Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apuva..  (Luettu 5442 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
punatulkku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 30.10.2005 20:37:19 »

Olen uusi täällä ja ihmissuhde on jotenki umpisolmussa ja ajattelin et voisikohan joku selventää merkkien perusteella onko järkeä aukoa edes niitä solmuja..en itse oikein ole vielä ehtinyt perehtyä tähän astrologiaan mut omalla kohdalla pikatulkinta tuntuu osuvalta...
Minun merkit siis: nouseva kauris, aurinko härkä, kuu kalat, merkurius härässä, venus kaksosissa ja mars neitsyessä.
Kumppanini: nouseva härkä, aurinko jousimies, kuu rapu, merkurius jousimiehes, venus vesimiehes ja mars neitsyessä.
Viisi vuotta ollaan yhdessä elelty ja mulla alkaa olla tyhjiin puristettu ja ahdistava olo...herra tekee mitä huvittaa välittämättä tunteistani ja sit jos itse joskus erehdyn itseäni ajattelee ja tekee jotain mistä hän ei pidä(en tarkoita mitään pettämistä tai sellaista vaan ihan yksinkertaisesti ystävien kans ulkona käymistä) niin tuomio on kova ja kosto karvas.
Sallii siis itselleen kaikki vapaudet ja multa kieltää kaiken....hirmu mustasukkainen on hän myös ja mun mustasukkaisuus on ruvennut myös nostaa päätään ja pahasti! Johtuneen siitä et hän on muutamia kertoja pettänyt minuu...
Mun pitäs aina ymmärtää mut kuka joskus ymmärtäisi minuu...on jotenkin niin alistunut olo enkä enää jaksa. Cry
tallennettu

nouseva kauris
aurinko härkä
kuu kalat
merkurius härässä
venus kaksosissa
mars neitsyessä
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2005 21:03:01 »

hei!!
ihan sanoisin näin,että jätä kyseinen henkilö!Älä kituuta itseäsi!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
punatulkku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2005 21:12:25 »

Athene...kiitän neuvostasi mut rakastan niin kuitenki ja tuntuu et hyvä vielä voittaa kuitenkin pahan! olen monesti meinannu lähteä kälppimään mut meinaamiseksi on jäänt..mietin vain et joskus aikoinaan en moista kohtelua olisi sietänyt mut nyt näköjään toisin...onko se rakkautta vai vain riippuvuutta,en sit tiedä..tiedän et mul on kaks vaihtoehtoa,lähteä tai sit vain kärsiä..mut en taida vielä olla lähtemiseen valmis vaan haluan yrittää loppuun asti härkäpäisesti! Kait se mitta sit joskus täyttyy tai muutos tapahtuu...
Syksyn jatkoja sinulle! Smiley
tallennettu

nouseva kauris
aurinko härkä
kuu kalat
merkurius härässä
venus kaksosissa
mars neitsyessä
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.2005 22:58:19 »

Kuu Kaloissa, aurinko härässä, nouseva kauriissa... En yhtään ihmettele, miksi et ihan hetki tahtoisi luovuttaa. Lauseesi "mun pitäs aina ymmärtää mut kuka joskus ymmärtäisi minuu...on jotenkin niin alistunut olo enkä enää jaksa" on kuin suoraan oppikirjasta repäisty esimerkki KuuKalasta, joka elää epäterveessä riistosuhteessa.

Itseolen myös härkä ja muitakin yhtäläisyyksiä planeetoistamme löytyy. Seurustelin aikoinaan vähän aikaa miehen kanssa, joka oli jousimies ja venus vesimies, eikä kyllä osoittanut juurikaan kykyjä tasapainoiseen ihmissuhteeseen tämä herra. Tuli silloin, kun huvitti, meni miten meni ja itse olisi pitänyt olla aina valmiina odottamassa, kun herralla sattui olemaan tapaamiseen aikaa. Onneksi loppui se tarina. Ollaan kyllä väleissä vielä. Huvittavaa sinänsä, mies nimittäin seurustelee ja silti soittelee minulle keskellä yötä pyytäen luokseen.Yleensä nauran räkäisesti luuriin ja jatkan unia 2funny uglystupid2

Mutta sepä omista asioistani.

Rakas Punatulkku, jos et itse välitä omista tunteistasi, ei niistä välitä kukaan mukaan. Rakkaus, riippuvaisuus,niin, vaikea sanoa, kulkevat varmaan käsi kädessä... Mietipä kuitenkin rakkauttasi. Rakkaus on arvokkaampaa kuin mikään, sinä annat sitä miehellesi, joka puolestaan ei anna sille mitään arvoa, kohtelee vain sinua kaltoin. Sinä olet arvokas ihminen, ole siis rohkea ja tee päätös, josta voit olla myrskyn jälkeen ylpeä...VOIMAA!
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Cleo
Vieras
« Vastaus #4 : 30.10.2005 23:55:54 »

Eipä tuohon apachen kommenttiin paljon lisättävää ole...
Oikeasti, sinä olet arvokas sellaisena kuin olet, ja vaikka lähteminen tuntuukin vaikealta, niin joskus se on se oikea valinta...puolestasi en voi päättää enkä haluakaan, mutta vaadi parempaa kohtelua osaksesi. Sinulla on myös oikeus omaan elämääsi, eli mene ystäviesi kanssa kuten haluat...ja ellette saa välejänne tasapainoon, niin toivon sinulle paljon voimia lähtemiseen kärsimisen sijaan.
Lämmin halaus sinulle! smitten
tallennettu
punatulkku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #5 : 31.10.2005 18:46:45 »

Kaikkien teidän vastauksien jälkeen oma ajatukseni on vain vahvistunut,lähdettävä olisi tai sit muutoksen tapahduttava..mut enpä mie voi toista muuttaa joten kai mun on annnettava pallo hänelle ja hänet tekemään päätös mitä tästä eteenpäin...inhoittaa vaan laittaa toinen selkä seinää vasten mut toisaalta niinhän hänkin tekee mulle...ajatukset vain on niin sekaisin kun rakastaa mut sit kuitenkin vihaa..niinhän sitä sanotaan et viha ja rakkaus kulkee käsikädes...vielä se rakkaus voittaa joten ei kai peli vielä menetetty ole ja haluan hälle mahdollisuuden antaa,ei voi syyttää kuin itseään jos sen pilaa!!
Syksyn jatkoja teille molemmille!!  smitten
tallennettu

nouseva kauris
aurinko härkä
kuu kalat
merkurius härässä
venus kaksosissa
mars neitsyessä
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: