Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jumalatar (ja nyt tulee korkealentoista =D )  (Luettu 2991 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 06.01.2007 12:07:02 »

Näin muutama päivä sitten kummallisen voimakasta unta. Se on vain jäänyt pyörimään mieleeni sen voimakkaan tunnelman takia.

Unessani ihmiset olivat järjestetty erilaisiin ryhmiin. En tuntenut ryhmästäni ketään. Kiertelin ihmisten joukossa kunnes löysin siskoni heidän joukostaan. Olin onnellinen!
Muut ryhmät työskentelivät eri paikoissa. Olimme periaatteessa samassa tilassa mutta ryhmillä oli eri työpaikat ja aiheet. Lähdin taas kiertelemään muita ryhmiä ja löysin yhden ryhmän pöydän äärestä työskentelemästä. Pöydässä istui yksi minun vanhoista heiloistani. Hän kaappasi minut syliinsä. Istuimme sylikkäin mutta halusin siitä pois, koska tunsin oloni vaivaantuneeksi, koska muita ihmisiä oli lähellä ja hän näytti niin komealle. Tämä "heila" kysyi minulta, että kai minä kuitenkin voin häntä rakastaa vaikka olenkin Jumala...

En ymmärtänyt yhtään häntä.

Lopulta kaikki ryhmät kokoontuivat jotenkin yhteen tms. ja heidän joukostaan valittaisiin johtaja/jumala. Se olisi määräaikainen pesti, joka vaihtuisi aina tietyn ajan kuluessa. Jännitimme kaikki kuka olisi ensimmäinen.
Ehdin juuri ajatella, etten minä ainakaan, koska minulle ei koskaan tapahdu mitään sellaista, kun
eteeni tultiin ja minut valittiin johtajaksi. Sain käteeni valtikan ja jalkaani jotkut kengät (ja ne olivat isot  Grin).
Olin erittäin hämmästynyt.

Myöhemmin jotkut halusivat viedä minulta nuo kengät ja valtikan ja he ottivatkin ne minulta.

Annoin heidän ottaa ne, koska ne olivat muutenkin tosi hankalat. Ajattelin vain, ettei ne minusta muutenkaan johtajaa tehneet. Ei niissä mitään taikavoimaa ollut, se "työ" oli minussa, minulle annettu ja siksi sillä ei ollut väliä jos he nuo ulkoiset merkit minulta veivätkin. 

No selitystän tälle unelle on varmasti se, että olemme kaikki oman elämämme johtajia ja jokainen meistä on osa tätä Jumaluutta, Jumalahan loi meidät omaksi kuvakseen. Samoin minulla on voima ja valta päättää omasta elämästäni, olla oman elämäni toimitusjohtaja ja luotsata tätä "yritystä" eteenpäin oman tietotaitoni avulla. Olisinko vihdoin tajunnut että minulla on todellakin valta muokata elämästäni sellaista kuin haluan? Kaiken ulkoisen habituksen voi ihmiseltä riistää mutta ei sitä mitä meillä on sisällämme, sitä totuuttamme.

No, taisin vastata itse itselleni jo.  Grin Tämäkin helpotti. Kiitos!  smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 06.01.2007 13:19:05 »

Niin. Minustakin vaikuttaa siltä,
että osasit oivasti vastata unesi kysymyksiin.
Katson nyt sitten, onko vielä jotakin täydennettävää
toisenkin ihmisen näkökulmasta tulkittuna.

 Smiley

Näin muutama päivä sitten kummallisen voimakasta unta. Se on vain jäänyt pyörimään mieleeni sen voimakkaan tunnelman takia.

Vaikuttaapi selvitysunelta, joka purkaa vanhoja ohjelmia
ja tekee tilaa uuden kokonaiskuvan jäsentymiselle.

Lainaus
Unessani ihmiset olivat järjestetty erilaisiin ryhmiin. En tuntenut ryhmästäni ketään. Kiertelin ihmisten joukossa kunnes löysin siskoni heidän joukostaan. Olin onnellinen!

Ryhmittelyn/ryhmäytymisen perusteena lienee ollutkin suoda jokaiselle jäsenelle
tilaisuus unohtaa itsensä ja liittyä tuntemattomiin.
Siskosi näkeminen puolestaan kertoo siitä,
kuinka tuttua ja turvallista elämä perimmäisesti on,
koska ihmisen henki on kotona ja omaistensa parissa
siellä missä kulloinkin liikkuu.

Lainaus
Muut ryhmät työskentelivät eri paikoissa. Olimme periaatteessa samassa tilassa mutta ryhmillä oli eri työpaikat ja aiheet. Lähdin taas kiertelemään muita ryhmiä ja löysin yhden ryhmän pöydän äärestä työskentelemästä. Pöydässä istui yksi minun vanhoista heiloistani. Hän kaappasi minut syliinsä. Istuimme sylikkäin mutta halusin siitä pois, koska tunsin oloni vaivaantuneeksi, koska muita ihmisiä oli lähellä ja hän näytti niin komealle. Tämä "heila" kysyi minulta, että kai minä kuitenkin voin häntä rakastaa vaikka olenkin Jumala...


Ikuinen (ajallinen) ristiriita ihmisenä olemiseen rajoittumisen ynnä erilaisiin ryhmiin pidättäytymisen
sekä Jumalan läsnäolevuuden itsessään tunnistamisen välillä.

Lainaus
En ymmärtänyt yhtään häntä.

Jolloin hän edusti poissysäävyyttä, mikä jo sinällään oli tarjoamassa tukeaan ja kannustustaan hakeutumisellesi aina vain eteenpäin.

Lainaus
Lopulta kaikki ryhmät kokoontuivat jotenkin yhteen tms. ja heidän joukostaan valittaisiin johtaja/jumala. Se olisi määräaikainen pesti, joka vaihtuisi aina tietyn ajan kuluessa. Jännitimme kaikki kuka olisi ensimmäinen.
Ehdin juuri ajatella, etten minä ainakaan, koska minulle ei koskaan tapahdu mitään sellaista, kun
eteeni tultiin ja minut valittiin johtajaksi. Sain käteeni valtikan ja jalkaani jotkut kengät (ja ne olivat isot  Grin).
Olin erittäin hämmästynyt.

Isokenkäisin maailmanjohtaja ja valtikaton kerjäläinen - siinä ihmisen vaihteluväli.
Ja kun muistaa nämä molemmat, sitä on ihanteellinen ihminen.

Lainaus
Myöhemmin jotkut halusivat viedä minulta nuo kengät ja valtikan ja he ottivatkin ne minulta.

Eikä niistä olisi voinut kiinni pitääkään,
koska sisimmässään tiesi olevansa myös se kengätön ja valtikaton,
silloin kun joku toinen tulee siitä muistuttamaan - hamuamisellaan.

Lainaus
Annoin heidän ottaa ne, koska ne olivat muutenkin tosi hankalat. Ajattelin vain, ettei ne minusta muutenkaan johtajaa tehneet. Ei niissä mitään taikavoimaa ollut, se "työ" oli minussa, minulle annettu ja siksi sillä ei ollut väliä jos he nuo ulkoiset merkit minulta veivätkin.
 

Tämä on sitä itsenä itselleen olemista
taikka oman elämänsä herruutta - ei kenenkään ylitse.
Ollen niin antaja kuin saaja.

Lainaus
No selitystän tälle unelle on varmasti se, että olemme kaikki oman elämämme johtajia ja jokainen meistä on osa tätä Jumaluutta, Jumalahan loi meidät omaksi kuvakseen. Samoin minulla on voima ja valta päättää omasta elämästäni, olla oman elämäni toimitusjohtaja ja luotsata tätä "yritystä" eteenpäin oman tietotaitoni avulla. Olisinko vihdoin tajunnut että minulla on todellakin valta muokata elämästäni sellaista kuin haluan? Kaiken ulkoisen habituksen voi ihmiseltä riistää mutta ei sitä mitä meillä on sisällämme, sitä totuuttamme.

Voimaa, valtaa ja kunniaa - valossa, valona ja valoon.

Lainaus
No, taisin vastata itse itselleni jo.  Grin Tämäkin helpotti. Kiitos!  smitten

Kehä täydentyi!

 smitten
« Viimeksi muokattu: 06.01.2007 13:21:43 kirjoittanut Rauhis » tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 06.01.2007 14:22:53 »

Kiitos Rauhis!
Mukavaa aina, että jaksat paneutua meidän asioihimme täällä! Kiitos "vertaistuestasi"!  smitten

Jotkut unet vaan jäävät pyörimään päähän niin kauaksi aikaa kunnes se on käsitelty, ymmärretty ja sisäistetty.
Yöt ovat minun oppimisen aikaa myös -kuten meidän kaikkien! smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: