Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapsuusajan 'pakkomielteet' :D  (Luettu 5059 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« : 26.09.2010 13:32:34 »

Itselläni oli lapsena aivan kauhea pakko oppia lentämään! Kokoajan rakentelin pahvista yms siipiä itselleni ja hyppelin niiden kanssa pihamaalla tuulisina päivinä Cheesy Enkä muista ainakaan että mistään lastenohjelmista yms olisin tuon 'lentokaipuun' saanut, se vain oli Cheesy

 Okei, kuulostaa kyllä todella hassulta tämä mutta niin se vain meni.... Olin siis joku alle kouluikäinen tuolloin (: Harmi vaan kun en ikinä sitten oppinut tuota lentämisen jaloa taitoa Cheesy Cheesy

Onko täällä muita jotka olisivat pikkuisena ollessaan pakonomaisesti yrittäneet tehdä/tehneet jotain tiettyä asiaa ilman että ne paineet sen tekemiseen olisivat tulleet jostain muualta (tv, vanhemmat ymsyms). Entä osaisiko kukaan päätellä että MIKSI tällaista tapahtuu ? (:
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1 : 26.09.2010 16:34:01 »

Pyromania, kanavoin sen tervehenkisempään feng shui-harrastukseen niin eivät ole enää vaarassa metsät ja talot. Cool
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2 : 26.09.2010 16:56:18 »

Ja toinen, mikä muuten hämmentää itseänikin, oli kotiloilla leikkiminen. Nehän on ruokaa! Shocked
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #3 : 27.09.2010 11:35:50 »

Kato Vega, mäkin leikin pienenä kotiloilla ! Toisinaan oli pelkkiä kuoria ja niillä leikin  mutta toisinaan iha eläviäkin Cheesy

Tuli vielä mieleen semmoinenkin asia että halusin aina pienenä sen lentämisen lisäksi leikkiä lintua kun jotain leikittiin Cheesy:D Ja joskus kun jossain askartelukerhossa tai jossain jotain piirrettiin että mikä eläin haluaisi olla niin lintuhan se... (:
  Äitini kertoi mulle vielä kerran että pienenä olin kuulemma niin rauhallinen että linnutkaan ei pelänny mua vaan tuli siihen luokse ku leikin. Muistan myös kuinka joskus pienenä säikähin kun mun vieressä oli pihalla jotkuu kukkashortsit ja luulin että linnut varastaa ne D: Toivottavasti en oo ihan päästäni vialla ku ite kun lukee noita mun tekstei nii kuulostaa kyl aika mielenvikaselta Cheesy Cheesy
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #4 : 27.09.2010 12:19:56 »

Mulla oli pakkomielle vamppyyreihin, luin vamppyyrikirjoja ja pakotin äitin ompelemaan minulle vamppyyri viittoja yms yms, leikin aina vamppyyriä, kotimme lähellä oli vielä semmonen monttu missä oli joku kolo ja olin varma, että siellä oli vamppyyreiden koti kolo. Yritin myös lentää, erilaisilla kyhäilyillä, koska olin saanut päähäni että vamppyyrit osaa lentää. Cheesy kerran myös laitoin lasiin vettä ja punaista vesiväriä ja vein sen montun lähelle, houkutellaksenii vamppyyrit esiin Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
mimikrija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


all throttles open


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 27.09.2010 12:27:14 »

minäkin pidin linnuista kovasti lapsena & leikin aina lintua =) hahaha ja dinosauruksista olin myös tosi kiinnostunut! sekä muista isoista eläimistä, norsuista, sarvikuonoista jne. jänskää.

Kato Vegan tavoin olin itse myös aikamoinen pyromaani, ja siis aika sairaalla tavalla meinaan halusin sytyttää meidän talon tuleen ja yritin sitä monta kertaa Cheesy naureskelin itsekseni aina kun sain jotain syttymään ja tiputin sen lattialle. äiti ja isä ties aina siitä hervottomasta naurusta, et olin tehny jotain kepposia Cheesy

tällaista tapahtuu lapsille jotka saavat katsoa esim. Väiski Vemmelsäärtä tai muita Warnerin piirrettyjä joissa on AINA käden ulottuvilla dynamiittia.

nykyään onneksi syttyy vain kynttilät ja suitsukkeet.  Cool
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6 : 27.09.2010 14:01:20 »

Lentäminen joo  smitten  smitten  smitten
Katselin pilviä ja lintuja, perhosia ja suljin silmäni tuulessa, nauttien hiusten liikkeistä  angel

Lisäksi olin aivan varma, että olen jotenkin väärässä paikassa. Tuo "väärässä paikassa" oleminen tuli konkreettisesti usein ilmi, kun en osannut olla tai tein jotakin väärää... en tajunnut useampia aikuisten sääntöjä ja siksi usein sain mielenkiintoisia vilkuiluja osakseni.
En pitänyt kropastani ja vielä vähemmän, koska olen tyttö. Täällä oli kylmä, märkä ja rajoittavaa. En osannut lentää, en ollut vahva, en kertakaikkiaan hallinnut tilaa ja ennen kaikkea olin pieni  tickedoff
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #7 : 27.09.2010 15:11:54 »

Minä rakastuin pienenä metsään. smitten
Aina olin viereisessä metsässä, jollakin kivellä tai majassa leikkimässä.
Sieltä löytyi kaikki tarpeellinen leikkeihin, marjat, kivet, kepit ym.
Metsä yhä lähellä sydäntä. smitten

Sitten vähän erilaisiin pakkomielteisiin. Smiley
Mulla oli lievien pakko-oireiden kaltaisia juttuja, taikauskoon lähinnä perustuen.
Asfaltilla kävellessä, kun on niitä halkeamia, sellaiselle ei saanut (muistaakseni) astua (tai muuten sattuisi jotain kauheaa).
Jos toinen käsi kastui piti aina toinenkin kastella (tää on yhä Grin ). Muutenkin symmetria monessa asiassa tärkeetä.. :Smiley Jotain muitakin taikauskojuttuja oli, en oikein muista.. Smiley Ainiin, perinteiset kissa jos meni tien yli syleksin olkani yli 3:sti, tikkaiden ali ei voinut mennä tai sirpaleita tulla, se tiesi huonoa onnea. Wink
Muilla tällaisia? Yhdellä ystävälläni on myös ollut..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: