Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Läikähdys sydämessä !  (Luettu 127953 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #15 : 02.04.2007 13:06:17 »

Kiitos Esmiralda,kun saat tuntemaan ja kokemaan ja pukemaan ajatukset sanoiksi... smitten
Aamulla läikähti lämmin tunne sydämessä, kun herättelin kuopusta, joka kiepautti välittömästi herättyään jäntevät Kauriin käsivartensa kaulani ympärille ja suukotti vielä unisesti poskelleni...

Eilen läikähti, kun matkalla eskariin kuulin rastaan laulun... sen rastaan, joka kesäillan hämyssä kertoo salaperäisiä tarinoita illan tihentyessä sakeaksi huumaavine heräävän luonnon tuoksuineen... ja nyt - pikkupakkasen jäljiltä tien rapsahdella kengän alla se lauloi, lauloi niin väkevän laulun...

Miten paljon onkaan mahdollisuus kokea ihania läikähdyksiä, kun suo niille aikaa... odottaa intohimoisen innokkaasti, mitä upeaa elämä minulle onkaan jälleen suomassa...miten paljon kulutammekaan aikaa hukkaan, miten paljon jätämme elämää elämättä... ja käsi käy sipsikupilla ja turtana katson mitä kuuluu Johnny Deppille, kun hän näyttelee rooliansa - ja oma roolisuoritus jää sohvaperunan esittämiseen... elämä on... ja kuinka läikähtikään rinnassa tämä oivallus, ja kyynel kihosi spontaanisti silmäkulmaan.
Minä lähden nyt ulos täältä, keitän matkallani kahvit ja hörppään ne odottaen kiihkolla, mitä on tässä hetkessä tarjolla. Ei enää eilen tai huomenna. Nyt.  smittenElektran vuodatus aurinkoisena iltapäivänä sorvin ääressä 
....Rakkaudenliekin vuodatus....jota soinnittaa Elektran koskettavat ja lempeät sanat - etenkin nämät: Ei enää eilen tai huomenna. Nyt.  Cheesy  smitten ...ja lisään tähän "vuodatuksen" joka aamulla sai lämpimän läikähtelemään - ihan pulppuamaan sydämessä - ja ihan koko olemuksessa....:

ONKO ONNESI
LIIAN LÄHELLÄ?

Eräänä kesäyönä, kun olimme laakealla
niemekkeellä, jota lahden vedet ympäröivät
melkein joka puolelta, taivaanranta oli
kuin kaukainen reunus avaruuden laidalla.
Miljoonat tähdet leimusivat yön pimeydessä,
ja vastarannan mökeissä paloi jokunen valo.

Tulin ajatelleeksi, että jos tällaisen näyn
voisi nähdä vain kerran vuosisadassa, tämä
pikku niemeke olisi tupaten täynnä katsojia.
Mutta sen voi nähdä monena kymmenenä yönä joka
vuosi, ja niin mökeissä paloivat valot eivätkä
niiden asukkaat luultavasti lainkaan ajatelleet
sitä kauneutta, joka oli heidän yläpuolellaan.

Koska he saattoivat nähdä sen melkein minä
yönä tahansa, he eivät ehkä koskaan sitä
näekään.

-Rachel Carson-
http://www.positiivarit.fi

...jostain topicilta olen lukenut , ihan viime päivinä, jonkun(en muista kenen) kirjoittamana - olitko se mahdollisesti sinä Elektra...tai Esmiralda, tai Ippuska....samanlaisen ihan oman ajatuksen tähdistä....

ja viikon vinkiksi vielä:
Tänään sytytän kynttilän-juon viiniä-jaan leivän....yhdessä itseni kanssa... Kiss ainoan pysyvän seuralaiseni luona Wink...hänen vointiaan kysellen - Irja Askola -  (kirjassa " Malja Rakkaudelle - runoja ja mietelmiä toim. Ismo Loivamaa, WSOY )  smitten ....
t.rakkaudenliekki.... Kiss
« Viimeksi muokattu: 02.04.2007 13:19:16 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #16 : 02.04.2007 13:31:11 »

Voi Rakkaudenliekki  smitten

Ettäs kehtasitkin - täällä sitä nyt sitten istutaan ja herkistellään - kyynelkarpalot valuvat silmistäni poskilla ja täytyy myöntää, että kyllä läikähdytti tuo tarina  coolsmiley
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #17 : 02.04.2007 13:41:54 »

Voi Rakkaudenliekki  smitten
Ettäs kehtasitkin - täällä sitä nyt sitten istutaan ja herkistellään - kyynelkarpalot valuvat silmistäni poskilla ja täytyy myöntää, että kyllä läikähdytti tuo tarina  coolsmiley 

...kehtasinhan minä kun sinäkin... Wink  smitten
...ja and I think to myself ...what a wonderful wolrd...I see friends shaking hands saying how do you do...they really says I Love You... smitten

...ihan ulkomuistista nämä enklanninkieliset sanat  :Smiley ja kiljoitusvihreet  Wink  olkoot tätä inhimillisyyttä...joka vain lisää lämmintä läikähdystä sSydämissä... Kiss
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 02.04.2007 15:06:06 »

Voi teitä ihania tunteilijoita!

Tunne on voimaa!

Minulle tuli lämmin olo, kun työterveyshoitaja teki niin monta kysymystä minulle juuri jaksamisesta. Aina palasi siihen. Sain vuodattaa rauhassa.

Ja kun olin pari viime viikon päivää kursseilla ja siis pikkuisen luokastani pois, niin olipas yllätys kun koputtelin oman luokkani oven takana, missä oli ihmeen hiljaista...
ja astuin sisään,

niin kaikki ryntäsivät impulssiivisesti halaamaan minua tervetulleeksi. En ole kovin harrastanut halaamista, kättelyä kuitenkin, ettei oppilaat ihan sylivauvoiksi ala.

Siksi tuollaiset hetket ovat sitäkin liikuttavimpia.  smitten  Sain runsain mitoin energiaa!

Tunne, että kaikkia haluaisi halata nyt...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Irish
Vieras
« Vastaus #19 : 02.04.2007 15:49:19 »

Minun sydämeni hymyilee, kun se tuntee ja näkee ympärillä huomaavaisuutta ja aitoutta.

Olen itse joskus vähän jähmeä ja varautunut,
ja toivon että vielä oppisin sen taidon,
mikä esim. siskoni miehellä on..

Hän kun tapaa jonku ihmisen, niin hän vain höpöttää ihan mitä vain ja on kiinnostunut,
hyvin avoin ja sellainen mukaansa tempaava. Rehellisesti suomalainen isomahainen
rempseä rento oma itsensä, ei koreile eikä ole minkään maskin takana..

On aina niin kaunista ja vapauttavaa kun ihmiset ovat sitä mitä ovat,
ylpeitä itsestään aidosti, eli varmoja kaikessa vaatimattomuudessaan!

Niin moni piiloutuu ammattinimikkeen tai ulkonäön taakse,
ottaa niistä suojakseen kilven..

Olla oma itsensä, se on niin kaunista ja lämmittävää ja tekee elämän helpoksi,
itselle ja lähimmäisille.

Hei, ei sitä tarvitse olla sitä tai tätä ja sen ja sen näköinen,
ei se vaikuta rakkaudellisuuteen ja se rakkaudellisuus nyt minun mielestä
on kuitenkin se tärkein!
 smitten

Ollaan rohkeita.  smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #20 : 03.04.2007 14:38:11 »

Minun sydämeni hymyilee, kun se tuntee ja näkee ympärillä huomaavaisuutta ja aitoutta.

....oma itsensä, ei koreile eikä ole minkään maskin takana..

On aina niin kaunista ja vapauttavaa kun ihmiset ovat sitä mitä ovat,
ylpeitä itsestään aidosti, eli varmoja kaikessa vaatimattomuudessaan!

Olla oma itsensä, se on niin kaunista ja lämmittävää ja tekee elämän helpoksi,
itselle ja lähimmäisille.

Hei, ei sitä tarvitse olla sitä tai tätä ja sen ja sen näköinen,
ei se vaikuta rakkaudellisuuteen ja se rakkaudellisuus nyt minun mielestä
on kuitenkin se tärkein!
 smitten
Ollaan rohkeita.  smitten

Minun sydämeni hymyilee, kun se tuntee ja näkee ympärillä huomaavaisuutta ja aitoutta, niinkuin sinun kirjoituksesi ovat - kun niitä sydämessäni kelaan, viime ajoilta....niin ei sen aidommasti voi kirjoittaa...ja sen vuoksi niitä onkin ollut ihana jakaa kanssasi - niissä todella kokee lämpimän läikähdyksen sydämessään - ja oma kokemukseni on että se syntyy kuin "huomenlahjana" puhtaasta sydämestä - sitä ei voi yrittää tai tehdä, tai suorittaa - se on ja pulppuaa juuri sydämestä... JA SIIS:

KYLLÄPÄ NYT LÄIKÄHTÄÄ LÄMPIMÄSTI SYDÄMESSÄNI....IHAN MENEE VARPAANKYNNET KIPPURALLE JA KIHARAT jos mahdollista niin ENTISESTÄÄNKIN SÖHERÖLLEEN... Cheesy...

Sparkle In The Distance  , kun juuri kirjoitin tuosta rohkeudesta(kin) toisella topicilla - vaan kun kerkiit ja tai asia kuunnostaa niin katsos     https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14719.msg130664#msg130664
 ja ehkä https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=12025.msg134524#msg134524 ..

* ROHKEUS ON SEISOMISTA OMASSA TOTUUDESSAAN  Smiley

ja Pia Perkiön sanoin..." elämämme piikkien keskellä R A U H A N  E N K E L I T  pyyhkivät toivottomuuden kyyneleet kasvoiltamme - että näkisimme t a i v a a n.... angel Kiss
« Viimeksi muokattu: 03.04.2007 14:51:08 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #21 : 03.04.2007 17:59:23 »




              ystävä läikähdytti
            on onni omistaa
            hyviä ystäviä
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 14.05.2007 15:04:14 »

Minun sydäntäni läikähdytti tänään, kun kuuntelin raisun ja vähän laiskanlaisen poikaluokan englanninkielen lausumista, vähän möreästi mutta pontevasti lausumassa englanninkieltä.  smitten  Kun muistan syksyllä, että he eivät halunneet juuri lausua mitään, pelkäsivät.

Mikä sinfonia korvilleni!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #23 : 14.05.2007 15:50:54 »

Muoks. ....
 = tästä  Se lähtee .... coolsmiley

.....vain tyhjät kädet voivat täyttyä ~ niinpä minä hautaan sen minkä olen surrut ~ . En enää murenna itseäni sillä
mitä ei voi muuttaa.
Minä kiinnitän katseeni siihen
mikä on vielä mahdollista ...... U.Schaffer
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 21:36:00 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #24 : 16.05.2007 12:22:26 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=15465.msg142767#msg142767

Lainaus
...... Anna tämän lämpimän läikähdyksen olla taas yksi merkki siitä, että
kuuntelet enemmän sisintäsi ja sen suunnattomia viisauksia. Anna
itsellesi lupa seurata enkeleittesi kirmailua ylläsi ja heidän
rakkaudellista huolenpitoaan.....Valo ja ilo suojelee meitä mustilta ajatuksilta, pohjamudissa
kulkemisesta ja kannattelee meitä onnellisuuden virrassa, jossa haluamme
soljua eteenpäin nauttien kaikesta ihanasta ja kauniista, ystävyydestä
ja rakkaudesta maailman kaikkien ihmisten kanssa.....

*** Päivien Kimallus ***
matti@hopeasulka.com
www.hopeasulka.com


« Viimeksi muokattu: 19.05.2007 10:22:54 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #25 : 16.05.2007 13:10:14 »

Minun sydäntäni läikähdytti tänään, kun kuuntelin raisun ja vähän laiskanlaisen poikaluokan englanninkielen lausumista, vähän möreästi mutta pontevasti lausumassa englanninkieltä.  smitten  Kun muistan syksyllä, että he eivät halunneet juuri lausua mitään, pelkäsivät.

Mikä sinfonia korvilleni!  Smiley
Sydämessäni läikähti tämän viestisi kantama muisto siitä Ilosta joka syntyi, kun parikymppisenä seuratanssien opetukseni kantoi hedelmää  smitten
Kiitos Esmiralda, olin melkein unohtaa ...  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 16.05.2007 18:35:55 »

minullakin kävi tänääm päivällä mitä suurin läikähdys sydämessä kun sain eräältä minulle hyvin tärkeältä mies puoliselta ystävältä aivan ihanat unisieppari korvikset.

halusi ne miulle kuulemma antaa ihan vaan sen takia että emme ole hetkeen juurikaan olleet toisiimme juurikaan yhteydessä ja oli ne kauppa reissulla löytänyt (oli kuulemma hänelle korviksista heti tullut mie mieleen)...mitähän taas tästä sitten pitäisi lukea kun antajana oli vielä veskari...  :Smiley :Smiley

mutta suuren ja lähtemättömän läikähdyksen tämä minuun taas teki...

tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #27 : 18.05.2007 10:15:29 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5288.msg143124#msg143124



                  knuppel2

   Kuuleppas aaviisu, sanon sinulle suoraan sen, että tuollainen

     imarteluun viittaava puhuttelu, kyllä auttaa, aina. Kiss

       Täällä astrossa olen jopa kokenut olevani vieraantunut.

        Joten on osallistuminen jäänyt vähiin, ja vielä olen

          saanut vahdin joka estää kontaktin, palomuuri.

                       smitten
...topicilta " tämä läikähdys alkunsa sai" ...vaan siirsin jatkot  Wink tänne ..... smitten
.... ja kuulehan sie Eagles eye  että Horus coolsmiley löytyy ..

"IMARTELEN"  :Smiley LISÄÄ ....että ihan sydämestä pulppuaa tämä imarteluun viittavaa puhutteluni ~vaan  kun ei tarvi sinua imarrella NIIIN ihan vilpittömästi lurittelen näitä sielunsäveliäni yllesi... Kiss

...jotain "sukulais~sieluisuutta"  Shocked  maby .... koen noihin sanoihisi ... kokenut samaa monasti  ja varmasti lähtöisin omien korvien väliseltä alueelta " egostagelta" siis minulla  crazy2  -kokemut kuitenkin  millon missäkin ~ no olutta ja menyttä ja huis hais  tickedoff semmoiset ajatuksentyngätkin .... vaan totta todenperäisesti on sinua mukava " nähdä ja kuulla" ja HEI ainahan voidaan tavata siellä palomuurilla ..... 2funny  smitten

 coolsmiley ...siellä se loistaa ja hehkuu.... Kiss
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 21:36:41 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 18.05.2007 11:47:03 »

Imartelu on ihanaa kun sen osaa ja kun sen OSAA OTTAA VASTAAN. Olen huomannut että tuo jälkimmäinen joillekin on tosi vaikeaa. He ajattelevat heti SITÄ ja että tuo toinen ajattelee SITä tai että 'mitähän tuossa on takana'.

Eikä kuunnella kun 'lintu laulaa sydämensä ilosta ja elämänsä onnesta ja on iloinen toisesta'!

Minua on aina läikähdyttänyt vaikkakin toisen sukupuolen lämmin katse (ei haittaa ollenkaan jos siinä on sitä luonnollista erotiikkaakin, ehkä juuri se) ja kohteliaisuudet. Olenkin usein fiksuille hyville työtovereille sipissyt, että 'työpaikka ilman imartelua on harmaa ja kylmä' että muistaa aina imarrella naista. Oikein pitäisi kurssittaa kaikki miehet tähän. Maailma muuttuisi kaunniimmaksi. Ihmekös jos James Bondia rakastetaan.

Imarrellaan, puhutaan kaunista! Kyllä sen jokainen tietää että sitä on paljon ihmissydämessä. Ja kyllä se pikkuhiljaa jäitäkin sulattaa.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 18.05.2007 14:45:17 »

Hyvin kirjoitit Esmiralda.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: