhtautuu projekteina. > mappiin  Wink

T, jos et viilennä, silti voit HALLITA.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2008 11:36:54 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1523 : 18.05.2008 11:36:04 »

hei nainen, mä en oo analyyttinen ja kuiva, joten säkään et oo!!! Wink Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1524 : 18.05.2008 11:37:25 »

Mitäs sitten tarkoitit? Että puhun miehistä kuin sinä duunista? Miten?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1525 : 18.05.2008 11:46:29 »

Halloo

elämässäni tapahtuu koko ajan vaikka mitä jos haluan, en vain suostu menemään tunnekuohuun enää. Kai sitä nyt sen verran voisi oppia. Sainhan minä teiltäkin tädeiltä sellaisen kommentin että tunteeni sielukumppania kohtaan olivat "pateettisia ja hysteerisiä". No sitten ajattelin, mitäs minä tässä syvästi tunteilen, aivan turhaa. Totta.

Tämä liippaa hyvin läheltä miesten tyyliä mennä suojakuoreen ja olla cool, mutta? Sitten kun toinen on pelissä mukana, minä kans - sisälläni tiedän kuitenkin ettei mikään mihinkään kaadu eikä ketään tarvitse enää koskaan liikaa "itkeä". Ehkä siksikin, että kaikki on kuitenkin yhtä, vaikka heidän egonsa olisi tiellä.   Wink
« Viimeksi muokattu: 18.05.2008 11:48:27 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1526 : 18.05.2008 11:47:48 »

en siis TIEDÄ juuri nyt, millä tavalla löydän ilon ja varmuuden takaisin elämääni ja miten saisin "normaalin olon" takaisin...
...Vaikka me kuinka oltais vaan kaikki pikku hiukkasia suuressa kokonaisuudessa, niin eikö me täällä maan päällä olla juuri kokemassa ja oppimassa näitä asioita, mitä meille tarjotaan...
...Mun ei tartte "viilentää" mitään pelottavan vahvoja tunteita....

Voi, kuinka puhuit sellaisilla sanoilla jotka koskettivat minua paikkaan jossa asuu intohimo työtäni kohtaan, josta olen nyt sitten irroitanut itseni itsestäni riippumattomista tilanteista johtuen  Sad
Mietin, että joutuvatko vuoristorataan kaikki jotka joutuvat luopumaan tai menettävät jotakin sellaista jolla on ollut suuri vaikutus elämään, itseen? Intohimossa, rakkaudessa ja välittämisessä on aina riski, riski joutua tilanteeseen ennen kuin olisi ihan valmis siihen. Ja joskushan jotkin tilanteet eivät ole "valmis" koskaan, vaan se tie on tuskan läpi... sillä on tarkoitus varmasti peilata niitä tunteita, joilla on kiinnittynyt... ovatko ne olleet vain turvallisia ratkaisuja ja stabiiteettia tukevia? Elämähän on muutosta, mitään uutta ei synny jos vaan makoillaan  Wink angel
...voi vielä kun pääsin siihen jarrumiehen paikalle tässä vuoristoradassa. Tunteet kulkee raivosta niin, että sappineste maistuu suussa, surun pohjalle jolloin istuun lyhistyen ja kyyneleet valuu... aina sinne vapauden suuren tunteen harjalle, kun elämän tuulet sivelee kutsuen vapaaseen hyppyyn luottaen kantokykyyn...
Tahdolla on suuri merkitys, uskon niin ja siksi olen päättänyt hypätä ja katsoa mihin minut ohjataan... tervetuloa mukaan  smitten
Tämä tupahan muuttuu nyt  Cheesy Savupiipun nokkaan tulee kiitorata, josta voi ponnistaa ja palata välillä huilaamaan "turvapaikkaan" knuppel2  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1527 : 18.05.2008 11:50:19 »

Olkaa hyvä ja lukekaa edelliset viestini. Moni kuitenkin haluaisi kontrolloida tunnekehoaan, joten .. marixille vielä, miten minä kirjoitan miehistä kuten sinä töistä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1528 : 18.05.2008 11:52:15 »

WS tarkotin semmosta tietynlaista tyyliä puhua? semmosta et se pitäs nähä livenä.. en varmaan osaa selittää yhtään Cheesy

oon muutenki liian rapuloissa selittämään yhtään mitään Cheesy taidan painua takas sänkyyn Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1529 : 18.05.2008 11:55:01 »

Niin Elämänilo,,,

Ehken olisi saanut suuttua niin kovin,mutta tuo alue on niin vanhaa ja sellainen virkistyskeidas,jossa ovat säilyneet hyvin vanhat puut ja taloista on jäljellä enää ikivanhat pihakasvit ja pensaat.
Kasvillisuus on hyvin monipuolinen ja pelkään vain sitä näkymää,että parvekkeeltani näkyisi vain hiiltyneitä puunrunkoja. ...

Hei "Chandra"


Suuttumuksesi tuli luonnon suojelemisesta
ja rakkaudesta luontoa kohtaan

Minusta toimit aivan oikein

Toivottavasti virkavalta
tekee mitä lupasi


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: