Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkomerkin hallitsija planeetan sijainti  (Luettu 14421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #15 : 27.06.2012 21:08:32 »

Olen  aurinko jousimies askendentti kauris . Auringon hallitsija Jupiter mulla  skorpioni ja 9. huoneessa (samalla  jupiter on  keskitaivas :ni hallitsija). Kartan hallitsija  saturnus skorpioni 8. huoneessa.

Skorpionin teemat hallitsevat vahvasti elämääni, en pysty pakenemaan pimeää puolta itsessäni. Lisäksi mulla on taipumusta mennä äärimmäisyyksiin ja polttaa itseni ajoittain loppuun (jolloin voin oppia tapahtuneesta ja syntyä uudestaan Smiley ).

Vaikka leppoinen ja sopuisa Aurinko-Jouskari (myös stellium Jousimiehessä) pohjimmiltani olenkin, jotain TODELLA halutessani väännän tahtoni läpi vaikka väkisin. Kartallani oleva, tarkka  saturnus aspect_con pluto 8. huoneessa tuo kivikasvoisuutta ja sitkeyttä, lähes mielipuolista draivia tuo synt.karttani tarkka  pluto aspect_squ mars Shocked   Hillintää (tosin myös liiallista perfektionismia sekä pessimismiä) tuo  saturnus aspect_squ mars .

Jupiterin teemat ovat yllättävän piilossa multa, vaikka mulla onkin vahva Jousimiespainotus kartalla Huh  Mulla mm. väljä  jupiter aspect_con keskitaivas (lisäksi  aspect_con uranus , koska  uranus mulla  keskitaivas :n päällä). Lisäksi  jupiter aspect_sex mars - vähän vieras itselleni. Ja  jupiter aspect_ssx neptunus takaa vilkkaan unimaailman ja mielikuvituksen - aivot koko ajan toiminnassa, joko mielikuvitusmaailmassa (useimmiten) tai käytännön elämässä ja uutta opiskellessa (harvemmin) coolsmiley

Kaiken kaikkiaan olen värikäs sekoitus Jousimiestä, Skorpionia ja Kaurista - Kalat sotkevat myös (vahva  neptunus kartalla) ja ei Vesimiehen tematiikkakaan kaukana meikäläisen persoonasta ole ( uranus aspektoi  aurinko kuu keskitaivas ja mulla on 11. huone täynnä tavaraa) Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #16 : 28.06.2012 20:54:54 »

Multa  aurinko-Ravun hallitsija eli  kuu löytyy 3. huoneesta Kaksosista, eli kaksinkertaisena sama teema. En ole hirveästi osannut tulkita tuota kuviota, mutta kommunikoinnista ainakin on kyse. En ainakaan ole tavallisen Rapumainen vaan aika "ilmava" monessa asiassa, että ehkä tuo sitten kertoo siitä. askendentti-Kauriin hallitsija löytyy kymppihuoneesta Jousimiehestä, Saturnus omassa huoneessaan siis. Jotenkin tuon kuvion pystyn paljon paremmin sisäistämään eikä siinä ole paljon miettimistä. Kuu-Kaksosten hallitsija on 6. huoneessa Ravussa, vähän hankalampi käsittää tuo asetelma taasen, vaikka olen kiitollinen Merkuriuksen sijainnista yleensä, onhan sekin "omassa" huoneessaan.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2012 20:58:25 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: