Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apu on lähellä...  (Luettu 21423 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #15 : 15.04.2008 11:56:02 »

Minä pyydän rukousta sille koulukiusatulle pojalle,joka nyt sairastunut vakavasti ja joutuu tuossa koulussa kohtaamaan joka päivä altistavan energian.Kiitos sinulle! angel
tallennettu

miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #16 : 15.04.2008 11:58:40 »

Voi, ihanaa... Uskaltaudunpa minäkin pyytämään pientä rukousta.

Tällä hetkellä on vaikeaa opinnäytetyön kanssa, jotenkin tuntuu että se ei etene millään ja pelkään negatiivista krittiikkiä, jota ehkä työstäni saan... Olen siis jotenkin lukossa.. pelkkä työn ajatteleminenkin alkaa ahdistaa.  Undecided Toivoisin siis, että löytäisin voimaa työn jatkamiseen ja uskoa siihen, että saan sen kunnialla tehtyä.

Kiitos kaunis.  smitten

Rukoilin sinulle voimia.  smitten Tapahtukoon korkeimman tahto.  angel

Kiitos.  smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #17 : 15.04.2008 12:00:51 »

Nyt voisin tarvia tsemppausta vähän täältäkin. Olemme jo pitkän aikaa etsineet perheellemme asuntoa, sillä nykyinen asunto ei millään tavoin enää meille sovi, ja itse olen siinä voinut huonosti jo jonkin aikaa. Sopivaa ei ole vain ilmaantunut, ja kovasti haluaisimme päästä muuttamaan - paikkaan, joka oikeasti tuntuu kodilta.

Olen laittanut asian aarrekarttaani ja pyydellyt enkeleiltä...ja varmasti koti löytyykin kun sen aika on...mutta "lisäapu" asian suhteen ei olisi pahitteeksi kun välillä aina oma usko loppuu.

Kiitos sinulle!  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #18 : 15.04.2008 13:01:00 »

Lämmin kiitos Rakkauden valolle  smitten

Tunnen jo enkeleiden siipien suhinan ympärilläni  Smiley smitten angel
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Toivon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #19 : 26.04.2008 12:21:06 »

Eka kertaa näillä sivuilla olen kirjoittelemassa nyt ja todella tarvitsen apua! Minulla on vahva siirtymävaihe tasolta toiselle meneillään ja pelottavia kokemuksia on tullut useita viime aikoina. Unihalvausta ja siinä kauhukokemuksia. Olen tavallaan nyt pistänyt jarrua päälle, kun en ole uskaltanut ottaa mitään kokemuksia vastaan. Kehossa on lähes kaiken aikaa inhottavia tuntemuksia. Valon lähettiläiden rakkaudellista hoitoakin kyllä saan, mutta mustimmilla hetkillä tuntu, etten saa yhteyttä oppaisiini, enkeleihinkään. Tuntuu etten saa tarpeeksi apua kristusenergiasta, kristuksen sydämeen ankkuroitumisesta, runsaista rukouksista. Olen jo aikalailla puhki näistä koettelemuksista. Viime yökin meni muutaman tunnin unilla, kun en uskaltanut nukkua ja rukoilin ja rukoilin. Toisaalta uskon siihen, että nämä kauhukokemukset ovat minun alemman egoni tuotteita ja pyrin rohkeuteen sekä egoni hiljentämiseen. Toisaalta taas kauhukokemukset synnyttävät lisää kauhua ja kierre on valmis. Miten pääsen tästä kierteestä? Pelkoja on paljon ja sekin pelkona, että mitä jos minussa on nyt demoneita kun olen niin paljon kokenut enkä ole pystynyt pysymään rohkeana? Voitko auttaa?
tallennettu
sipsukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #20 : 26.04.2008 18:43:53 »

Minäkin kaipaan rukousta. Tarvitsen ratkaisua ja selkeyttä elämääni. Elämäni on aika solmussa enkä tiedä kuinka selvittäisin sen. Jokin ratkaisu pitää löytää pian. Tuntuu että olen aina niin yksin näitten ongelmieni kanssa vaikka minulla on tukijoita, mutta joskus vain ei jaksa...  Pyydän siis rukousta ja enkeleitä vierelleni elämäni selkeyttämiseen, mielen rauhoittumiseen ja lapsilleni suojelusta.
Kiitos jo etukäteen!  smitten
« Viimeksi muokattu: 26.04.2008 18:46:28 kirjoittanut sipsukka » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 26.04.2008 20:20:05 »

Voi kiitos, haluan ottaa vastaan apusi.  smitten

Pyydän rukousta ihan tavalliseen kotiarkeeni (alzheimerarkeen) ja kaikkien niiden arkeen, joissa alkavat pikkuiset kiukut viedä aivan suotta energiaa. Kärsivällisyyttä siis sinne arkeen...jos saisi.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #22 : 27.04.2008 08:54:12 »

Pyytäisin veljelleni rukousta, enkeliä elämänkumppaniksi jos niin on tarkoitettu. Ei ole hyvä elää yksin..... smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 27.04.2008 11:21:23 »

Minä pyydän rukousta sille koulukiusatulle pojalle,joka nyt sairastunut vakavasti ja joutuu tuossa koulussa kohtaamaan joka päivä altistavan energian.Kiitos sinulle! angel

Itsekin koulukiusausta kokeneena tiedän miten rankkaa se on...  Sad Rukoilen hänen puolestaan.  angel smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 27.04.2008 11:23:46 »

Nyt voisin tarvia tsemppausta vähän täältäkin. Olemme jo pitkän aikaa etsineet perheellemme asuntoa, sillä nykyinen asunto ei millään tavoin enää meille sovi, ja itse olen siinä voinut huonosti jo jonkin aikaa. Sopivaa ei ole vain ilmaantunut, ja kovasti haluaisimme päästä muuttamaan - paikkaan, joka oikeasti tuntuu kodilta.

Olen laittanut asian aarrekarttaani ja pyydellyt enkeleiltä...ja varmasti koti löytyykin kun sen aika on...mutta "lisäapu" asian suhteen ei olisi pahitteeksi kun välillä aina oma usko loppuu.

Kiitos sinulle!  smitten


Rukoilin. Oikea paikka löytyy kyllä.  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 27.04.2008 11:25:30 »

smitten Kiitos. Sitä johdatusta tarvitsen, koska oma sisäinen ääni antaa vaan ristiriitaisia viestejä (johtuen tod.näk. peloistani).

Rukoilin johdatusta.  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #26 : 27.04.2008 11:28:23 »

Eka kertaa näillä sivuilla olen kirjoittelemassa nyt ja todella tarvitsen apua! Minulla on vahva siirtymävaihe tasolta toiselle meneillään ja pelottavia kokemuksia on tullut useita viime aikoina. Unihalvausta ja siinä kauhukokemuksia. Olen tavallaan nyt pistänyt jarrua päälle, kun en ole uskaltanut ottaa mitään kokemuksia vastaan. Kehossa on lähes kaiken aikaa inhottavia tuntemuksia. Valon lähettiläiden rakkaudellista hoitoakin kyllä saan, mutta mustimmilla hetkillä tuntu, etten saa yhteyttä oppaisiini, enkeleihinkään. Tuntuu etten saa tarpeeksi apua kristusenergiasta, kristuksen sydämeen ankkuroitumisesta, runsaista rukouksista. Olen jo aikalailla puhki näistä koettelemuksista. Viime yökin meni muutaman tunnin unilla, kun en uskaltanut nukkua ja rukoilin ja rukoilin. Toisaalta uskon siihen, että nämä kauhukokemukset ovat minun alemman egoni tuotteita ja pyrin rohkeuteen sekä egoni hiljentämiseen. Toisaalta taas kauhukokemukset synnyttävät lisää kauhua ja kierre on valmis. Miten pääsen tästä kierteestä? Pelkoja on paljon ja sekin pelkona, että mitä jos minussa on nyt demoneita kun olen niin paljon kokenut enkä ole pystynyt pysymään rohkeana? Voitko auttaa?

Rukoilin sinulle apua.  smitten angel Ei sinussa ole demoneita, luota siihen että olet turvassa ja sinusta huolehditaan. Syytä pelkoon ei ole.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 27.04.2008 11:30:17 »

Minäkin kaipaan rukousta. Tarvitsen ratkaisua ja selkeyttä elämääni. Elämäni on aika solmussa enkä tiedä kuinka selvittäisin sen. Jokin ratkaisu pitää löytää pian. Tuntuu että olen aina niin yksin näitten ongelmieni kanssa vaikka minulla on tukijoita, mutta joskus vain ei jaksa...  Pyydän siis rukousta ja enkeleitä vierelleni elämäni selkeyttämiseen, mielen rauhoittumiseen ja lapsilleni suojelusta.
Kiitos jo etukäteen!  smitten

Rukoiltu on.  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 27.04.2008 11:31:38 »

Voi kiitos, haluan ottaa vastaan apusi.  smitten

Pyydän rukousta ihan tavalliseen kotiarkeeni (alzheimerarkeen) ja kaikkien niiden arkeen, joissa alkavat pikkuiset kiukut viedä aivan suotta energiaa. Kärsivällisyyttä siis sinne arkeen...jos saisi.

Rukoilin puolestanne.  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 27.04.2008 11:33:30 »

Pyytäisin veljelleni rukousta, enkeliä elämänkumppaniksi jos niin on tarkoitettu. Ei ole hyvä elää yksin..... smitten

Rukoilin. Tapahtukoon Korkeimman tahto ja tarkoitus. smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: