Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkit iholla, jälkiä menneistä elämistä mahdollisesti?  (Luettu 107765 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
maiskuli
Vieras
« Vastaus #105 : 03.11.2008 15:46:58 »

mulla on oikean puoleisessa kainalossa patti siis sellainen lihas ja on ollu siinä aina mitä muistan. Ja toinen patti on vasemmalla puolella alavatsassa siinä mihin se pömppiskin muodostuu. En osaa tulkita mitä mulle olis entisessä elämässä sit käyny.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #106 : 03.11.2008 16:12:08 »

Tästä maiskulin vastauksesta tuli mieleen sellainen hyvänpuoleinen asia kuin, että mitäs jos se on Onnenpatti; lihaspatti sellainen. Tädilläni on sellainen hassusti otsassa ja kerran mulle sanoi, et se on onnenpatti. Se ei siis ole kipeä eikä muutenkaan oireile mitenkään. Olla jököttää vaan siinä pulleena Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
maiskuli
Vieras
« Vastaus #107 : 04.11.2008 01:15:16 »

Joo sellainen lihaspatti on just kainalossa ja alavatsassa. Onnenpatti kuulostaa hyvältä, mutta onkohan tolla jotain viittausta sinne entiseen elämään?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #108 : 10.02.2009 12:54:50 »

Lainaus
Elikkas minulla on mahassa sellainen valkoinen läiskä. Se vain on väriltään vaaleampi kuin muu iho. Toisessa taka reidessä on samanlainen iso läiskä. Sitä mahan läiskää olen miettinyt, että olisinko jossain elämässä esim kuollut siihen, että jokin olisi lävistänyt vatsan siltä kohdalta. Reidestä en sitten ole vielä keksinyt mitä se voisi olla.

Minun arpeni vatsassa on aivan samanlainen vaalea läikkä. Ihmettelin sitä pitkään, koska se näytti niin paljon samalle kuin isäni nuorena moottoripyöräonnettomuudessa saama arpi. Lopulta sitten sain tietooni, että jahas, menneen elämän arpihan se Grin
Palasin tähän vanhaan aiheeseen ja lueskellessani tajusin että tuonlaiselta oma reidessä oleva läikkäni näyttää. Ikäänkuin arpi.
tallennettu
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #109 : 10.02.2009 14:51:54 »



Nyt kun tuosta läiskästä mainitsit niin hoksasin et minullakin on tuolla takaraivossa siinä kuopan kohdalla punainen läiskä... Mistähän se lie? Teloituksesta takaraivoon?? Hui kauhistus  Undecided

Ihan kaikilla ihmisillä on takaraivossa punainen läiskä.

Tunnen erään ihmisen, joka on ikänsä ajellut syöpäsairailta hiukset pois ja hän mainitsi, että kaikilla on siellä läiskä.



Sitä olen kanssa joskus miettinyt, että miksi punainen läiskä. Perheessämme äidillä ja minulla on erottuvimmat punaiset läiskät: läiskät jatkuvat lähes koko niskan mitan aivan punaisina. JA ne kutisevat. Yleensä niska on aina verillä yön jälkeen, sillä raavin sen auki. Kerran olin raapinut yöllä niskani niin pahasti, että tyyny oli aamulla herätessä veressä ja hiukset liimaantuneet toisiinsa kiinni.

Yök.

Jos tarkastellaan kehossa olevia merkkejä/tuntemuksia entisten elämien vihjeiden valossa, täältä löytyy mm.
- nilkkoja kiertänyt, paha ihottuma kummassakin nilkassa. Parantunut nyt (tähän liittyy eräs harras rukoushetkeni), mutta nilkoissa on yhä ohut iho ja aavistuksen punertavat läiskät.
= nilkoista roikuttaminen?
- täysin sokeakohta vasemman silmän tarkannäön kohdalla, jota lääkäritkään eivät ole pystyneet diagnosoimaan. + syntyessäni en avannut vasenta silmääni muutamaan päivään.
= silmä puhkaistu?
- iso luomi kankussa
= grhm, luoti eksynyt radaltaan.

Tässä vaiheessa realistinen osa minusta ei suostu uskomaan, etteikö kyseessä olisi ympäristön vaikutus ja etteikö taustalla olisi mutaatio tai muuten heikko geeniperimä. Mielestäni näissäkin (kehon merkeissä) on tulkinnanvaraa jos vaan haluaa tulkita merkkejä tietyssä valossa. Itse olen sen verran tylsämielinen ja rajoittunut, etten usko juurikaan inkarnaatioihin. Uskon vain yhteen uniikkiin yksilöön ja tietoisuuteen (sieluun), joka luodaan vain kerran ja that's it.

Jumalalta voi sitten kysyä lupaa jos haluaa tänne maankamaralle vielä laskeutua rellestämään. Ja silloinkin ehkä enemmän jotkut historian aikaiset henkiset mestarit, jotka saavat Jumalalta tehtävän tulla opastamaan meitä muita taviksia.
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #110 : 10.03.2009 05:18:14 »

Minulla on oikeassa jalassa iso soikeanmutoinen ruskea luomi joka kasvoi paljon karvaa. Luomi jouduttiin poistamaan kun olin kuuden vanha ihosyöpä riskin takia. mistähän tällainen voi tulla ??
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #111 : 03.06.2009 23:13:18 »

Oiskohan jollain jotain villejä arvauksia, mistä tällanen kaveri ois ilmestyny? Itelläni tietenki villeimmät visiot tuli heti tuolta 2000 vuoden takaa Cheesy No, ehkä ne ny ei ihan niin oikeita arvioita oo Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #112 : 04.06.2009 07:33:37 »

Veskari, onko toi sun luomi kämmenessä???

Minulla on nimittäin kämmenessä myös Smiley Ja kämmenessä en ole monella ihmisellä luomia nähnyt
tallennettu
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #113 : 04.06.2009 10:52:04 »

Minulla on vasemmassa jalkapöydässä epämääräinen, ehkä hieman kolmion mallinen syntymämerkki.
Ex poikaystävällä oli tismalleen samanlainen, mutta oikeassa jalkapöydässä. Tavatessamme hänen elämänsä oli todella pahasti solmussa. Oma rakkauselämäni oli kanssa hyvin solmussa ja olin hyvin eksyksissä itseni kanssa. 
Tämä ex sanoi heti tavattuamme, ettei ole koskaan rakastanut ketään, eikä tulekaan rakastamaan.  Shocked
Lyhyen suhteemme aikana mies oppi rakastamaan, jopa sanomaan sen. Nyt hän seurustelee toisen naisen kanssa ja on saanut elämänsä tasapainoon.  Smiley

Eromme jälkeen tutustuin itse mieheen, joka tuntui siltä, kuin olisin löytänyt puuttuvan puoliskoni.
Ensimmäisen tapaamisemme kartassa 7.huone on  neitsyt ja sen planeetta  merkurius aivan huoneen kärjen tuntumassa (tapaaminen ei sattumaa) ja  merkurius perääntyvänä merkitsisi entisen (elämän) rakkauden paluuta. Näin tapaamiskarttaamme tulkitsi ulkopuolinen asiantuntija.
Sama ihminen vertaili syntymäkarttojamme ja muiden tärkeiden kohtaamisten karttoja.
Kaikissa on samansuuntaisia merkkejä havaittavissa...    smitten
Omassa syntymäkartassani  pluto  aspect_sex kuu ja   chiron muodostavat ns.Jumalan sormen...osoittaa juuri tuonne  chiron ...
Mielenkiintoisia ajatusleikkejä saa tästä kuviosta...   Cheesy
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #114 : 04.06.2009 11:07:30 »

Veskari, onko toi sun luomi kämmenessä???

Minulla on nimittäin kämmenessä myös Smiley Ja kämmenessä en ole monella ihmisellä luomia nähnyt
Joo, tää sekos jossain vaihees, ekana siinä luki tosiaan et luomi kämmenessä, mut nyt kun tein uudestaan ton postauksen niin unohdin tietenkin mainita et missä paikassa ko. luomi on.. Vasemmassa kämmenessä keskellä kuten kuvasta näkyy Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #115 : 27.06.2009 23:15:23 »

Veskari, onko toi sun luomi kämmenessä???

Minulla on nimittäin kämmenessä myös Smiley Ja kämmenessä en ole monella ihmisellä luomia nähnyt
Joo, tää sekos jossain vaihees, ekana siinä luki tosiaan et luomi kämmenessä, mut nyt kun tein uudestaan ton postauksen niin unohdin tietenkin mainita et missä paikassa ko. luomi on.. Vasemmassa kämmenessä keskellä kuten kuvasta näkyy Smiley
Tulinpa oudon mutkan kautta taas tähänkin aiheeseen takaisin.. Tuli vaan mieleen, et onko toi sun luomi samanlainen pieni vai onko se iso? Ja onko se samassa kämmenessä vai toisessa? Kun alkaa nää hullun halvat huvit vaivata pientä päätä heti, ni pitää ottaa kaikesta selvää Smiley Jos ne on samassa tai vastakkaisessa, niin onkohan sillä joku merkitys :O Tiedä vaiks aiemmis elämis ois törmätty joskus ja sieltä juontaa toi juurensa Smiley uglystupid2
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Fiona
Vieras
« Vastaus #116 : 03.07.2009 22:41:38 »

Täytyy nyt kai "ilmoittautua"...minullakin on luomi keskellä (vasenta) kämmentä. Itse asiassa se on myös keskellä jotain "käsiviivaa"...mikähän viiva se nyt olisi, se on se keskimmäinen vaakasuora viiva, elämänviiva? Jos joku haluaa nähdä kuvan, voin laittaa. Muuten en viitsi vaivautua. :Smiley Tosin mielestäni se ei ole aina ollut siinä, ei siis ole ollut syntymästä asti.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #117 : 04.07.2009 20:50:58 »

Joo, nykyisessäkin inkarnaatiossa näkyy, että 700 vuotta sitten istuttiin vuositolkulla jossain pirun luostarin tornissa hymisemässä gregoriaanisia hittiveisuja ja salpietaripulverit räjähti naamalle ainakin muutamaan otteeseen, ja muistutan muutenkin kiusallisen paljon edellistä versiotani pukeutumista ja lärviä myöten.
tallennettu
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #118 : 05.07.2009 19:27:35 »

Pakko herätellä vanha topiikki esille. Hyvin mielenkiintoinen aihe.

Olen aina ihmetellyt miksi minulla on (ihan kuin keisarinleikkauksesta? jäänyt) arpi alavatsassa, tummempi viiva aivan navan alapuolelta n. 15cm pituinen viiva. Aina kun muistan se on siinä ollut. Enkä todellakaan ole ollut missään vatsan alueen leikkauksessa, ei yhtään raskauksia yms.

Olisinko kuollut vaikeassa synnytyksessä?  Huh
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #119 : 06.07.2009 20:33:47 »

Täytyy nyt kai "ilmoittautua"...minullakin on luomi keskellä (vasenta) kämmentä. Itse asiassa se on myös keskellä jotain "käsiviivaa"...mikähän viiva se nyt olisi, se on se keskimmäinen vaakasuora viiva, elämänviiva? Jos joku haluaa nähdä kuvan, voin laittaa. Muuten en viitsi vaivautua. :Smiley Tosin mielestäni se ei ole aina ollut siinä, ei siis ole ollut syntymästä asti.
Tismalleen samassa kohtaan itelläki, outo homma Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: