Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: USKOLLISUUS  (Luettu 99677 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #135 : 07.11.2006 22:36:54 »

Täällä Wienissä vallitsee asenne, että ainoastaan turistit,
turkkilaiset ja miehet,
jotka ei syystä tai toisesta ole kykeneviä normaaliin
kanssakäymiseen normaalin naisen kanssa,
käyttävät prostitoitujen palveluja.

Sellaisia miehiä halveksutaan aika voimakkaasti täällä,
johtuenko sitten katolisuuden vaikutuksista asenteisiin..? Huh

Asenne on eri asia kuin fakta. Se kun on vähän joka maassa niin että suurin osa palveluita käyttävistä on tavallisia perheenisiä. Siellä sitä ehkä sen katolisuuden takia vaan peitellään erityisen tarkkaan

Tässä muuten pari tietoiskua:
http://www.ex.ac.uk/~watupman/undergrad/aac/austria.htm

Itävalta:
Population:
 8 million
Number of prostitutes:
 17,500
Of which migrant:
 Unknown
Prostitutes in Vienna:
 6,000 (population 2 million)
Of which migrant:
 5,400


Suomi:
Population:
  6 million
Number of prostitutes:
 4000
Of which migrant:
 1800
 
Tämä tieto voi jo olla vanhentunutta:
http://www.uri.edu/artsci/wms/hughes/austria.htm

Official Corruption and Collaboration

Police has generally tolerated the prostitution of foreigners, and investigating possible cases of trafficking in women has not been a priority for the police. (Interviews with police, "Trafficking in Women to Austria for Sexual Exploitation," IOM and the Austrian Minister for Women’s Affairs, June 1996)

http://www.state.gov/g/drl/rls/hrrpt/2003/27825.htm

Women

Although there are no accurate statistics available on the number of women abused annually, violence against women was believed to be a problem. Police and judges enforced laws against violence; however, there were estimates that less than 10 percent of abused women filed complaints. The Association of Houses for Battered Women estimated that one-fifth of the country's 1.5 million adult women had suffered from violence in a relationship. An amendment to the 1997 Law on the Protection Against Violence in the Family extends the period during which police can expel abusive family members from family homes. In 2002, an injunction to prevent abusive family members from returning home was applied in 3,944 cases. The Government also sponsored shelters and help lines for women.

There is no single law covering all forms of trafficking in persons; however, Article 217 of the Criminal Code, which describes trafficking for prostitution, is the key provision for the prosecution of traffickers. Trafficking in women for prostitution and domestic service was a problem.

The country was a transit point and final destination for women trafficked from Bulgaria, Romania, Ukraine, Moldova, the Balkans and, to a lesser extent, the Czech Republic, Slovakia, and Hungary. The women were trafficked into Austria and other western European countries, primarily for the purpose of sexual exploitation. Women also were trafficked from Asia and Latin America to Austria for domestic labor. Police noted increased trafficking of Romanian and Bulgarian boys to engage in begging, stealing, and possible sexual exploitation.

The majority of traffickers arrested by police were citizens; however, the number of foreigners engaged in trafficking has increased over the years. Police estimated that a large portion of trafficking was controlled by organized crime, primarily from Eastern Europe.


Näin siis Itävallassa. Googlaamalla austria prostitution löytyy näitä linkkejä.

Sitten vielä tällainen tieto tuosta Lemniskatan linkistä

Seventy-five per cent of Finnish PLWHA are men. Foreigners contribute 26% of all reported HIV cases. Of the cases with a reported mode of transmission (1540), the majority are heterosexual (40%) or MSM cases (38%), while 19% are IDUs. The majority of heterosexual cases (60%) are individuals from countries with generalized HIV epidemics, with an additional 7% people who have sexual partners from this group.

Että se niistä suomalaisista jotka lähtevät hakemaan HIV:n Venäjältä...



tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #136 : 07.11.2006 22:40:59 »

Vau VE!
Nyt sustakin tuli varmaan prostituution "asiantuntija"  2funny
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #137 : 07.11.2006 23:04:29 »

Hupsista, onpas täällä tuota tietoutta!

Tieto on valtaa!

Mutta onko sekään nyt niin luotettavaa?

Mietityttää mistä ihmeestä tuo kaikki tieto siepataan, mitkä tahot ovat noiden tietolähteiden tauastalla. Ja mitä ja ketä tuo kaikki hyödyttää?

Millekä nämä tiedot ovat uskollisia?

Mutta mielenkiintoista...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #138 : 07.11.2006 23:46:28 »

Lainaus
Vau VE!
Nyt sustakin tuli varmaan prostituution "asiantuntija"
 

Lainaus
Suomi:
Population:
  6 million
Number of prostitutes:
 4000
Of which migrant:
 1800


No se koira älähtää, jonka nilkkaan kalikka kajahtaa.  Wink

6 miljoonaa suomalaista..? idiot2
Siinä pikku heitto.. millin verran vikaan. Wink

Tässä Alankomaiden tilanne samasta linkistä..

Population:
 16 million
 
Number of prostitutes:
 25,000 – 50,000
 
Of which migrant:
 17,000 – 25,000

Sieltäkös se miehesi löytyi VE!..?  Cheesy

 




tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #139 : 08.11.2006 00:24:20 »



No se koira älähtää, jonka nilkkaan kalikka kajahtaa.  Wink


 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2
Tätä mä en ole vielä oppinut, että jos keskustellaan yleisellä tasolla siitä onko  kuu stiltonia vai camembertia, niin MIKSI, OI MIKSI takertua lillukanvarsiin tahi heittää jotain perustelematonta henk.koht älämölöä osapuolelle, jota ei IRL edes tunne..
Hyökkäys on paras puolustus-ko?
 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #140 : 08.11.2006 01:08:52 »

idiot2 idiot2 idiot2 idiot2
Tätä mä en ole vielä oppinut, että jos keskustellaan yleisellä tasolla siitä onko  kuu stiltonia vai camembertia, niin MIKSI, OI MIKSI takertua lillukanvarsiin tahi heittää jotain perustelematonta henk.koht älämölöä osapuolelle, jota ei IRL edes tunne..
Hyökkäys on paras puolustus-ko?
 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2

Hmmm.... :Smiley

  coolsmiley

...ja se koira älähtää... :Smiley Tongue Grin 2funny
« Viimeksi muokattu: 08.11.2006 01:22:21 kirjoittanut Asterix » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #141 : 08.11.2006 10:06:06 »




Hmmm.... :Smiley

  coolsmiley

...ja se koira älähtää... :Smiley Tongue Grin 2funny

Juuh..siltähän tuo vaikuttaa coolsmiley

TSEH TSEH  Grin Grin
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #142 : 08.11.2006 11:00:40 »

Kaikkihan sen tietää että Hollannissa piisaa huoria! Jos olet Asterix lukenut mitä aiemmin kirjoitin, olet varmaan huomannut että omassa suhteessani ei tässä mielessä ole mitään valittamista   Cool. Mulle on sinänsä aivan yksi lysti paljonko missäkin maissa prostituoituja on. Toivoisin kuitenkin että pysyisit faktoissa etkä lapsuuden traumoissa.
Huomaan kuitenkin, että sivutat täysin kaikki tiedot jotka eivät sovi valmiiseen mielipiteeseesi (tai siirryt "hyökkäys on paras puolustus"-taktiikkaan), joten mitäpä tässä kuuroille korville  :Smiley...

Vau VE!
Nyt sustakin tuli varmaan prostituution "asiantuntija"  2funny


 Grin
Jossain nuoruuden vaiheessa muuten mietin että pitäisköhän alkaa ottamaan rahaa, kun kuitenkin suhaa ympäriinsä. Onneksi järki kuitenkin voitti  Grin angel.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #143 : 08.11.2006 11:42:06 »

mestarillinen lilith 22 astetta  skorpioni:a taistelee "petosta"
vastaan oikeudenkäynnissä asianajajinaan  venus ja  merkurius,
syytettynä uskottomuudesta vaikka papereissa lukee uskollisuus,
mitäpä sanoo valamiehistö?
(eteläinen vaaka,kiintotähti,16 astetta  :skorpioni:a siis kimpassa perääntyvän merkuriuksen kanssa)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #144 : 08.11.2006 13:51:19 »

Asterix - olen hyvällä tuulella - toivotan vilpittömästi onnea teille. angel Se ei ole minulta pois.  Kiss

Mutta, kerrohan, miten arvioit MIESTÄ kunnes päädyt siihen että hän on luotettava ja uskollinen eikä kohtele sinua kuin exäsi? Muistaakseni sinulla oli paljon huonoja kokemuksia. Miten se onni kääntyi? Kauanko olette tunteneet että voit harkita avioliittoa?

Ja miksi Mr Bisnes on enemmän "se oikea" kuin se toinen houkutus?

Kaikki naiset ansaitsisi kunnollisen ja uskollisen miehen.  smitten Ja menestyvän+ sielukkaan. Hyvää kantsuu odottaa.

Jenkkikulttuuri kuulostaa hauskalta.. minulla edessä se Kalifornian oleskelu jossain vaiheessa..  smitten

PS Tuohon työnarkomaniaan nähden monta kertaa päivässä on saavutus.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2006 13:59:23 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #145 : 08.11.2006 14:02:08 »

Asterix - olen hyvällä tuulella - toivotan vilpittömästi onnea teille.

Mutta, kerrohan, miten arvioit MIESTÄ kunnes päädyt siihen että hän on luotettava ja uskollinen eikä kohtele sinua kuin exäsi? Muistaakseni sinulla oli paljon huonoja kokemuksia. Miten se onni kääntyi? Kauanko olette tunteneet että voit harkita avioliittoa?


Kiitos. smitten

Exäni kohtelevat minua hyvin.
Olemme edelleen ystäviä ja yhteydessä. Smiley

Huonoja kokemuksia minulla on vain parista ihailijasta,
jotka ovat ovat syystä tai toisesta pettyneet,
etten ole halunnut suhdetta.
Kahvia pidemmälle niiden kanssa en ole koskaan mennyt,
joten tuskin voi puhua existä.

Minulla on vain yksi teini"rakkaus" 17-18 vuotiaana,
joka päätyi täysi-ikäiseksi tullessani oikeuteen
pahoinpitelystä.
Ei liene yllätys, että tyyppi oli suomalainen. Wink

Olen 31 vuotias, joten en laske moista kokemusta
enään päänvaivakseni. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #146 : 08.11.2006 14:03:47 »

Jotkuthan olivat väkivaltaisia, ellen väärin muista? Se oli vain tämä yksi suomalainen? Kuka oli se vainoaja-diplomaatti?

Onko mies koskaan myöntänyt pettäneensä sinua - minullehan yksi olisi jättänyt sanomatta, ellei nainen olisi kertonut, heh. Mikä on joukkarimiehesi nousu/kuumerkki? Kuukaksos-joukkarini ei ollut uskollista sorttia.

Miten arvioit että miehen rakkaus ja uskollisuus kestää kauan? Olitko ennen naimisissa?

Niin ja miksi hän on se oikeampi?  laugh
« Viimeksi muokattu: 08.11.2006 14:11:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #147 : 08.11.2006 14:13:51 »

mestarillinen lilith 22 astetta  skorpioni:a taistelee "petosta"
vastaan oikeudenkäynnissä asianajajinaan  venus ja  merkurius,
syytettynä uskottomuudesta vaikka papereissa lukee uskollisuus,
mitäpä sanoo valamiehistö?
(eteläinen vaaka,kiintotähti,16 astetta  :skorpioni:a siis kimpassa perääntyvän merkuriuksen kanssa)

Hehehehheh... Cheesy 2funny Grin
Tämäkö se on syypää siihen, että olen syytettynä
astron oikeudenkäynnissä kaikesta pahasta parisuhteessa
ja vieläpä monissa eri maissa?  Cheesy 2funny Grin 2funny

Itse ajattelin, että saamme jälleen yhden astromarttyyrin
lillunkan varsista, kun verbaaliläppä osuu ja uppoaa
uskottomuuden ja yksinäisyyden suohon niin syvälle. Cheesy 2funny Grin

Ken verta nenästään kaivaa sanomalla olevansa onnellinen parisuhteessaan,
vieläpä uskottoman ulkolaisen kanssa! Grin

Mitä sanoo valamiehistö uskottomuuten taipuvaisen suomalaisnaisen
ja nörtti-ulkolaisen liitosta..? angel

Kyllä häät pitää nyt varmaan perua,
että saan jonkun ongelman miehestä, että astonaiset ovat tyytyväisiä.. :Smiley

 2funny Cheesy 2funny Cheesy


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #148 : 08.11.2006 14:25:26 »

Etkö sinä Asterix vihaa tuota parisuhde-sanaa, niin arkinen. Miten olisi raivoisan romanttinen rakkaussuhde? Ilmeisesti se oikeampi kuin se toinen?

Toivottavasti et tarkoittanut minua? Ajattelin vain että miten todellakin arvioit miestä. Olen ollut monta kertaa onnellinen - tietyn aikaa. Nyt olen mieluummin yksin kunnes löytyy jonkun rajan takaa (?) jotain kunnollista.  angel

Eiköhän monella suomalaisnaisella ole ihan ok liitto suomalaismiehen kanssa, muutenhan menisi vähän sekaisin nämä kuviot. Kaikkien pitäisi hakea muualta.  coolsmiley

 
« Viimeksi muokattu: 08.11.2006 14:27:16 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #149 : 08.11.2006 14:35:38 »

Öööh, minä en kyllä ymmärrä, miten näissä aina näin käy? Uskallankohan tähän kommentoidakaan, että minä, supervaaka viitoshuonepainotuksella (siellä  pluto neitsyt aspect_con merkurius vaaka aspect_con aurinko aspect_con uranus aspect_con Lilith (!) aspect_con venus (edelleen  vaaka) ja olen NAIMISISSA Jousimiesnousuisen Jousimiehen kanssa, jolla  kuu kaksoset ja olemme olleet yli 10 vuotta OMISTAUTUNEITA toisillemme, jopa niin symbioottisesti, että on ollut pakko tehdä tilaa itselleen. Mutta ei muiden avulla, vaan ihan itsenäisesti  Wink

PS. Karttaa täytyy katsoa kokonaisuutena; siipallani Härkä-Juno yhtymässä Saturnukseen 4. huoneessa, aika lailla kotiin ja avioliittoon vakiinnuttava kuvio! Ja itse olen ollut hmm, vaihteleva, aiemmissa suhteissani, nyt ei ole ollut tarvetta. ...Vaikka tuo 5. huone promiskuiteettia huutaakin  Grin

Sitten alkuperäiseen kysymykseen (ettei jäisi lillukanvarsia vastaan taisteluksi  :Smiley): Uskollisuus. Minulle se on ennenkaikkea KUNNIOITUSTA, niin itseäni kuin toisiakin kohtaan! Uskottomuus on niin tavattoman epäkunnioittavaa... Eri juttu on se, jos puolisoilla on ns. tietoinen sopimus (toisiaan kunnioittava ja molemminpuolinen sellainen), pohjimmiltaan jo sananakin "pettäminen" on pettymyksen tuottamista, sitä, ettei sovitusta ole pidetty kiinni. Ja yleensä perusoletuksena parisuhteessa on se sanaton sopimus, että molemminpuolinen arvostus ja kunnioitus on niin suurta, että uskollisuus on itsestäänselvyys.

Elämä ei kuitenkaan ole mustavalkoista. Emme voi soveltaa toisiin ihmisiin (ja toisiin parisuhteisiin!) samoja kriteerejä kuin itseemme. Omassakin elämässä on "harmaita alueita", niiden tutkiskelun jätän itselleni  Cool

Ai niin, tämä tärkeä kysymys jäi pohtimatta:
Lainaus käyttäjältä: Rakkauden enkeli
Voiko olla uskollinen itselleen, olematta sitä toiselle?
Vai voiko olla uskollinen toiselle, olematta sitä itselleen?

Vastaus ensimmäiseen riippuu siitä, millaisia arvoja itsellä on... Jos kokee arvoikseen totuudellisuuden ja toisen kunnioituksen, niin eipä taida voida. Jälkimmäinen onkin vaikeampi, mutta silti vastaisin siihen että mielestäni EI. Silloin on kyse uhrautumisesta, ja tekee vääryyttä myös toiselle osapuolelle. Heh, ellei kyse ole karmasopimuksen täyttämisestä  Cheesy. Niilläkin on aikansa, tosin.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2006 14:40:52 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: