Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 449438 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #390 : 10.06.2008 11:01:07 »

Hei, olisin pyytänyt apua nykyiseen tukkeutuneeseen elämäntilanteeseeni. Eniten vaivaa suhde miesystävääni. Onko minun parasta jättää hänet lopullisesti jotta pääsen ahdistavasta tilanteesta. En ole pystynyt tähän koska minulla on tunteita häntä kohtaan ja tuntuu pahalta jäädä yksin. Mitä teen. t. angelic
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #391 : 10.06.2008 15:41:40 »

Kiitos Rhodonite.  smitten
tallennettu
sipsukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #392 : 10.06.2008 15:55:17 »

Hei Rhodonite!
Joutaisitkos minullekin? Tuntuu että olen aivan lukossa tilanteessani. En tiedä mitä tehdä. Suhde jumissa lasteni isään, enkä haluaisi jatkaa, mutta en haluaisi loukata häntä eroamalla, vaikka haluankin erota... Tämä on oikea oravanpyörä... Mitenkä tästä eteenpäin? Olen niiin väsynyt tilanteeseen että haluaisin vain nukkua ja minun on niin äärettämän paha olla. Saanko mistään apuja?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #393 : 10.06.2008 16:42:43 »

Kaylee

Minun suojelusenkelisi on vaikea vastata tähän, ja juttelin rhodoniten kanssa asiasta. Kun pitäisi muutamalla lauseella vastata. Olet ikään kuin ilma-elementti ja haet tulkinnat asioista ja kysymykset asioista hengästyttävällä vauhdilla. Ehkä se todeksi eläminen jää vähemmälle. Voisi kai sanoa että hidasta tulkintaa. Huomaatko itse kuinka nopesti haet vastaukset ja tulkinnat asioihin. Matkalla tässä nopeudessa niihin tulee juttuja, joita ei huomaa että ne ovat tulleet vaikuttamaan mukaan.

Hmmmmmmm...
Ok...
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #394 : 10.06.2008 16:58:40 »


Hei!

Voisitko nostaa minullekin riimun, ihmissuhteille ja toisen yleisesti elämäntilanteeseeni.

Kiittäen angel ja hyvää kesää toivottaen.

Tähtisiipi smitten
tallennettu
susaq
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #395 : 10.06.2008 17:37:43 »

 :-\parisuhteeni tila mietityttää,kannattaako jatkaa vai erota
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #396 : 10.06.2008 21:20:49 »

Hei taas!

Minua nyt askarruttaa, että kuinka suojelusenkeli ja henkiopas oikeastaan eroavat toisitaan? Ja kuinka voisin itsenäisesti ottaa heihin yhteyttä (ettei tarvitsisi Rhodoniteä vaivata alituiseen), kun en kuitenkaan ole kovin lahjakas tuolla saralla... Embarrassed 

Lisäksi haluaisin kysyä satunnaisista enneunistani; onko minun tarkoitus kehittyä niiden kanssa taitavammaksi (kuinkas se tapahtuu?) vai ovatko ne vain satunnaisesti paikkansa pitäviä, mutta kuitenkin ns arvottomia?

Voi kiitos Rhodonite!! smitten
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
rhodonite
Vieras
« Vastaus #397 : 11.06.2008 08:18:17 »

sipsukka

Kun tunteet vellovat edestakaisin on vaikeaa nähdä asioita sellaisenaan. Yritä parhaasi mukaan opiskella itseäsi, jotta tunteesi eivät ailahtelisi niin paljon, sitten on helpompi päättää, mitä haluat tehdä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #398 : 11.06.2008 08:19:33 »

tähtisiipi

En nosta kortteja, ehkä joku voisi neuvoa missä on tuollaiset kortit.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #399 : 11.06.2008 08:22:01 »

susaq

Taivaan logiikka ei yleensä anna yksiselitteistä vastausta: kyllä/ei. Kun aloitit yhdessä toisen kanssa, kysyitkö myös silloin, että aloitanko vai en. Entä jos haet vastauksen askel kerrallaan itse, mitä luulet onko se mahdollista.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #400 : 11.06.2008 08:28:34 »

Dala, kappasta vaan pitkästä aikaa  Wink

Suojelusenkelin nimi kertoo mistä suunnasta hän tulee. Opas voi olla vaikka nk. metsän henki.

Henkiseen "lahjakkuuteen" kuuluu oma mennyt historia ja vilpittömyys. Ehkä voit harkita kanavointiopettajaa tai muuta opettajaa, mutta muista että kanavoinnin tms. oppiminen ei ole itsetarkoitus. Kaikki kanavoivat viimeistään kuoltuaan...

Samalla enneuniisi liittyen voit hakea hyvää opettajaa. Saatujen tietojen paikkansapitävyys on aina ikuinen ajankohtainen asia.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #401 : 11.06.2008 08:41:49 »

angelic

Olet hurjan rehellinen pohdinnassasi. Moni ihminen on parisuhteessa yksin, eli kokee olevansa yksin. Toisaalta sinkut voivat tietysti myös olla yksinäisiä. Ehkä voisit kokeilla kiinnittää huomio kokonaan pariksi päiväksi mukaviin asioihin. Olisit kaksi päivää ilman ajatustakaan tästä asiasta. Sitten katso miltä asiat näyttävät.
tallennettu
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #402 : 11.06.2008 09:31:47 »


Kiitos Rhodonite! Yritän miettiä mukavia. Ehkä asiat kirkastuvat. angelic
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #403 : 11.06.2008 18:48:39 »

Millä tavoin ansaitaan saada tietoon suojelusenkelin nimi?
tallennettu
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #404 : 15.06.2008 08:15:49 »

Hei

Kanavoisitko minulle, kiitos.

Minua askarruttaa, mikä on tarkoitukseni henkisessä (työssäni) auttamisessa.

Oppaan tai suojelusenkelin nimi kiinnostaa.

Valoa ja rakkautta toivottaen smitten
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: