Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 31
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 79013 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4382



Profiili
« Vastaus #315 : 10.10.2023 18:10:40 »

Auringonpimennys osuu mulla 1.huoneen stelliumiin ja tarkka yhtymä aurinkoon, mulla aurinko 21 vaaka. Sopassa mukana myös  jupiter 20 vaaka ja  pluto 24 vaaka. askendentti on 19 vaaka joten menee siinä samalla.

Plutoenergiaa on ilmassa, ja ajattelin pari päivää sitten että mitä jos vetäis taas koko elämän uusiksi Grin Se fiilis vaan tulee aina välillä ja syytän tai kiitän tuota radius- pluto asiasta muun mukavan lisäksi Cool

Muoks. jos nyt kuitenkin olis auringonpimennys silloin 14.10 eikä kuunpimennys. Kuunpimennys osuu mulla 7.huoneeseen ja tekee opposition vestaan. Mulla on meneillään tällä hetkellä vaikka mitä transiitteja (uranus, neptunus, pluto) henkilökohtaisille planeetoille noin ylipäänsäkin.
« Viimeksi muokattu: 12.10.2023 18:13:41 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #316 : 24.10.2023 09:14:22 »

Elwyn, kuulostaa, että sulla on jännittävät ajat menossa  Smiley Melkoinen osuma sun  vaaka stelliumiin tuolla auringonpimennyksellä! Ja vaikuttaa vielä puoli vuotta, seuraavaan pimennykseen asti.

Edelleen eletään pimennysten välistä aikaa. Eilen illalla  aurinko vaihtui  skorpioni se on kyllä jo loppusyksyn alun merkki. Alkuja ja loppuja, ne kai sopii  skorpioni teemaan.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #317 : 13.11.2023 16:33:40 »

Tänään uusikuu 20  skorpioni

Uudenkuun kuvio saa viereensä  mars skorpioni ja se voi tietysti vähän kuohuttaa tunteita varsinkin kun se on  aspect_opp uranus

 ceres on lähellä  mars ja näin ollen liittyy myös vahvasti tämän uudenkuun teemoihin. Huolehtiminen, hoiva, hyvinvointi ja toisaalta suru, tuska ja luopuminen on nyt pinnalla.

 skorpioni ei ole mikään helppo merkki, joten vahvuutta kaikille tämän uudenkuun tunnelmiin.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4382



Profiili
« Vastaus #318 : 16.11.2023 13:52:11 »

Mietin tuota uutta kuuta  skorpioni joka teki opposition minun  chiron 21 harka 8.huoneessa ja myös hiukan löyhän  aspect_con juno 17 skorpioni 2.huoneessa. Elämme todellakin jännittäviä aikoja kun näitä osumia on koko ajan. Ilmankos tekee taas mieli muuttaa Tallinnaan kun mulla on se Tallinna-asteroidi kartalla 18 skorpioni.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #319 : 19.11.2023 19:20:36 »

Mulla taas mikään ei tunnu miltään.
Hyvinkin korostelevia juttuja menossa kartoilla, osuu ja sattuu, mutta...siinähän tulevat ja menevät  Shocked

Tai sitten vaan oon niin Neptunuksissani, etten tajua mistään mitään  Grin

tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4382



Profiili
« Vastaus #320 : 19.11.2023 21:17:13 »

Mulla alkaa 26.11 sopivasti pluto aspect_opp keskitaivas mikä kestääkin koko ensi vuoden, joten katotaan mitä se moukaroi uusiksi. Uranusta on myös ohjelmassa ollut tänä vuonna ja on myös ensi vuonna. On tässä ollut kaikenlaista muutosta joita voisi listata vaikka uuden vuoden kunniaksi ja muutenkin vähän erikoisempi vuosi noin energiatasolla.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #321 : 20.11.2023 18:40:56 »

Jos en ihan väärin muista, niin taisin aloittaa työn varhaisjaossa kun oli tuo  pluto :aspect_con:MC
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4382



Profiili
« Vastaus #322 : 20.11.2023 19:09:39 »

Sopii jotenkin hyvin tuo pluto jos ajatellaan varhaisjakelua ja milloin sitä tehdään.

Tein kaupan alan ja hotelli&rafla-alan duuneja 2006-2008, ja aloin funtsimaan tosissaan uudelle alalle opiskelua yms. 2008 lopussa kun oli  pluto aspect_kvi keskitaivas. Aloitin opiskelut syksyllä 2009 ja sillä tiellä ollaan tällä hetkellä. Joku uusi veto olisikin kiinnostava vaikka tällä hetkellä kiinnostelee eniten ottaa brenkkua ja lukea Bonon muistelmia Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #323 : 20.11.2023 23:30:59 »

Toi  pluto aspect_con keskitaivas vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tiedän erään, jolla se transiitti juuri oli korona-aikaan ja joka ei ollut sitä ennen tehnyt päivääkään etätöitä, mutta tuon kuvion aikaan siirtyi täysin etätöihin. Aika sopivaa mun mielestä myös. Voisin kuvitella, että työelämässä tuo kuvio tuo muutoksia ja mulle toi tulee jossain vaiheessa, mutta  pluto vaan on niin hidas, että siihen menee vielä monta vuotta. Kaipaisin ehkä jotain uutta. Mun elämä on menny harvinaisen samoilla raiteilla jo kohta 10 vuotta.

Aloin tutkia, että mitä tuolloin melkein 10 vuotta sitten oli kartalla menossa ja kyllä siellä oli kaikenlaista. Ei mitään yksittäistä, mutta esim.  tr. jupiter meni 1. huoneessa, tr.  saturnus aspect_con jupiter ja  tr.  pluto 7. huoneessa (menin myös naimisiin  Grin ) että sellaista  jupiter ja uuden aloitusta kyllä oli ilmassa. Tällä hetkellä vaikuttaa vaan tr.  saturnus neliöt ei oikein innostu mistään eikä ole minkäänlaista suunnitelmaa. Kuuntelin tänään kun yksi kertoi opinnoista, joita haluaisi mennä tekemään ja suunnitteli tulevaisuutta. Oikein aisti sen innostuneisuuden ja olin että vau, olispa mullakin joku tollanen intohimo tai joku tavoite ja suunnitelma (ja olisinpa vielä nuori). Ei ole (ja en ole). Odotan vaan, että olis kaikki tän vuoden työjutut hoidettu ja pääsis viettään joulua rauhassa. Aika monet on muuten puhunu, että tänä vuonna on ollu erikoiset energiat ja niin vois kyllä sanoa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4382



Profiili
« Vastaus #324 : 20.11.2023 23:47:07 »

Minä olen vanhempi ja suunnitelmia on aina laugh Intohimoista puhumattakaan - ne ovat vähän standardi issue  jupiter aspect_con aurinko -tyypille? angel Alaa voi vaihtaa vaikka viisikymppisenä, koska sitä työelämää on silloin jäljellä helposti 15v ja se on oikeasti aika pitkä aika.
Nyt vaan suunnittelemaan Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4382



Profiili
« Vastaus #325 : 20.11.2023 23:52:17 »

Meinasin opiskella juttuja joka tapauksessa ja olen niitä edistellyt tässä pikkuhiljaa kun oli muuten pläni vaihtaa maisemaa/työpaikkaa jossain kohtaa, nyt vaan tuli vauhtia lisää tähän. Taloustilanne yrityksissä on tällä hetkellä yleisesti semmonen, että saa nähdä että milloin mitäkin mutta se on isompi ongelma kuin meikän työtilanne.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81


Profiili
« Vastaus #326 : 21.11.2023 12:51:27 »

mulla on kartalla jupiter kaksoset aspect_opp merkurius aurinko jousimies ja olen paraikaa opiskelemassa vaikka 40n rajapyykki alkaa kohta lähestyä.
jupiter han on ikuisesti laajentuva ja ehkä ilma-elementtiin yhdistettynä laajenee sitten mentaalisesti eikä niinkään fyysisesti. tavan horoskoopit varoittelee aina jousimiehiä että vanhemmiten sitä lihoo jupiterin suurentavan vaikutuksen vuoksi, mutta mitä jos se onkin sitä ettei tajua lopettaa koskaan uuden opiskelua Cheesy

nooh, mulla myös kuu rapu 9. huoneessa ja yliopiston etäkurssit sopii mulle paremmin kuin mikään muu opiskelun muoto ennen tätä. fyysisissä opetustiloissa olen aina enemmän tai vähemmän ahdistunut, kotona voi paremmin keskittyä olennaiseen. transiittina en tiedä mihin tämä mun opiskeluperiodi kävisi, mutta on tuo tr jupiter hiljalleen noussut syntymäkartan horisontin yläpuolelle, ja nyt menossa 7. huoneessa. kulkee kohti omaa paluutaan kaksosiin, sen jälkeen 9. huoneen poikki keskitaivaalle, samalla kun mun opinnot on meneillään.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #327 : 21.11.2023 13:28:10 »

Toki aina jotain suunnitelmia on  Smiley Ei  jousimies ilman minkäänlaisia suunnitelmia voi elää. Mutta tällä hetkellä ei ole mitään isompia suuntaviivoja koskevia konkreettisia suunnitelmia. Jotain tunnelmia tai ajatuksia, mutta ei mitään konkreettista.

Olen elämässäni opiskellut tosi paljon, stellium  jousimies on pitänyt siitä huolen. Jousimies vastaa 9. huonetta ja kai sitä kautta tuo opiskelu on tullut. Tällä hetkellä en voi omaa ammattiosaamistani enää opiskelulla isommin lisätä. Toki pienempiä päivityksiä koko ajan, mutta jos miettii jotain isompaa opiskelua niin se olisi sitten alanvaihto.

ikiviuh, mikäli ymmärsin oikein niin sun tr.  jupiter 9. huoneessa juuri opiskelujen aikaan sopii hyvin kuvaan! Minulla on muuten myös  merkurius jousimies enkä kyllä oikein parempaa tunnetta tiedä kuin se, että oppii jotain uutta.

Muuten kun niistä tr.  pluto oli aiemmin puhetta niin kappas, tajusin, että tr.  pluto siirtyy ihan kohta mun 9. huoneeseen. Eli juurikin sinne opintojen ja matkojen huoneeseen. Ei ole sanottu, etteikö jotain ihan uusia opintoja ja jopa alanvaihtoa olisi tulossa...  coolsmiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4382



Profiili
« Vastaus #328 : 21.11.2023 13:38:15 »

Elämme siis kiinnostavia plutonisia aikoja Cool Olisikin outoa jos  jousimies:lla ei ole jotain meininkiä. Nyt jo entinen pomo on muuten myös  jousimies ja sekin sai lapun kouraan, joten mielenkiinnolla seurailen että mitä se meinaa tehdä.

Yhdistän ton lihomistaipumuksen omalla kohdallani eniten ainakin jupiter aspect_con askendentti jos jupiterista puhutaan, mutta liittyy siihen muutakin kun itselle se on ennen kaikkea jonkinlainen itsesuojelukysymys että mitä on ja mitä ei. Panssarit tippuu kun läskit lähtee yms.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #329 : 04.12.2023 00:40:13 »

 kuu vähenee  leijona :ssa ja itellä oli eilen kuunpaluu ja aattelin, jotta voishan tuota palata tännekin,
kun on tuo kuu leijona 10 huoneessa ja kirjottamisen meininki  merkuriuskauris 3 huoneessa kera  mars ja  aurinko  jousimies.
 chiron  vertex 15  oinas 7 huoneessa, jonka kautta kaikki ihmiset ja asiat tulevat elämäämme, näin olen mieltänyt,
josta sitten aattelin, jotta  chiron lääkärihän se siinä, varsinkin kun Asclepius tarjoo lääkettä IC -akselilla,
mutta voishan tuo olla astrologian opettajakin, sekin rooli Chironilla kun on,
vuorovaikutusta AC  vaaka kautta.
Tai sitten teen vaan urakalla käsitöinä joulusyrämiä..

---
Plutonisia aikoja, joo, itellä on ap-kartalla  pluto  aspect_con IC tarkalleen..
Sekin jännä astrologiassa, että tuostakin saa tulkinnan vain  aspect_opp MC.
Oon miettiny vuorotteluvapaata, ollut sellasta aaltoliikettä ja ikävää,
 ja tuntuu, että aina on jäljessä kaikesta mitä oikeesti haluaisi tehdä, käsillä näpräämistä ja silleen.
Ja kun tuo hallitus kaavailee senkin lakkauttamista ensi vuonna; ei vuorotella vapaalle.
Mut entiijä, kun on tänne asti jaksanut, nii ehkä se tästä männöö.
Ehkä mä alan näkemään plutonisia unia, IC yöllä, yks ihan hirvee painajainen tässä vasta oli.
Viime yönä tosin rakas laulo karaokee auton penkillä maaten, edesmenneet vierailevat  smitten

---
Tyttären tytär syntyi heinäkuulla,  aurinko rapu,
sai kartalleen  venus rx  leijona yodin kärjeksi,
nimesin hänet jo kauneuskuningattareksi, no filmitähdeksi vähintään,
no mammukan veitikka nappisilmä kuiteskii..elämä jatkuu pienissä  smitten
niin se elo männöö.

Joulun odotusta, adventtia kaikille
tallennettu
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 31
  Tulostusversio  
 
Siirry: