Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkit iholla, jälkiä menneistä elämistä mahdollisesti?  (Luettu 107760 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #75 : 31.08.2007 23:13:18 »

Menneistä elämistä saa tietoa regressiossa (joka itseregressiossa tai terapeutin avulla), unissa, meditoidessa, menneisiin elämiin erikoistuneilta selvänäkijöiltä ja itseään tutkimalla, noin muun muassa. Yleensä suuret mieltymykset, inhonkohteet ja selittämättömät pelot ovat muistoja ja vinkkejä, kun lähdetään selvittämään menneitä elämiä. Kyseessä voi olla jokin ihan pieni juttu, joka osoittautuukin myöhemmin menneen elämän muistoksi. Minä esimerkiksi olen aina pitänyt aasialaisia naisia todella kauniina (ja he oikeasti ovat kauniita) ja sitten selvisikin, että olen tätä elämääni edeltäneessä elämässäni ollut aasialainen mies Grin Minullahan on tuosta elämästä jäänteenä luodin jättämä arpi vatsassani, jota on ihmetelty pikkulapsesta lähtien.

Kannattaa käydä vilkaisemassa tämän sivun Reinkarnaatiotopickeja listaa, johon olemme Lillin kanssa keränneet aiheeseen liittyviä keskusteluja ympäri foorumia.

Tuosta karman jäämisestä kroppaan voin siteerata tähän erästä kirjanpätkää, jonka olin näköjään kirjoittanut "Fysiikka ja Karma"-nimiseen ketjuun enkä lainkaan tähän, vaikka niin muistelinkin.

Menneen elämän kokemusten varastoituminen kehoon
Samalla tavoin kuin vanhemmat, kulttuuri ja yhteiskunta leimaavat sinua yhdessä yksittäisessä elämässäsi, kuljetat mukanasi myös monien aiempien elämiesi vaikutuksia ja niiden aiheuttamia tiloja. Ja aivan kuten leimautumisessa, noihin kokemuksiin liittyvät tunteet ovat saaneet aikaan fyysisen ilmentymän kehon kudoksiin. Sitä voidaan verrata oksakohtaan puussa. Molempiin on valettu energiaa ja ne ovat fyysisen kehon tai puun solurakenteessa.

Nämä menneen elämän kokemukset kuljettavat mukanaan tiettyä energiavarausta, joka vetää puoleensa samanlaisia kokemuksia jälleen tässä elämässä. Niinpä saatat loukata polvesi ja se on muistutus vaikeasta menneen elämän kokemuksesta, joka ei vielä ollut täysin selvitetty tunnetasolla. On yleistä, että sellainen vamma ei parane täysin ja siitä aiheutuva kipu on sysäys sinulle alkaa suorittaa alkuperäistapauksen tiedostamatonta tarkastelua. Menneen elämän kokemus voidaan tuoda suoraan mieleen mietiskelyn, kanavoinnin tai regression avulla.

Arvet ovat usein tienviittoja tuolle alueelle varastoituihin muistoihin. Jotkut vammat paranevat ja merkit katoavat, koske se ei liittynyt menneen elämän kokemuksiin. Toiset haavat, jopa vähäpätöisetkin, jättävät pysyvän arven ja ovat ilmentymä ja muistutus käsittelemättömästä tunneasiasta.

Vasempaan kantapäähäsi voi olla varastoituneena kokemus, jolloin monta vuosisataa sitten sinua on vedetty vaunujen perässä. Merkit nilkoissa voivat olla muistoina orjuudessa vietetystä elämästä.

Suurin osa varastoitumisesta keskittyy kehon pehmeisiin kudoksiin, kuten paksusuolen ja suolistoon yleensä.
Vanhemmat ja syvemmät ratkaisemattomat menneen elämän asiat varastoidaan alati kovenevaan kudokseen monien elämien ajaksi. Yksi yleisimmistä on polven nivelet. Kokemukset, jotka ovat olleet voimakkaasti psyykkisesti vammauttavia ja niin tunneperäisesti varautuneita, että niitä ei ole alitajuisesti ratkaistu vuosisatoihin tai jopa tuhansiin vuosiin, varastoituvat kaikkein kovimpaan kudokseen – kalloon, hampaisiin ja sormien kynsiin.
Joskus ihmiset kertovat hammaslääkärille mennessään, että heillä on ollut toistuva hammassärky, eikä hammaslääkäri pysty löytämään mitään erityistä syytä sille. Kysymyksessä saattaa olla ratkaisemattomien menneiden elämien kokemuksien ilmentymä.

Menneen elämän asioille on tyypillistä, että ne ovat lepotilassa pitkän aikaa. Kun kohtaat henkilön, joka aiheutti tuon vamman, muisto saattaa herätä. Se nousee esiin tuskana kyseisessä kehon kohdassa. Päänsäryt, vatsakivut ja muut senkaltaiset liittyvät usein tällaisiin. Kaikki reumaattiset kivut liittyvät menneisiin elämiin ja myös niitä voidaan käsitellä tässä yhteydessä.

Joskus kahden ihmisen välille syntyy äkillinen epämukava olotila ilman mitään näkyvää syytä. Itse asiassa he haluaisivat olla ystävällisiä toisilleen, mutta menneen elämän pelot ja muistot nostavat esiin todelliselta tuntuvia pelkotiloja, jotka tulevat tiedostamattomilta tasoilta.

Sinut esitellään Sepolle, joka tuntuu oikein mukavalta ihmiseltä. Muutaman minuutin kuluttua sinulle iskee kamala selkäsärky ja jouduit poistumaan anteeksi pyydellen. Aina ollessasi Sepon seurassa selkäsärky iskee uudelleen. Lopulta opit välttämään Seppoa ja selkäsärkyä. Kun tietoisuutesi tässä tilanteessa kehittyy, sinulle selviää, että jossain toisessa elämässä Seppo aiheutti hevosen kompastumisen, jonka seurauksena loukkasit selkäsi.

(José Stevens, Ph.D. : Taosta Maahan – Michaelin opas ihmissuhteisiin ja kasvuun)
tallennettu
Meerkat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #76 : 03.09.2007 11:26:44 »


Tää olikin mielenkiintoinen ketju! Minulla on hassusti symmetriset pienet luomet molemmissa säärissä aivan millilleen samassa kohdassa ja samoin käsivarsissa. Siis kun laitan kädet vastakkain, ne luomet osuvat toisiinsa vastakkain myös. Olen näitä aina joskus miettinyt, että mistäköhän juontavat juurensa. Muuten minulla ei paljon luomia olekaan, paitsi yksi iso kynnen kokoinen pyöreä vasemmassa olkavarressa. Sellanen melkosen huomiota herättävä Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius,  neptunus jousimies
nouseva, jupiter kauris
venus, mars skorpioni
kuu härkä
uranus, pluto vaaka
saturnus kaksoset
suonna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #77 : 04.09.2007 23:34:18 »


Vitsit, olen ihan riemuissani kun tänne foorumille löysin! Täällä puhutaan niin monesta asiasta joita olen just miettinyt..!
Pikku tyttärelläni on oikeessa poskessa ollut aina kummallinen valkoinen "arpi", väritön kuvio ikäänku. Sitä vauvana olessaan aina katselin ja ihmettelin, mietin mistä muistuttaa tuo.. ei ole kyl selvinnyt vielä.
Taannoin tapasin ihmisen jolla on tosi erikoinen otsaryppy, pystysuora kiekura kulmakarvojen välissä, jostain syystä kiinnitti huomioni, tuntui merkittävältä eli merkiltä.. ja tuli kumma olo kun vähän aikaa sitten huomasin eräässä Pyhä Maria-ikonissa Marialla samanlaisen. Silloin tuntui iloisesti siltä että ehkäpä näissä aavistuksissa on jotain perää Smiley
tallennettu
dragonheart
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #78 : 07.09.2007 00:37:12 »


Kannattaa käydä vilkaisemassa tämän sivun Reinkarnaatiotopickeja listaa, johon olemme Lillin kanssa keränneet aiheeseen liittyviä keskusteluja ympäri foorumia.


Kiitos vinkeistä ja selkeyttävistä tiedoista, mä käyn kattelemassa ja lukemassa tarkemmin, sulle voi varmaan laittaa yvtä jos tulee kysyttävää?
tallennettu
dragonheart
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #79 : 07.09.2007 01:37:04 »

Olen tässä vatuloinut tätä entistä/entisiä elämiä enemmän ja vähemmän, ympäri ja ämpäri, ja tein huomion, mulla on toinenkin arpi johon en saanut äidiltäni tietoa mistä se olisi tullut Shocked

Ja se on samalla  puolella kuin tuo pois leikattu syntymämerkki josta kerroin aiemmass viestissäni tähän ketjuun.

Se on pieni, mutta kun kulmakarvat nyppii niin se näkyy, katkoksena kulmakarvassa.

Pitänee vissiinkin huomenna suunnistaa kirjastoon, hakemaan aiheeseen liittyvää luettavaa.

Lisäksi mietiskelin tuossa, kun aiemmin tilasin tämän ilmapuolustus sormuksen, niin tässä eräänä päivänä sormi kutisi ja kun otin sormuksen pois niin siinä oli kuin olisi palanut rakko ympäri sormen, nyt siinä on kuin kuivunut palorakkula.

Tiedä sitten onko tuolla mitään tekemistä minkään kanssa mutta veikeä olo tuli jkun huomasin tämän. Embarrassed
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #80 : 07.09.2007 09:45:39 »

YV:tä voi laittaa, jos tulee kysyttävää ^_____________^
tallennettu
windy weasel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #81 : 07.09.2007 11:40:47 »

Hei kaikki!

Muistelen lukeneeni jostain että vaikeat ihosairaudet ovat osa sielun puhdistumistautamisprosessia...
Älkää nyt vaan kysykö kirjan tekijää tai nimeä, sillä en todellakaan muista sitä  Sad
tallennettu

NEITSYT , NOUSEVA LEIJONA, TIIKERI, JAGUAARI JA OSELOTTI.
Melankol13
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #82 : 18.03.2008 20:24:38 »

Nostelenpas vanhan aiheen ylös, innostuin niin kovin  Smiley
Itsellä ns. kastimerkki, ei luomi vaan pieni tumma piste aivan nenän varren yläpäässä, kulmakarvojen välissä(äst, hölmöä sanoa kulmakarvojen välissä, niitä kun ole ollut enää muutamaan vuoteen  Tongue)
Luomia muuten harvinaisen vähän, paitsi selässä kaksi isohkoa, toinen vasemman lapaluun alla, toinen alempana selässä. Ja meinasi unohtua, oikean silmäluomen ripsien alla on luomi.
Pienestä pitäen asti ollut suunnaton kiinnostus muinaista Egyptiä ja sen mytologiaa kohtaan.
Selkä ja polvet ovat nykyisin jatkuvasti kipeät, selästä johtuen ei vasen käsi tahdo oikein toimia nykyisin, koko ajan puutunut jne.

tallennettu

Some like it dead
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #83 : 18.03.2008 20:51:09 »

Nostelenpas vanhan aiheen ylös, innostuin niin kovin  Smiley
Itsellä ns. kastimerkki, ei luomi vaan pieni tumma piste aivan nenän varren yläpäässä, kulmakarvojen välissä(äst, hölmöä sanoa kulmakarvojen välissä, niitä kun ole ollut enää muutamaan vuoteen  Tongue)
Luomia muuten harvinaisen vähän, paitsi selässä kaksi isohkoa, toinen vasemman lapaluun alla, toinen alempana selässä. Ja meinasi unohtua, oikean silmäluomen ripsien alla on luomi.
Pienestä pitäen asti ollut suunnaton kiinnostus muinaista Egyptiä ja sen mytologiaa kohtaan.
Selkä ja polvet ovat nykyisin jatkuvasti kipeät, selästä johtuen ei vasen käsi tahdo oikein toimia nykyisin, koko ajan puutunut jne.



tiedätkös minulla herätti tuossa tekstissäsi suurta huomiota tuo loppu...itsellä meinaan samanlaisia oireita ollut aina oikealla puolella ja myöskin tiedän sen että entisessä elämässäni olen elänyt egyptissä....onko sitten tällä vaivalla ja egyptillä jokin yhteys...who knows???
tallennettu

daana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #84 : 30.04.2008 08:13:14 »

Hei  Smiley

Aihe on mitä mielenkiintoisin ja haluan kartoa oman kokemukseni   Wink

Numerologiasta näkee, että olen erään elämäni jättänyt kesken (itsemurha) enkä ole halunnut oppia niitä läksyjä kyseisessä elämässä, jotka minun olisi pitänyt.
Nyt tässä elämässä joudun käymään kovan elämän koulu.
En voi pitää mitään huiveja tai koruja kaulallani, koska ne ahdistavat minua.
Itsemurha ja en voi pitää mitään kaulalla niin sitä saadaan vain yksi tulos

Selittämättömistä hammas säryistä haluaisin kertoa oman kantani.
Itselläni alkoi noin viisitoista vuotta sitten ensimmäisen kerran tulla särkyjä, joihin hammaslääkäri ei voinut mitään, koska hampaassa ei ollut reikää. Aika ajoin hampaitani särki ja särky oli välillä ylähampaassa ja välillä alahampaassa.
Jos vatsa on kipeä niin silloin esim. alahampaista 4 tai 5 poskihammas on kipeä.
Meillä on 12 meridiaania kehossamme ja kun jokin elin on epäkunnossa niin silloin se heijastaa meridiaanin kautta hampaaseen ja siitä johtuen meillä voi olla selittämättömiä hammas särkyjä.


Toivoo: Daana  Smiley
tallennettu
Lady Marmelade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #85 : 22.07.2008 22:57:25 »

Piti ihan minunkin alkaa kirjoittamaan kun NIIN mielenkiintoisen ketjun löysin  Cheesy

Elikkas minulla on mahassa sellainen valkoinen läiskä. Se vain on väriltään vaaleampi kuin muu iho. Toisessa taka reidessä on samanlainen iso läiskä. Sitä mahan läiskää olen miettinyt, että olisinko jossain elämässä esim kuollut siihen, että jokin olisi lävistänyt vatsan siltä kohdalta. Reidestä en sitten ole vielä keksinyt mitä se voisi olla.

Toinen mikä minulla on ollut koko elämäni ajan on se etten ole uskaltanut nukkua pimeässä. En oikein osannut sanoa mistä se johtuu, mutta aina pelotti kovasti. Näin sitten mielikuvan jossa olin pimeällä pitkällä käytävällä pelkän kynttilänvalon varassa ja niitä käytäviä minun piti useamminkin kulkea pimeässä palvelija kun olin. Kun tämän asian "tajusin" olen sen jälkeen nukkunut kaikki yöni pimeässä (viimeiset pari viikoa, katsotaan miten jatkuu)

Minulla myös on pieni luomi kulmakarvojen välissä. Toinen mihin olen kiinnittänyt huomiota on, että toisessa korvan lehdessäni tuolla takapuolelle (sivulla siinä ohuessa kohdassa) on pieni luomi. POikaystävälläni on samassa kohden myös luomi. En nyt muista onko samassa korvassa. Olen myös kiinnitänyt huomiota kuinka todella monilla ihmisillä on luomi siinä samassa kohden.. Olen miettinyt, että onkohan se joku "erikoisvalittu joukko".  Mene ja tiedä.

Jos on joku joka näkee edellisiin elämiin olisi mielenkiintoista kuulla noista luomista..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #86 : 22.07.2008 23:11:43 »

Lainaus
Elikkas minulla on mahassa sellainen valkoinen läiskä. Se vain on väriltään vaaleampi kuin muu iho. Toisessa taka reidessä on samanlainen iso läiskä. Sitä mahan läiskää olen miettinyt, että olisinko jossain elämässä esim kuollut siihen, että jokin olisi lävistänyt vatsan siltä kohdalta. Reidestä en sitten ole vielä keksinyt mitä se voisi olla.

Minun arpeni vatsassa on aivan samanlainen vaalea läikkä. Ihmettelin sitä pitkään, koska se näytti niin paljon samalle kuin isäni nuorena moottoripyöräonnettomuudessa saama arpi. Lopulta sitten sain tietooni, että jahas, menneen elämän arpihan se Grin
tallennettu
Lady Marmelade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #87 : 22.07.2008 23:17:48 »

AthaMarit, Oletko saanut selville mistä jälki on peräisin?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #88 : 22.07.2008 23:29:19 »

Minulla on otsassa aika lailla keskellä kulmakarvojen välissä sellainen punertava syntymämerkki, (Kastimerkki?)  Grin no ei vaineskaan, mutta nuorimmalla tytölläni on lähes samanlainen. Meillä on molemmilla myös niskassa, kallon ja niskan välisessä "kuopassa" hiuksien alla suht isohko punertava "läiskä".  :Smiley Sitten minulla oli vasemmassa sisäreidessä tummahko, vähän maksaläiskän näköinen syntymämerkki syntymästä lähtien useita vuosia. Joskus murrosiän jälkeen se kuitenkin itsestään hävisi.  :Smiley Nyt sitten aikuisiällä, joitain vuosia sitten minulle on tullut sellainen tosi pieni ihottumaläiskä vasemman jalkani miten sen nyt selittäisi, "jalkapöydän" päälle. Se ei ole millään voiteilla lähtenyt pois. Aika pieni ja pyöreä alue, aivan kuin jokin olisi iskeytynyt siitä läpi joskus. :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #89 : 23.07.2008 09:35:15 »

Genetiikka on varmasti yksi vastaus, kun lapsilta löytyy samoista paikoista luomia yms syntymämerkkejäkin.
Ihan niin kuin hiustenväri tai niiden pigmenttiläiskät -valkoisia (tai muun väärisiä poikkeavasti muusta hiusväristä) hiuksia läiskänä jossakin päin päätä. Ovat muuten jännän näköisiä  Wink

Ihan varmasti tälläkin voi olla geneettinen tausta, mitä ihmettelisin teidän kanssa...
Kun tulee elämän aikana jotakin uutta iholle, joku kirjoitti että olisi puhditumista. Voisiko olla?

Kun iho kukkii, joissakin lähteissä puhutaan puhditumisesta. Kun iholla on ihottumaa, saatetaan sanoa sitä henkiseksi ongelmaksi joka ärsyttää ihmisen omia rajoja ulkoapäin (jos kliinistä syytä ei löydy tai tauti toistuu).
Kylmät kädet, lämmin sydän  :Smiley

Eli kun iholle ilmenee vaikkapa uusi luomi, pigmenttiläiskä, jokin muutos... toki kipitetään lääkäriin, jos aiheuttaa huolta, mutta yleisesti voisiko se olla tämän elämän juttuja? Ja jopa siirtyä seuraavaan? Hankittu "merkki"  :Smiley

Puhunko höpöjä?  Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: