Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksisuhteet/yhdenillanjutut  (Luettu 91915 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #135 : 23.01.2006 23:48:57 »

Tähän todellisuuteen ja hetkeen kun tuon vielä ympättyä saa, läpi sen olevaisuuden, jota kukin yksilö kantaa, niin johan on 'tulevaisuus' tässä.  Smiley

Onko täydellä tässä hetkessä läsnäololla ja ns.'valaistumisella' mitään yhteistä...  idiot2
Voiko Armoa ja Hyväksyntää olla muualla aitona kuin tässä hetkessä ja täydessä läsnäolossa...  angel
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #136 : 23.01.2006 23:51:58 »

Nuo ovatkin asioita, jotka täytyy jokaisen Itse kokea ennen kuin vastauksen teoillaan, niihin tuoda tietoisuutena voi.

Nimenomaan.  Smiley
Miksi siis kurkottaa kuuseen, kun kataja on tässä...
Itse kullakin. angel
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #137 : 23.01.2006 23:59:54 »

Onko tuo nähty sisäisyytesi teoilla vaiko ulkopuolelta katsottuna, kun kerran noin hyvin nähdä voit.  :Smiley Eli omalla pihallani vain niitä korkeita kuusia ja yksi mäntykin on vaan yhtään katajaa ei näy.  Huh

Katson molemmin. Niistä tulee tämän hetken todellisuus yhdessä.
Hyvin näkemisestä en tiedä... Smiley
tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #138 : 24.01.2006 00:18:49 »

Heissan taas..... kuka sanoi että tantrassa on pakko käyttää himon täyttämää seksuaalienergiaa. Itse nimittäin en enää himoitse mitään, vain olen läsnä ja nautin elämän energioista, on ne sitten kenenkin mielestä millaisia tahansa.

Ja kun vaimoni tulee viereeni ja tunnen energiakentän kasvun, sekä parisieluni siinä, mulla se hyvä olo tuottaa erektion ja voin rakastella jos haluan,  mutta nykyään ei ole mikään pakko tehdä mitään, kuten ei siemensyöksykään ole mulle ollenkaan tarpeellinen juttu.

Samat vipat ja kokemukset mulla tulee meditaatiossa yksin, kaksin tai isommassa porukassa messuilla, tms. Kun kokee "Jumalliset energiat" ne ovat aivat ihanat, eikä niissä mitään eroa ole, jos sen sillä tavalla ajattelee.

Olen myös ollut muutamia kuukausia selibaatissa ja voin sanoa että samat energiat ne olivat silloinkin. Samalla tajusin miten selibaattiin mennään kokemisen kautta eikä kieltäen saaden jotain parempaa tunnetta sen tilalle. Minusta kaikki on saman energian erilaista laadullistamista ja se riippuu jokaisesta itsestään, miten ne energiat laadullistaa.

Siksi olen tullut siihen tulokseen, että kaikki on kiinni omasta puhtaudesta ja siitä miten asioihin suhtautuu eli millaisena ne näkee. Olemme Jumalia tai Jumalattaria jo nyt jos niin haluamme.

Tantra voi olla TODELLAKIN sellaista mitä me siitä luomme ja millaisia me olemme ja miksi sen ajattelemme.  smitten smitten

Sama tietty pätee kaikkiin muihinkin asioihin  Wink
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 00:23:25 kirjoittanut Tantra » tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #139 : 24.01.2006 00:34:08 »

Miten voi tantrata yksin - vai voiko?   :Smiley

(en ole lukenut koko ketjua!)
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #140 : 24.01.2006 10:19:19 »

Cheesy Grin Juu, on niin monia erilaisia tapoja kokea tuota energiaa ja niin monia nimiä eri kokemuksille, taajuuksille jne

Nauttikaamme kumppanuudesta ja sen tuomasta energioista ja kokemuksista  Smiley

Kaksi kenttää voi yhdistyä ilman kosketustakin ja olla kaunis kokemus.

Pitäkää huolta toinen toisistanne  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #141 : 24.01.2006 12:05:08 »

smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #142 : 24.01.2006 17:18:53 »

Ippuskalle, kyllä voi tantrata yksinkin ei siinä mitään ihmeellistäkään ole, luonnollinen asia sekin  smitten

Mi-Olea olet laittanut tosi kauniin kuvan tuohon profiiliisi, pidän paljon tuollaisista väreistä, joita tuossa kuvassa on erittäin kaunis, kiitos  smitten
tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Felisia
Vieras
« Vastaus #143 : 24.01.2006 18:12:07 »

Minä olen nyt aivan vakuuttunut, että henkisesti vajaat ihmiset nussivat puolet päivää.
Eihän aika silloin riitä mihinkään muuhun, esim maailman tuhoamiseen yms, älykkääseen toimintaan.

Itse olenkin sellainen panomies, että minun kanssa orgasmokset saavutetaan viidessä minuutissa.  Shocked
Kysykää vaikka
keltä tahansa  angel

edit Vai siis mistä täällä puhuttiin? en minä lukenut  angel
Olin tuhma
antakaa piiskaa  police
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 18:19:24 kirjoittanut Felisia » tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #144 : 24.01.2006 18:20:42 »

Heissan taas..... kuka sanoi että tantrassa on pakko käyttää himon täyttämää seksuaalienergiaa. Itse nimittäin en enää himoitse mitään, vain olen läsnä ja nautin elämän energioista, on ne sitten kenenkin mielestä millaisia tahansa.


Samat vipat ja kokemukset mulla tulee meditaatiossa yksin, kaksin tai isommassa porukassa messuilla, tms. Kun kokee "Jumalliset energiat" ne ovat aivat ihanat, eikä niissä mitään eroa ole, jos sen sillä tavalla ajattelee.

Olen myös ollut muutamia kuukausia selibaatissa ja voin sanoa että samat energiat ne olivat silloinkin. Samalla tajusin miten selibaattiin mennään kokemisen kautta eikä kieltäen saaden jotain parempaa tunnetta sen tilalle. Minusta kaikki on saman energian erilaista laadullistamista ja se riippuu jokaisesta itsestään, miten ne energiat laadullistaa.

Siksi olen tullut siihen tulokseen, että kaikki on kiinni omasta puhtaudesta ja siitä miten asioihin suhtautuu eli millaisena ne näkee. Olemme Jumalia tai Jumalattaria jo nyt jos niin haluamme.

Tantra voi olla TODELLAKIN sellaista mitä me siitä luomme ja millaisia me olemme ja miksi sen ajattelemme.  smitten smitten

Sama tietty pätee kaikkiin muihinkin asioihin  Wink

Bravo Smiley Smiley Smiley
Voiko tuon asian paremmin ilmaista.
Itken ILOSTA, voiko tuollaista sielua olla?
Koen asiat samalla lailla.
Kiitos Kaikesta Smiley
Suukkoja Kiss Kiss Kiss
Starainen Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #145 : 24.01.2006 18:24:00 »

Kiitos Stareyes  smitten
tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #146 : 24.01.2006 18:28:16 »

Ole hyvä vaan smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Mirjam
Vieras
« Vastaus #147 : 24.01.2006 18:54:09 »

Kaivoinpa tuolta 'kirjastostani' esiin kirjan ja kuinkas ollakkaan Oshon  :Smiley Tantra, spirituaalisuus ja seksi. Kun nyt on niin 'tapetilla' aihe ollut ja itsellä kirjan lukemisesta on monia vuosia, joten voin sitä lukea jo kai taas kuin 'uutta kirjaa' itselleni.  Wink
Vaikka olen vasta ensimmäisellä aukeamalla, ymärrän, miksi en 'niele' tietynlaista näkökantaa 'henkistymisestä' taikka 'eheytymisestä'. Se on juuri sitä eroa, mitä kuvataan kirjassa olevan joogassa ja tantrassa. Sitä, että opetellaan hyväksymään todellisuus ja itse, eikä tappamaan sitä.  Wink Väkivallatonta elämää ja kasvua myös itselle!
Suosittelen kirjaa lämpimästi kaikille!!

*Oshon fani aina ollut olen*  angel
Hän tukee sisäistä kokemusmaailmaani !  Wink

Nimim. Tantra; avattaressani koreilee ;Rani Mukherjee, joka 'testin' mukaan oli julkkis naisista eniten näköiseni, vaikka enemmän muistutin sen mukaan Dustin Hoffmania ja John Lennoniakin... Wink   Grin
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #148 : 24.01.2006 19:12:09 »

sillä ensinhän onkin se vanha purettava, ennen kuin edes seksi voi tulla uudeksi.  Smiley

Ehe... hyvähän se on silloin tällöin purkaa... ettei paikat kuivu, kutistu ja tipu pois. crazy2
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #149 : 24.01.2006 19:12:56 »

Hyvä, että vihdoin löydät sen tien, jonka tunnet omaksesi, sillä ensinhän onkin se vanha purettava, ennen kuin edes seksi voi tulla uudeksi.  Smiley

Ai miten niin vihdoin..?  Wink(vielä kaksi kolmannesta elämästä jäljellä..) angel
Kyllä minä oman tieni olen löytänyt jo aikoja sitten, aikaa on mennyt vain siihen, että olen tuuppinut hellästi ja vähemmän hellästi niitä ympäriltäni pois, jotka ovat väittäneet, että heidän tiensä on myös minun tieni...(en tarkoita mitään astro-foorumilaisia, vaan eletystä elämästä)
Ja paljon olen sitä myös muilta omakseni ottanut, että tuntisin kuuluvani johonkin joukkoon...nyt paiskin niitä kiihtyvällä vimmalla pois itsestäni... tickedoff
Ajatuksia, emootioita ja asenteita, joita pidin itselläni, vaikka en koskaan sisimmisssäni omakseni ole tuntenut.
Liian teatraalista ja väkivaltaista minulle!  angel
(eikä mitenkään erottelemalla seksuaalisuutta elämästä omaksi osa-alueekseen, vaan koko elämässä.)
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 19:34:52 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: