Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herääminen liian laajaan ympäristöön  (Luettu 2872 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« : 22.10.2012 19:32:19 »

Heippa!

Ajattelin kirjoitella tästä asiasta, kun sama toistuu aina ajoittain, enkä oikein ymmärrä mistä on kyse.

Kun herään aamulla (tai päikkäreiltä) aina välilillä ihmetyksen tai hämmennyksen tunne on valtava. Olo on kuin lottovoittajalla kun avaan silmät. Ensimmäinen ajatukseni on, että ompa täällä paljon tilaa ja onkohan mulla varaa tähän kaikkeen? Herään siis kotonani, asuinpaikalla ei ole vaikutusta, koska tämä on tapahtunut useammassa eri asunnossa. Mietin kuumeisesti hetken aikaa olenko varmasti muistanut hoitaa kaikki velvoitteet vastikkeet, koska kotini on mielestäni niin valtavan iso ja hieno - jotenkin tunnelma on sellainen, etten mielestäni olisi ansainnut tätä kaikkea - että ikäänkuin eläisin yli varojeni (kuitenkaan kyse ei ole rahasta). Oikeasti en koskaan ole asunut mitenkään erityisen tilavasti tai hulppeasti.

Joskus herätessäni muistan edeltävänä tunteena fiiliksen, että olen aivan hirveän pieni ja kaikki on valtavan suurta ja herätessäni ikäänkuin suurennun takaisin oman kehoni kokoiseksi.

Onkohan kellään ollut samanlaisia fiiliksiä tai ajatuksia siitä, mistä tämä voisi johtua?
tallennettu
Bloodstone
Vieras
« Vastaus #1 : 01.11.2012 13:17:36 »

Moi!
Oma näkemykseni tunnetilastastasi olisi seuraavanlainen:
Olet entisessä elämässäsi ollut todella köyhä, olet omistanut päälläsi olevat rääsyt, se miksi nämä tunteet tulevat sinulle herätessäsi, johtuu mielestäni siitä että entisestä elämästäsi ei ole kovinkaan kauaa ja et ole vielä käsitellyt sitä.
Suosittelen käymään läpi entisiä elämiäsi, jotta saisit itsellesi tasapainon. Älä silti hätäile, kyse ei ole vaarallisista tunteista/asioista Smiley
tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #2 : 01.11.2012 22:09:35 »

Kiitos vastauksestasi Cheesy tuolta kantilta en ollut asiaa pohtinutkaan. Laitetaan asia niinsanotusti "sisäiseen tutkintaan"  2funny

Olisiko vielä muita ideoita? On hyödyllistä kuulla muiden ehdotuksia ja heittoja, jotta osaa laajentaa omaa katsantokantaa asiaan. Ehkäpä luulen että sisäinen ääni kertoo mikä vaihtoehdoista voisi olla se lähinnä omaa sydäntä oleva. Olen juurikin muuttamassa isompaan asuntoon, toivottavasti ei ole niin iso että eksyn jokukerta kun herään Smiley
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2012 00:29:32 »

Heippa!

Ajattelin kirjoitella tästä asiasta, kun sama toistuu aina ajoittain, enkä oikein ymmärrä mistä on kyse.

Kun herään aamulla (tai päikkäreiltä) aina välilillä ihmetyksen tai hämmennyksen tunne on valtava. Olo on kuin lottovoittajalla kun avaan silmät. Ensimmäinen ajatukseni on, että ompa täällä paljon tilaa ja onkohan mulla varaa tähän kaikkeen? Herään siis kotonani, asuinpaikalla ei ole vaikutusta, koska tämä on tapahtunut useammassa eri asunnossa. Mietin kuumeisesti hetken aikaa olenko varmasti muistanut hoitaa kaikki velvoitteet vastikkeet, koska kotini on mielestäni niin valtavan iso ja hieno - jotenkin tunnelma on sellainen, etten mielestäni olisi ansainnut tätä kaikkea - että ikäänkuin eläisin yli varojeni (kuitenkaan kyse ei ole rahasta). Oikeasti en koskaan ole asunut mitenkään erityisen tilavasti tai hulppeasti.

Joskus herätessäni muistan edeltävänä tunteena fiiliksen, että olen aivan hirveän pieni ja kaikki on valtavan suurta ja herätessäni ikäänkuin suurennun takaisin oman kehoni kokoiseksi.

Onkohan kellään ollut samanlaisia fiiliksiä tai ajatuksia siitä, mistä tämä voisi johtua?


Minullakin kävi mielessäni entiset elämät. Mutta ajattelen niin, että jos jokin asia on jäänyt entisessä elämässä käsittelemättä, se nousee esille tässä elämässä, kuten tunne siitä, ettet ole ansainnut kaikkea sitä hyvää, mitä sinulla on. Minusta menneistä elämistä periytyviä ongelmia on siis helpointa käsitellä tämän elämän ongelman ratkaisemisella.

Minulle tuli mieleen, että ehkä "sisäinen lapsesi" (tunne siitä, että olet pieni voisi viitata sisäiseen lapseen) yrittää kertoa sinulle jotain itsestäsi kun olet unen ja valveen rajamailla. "Sisäinen lapsi" puhuu alitajunnan kieltä, sybolien kieltä ja mielesi on herätessäsi, kun et ole aivan valeveill,a erityisen vastaanottavaisessa tilassa sen viesteille? Sinä näet ikään kuin valveunta. Koita miettiä, mitä yrität kertoa itsellesi tuon lapsen kautta. Oletko liian vaativa itseäsi kohtaan? Oletko oppinut joskus lapsena, että pitää elää niukasti? Koetko, ettet ansaitse asioita? MIsät voisi olla kyse?

Asunto voisi myös olla oman 'sisäisen tilan' symboli. Ehkä sinulla on sisälläsi hyödyntämättömiä voimavaroja, joiden edessä tunnet itsesi pieneksi? Missä energiasolmuissa omaa voimaasi voisi olla sidottuna valveilla ollessasi? Rajoitatko itseäsi jotenkin?
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: