Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Murhaunet osa 2  (Luettu 2992 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ardith
Vieras
« : 05.04.2008 10:46:38 »

eih, edelleen olen tappolistalla  Huh (viikon ajan minut on hirtetty joka yö)  crazy2

Minun piti valita viime yönä, kenet tapetaan sijastani ja otin äitini  Shocked joka sitten toppapuvussa roikkui kuolleena kaapissani.

Uneni jatkui siten, että olin ystäväni luona valkoiseksi maalatussa talossa. Hänellä oli tietokoneen kautta valvontakamerat, joita hän ytäkkiä alkoi tarkkailla. Näimme kamerasta, miten taloon tunkeutui joku mies. Lähdimme ulos, mutta kun palasimme taskulampun kanssa sisään, talossa olikin täysi valaistus ja mies tutki siellä kaappeja. Ystäväni suhtautui mieheen varsin mukavasti, mutta minä epäilin.

Sitten olikin juhlat. Menin niiden jälkeisenä aamuna töihin ja yhtäkkiä ystäviäni alkaa tulla työpaikalleni. Niillä oli ollut jatkot ja nyt ne aikoivat pistää kemut pystyyn työpaikallani. Annoin niiden juhlia, kunnes asiakkaita alkoi tulla sisään. Siinä siivotessani ystävieni jälkiä, osa heistä muuttui vieraiksi. Olin myymässä heille henkisiä kirjoja. Edessäni oli hylly, joka oli täynnä erivärisiä kauniita kirjoja (lila, vihreä, oranssi, vaalenapunainen ym). Ihmiset maksoivat ne, mutteivat ottaneet mukaansa, koska minun piti pakata kaikki ja lähettää ne jonnekin, mistä nämä ihmiset sitten tulisivat hakemaan omansa pois.

Hämmästelin, että mistä ne ihmiset tajuaa mikä kirja on kenenkin. Tajusin, että ei kukaan tule mitään hakemaan, olivat vain antaneet minulle rahaa! Siivottuani hylllyjä huomasin, että ne seisoivat hiekkamaalla. Hyllyjen alustat olivat täynnä rojua, mutta kuopista löytyi suuri määrä kiiltäviä kolikoita eri maista, osa oli euroja. Pistin kolikot taskuuni ja olin tyytyväinen. Osa rahoista jäi maahan, koska niitä oli niin paljon.  Ja uni taisi loppua.  Smiley

Kävipä yöllä mielessäni muutakin. Talo jossa asun on 80 vuotta vanha. Minulla on intiassa valmistettu kaappi, joka on viikon ajan öisin toiminut jonkinlaisena "säilönä". Tai siis kaappi muuttuu helposti erlaisiksi hahmoiksi, mutta sen lisäksi se kaapin suljettu sivu, jossa äitinikin viime yönä roikkui, niin useampana yönä siitä on auennut  ovet ja ovilla hengaa jotain hahmoja. Lisäksi toissayönä näin lapsuudestani tutun tytön, joka aikoinaan istui öisin kaappini päällä ja joka katosi vuosiksi pois. Nyt hän ilmestyi taas ja kysyin häneltä, onko hän kenties tulevaisuuden tyttäreni, mutta hän ei vastannut vaan katosi.  idiot2 Tyttö oli aivan kuin minä pienenä.

Että mitä jos täällä onkin 80 vuoden ajalta henkiä? Onhan talo kuitenkin säilynyt sota-ajan sun muut.  coolsmiley

tallennettu
.:Chris:.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


.: Vanhat merkit eivät pidä paikkansa :.


Profiili
« Vastaus #1 : 05.04.2008 12:02:04 »

 No huh, sun unes on kyll kauheita, vaikuttaako noi unet yhtään sun pirteyteen ??

- harka
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 05.04.2008 14:25:25 »

Tai sitten irtautumista jostakin äiti-lapsi asetelmasta, kasvamista isommaksi itse  Wink

Tuosta kirja hommasta tuli mieleen, mahdatko saada tiedon jakamisesta "palkkaa"? Kirja itselleni viestii tietoa ja sitä kautta hyvinvointia, henkistä ja fyysistä. Myyt kirjoja -myyt tietoa, kirja jäi silti sinulle... myyt palvelua, tulee mieleen.
Mutta santapohja kirjahyllylle on hutera alusta  Sad toisaalta hiekanjyvä, joita hiekassa on miljooni on yksi kokonaisuus yksinäänkin... pala kalliota  Wink Tiedon alkulähteiltä löytyy todellinen aarre, sille ketä sen osaa sieltä etsiä... sieltä löytyy uudet ideat ja aihe uudelle kirjalle  Smiley

Tuollaista pohdiskelin, mahtaako olla päätä taikka häntää hänessä, mutta näin olisin kohdallani asioita väännellyt unipäiväkirjaani  angel
tallennettu
flowermoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #3 : 08.04.2008 22:33:52 »

Oletko yrittänyt piiloitella hoivaavaa puolta itsessäsi tai vihamielisiä tunteitasi  buck2? Syytätkö sisimmässäsi jotain henkilöä (äiti?) jostain?  Joku ulkopuolinen, jota epäilet, utelee salaisuuksiasi  Shocked? Kirjahyllyt ja rahat hiekalla voisi olla väliaikaista tuottoa itsellesi mukavassa toiminnassa. Kaapin elämä: elämäsi eri puolia avautuu tietoisuuteesi. Lapsen ikä voi antaa viitettä johonkin tapahtumaan tai asiaan, joka niihin aikoihin tapahtui ja on jälleen ajankohtainen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Asc Jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: