Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: selkeä uni  (Luettu 2362 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 31.03.2008 23:40:21 »

MITÄPÄS TUUMAATTE TÄSTÄ......
Näin unta missä olin kahden kaverin kanssa voittanut tallinnan matkat. Olitiin unen alussa suomessa ostoskeskuksessa ja kaverin pieni poika oikeasti 8kk käveli ja puhui ihan selvästi ja ymmärrettävästi. Noh mutta uni alkaa niin että olemme helsingissä ja meillä on hirveä kiire laivaan, kaverit hoputtaa ja hoputtaa minua kävelemään nopeammin että ehdimme laivaan mutta minulla jalat tuntuu että ne painaisivat satakiloa, lonkkiin sattui ja yritin valitellen pysyä perässä  Embarrassed
Käveltiin pikimustalla kiiltävällä betonirappusilla ylöspäin ja minä olin ihan poikki!! No pääsimme yläkertaan terminaaliin missä meidän liput tarkastettiin. Siitä kaverini suunnistivat vaihtamaan kuunuja ja minä tajusin että voi hitsi en ole muistanut käydä automaatilla nostamassa rahaa.. kerroin kavereille ja ne toruivat ja moittivat että enkö nyt voinut aiemmin tajuta Huh No kipaisin automaatille ja huomasin että kortti oli ihan riekaleinen ja rikki, ei sillä mitään rahaa voisi nostaa mutta työnsin paniikissa kuitenkin kortin sisään. Automaatin sisällä oli nainen joka alkoi valittamaan että eikö järki sano että tuollaista korttia sinne voi laittaa.. nyt koko kone on rikki ja kukaan ei voi nostaa rahaa!! tickedoff
Automaatille oli joku jättänyt vahingossa 1500 eek (eli tosi vähän) Ajattelin että otan ne, toivottavasti kukaan ei huomaa!! Päästiin jatkamaan matkaa ja terminaalissa kuulutettiin että siellä on piiritystilanne, auvinen heilui sielä pyssyn kanssa mutta poliisit on piirittänyt sen, matkustajien ei tarvitse pelätä vaan siirtyä laivaan. Yht äkkiä kapealla käytävällä amblanssi meihet juoksivat ja kantoivat isoa puusänkyä, ystäväni äiti oli siellä jostain syystä vaikka hänen piti olla hoitamassa yhden kaverini lasta tätä 8kk vanhaa, hän sanoi että lapsi on kaverini isällä hoidossa. Hänellä (äidillä) oli joku virtsatie tulehdus, ettei ole mitään hätää.. menkää vain matkalle.
Niinpä me taas yritettiin pikaisesti laivaan, oltiin ulkona isolla aukealla ulkona.. Siellä oli portteja A,B,1,2 ja 3. Näin yhden tutun miehen jota en ole 10v nähnyt ja pari sanaa vaihdoin kävellessäni hänen kanssaan. Rakennus oli tummasävyinen ja valtava. Huomasin että olin eksynyt ystävistäni ja yritin soittaa niille mutta ei tullut vastausta. Hätäännyin kun en tiennyt mistä portilta laiva lähtee Sad
mulla oli farkkuhaalarit ja etutaskussa oli lippu. Siitä pikaisesti vilkaistuani katsoin että B portti!! Sinne ja äkkiä.. laiva jo tärähteli ja jytisi lähtöään mutta just kerkesin sisälle idiot2
Laiva oli sisältä tosi upea, oli kiiltävää tammea paljon ja muutenkin tyyliltään hienostunut ja arvokkaan näköinen. Ajattelin että ei tallinnan laivat ole ennen tältä näyttänyt!! Apua, sitten iski paniikki.. ihmisiä ei näkynyt sisällä, menin ulos ja kaikki puhui jotain kieltä mitä minä en ymmärtänyt. Tajusin että olen väärässä laivassa. Löysin portaat, vasemmalla oli kyltti mistä neuvottii mistä pyrätuolilla kulkevat pääsevät alas ja tuumasin että no siellä on varmasti vessat.. halusin sinne. Alaalla oli harmaa kokolattia matto, siinä euroopan kartta minne oli piirretty laivan reitti.. se meni kummallisesti saksasta vielä alaspäin. Matka kestäisi ainakin viikon. Olin tosi hädissäni jo rahatilanteen vuoksi ja siksi ettei kukaan puhuisi suomea. Kuolisin varmaan nälkään. Menin takaisin kannelle, laiva oli pysähtynyt johonkin ja reunan yli loikkasi vaaleahiuksinen mies kyytiin. Nyt olisi minun tilaisuus!!!! Menin jonkun naisen luo kiireesti ja selitin että minun on pakko päästä laivasta, että olin tullut väärään laivaan!! Nainen sanoi että ainoa mahdollisuus on hypätä reunan yli alas, satamaan emme enää tulisi minun vuokseni! Tunsin hieman helpotusta ja heräsin.. HUH HUH.. Sinne lähti kaverit tallinnaan ja minä jäin jonnekkin minne lie mutta oli maata ehkä jalkojen alla.. toivottavasti idiot2  idiot2  idiot2  uglystupid2

Anteeksi kamalassa kiireessä töissä kirjoitin.. Toivottavasti ei noloja kirotus häröjä tullut   knuppel2
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: