Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin katsoa sinulle  (Luettu 148250 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #30 : 04.07.2015 15:17:08 »

Kiitos korteista SSMoonSS. Smiley

Hyvin mahdollista, että mieheni löytää töitä ennemmin kuin minä, en epäile yhtään. Hänellä kaikin puolin parempi tilanne töiden saamisen kannalta.

Itselläni tosiaan tarvitaan tuota Miekkojen kuningattaren energiaa töiden hakuun, periksi ei saisi antaa vaikka vastoinkäymisiä on paljon asian suhteen tullutkin.

Välillä oli parempi kausi intuition, enneunien yms. suhteen, mutta nyt on muutaman vuoden ollut hiljaisempaa. No, ehkä tilanne vielä paranee ajan kanssa. On tämä elämä yhtä aaltoliikettä. Smiley

Mukavaa kesän jatkoa!  smitten
tallennettu
Ginger86
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 158


Profiili
« Vastaus #31 : 04.07.2015 16:31:32 »

Kiitos korteista, SSMoonSS! Smiley

Oikeaan osuit, henkinen herkkyyteni tekee joskus ihmissuhteet hankaliksi, sillä vaistoan toisten energiat helposti enkä aina osaa suojautua niiltä. Taiteellista kykyäkin minulta löytyy, mutta nyt parisuhde, muuttoasiat ja muut kiireet ovat ajaneet maalaamisen edelle. Ehkä tuo kortti oli merkki siitä, että minun pitäisi ottaa aikaa välillä myös itselleni. Smiley Kaipaan todella maalaamista ja se voisi auttaa noiden energioidenkin kanssa.

Henkisyyteen annoit hyviä vinkkejä, minulla on välillä esiintynyt kärsimättömyyttä ja hieman epätoivoakin asian suhteen. En ehtinyt pitkään nauttia kyvyistäni (n. parin vuoden ajan vain), mutta silti tuntui, kuin osa minusta olisi kadonnut "taajuuden hiljenemisen" myötä. Pitää nyt vain luottaa, että asia korjaantuu vielä. Smiley

Taloudellisen tilanteeni suhteen olen aloittamassa erästä hanketta, ja se tosiaan vaatii huomiota nyt. Joudun vähän sijoittamaan siihen, joten järkeni on vähän kyseenalaistanut tätä ratkaisua, vaikka intuitioni kehottaakin kokeilemaan. Ei tässä suuria tappioita voi kuitenkaan syntyä.

Lapsen suhteen jään innolla odottamaan tulevaa, kuten olen tehnyt tähänkin asti. Vähän olen pelännyt, että suhde tulee olemaan karmallinen, vaikka vaistoni ei mitään sellaista ole kertonutkaan. Jotenkin näin raskaana syvimmätkin pelot tuntuvat nousseen pintaan, mikä lienee kai lopulta ihan hyvä asia.

Kiitos vielä korteista ja niiden tulkitsemisesta! Vaikka joistakin asioista itsellänikin on jo ollut aavistuksia, tulee ulkopuolisten näkemykset joskus tarpeeseen lopullisen sysäyksen tekemiseksi. Smiley
tallennettu
oolavi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #32 : 05.07.2015 15:13:18 »

1. Mikä siinä on, että eräs nainen tuntuu olevan kiinnostunut kovastikin ja herättelee tunteita, mutta sitten ei mitään käykään. Esim. eilen sovimme tapaamisen, mutta sitten hän ei kuulemma ehtinytkään, kun oli kiire. Miksi näin käy?
2. Saanko mahdollisuuden hänen kanssaan?

kiitos
« Viimeksi muokattu: 06.07.2015 13:47:27 kirjoittanut oolavi » tallennettu
Nellamaiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #33 : 05.07.2015 16:08:33 »

Toivon että katsoisit minulle..
1. Pääsenkö opiskelemaan haluamaani koulutukseen
2. Työtilanteeni syksyllä
3. Elämän tehtävä
4. Ihmissuhteet

kiitos
« Viimeksi muokattu: 21.08.2015 17:50:10 kirjoittanut Nellamaiju » tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #34 : 05.07.2015 23:51:40 »

Hei!

Pyydän tulkintaa seuraaviin:

1. Mitä näkyy työrintamalla?
2. Lasteni opiskelu -ja kouluasiat? Onko mitään erityistä näkyvissä?
3. Rakkauselämä?
4. Henkinen kehitykseni? Tuntuu siltä, että olen mennyt eteenpäin. Onko näin?

Kiitos  smitten
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #35 : 06.07.2015 14:45:59 »

Heippa, huomasin tämän ja minullekin voisi katsoa yleisesti tätä kesää ja tulevaa syksyä, mikä asia on päällimmäisenä?  Smiley
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #36 : 06.07.2015 16:49:47 »

Heippa!

Tänään aika ei valitettavasti riitä korttien katsomiseen samoten huomenna. Kuitenkin Keskiviikkona katson niin monelle kuin mahdollista ja jatkan torstaina ellen saa kaikkia keskiviikkoon mennessä tulleita pyyntöjä katsottua.

Anteeksi viivästyminen!!

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #37 : 06.07.2015 18:11:52 »

Saisinko kortin ihmissuhteisiin/rakkauselämään. Nykyinen mieheni kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Kuitenkin kaikki intohimo ja rakkauden tunne omalta puoleltani uupuu. Samaten hänellä on lapsi, joka toisinaan hankaa mieltän ja olen hyvin ahdistunut. Olen puun ja kuoren välissä, enkä oikein tiedä mitä tehdä.
Samaten työelämä askarruttaa. Kenties uudelleen opiskelemaan? Uusi työ?

Kiitos!  smitten
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #38 : 07.07.2015 14:31:32 »

Jos jaksat, niin mulle voisi katsoa seuraaviin juttuihin:

1. Työkuviot, tällähetkellä määräaikainen työsuhde? Miten käy?
2. Rakkauselämän kuviot? No niitä ei tällä hetkellä ole ollenkaan.
3. Talous, mitä on näkyvissä?


Kiitos sinulle!

Terveisin VanillaHeart
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #39 : 07.07.2015 19:21:56 »

Kiitos tuntui kyllä osuvan:)
tallennettu
punaherukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #40 : 07.07.2015 20:23:09 »

Hei.
Jaksaisitko katsoa minullekin..

1. Parisuhde asiat
2. Talouden tasapainottuminen
3. Tilanne nuorimman poikani aikuistuttua

Kiitos Smiley
tallennettu
Vaapukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #41 : 07.07.2015 21:16:12 »

Ennättäisitkö minulle katsoa:

1) onko rakkautta näkyvissä?
2) talous?
3) työjutut?
tallennettu

https://www.astro.fi/images/radix_web/03.08.1977_13:40_0_-02:00_62.533_-27.401_00.png

Aurinko: Leijona 9.huoneessa
Kuu: Oinas 4.huoneessa
Nouseva: skorpioni (härkä deskenttinä)
Keskitaivas: Neitsyt
Keskiyö: Kalat
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #42 : 08.07.2015 11:55:49 »

1. Mikä siinä on, että eräs nainen tuntuu olevan kiinnostunut kovastikin ja herättelee tunteita, mutta sitten ei mitään käykään. Esim. eilen sovimme tapaamisen, mutta sitten hän ei kuulemma ehtinytkään, kun oli kiire. Miksi näin käy?
2. Saanko mahdollisuuden hänen kanssaan?

kiitos

Katotaas josko kortit vähän aukaisisivat tilannettasi

1. Voima

Päämäärä saavutetaan lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä. Omaat sisäistä voimaa, joka kestää koettelemukset.

Vaikuttaisi vähän siltä, että joko nainen haluaa olla täysin varma sinun halustasi olla hänen kanssaan tai hän itse pelkää ottaa seuraavaa askelta tai molempia. Kortti viestittää vahvasti tuota pitkäjänteisyyttä ja lempeyttä sinulle, jotka varmasti ovat sinulle avainsanat tähän kysymykseen. Kuitenkaan kortti ei suoraan kerro, mikä on naisen käytöksen takana, mutta tuntuisi vähän siltä, että hän voi mahdollisesti hiukan pelätä sitoutumista.

2. Rahat Kärsivällisyys

Varauduttava odotukseen. Ulkoisista paineista ei kannata hermostua.

Sanoisin, että sinulla tulee varmasti olee mahdollisuus hänen kanssaan, mutta siihen voi mennä jonkun aikaa, koska minulla on vahva tunne siitä, että hänenkin täytyy pystyä olemaa täysin varma asiasta.


Toivottavasti pystyin hiukan aukaisemaan tilannettasi

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 08.07.2015 12:06:13 »

Toivon että katsoisit minulle..
1. Pääsenkö opiskelemaan haluamaani koulutukseen
2. Työtilanteeni syksyllä
3. Elämän tehtävä
4. Ihmissuhteet

kiitos

Katsotaas, millaista kortit haluavat sinulle viestiä

1. Miekat Oivallus

Katse kääntyy hitaasti kohti tulevaisuutta. Uusia mahdollisuuksia. Päättäväisyys auttaa.

Vaikuttaisi siltä, että sinulla on hyvät mahdollisuudet päästä ko. koulutukseen, mikä sinua kiinnostaa. Muista kuitenkin olla päättäväinen ja ottaa vastaan uusien mahdollisuuksien alut.

2. Rahat Huolia

Elämä alkaa näyttää valoisammalta.

Kortti välittää hyvin yksinkertaista viestiä, jota se harvoin tekee. Uskoisin siis, että työtilanteesi tulee näyttämään syksyllä oikein hyvältä.

3. Miekat Sydänsuru

Tunnemyrsky näköpiirissä.

Nimestään huolimatta kortti ei viesti sydänsuruja, mutta ei se suoraan anna minulle suoraan minkäänlaista suuntaa, mikä olisi sinun elämäntehtäväsi. Kuitenkin tunnemyrskyä tiedossa. Vaikuttaisi vähän siltä, että tällä hetkellä olet hiukan eksyksissä, että mikä on sinun tehtäväsi täällä, mutta kortti ei suostu antamaan siihen vastausta. Se kertoo siitä, että kortti haluaa sinun selvittävän sen itse ja uskon sen löytyvän sillä, että seuraat omaa ääntäsi ja kiinnostuksia. Kyllä se eteesi sieltä tulee.

4. Sauvat Haaste

Kiivasta keskustelua. Keskustelu käydään parisuhteessa. Varo ettei keskustelu muutu kiistaksi.

Voisiko olla, että parisuhdetilanteesi on joko ollut hyvin kiivasta tai että on muuttumassa sellaiseksi? Jotenkin kortti haluaa tällaista minulle viestittää. Tulevasta kortti ei kerro sen enempää, joten tämän hetkinen tilanne vaatii huomiotasi enemmän kuin, mitä tuleva mahdollisesti sinulle tarjoaa tällä rintamalla.


Toivottavasti tästä oli apua

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #44 : 08.07.2015 12:19:53 »

Hei!

Pyydän tulkintaa seuraaviin:

1. Mitä näkyy työrintamalla?
2. Lasteni opiskelu -ja kouluasiat? Onko mitään erityistä näkyvissä?
3. Rakkauselämä?
4. Henkinen kehitykseni? Tuntuu siltä, että olen mennyt eteenpäin. Onko näin?

Kiitos  smitten

Kattotaas =)

1. Sauvat Epäilys

Asiat kannattaa tarkistaa. Tauko. Voimat ei tahdo riittää.

Hmm.. sinulle nousi vaikea kortti ko. kysymykseen. Voi olla, että tiedossa on joko sellainen työ, joka ei pohjimmiltaan ole rehellistä tai sitten työssäsi tulee vastaan henkilö, joka ei ole rehellinen. Kortti pyytää sinua ottamaan taukoa, jostain asiasta, joka ylikuormittaa sinua joko henkisesti tai fyysisesti, koska muuten et tule jaksamaan.

2. Rahat Anteliaisuus

Pidä huoli, että kukin palkitaan ansioiden mukaan. Nauttia omasta osasta onnesta.

Vaikuttaisi siltä, että lapsillasi menee opiskelu-/koulutusrintamalla hyvin ja, että he mahdollisesti voivat saada jonkinlaisen palkkion joko opiskeluidensa aikana tai sitten, kun ne päättyvät.

3. Sauvat Ässä

Elämänhalu. Uusia suhteita ilmaantumassa.

Vaikuttaisi siltä, että tulet kohtaamaan mielenkiintoisia ihmisiä, jotka saattaisivat olla sinulle sopivia.

4. Maljat Mielihyvä

Mielihyvää. Sanaton sopusointu. Suurta iloa pienistä asioista.

Minulle tulee sellainen tunne, että olet kyllä menossa eteenpäin henkisessä kehityksessäsi, koska kortti nimenomaa viestii hyviä asioita. Näin ollen uskon sinunkin olevan iloinen siitä, että olet kehittymässä henkisesti ja, että myöskin huomaat sen itse.


Toivottavasti tästä oli apua sinulle

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: