Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä rakastat kumppanissasi?  (Luettu 44173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 20.11.2006 14:50:06 »

Kunhan suhde on jossain aika kärjessä kiinnost. kohteissa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #46 : 20.11.2006 19:52:19 »

Tapasin kumppanini netissä ja normaaliin baari-illan bongaukseen verrattuna tutustumiskaava on kovin erilainen. Tulee kiinnitettyä huomiota ihan eri asioihin. Keskustelun on todellakin sujuttava tai kiinnostus loppuu lyhyeen. Ja harvassa ovat ne miehet, jotka netissä keskustelemalla saavat minut kiinnostumaan. Yksi löytyi ja siitä pidän kiinni. smitten

Rakastan hänessä älykkyyttä, huumorintajua, ymmärtäväisyyttä, ajoittaista poikamaista innokkuutta, huolenpitoa, tapaa ajatella, sinnikkyyttä, hellyyttä, itsekuria.
Ajattelemme ja pohdimme asioita hyvin samalla tavalla, mikä auttaa kommunikoinnissa. Kumppanini tasoittaa minussa ajoittain (hah Wink) ilmenevää levottomuutta ja ailahtelevaisuutta.
Rakastan hänen turvallista syliään, tapaansa ottaa tilanne hallintaansa kun minua ahdistaa. Rakastan sitä, että hän osaa ja uskaltaa näyttää tunteensa, heittäytyä, olla vietävänä. Rakastan miestä hänessä; turvallista, suojelevaa, vahvaa tuttua kotia. Rakastan myös hänessä olevaa pikkupoikaa; innosta puhkuvaa, virnistelevää, leikkimielistä, rutistettavan suloista herkkyyttä. Rakastan häntä. Kiss
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #47 : 20.11.2006 20:44:55 »

Kumppanini on persoonallinen, miehekäs ja ihana. Joskus aika kipunoiva. Hänelle voi nauraa (siivosti ja mielellään salaa, niin ettei hän huomaa).Sopiva vakka tälle kattilalle. Poing!  crazy2 uglystupid2 smitten
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #48 : 21.11.2006 00:37:56 »

Kunhan suhde on jossain aika kärjessä kiinnost. kohteissa..

Onhan se toki... Mutta on vain huvittavaa kuinka ihminen voi keskittyä esimerkiksi sotaelokuviin niin paljon, ettei hän yksinkertaisesti vain kuule eikä näe. Ja kyllähän tässä miehessä on paljon muutakin mitä rakastan, mutta jääköön ne salaisuudeksi  Wink
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #49 : 21.11.2006 00:55:28 »

ai että tätä topicia on IHANA LUKEA!

 smitten  smitten  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #50 : 21.11.2006 10:23:13 »

Hmm.. sotaelokuvat ja harrasteisiin keskittyminen.. ei tule hyviä muistoja.. jatkan töiden tekoa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
the_planet
Vieras
« Vastaus #51 : 21.11.2006 13:05:15 »

Hmm.. sotaelokuvat ja harrasteisiin keskittyminen.. ei tule hyviä muistoja.. jatkan töiden tekoa..

No joo, nyt yrität kyllä vierittää omia muistojasi minun kokemuksiini.
Ihmiset keskittyy asioihin, mutta toiset vaan intensiivisemmin. Teenhän itsekin omia asioitani, mutta erona on se ettei minun keskittymiseni ole niin intensiivistä, etten kuulisi tai näkisi sinä aikana mitään muuta eli joskus olen jopa kateellinen moiselle keskittymiskyvylle.
En ymmärrä ollenkaan suhtautumistasi tähän asiaan, koska kyse on kuitenkin minun suhteestani. Olen kovasti pahoillani jos olet kokenut toiseksi jäämistä suhteessasi, minua vain pistää vihastuttamaan se miten käyt arvostelemaan minun tykkäämisiäni.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #52 : 21.11.2006 13:10:21 »

...sitä että hän 'läpivalaisee' itseni itselle kunnioittaen, mutta suoraan!  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #53 : 21.11.2006 13:27:38 »

Luepa tarkkaan nyt. En ole arvostellut tykkäämisiä, sanoin, minulle ei tule hyviä muistoja. Eihän se mitenkään estä tai arvostele sitä että sinä pidät k.o. asioista jossakussa.

Eikä kaikki exät toimineet niin. Pari ekaa otti juttuihinsa mukaan, toimimme yhdessä - toka korosti miten suhde tulee aina ekana. Ehkä se on kartallani olennainen tekijä. Yhteistoiminta mihin eräs ei pystynyt.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2006 13:42:38 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
the_planet
Vieras
« Vastaus #54 : 21.11.2006 14:31:51 »

Luepa tarkkaan nyt. En ole arvostellut tykkäämisiä, sanoin, minulle ei tule hyviä muistoja. Eihän se mitenkään estä tai arvostele sitä että sinä pidät k.o. asioista jossakussa.

Eikä kaikki exät toimineet niin. Pari ekaa otti juttuihinsa mukaan, toimimme yhdessä - toka korosti miten suhde tulee aina ekana. Ehkä se on kartallani olennainen tekijä. Yhteistoiminta mihin eräs ei pystynyt.

Kirjoitetusta tekstistä voi asioita ymmärtää todellakin väärin, sitä en kiistä. Mutta joka tapauksessa mielestäni vertasit aika "raa'alla" tavalla exäsi toimintaa mieheni toimintaan.
Itse olen niin itsenäinen eläjä, että en kaipaa jatkuvaa yhdessä oloa, mutta se ei poissulje sitä, etteikö me toimittaisi yhdessä. Tässä kyseessä on kuitenkin piirre joka minua ihmetyttää (ihastuttaa ja vihastuttaa) kerta toisensa jälkeen: intensiivinen keskittyminen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 21.11.2006 14:47:31 »

Vaikuttaisiko tuo nouseva neitsyt että tartut joukkarin heittoihin liian tiukkaan.. jousimies
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #56 : 21.11.2006 14:58:57 »

Rakastan kumppanissani mm. sitä, että hän auttaa minua kasvamaan henkisesti, on tukenani silloin kun todella tarvitsen ja hänen kanssaan voin keskustella hyvin syvällisiä asioita.  smitten

Lisäksi näin nautinnollisena Härkänä voisin mainita hänen erinomaisen ruuanlaittotaitonsa ja sen, että seksi hänen kanssaan on perin nautinnollista.  Kiss

tallennettu
Kittuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #57 : 21.11.2006 17:36:48 »

Rakastan kultsissani sitä asiaa, että jo ensimmäinen halaus hänen kanssaan tuntui uskomattoman lämpöiseltä, tutulta ja jotenkin niin ihanalta Smiley
Voisin lyhyesti kuvailla sanoilla : Soul Mate.
Pystyn hänen kanssaan juttelemaan asioista mistä kenenkään muun kanssa ei pysty puhumaan ja se on tärkeää, että kumpaakin kiinnostaa samanlaiset asiat ...
Haluamme kumpikin kehittyä henkisesti paljon vielä ja olen huomannut, että alan olemaan pikkuhiljaa valmis ottamaan vastaan sen mitä minulle on suotu... Haluan selvittää mitä tarkoittaa Jumalan Sormi omassa syntymähetken tähtikartassani.  angel
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, Mars, Chiron ja Vesta : Härässä (Huone: 8 )
Venus : Ravussa (Huone:9)
Asc ja Pluto : Vaa'assa (Huone:1)
Saturnus :Vaa'assa (Huone:2)
Jupiter, Uranus ja Neptunus : Jousimiehessä (Huone:3)
Kuunsolmu : Kaksosissa (Huone:9)
Mc : Ravussa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #58 : 21.11.2006 19:19:21 »

Sama juttu Elektra..
Nautinnollisena harkana rakastan myos mieheni laittamia herkkuja  Tongue
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #59 : 22.11.2006 00:21:56 »

Vaikuttaisiko tuo nouseva neitsyt että tartut joukkarin heittoihin liian tiukkaan.. jousimies

Tartun ylipäätään ihmisten sanomisiin ja tekemisiin helposti, jos ne mielestäni ovat jollain tavalla "arveluttavia". Neitsyt tekee minusta tarkan ainakin siinä, kuinka tartun erilaisiin asioihin. Toisaalta merkkarini jouskarissa saa minut sanomaan sen mitä ajattelen.
Jep, mutta tämä menee jo off topic...
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: