Sivuja: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 711875 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #900 : 30.11.2012 12:11:41 »

Ap kartalla  venus aspect_con pluto aspect_con juno kolmosessa kauriissa?  Huh Venus on kartan hallitsija.
Mitä tuollainen voisi tuoda tullessaan?
« Viimeksi muokattu: 30.11.2012 12:15:12 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #901 : 30.11.2012 23:01:02 »

Minullakin on nykyisellä, uudella ap-kartalla ic jousimiehessä ja  pluto nelosessa. Samoin nousu-neitsyt. Tosin nousun hallitsija  merkurius kolmosessa  skorpioni, että jos muutto jostain syystä tulee niin luultavasti päädyn johonkin mihin pääsee paikallisbussilla.  Grin
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #902 : 06.12.2012 08:01:29 »

Minäkin aloin taas tutkimaan tuota AP- karttaa, kun on ollut uuden paluun aika.  Mun mielestä se näyttää aika hyvältä, jos nyt yhtään osaan sitä tulkita.

Leijona on nousussa, Leijonan hallitsija Aurinko on omassa 5. huoneessaan.  Harrastukset saattavat nousta arvoon arvaamattomaan tänä vuonna!  Ja rakkaus kukoistaa!  Hmm... lastenlapsia?

Kuukin on omassa merkissään Ravussa, 11 huoneessa, ja 4. huone näyttää muutenkin painottuneelta.  No, jään vuoden vaihteessa vuorotteluvapaalle ja kotiasiat varmasti painottuu!

Mutta sitten on tämä Jumalan sormi, mistä en nyt oikein tiedä, onko se hyvä vai huono asia.  Jupiter on Kaksosissa, Aurinkoa vastapäätä muuten, siitä Kvinkunssit Venukseen Skorpionissa ja Marsiin Kauriissa.  No se nyt on ainakin varma paikka, kun Jupiter on oppositiossa Aurinkoon, että lihomisen vaara on todellinen, varsinkin kun aina lihon lomilla.  Undecided  Muuten en saa tuosta kuviosta otetta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #903 : 06.12.2012 14:23:02 »

Oi, Leijona-vuosi on aina ihana.. minulla tulossa taas ensi vuonna ja odotan sitä kovasti.. se korostaa itseilmaisua ja luovuutta. Viimeksi kun oli LeijonaNousun vuosi pystyin sanomaan mitä tahdon ja ennen kaikkea mitä EN tahdo ja sain myös tahtoni läpi... Leijona-vuodesta kannattaa ottaa kaikki irti, kun siihen on mahdollisuus..
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #904 : 06.12.2012 15:42:50 »

Oi, Leijona-vuosi on aina ihana.. minulla tulossa taas ensi vuonna ja odotan sitä kovasti.. se korostaa itseilmaisua ja luovuutta. Viimeksi kun oli LeijonaNousun vuosi pystyin sanomaan mitä tahdon ja ennen kaikkea mitä EN tahdo ja sain myös tahtoni läpi... Leijona-vuodesta kannattaa ottaa kaikki irti, kun siihen on mahdollisuus..


Minulla on ollut muutama leijona nousu vuosi ja totta tosiaan, ne olivat ihania  smitten Silloin oli iloa, juhlia, oli luovuutta, oli matkoja tavallista enemmän jne..
Miksi minulla nyt ei ole ollut pitkiin aikoihin leijona nousua? Tylsää..


Kysyisin myös neuvoa, sillä ensi vuonna minulla on nousu kauris vuosi. Minulla ei ole kertaakaan aiemmin (muistaakseni) ollut nousu kauris vuotta, joten olen aika pihalla siitä mitä tuleman pitää.
Ja mikä ykköshuoneen painotus! Minulla on ensi vuonna ykkösessä aurinko, kuu, venus, mars, uranus, neptunus, merkurius, chiron.

Mitä siitä voisi päätellä? Kartan hallitsija saturnus löytyy kasihuoneesta. Pluto neliöi aurinkoa, marsia, venusta...

Muutoksia? Mutta minkälaisia? Ykköshuone vahva ja kauris nousee.. Mikä on ns. avainsana?

Viime vuosina on vuorotellut neitsyt-skorpioni-rapu vuodet aika ahkerasti.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #905 : 06.12.2012 15:55:29 »

Artemis, uskoisin että vuodestasi tulee sinun henkilökohtaisen edistymisesi vuosi.. mahdollisuuksia on monia, mutta vaikka vuosi olisikin täynnä puurtamista, jota aina Kauriin kanssa on, kannattaa muistaa että Kauris/ Saturnus hallitsee 10. Huonetta ja jos Saturnus on 2. Huoneessa kyse on todennäköisesti henkilökohtaisesta /-ista pyrkimyksistä, tavoitteista jne. olipa kyse sitten ammatista, urasta tai henkilökohtaisista harrastuksista, tai molemmista...

Minulla on menossa HärkäNousu, joka on myös harvinainen, tulee toisen kerran parin vuoden päästä.. on tullut osteltua vaatteita ja kenkiä ja kaikenlaista muutakin kivaa.. ja kun Skorpioni on Deskendentillä on ihmissuhteet muuttuneet.. uusia ihmisiä tullut elämään ja erilaisia ihmissuhteita.. kuin myös erilainen suhtautuminen ihmisiin... aktiivista ihmisten parissa puuhastelua, mutta tietyllä etäisyyden vivahteella..
tallennettu

meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #906 : 06.12.2012 16:07:45 »


Mutta sitten on tämä Jumalan sormi, mistä en nyt oikein tiedä, onko se hyvä vai huono asia.  Jupiter on Kaksosissa, Aurinkoa vastapäätä muuten, siitä Kvinkunssit Venukseen Skorpionissa ja Marsiin Kauriissa.  No se nyt on ainakin varma paikka, kun Jupiter on oppositiossa Aurinkoon, että lihomisen vaara on todellinen, varsinkin kun aina lihon lomilla.  Undecided  Muuten en saa tuosta kuviosta otetta.

Tuli mieleen, että Kvinkunssihan on myös terveysaspekti.  Olisko se nyt niin, että näihin terveysasioihin pitää muistaa keskittyä myös, kun noita rumalta kuulostavia aspekteja on.  Vai tulkitaanko näitä suurkuvioita paluukartoilta ollenkaan?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #907 : 06.12.2012 16:08:57 »

Kiitos Emelia  Smiley

Kauris ja saturnus luo mielikuvia tylsästä kovasta puurtamisesta.. Mutta jos kyse on henkilökohtaisesta edistymisestä, niin se kuulostaa mukavemmalta. Toisaalta, tämä vuosi on mennyt lekotellessa ja nautiskellessa, joten on kai ihan luonnollista palata takaisin "arkeen" ja alkaa paiskia hommiakin, sillä eihän mikään hyvä kestä ikuisesti  Cheesy. Saturnus löytyy kasista ensi vuonna..

Minulla on ensi vuodellekkin jupiter nelosessa ja jousimies MC-askelilla. Olisi kyllä mukava jatkaa ulkomailla asumista.

Minulla on kerran ollut härkä nousu vuosi ja se oli elämäni vaikeimpia vuosia ja ihmissuhde draamaa riitti, varmaankin juuri tuon skorpioni dc:n takia  :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #908 : 06.12.2012 16:27:49 »

Auringon Paluilla yleensä painotetaan enemmän taivaankappaleiden välisiä KONTAKTEJA, sillä mikä aspekti on kyseessä ei ole niinkään väliä.. paitsi Auringon kyseessä ollessa.. nuo kuviothan ovat yleismaailmallisia, eli koskettavat kaikkia tietyn aikaa, sillä mitkä Huoneet ovat kyseessä omalla kartalla on enemmän merkitystä kun niitä tulkitaan.. Wink
tallennettu

meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #909 : 06.12.2012 16:44:03 »

Ookoo, kiitos kovasti, Emelia!  Taas lähempänä paluukarttojen ymmärtämistä!  coolsmiley
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #910 : 06.12.2012 22:13:03 »

Oi, Leijona-vuosi on aina ihana.. minulla tulossa taas ensi vuonna ja odotan sitä kovasti.. se korostaa itseilmaisua ja luovuutta. Viimeksi kun oli LeijonaNousun vuosi pystyin sanomaan mitä tahdon ja ennen kaikkea mitä EN tahdo ja sain myös tahtoni läpi... Leijona-vuodesta kannattaa ottaa kaikki irti, kun siihen on mahdollisuus..


Onko ihan varmasti? Itselläni alkoi nousuleijonavuosi siihen malliin että elämä on omistettava nykyään 100% duunille, sosiaalinen elämä on pitänyt siirtää kokonaan netin kautta hoidettavaksi jne. Toisin sanoen aika ei tunnu riittävän enää mihinkään. :Smiley

Mutta niin, mullahan on se  aurinko aspect_con saturnus ja 3.huoneessa, selittänee kaiken.  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #911 : 09.12.2012 11:55:22 »

Emelia, minulla olisi vielä kysymys sinulle  Smiley

Selailin tätä ketjua läpi ja huomasin, että sanoit, että samanaikainen saturnuksen JA jupiterin aspekti jollekkin planeetalle tekee sen, että jupiterista ei hyödy niin paljon kuin normaalisti hyötyisi, mutta myöskään saturnus ei silloin ole niin "raskas" kuin se olisi ilman jupiteria.
Sitten luin tuolla kun kuvailit, että saturnus-kuu aspekti tekee vähän sellaisen intohimottoman puurtamisen fiiliksen Tongue

Kysymykseni kuuluukin, että minulla on 2013 kartalla vesimies kuu 1.huoneessa. Sitä neliöi saturnus kasista käsin, MUTTA jupiter kolmioi kauniisti kuutani nelosesta käsin. Tuleeko tuosta vähän sellainen plus miinus tilanne, vai onko edessä jonkinmoista puurtamista, jossa esimerkiksi neloshuoneen teemat toisi minulle voimia sen keskellä?

Vesimies kuukin on minulle vieras ilmiö. Ensi vuodelle on luvassa ihan uusia juttuja Smiley Kauris nousevana ekaa kertaa, vesimies kuuta ei ole tainnut olla aiemmin..

Tuo satunrus-kuu saa aina vähän karvani pystyyn. En pelkää saturnusta, mutta aina kun saturnus koskettaa kuutani transiittina esimerkiksi, se vie minusta mehut pois ja tekee minusta pelokkaan. Inhoan sitä  Cheesy
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #912 : 09.12.2012 13:31:56 »

Kysymykseni kuuluukin, että minulla on 2013 kartalla vesimies kuu 1.huoneessa. Sitä neliöi saturnus kasista käsin, MUTTA jupiter kolmioi kauniisti kuutani nelosesta käsin. Tuleeko tuosta vähän sellainen plus miinus tilanne, vai onko edessä jonkinmoista puurtamista, jossa esimerkiksi neloshuoneen teemat toisi minulle voimia sen keskellä?

Tuo saattaa toimia esimerkiksi niin että edessä on kovaa puurtamista, mutta aina välillä myös nopeaa edistymistä ja sen jälkeen keveämpiä hetkiä.. toisaalta kun kysymyksessä ovat 1. 4. ja 8. Huone tilanne saattaa liittyä perheeseen, sukuun ja / tai omiin pyrkimyksiisi yhteisen edun puolesta, eli Huoneiden teemat voivat olla palautteen antajia, mutta myös huomion ja toiminnan kohteita. Paljolti riippuu mistä muu kartta kertoo.

Onneksi AP:n Kuu ei toimi kuten syntymäkartan Kuu, vaan on enemmänkin toiminnan, vaihteluiden ja tapahtumien indikaattori.. Vesimies-Kuu saattaa siis tuoda monia täysin uusia ja erilaisia tilanteita eteen ja sen kontaktit Jupiteriin ja Saturnukseen kertovat uusiin tilanteisiin sopeutumisesta (Jupiter) ja sen aiheuttamasta stressistä (Saturnus).  Tässäkin tuo "puurtaminen" toimii, kun elämä on välillä arkista aherrusta ja tilanteisiin sopeutumista, vaikkei mitään mullistavaa olisikaan tapahtumassa.

Kannattaa myös Jupiterin kohdalla muistaa että se lisää ja laajentaa, joten vaikka sitä pidetään onnenkantamoisten ja onnenpotkujen tuojana, on sillä myös toinen puoli, eli "tieto lisää tuskaa".. Joskus Jupiter nimittäin voi paljastaa ja tuoda tulleessaan sellaista tietoa, jota ei olisi tarvittu tai haluttu tietää.. ja tällöinkin näkökulma muuttuu.
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #913 : 09.12.2012 15:47:49 »

Kiitos, itseasiassa käy kyllä järkeen. Nyt kun mietin kaikkea mitä ensi vuodelta tiedän tulevan eteen Smiley

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #914 : 09.12.2012 17:52:56 »

Järjestän jälleen Auringon Paluisiin liittyvän lyhytkurssin tammikuussa 2013 - lisätietoja kotisivuillani.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: