Sivuja: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 449452 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #990 : 29.10.2009 03:51:50 »

hei Posti  Smiley

Haluatko siis äidillisen tai isällisen kommentin valinnoistasi? Yksi valinnoistasi taitaa olla vähän kapinahenkinen. Muuten sinä haluat voimakkaasti "mennä eteenpäin", ja siinä on se etu että yritystä löytyy. Kun on yritystä, on myös virheitä, ja jos virheet tulee korjattua, edistyt. Yleensä tämä virheiden korjaus jää monilta pois. Tee, elä, ja korjaa kurssia tarpeen mukaan.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #991 : 29.10.2009 04:27:28 »

Sasha

Rakas ystävä, olemme odottaneet tätä hetkeä, että voimme puhua "kasvotusten", suoralla linjalla. Sinulla on pitkä reitti kuljettuna ja olet tehnyt siitä omat johtopäätöksesi. Sinulla on oma voimakas maailma. Me emme välttämättä vastaa suoraan kysymyksiisi. Kysymyksesi ei eräällä tavalla kohtaa sen kanssa mitä syvällä sisimmässäsi olet ja haluat. Tämä on tietysti meidän mielipiteemme, mutta uskoisimme että tunnemme sinut hyvin, kun toimimme oppainasi. Lue omassa rauhassa tämä viesti, rennosti ja intuitiolla. Anna tämän tekstin ikään kuin laskeutua vaistosi syvimpiin sopukoihin yön pitkinä tunteina. Emme vastaa siihen mitä kysyit, me kuiskaamme sinulle yöllä.

Kiitti Heaven kanavana olosta, smitten mahtava lahja,
mutta kanavoipa sinne, mistä tämä tulikin,  että...

Prkle oli aikakin! tickedoff  ja tässä on pitkä tie kuljettuna,
minulla ei ole kärsivällisyyttä kierteleviin vastauksiin ja leikkimisiin tickedoff
että enpäs kerro suoraan, kun kuiskailen kato unessa, jos ääliö tajuat edes, mitä kuiskailen.  Angry

Ja minkä hemmetin vuoksi opastitte sitten sen paskemman kautta? tickedoff
Ja turha sanoa, ha-ha-haaa, uglystupid2 kuiskia, että itse muka valitsin prkle
siitä tasan yhdestä ainoasta vaihtoehdosta. tickedoff

Ja mikä suora kasvotusten keskustelu? Kanavoijan kauttahan tässä keskustellaan. uglystupid2

Luulen, ettette kovin hyvät oppaat ole. Saisko teidät vaihtoon ja paremmat tilalle? Angry

Ja niin, odottelen sitä vastausta seuraavassa unessa,
kun teillä ei ole pokkaa vetää sitä vastausta suoraan valvetilassa minulle. Angry

Kiitos kuitenkin Heaven. Smiley

tallennettu
daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #992 : 29.10.2009 09:20:42 »

Hei Heaven  Smiley

Kaunis kiitos  smitten

T: Daana
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #993 : 29.10.2009 09:26:44 »

Hei, pystyisitkö sinä kertomaan minulle, kuka on tällä hetkellä suojelusenkelini ja onko hän ollut jo pitkään? Entäpä olisiko minulla ja miehelläni toiveita lapsen suhteen?
tallennettu
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #994 : 29.10.2009 23:59:41 »

Hei!
Toivoisin kanavointia työhöni liittyen, miten asiat järjestyvät? Kiitos. Smiley
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #995 : 31.10.2009 23:21:45 »

2funny    2funny     2funny
Kiitos Heaven! Yritystä on kyllä, mutta alan kyllä jo luovuttaa. Taas meinaan hakea toista työtä, mutta enpä tiedä viitsinkö enää nähdä vaivaa vai jäisinkö eläkkeelle asti tylsistymään nykyiseen duuniin. Ei tunnu nämä minun etsintäni tuottavan mitään tulosta eli pitää varmaan tyytyä siihen mitä on. Katsotaan nyt vieläkö viitsin laittaa todistukset pakettiin. Tämä keski-iän kriisi on tosi opettavaista aikaa.  Grin

T. Posti
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #996 : 01.11.2009 01:21:35 »

[Hei, tapaan kesällä tapaamani ulkomaalaisen ystävän,miehen. Meillä oli todella mukava ilta kesällä. Olemme pitäneet yhteyttä monta kuukautta. Mikä on tämän ihmisen rooli elämässäni? vai ei mikään? t. Heart
tallennettu
Roseliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #997 : 03.11.2009 22:56:24 »

Voisi kysäistä tässä kanavointia nyt kun edellisestä on aikaa melkein 2 vuotta uglystupid2.

Elikkäs loppuvuodelle jotakin kanavointia kysäisisin mieltä piristämään angel.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #998 : 04.11.2009 01:27:59 »

hei sofia

no mutta kauniiltahan tuo näyttää  smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #999 : 04.11.2009 01:35:14 »

Sasha

"...enpäs kerro suoraan, kun kuiskailen kato unessa, jos ääliö tajuat edes, mitä kuiskailen."
Emme sanoneet unesta mitään. Kuiskailu on vertauskuva intuitiolle.

"Ja minkä hemmetin vuoksi opastitte sitten sen paskemman kautta?" Tämä on sinun valintasi.

"...että itse muka valitsin prkle siitä tasan yhdestä ainoasta vaihtoehdosta." Myös tämä on sinun valintasi.

"Ja mikä suora kasvotusten keskustelu? Kanavoijan kauttahan tässä keskustellaan." Sana kasvotusten oli lainausmerkeissä, eli emme tarkoittaneet sitä konkreettisesti, vaan että keskustelemme niin suoraan kuin mahdollista.

"Saisko teidät vaihtoon ja paremmat tilalle?" Sinä olet hyväksynyt meidät oppaaksesi.

"Ja niin, odottelen sitä vastausta seuraavassa unessa, kun teillä ei ole pokkaa vetää sitä vastausta suoraan valvetilassa minulle." Kanavoijaa tarvitaan juuri siksi ettemme ilmesty sinulle samalla tavalla kuin tapaisit toisen ihmisen (joka on fyysisessä kehossa).
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1000 : 04.11.2009 01:38:11 »

TaruMaru

Sinulla on suojelusenkeli, joka on hyvä ystäväsi. Enempää emme voi kertoa. Ennen lasta tulee muita asioita. Kärsivällisyyttä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1001 : 04.11.2009 01:42:21 »

sinituuli1

Työasioissa raha ratkaisee. Kaiken takana on raha, joka on kuitenkin varsin neutraali asia taivaan näkökulmasta. Harjoittele neutraalia suhtautumista työelämään. Neutraali ei ole välinpitämätön, vaan tietoinen ja tasapainoinen. Monesti on niin että ne joilla ei ole työtä, he toivovat työtä, ja ne joilla on työtä, he toivovat toista työtä. Työ vie meitä pois onnellisuudesta aika useasti.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1002 : 04.11.2009 01:43:48 »

Posti

Tsemppiä, terveisin opastava enkelisi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1003 : 04.11.2009 01:45:35 »

Heart

Etsit voimallisesti tulkintoja erityisesti sydämen asioihin. Emme voi antaa sinun puolestasi tulkintoja. Opi eri ihmisistä ja katso asioita niin kuin ne ovat.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1004 : 04.11.2009 01:47:30 »

Roseliini

No niin ruusunnuppu miten haluat että piristämme sinua? Täältä käsin on vaikea vaikkapa tanssia  Wink
Tanssitko sinä ja pidät meidät mielessäsi mukana? Näyttäisit niin upealta tanssiessasi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: