Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: koputukset ja rösähdykset öisin?  (Luettu 3168 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tamerlan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 14.11.2010 03:17:42 »

Joskus kun nukun niin saatan herätä johonkin paukahdukseen tai koputukseen.Yleensä kuulen oman oveni kovan paukautuksen(vaikka kukaan ei ole sitä avannut ja oveni on aina kiinni) tai ihan kuin joku olisi lyönyt nyrkillä seinääni pääni yläpuolella,jossa kuuluu ontto ääni.En ennen välittänyt koko asiasta ja luulin että näin vain unta, mutta nykyään asia häiritsee minua.Pahin tapaus oli se kun heräsin rummun soittoon;huoneessani sängyn vieressä on afrikasta tuotu  puinen rumpu jota pitää heiluttaa jotta siitä lähtisi ääni,ja se ääni joka siitä lähtee on hyvin kova ja ärsyttävä.Niin heräsin sen rummutukseen ja kun avasin silmät ja katsoin sitä huomasin että naru siinä rummussa heilui vähän,jonka jälkeen olin paniikissa ja peloissani.
Onko teille tapahtunut samanlaisia asioita ja mistä ne johtuvat? Voiko ihminen nähdä ja kuulla unissaan ja herätä tuollaisiin ääniin?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1 : 20.11.2010 11:51:12 »

Teillä on kuulkaa torakoita.

Raid-purkki kauniiseen käteen ja toimeksi! police
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2 : 22.11.2010 13:21:30 »

itsekkin kuulen tömähdyksiä ja kolahduksia silloin tällöin ja silloinkin kun tiedän ettei naapurissa ole ketään kotona.

käviskö joku vierailulla?
tallennettu
tamerlan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #3 : 23.11.2010 00:41:46 »

Minulla ei ainakaan naapureita ole.Mutta olen myöskin miettinyt että saattaa johtua ehkä valve unista...Tosin ne ovat aika erilaisia kuin heräämiset koputuksiin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: