Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiittipainotus Venukselle?  (Luettu 2724 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« : 30.05.2009 17:21:59 »

Tässä eräällä ystävälläni on melkoinen rykelmä transitoimassa hänen Venustaan. Lähinnä tulkinta-apua kaipailisin:
-Neptunus tekee transiitti-sekstiiliä Venukselle (jousimiehessä), sahaa edestakaisin tässä kevään-kesän aikana.
-Lisäksi samanaikaisesti Jupiter tekee kolmiota Venukselle.
-Khiron tekee samoin sekstiiliä Venukselle.
-Lisäksi Uranus tekee neliötä VEnukselle...ja kolmiota Kuulle.
-Ja kaiken kruunaa Khironin paluu, eli hän on noin 50-vuotias.

Huh huh, sanon minä. Veikkaan parisuhderintamalle tapahtumia. Tarkkaa kellonaikaa minulla ei ole tiedossa...

Mitä luulette, tehostavatko nuo Neptunus+Khiron+Jupiter vaikutusta? ILmeisesti tuo kimppa meinaa ihana hyvää tapahtuvaksi. Tod. näk parisuhderintamalla on herttaista? Toisaalta tuo Uranus-Venus neliö tuo jotain jännitettäkin...

Mutta sitten tuosta Khironin paluusta. En löytänyt haulla siitä sanaakaan, tai sitten en vain osaa hakea. Onko se merkittävä tapahtuma? Verrattavissa johonkin Saturnuksen paluuseen tms.?

Kiitos neuvoistanne:-)
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Rooros
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1 : 15.06.2009 20:07:14 »

Minuakin kiinnostaisi mitä nämä tahtovat tarkoittaa. Mulla on tänä vuonna ollut Neptunus, Jupiter ja Khiron neliössä venukseen, ja Uranus kolmiossa. Tuota Uranuksen kolmiota en juuri ole huomannut, kun on ollut noiden neliöiden kanssa tekemistä. Suuria suruja rakkaudessa  Sad Täytyy vaan jaksella ne läpi, ottaa läksyt vastaan ja mennä eteenpäin kun sen aika tulee..

Onko kellään kokemuksia näistä ryppäistä?
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 15.06.2009 20:34:00 »

no itse asiassa neptunus vaikka olisi hyvissäkin kulmissa aiheuttaa aina hämmennystä sopassa...Neptunus on tärkeä koska vaikuttaa monta vuotta, mutta esim jupiter vaan n kuukauden, Khironia on verrattu Plutoon ja vaikutus vuosia...
laitan ihan lyhyesti
Nep 90 ven:  rakastuu illuusioon, salasuhteita, epärehellisyyttä,viinaa ja rahahuolia
Nep 60 ven : kohtalonomainen suhde alkaa, taiteellisuutta
Jup 90 ven:saamattomuutta, haaveilua, tuhlailua
Jup 120 ven: rakkautta, huveja, lihomista, kannattaa kokeilla rahapelejä
Uranus 90 ven: ero, uhmaa, modernia taidetta, uusi suhde ei kestä
Uranus 120 kuu: odottamaton asunnonvaihto, suhde
Khironista en laita, koska vaikutuksista en ole varma...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: