Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: avaruusalus  (Luettu 3779 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« : 28.11.2007 07:32:03 »

Mitä merkitsee avaruusalua siis sellainen joka lähtee sinne..
unessa: katsoin valkopuinaista avaruusrakettia joka lähti matkaan ja sanoin miehelleni" tuonne mun olisi pitänyt lähteä.." kuuluin siis miehistöön mutta jostain syystä päässyt mukaan. jossain unen vaiheessa olin kuitenkin avaruudessa ja maasta lähetettiin rahaa meille jotta voimme lotota.. ja joka arpa/lotto voitti!

mitähän niillä voittorahoilla siellä avaruudessa tekisi?! hih 2funny

entä mitä meinaa mäki/ tie .. eikö se ole joku elämän tie.

enegistä työpäivää kaikille. itseä väsyttää... Smiley

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1 : 28.11.2007 10:20:31 »

Mitä merkitsee avaruusalua siis sellainen joka lähtee sinne..
unessa: katsoin valkopuinaista avaruusrakettia joka lähti matkaan ja sanoin miehelleni" tuonne mun olisi pitänyt lähteä.." kuuluin siis miehistöön mutta jostain syystä päässyt mukaan. jossain unen vaiheessa olin kuitenkin avaruudessa ja maasta lähetettiin rahaa meille jotta voimme lotota.. ja joka arpa/lotto voitti!

mitähän niillä voittorahoilla siellä avaruudessa tekisi?! hih 2funny

entä mitä meinaa mäki/ tie .. eikö se ole joku elämän tie.

enegistä työpäivää kaikille. itseä väsyttää... Smiley




NO  Shocked  Shocked  Shocked johan nyt !!!

Kun kuin kirjoituksesi muistin yhden oman uneni .... no ensinnäkin olen todella paljon ja usein ollut mukana näillä avaruuslennoilla - milloin raketilla milloin jollain muulla laitteella ... vaan olen  ollut mukana melko samankaltaisessa unimatkassa  ELI  olin myös lähdössä avaruuslennolle - oikein isolla raketilla - miehistön jäsenenä - ja olin jo aluksessa sisällä KUN MUISTIN että LOTTO jäi tekemättä ... palasin sitten takaisin ja menin lähimmälle ÄRRRR-kiskalle tekemään LOTTOA ja samaan aikaan oli jo lähtölaskenta alkamassa ... jos nyt ihan oikein muistan niin ehdin mukaan .... kun taas toisella kerralla kävi juuri samoin että en ehtinyt mukaan - vaan jäin maahan katsomaan kuin raketti nousi taivaalle .... yksi unimatka oli todella huikea - siellä mukanani oli paljon lapsia - ja risteilimme eri planeetojen ja tähtien ja muiden "paikkojen" seassa " ja wau - pääsimme aivan lähelle ....  Cheesy

taaviisunen
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #2 : 04.12.2007 00:27:41 »

Kirjoitat avaruusaluksesta johon et ehtinyt mukaan ja lotosta / asvoista, joissa jokaisessa voitto.
Toiseksi kirjoitat tiestä /mäestä.

Molemmat unet kuvaavat samaa asiaa:
Olet menossa kohti mahtavaa onnistumisten sarjaa, joiden tuloksena alkaa tippua kultaharkkoja taivaalta. Alahan järjestellä vasuja alle.

Avaruusalus vie Sinut näköalapaikoille, samoin nousu mäelle. Toki itse teet onnistumisesi (kiipeät mäelle + nouset avaruuteen), joka ikisen niistä. Mutta Arpaonni unissa kertoo lopputuleman...

Eiku vasuja alle!!!

*Pennies from heaven...* laulelen vaan... ja vihellän...

*Otsasi hiessä Sinun pitää leipäsi ansaitseman..* Tässä tapauksessa leipää tulee, kuin mannaa taivaalta.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: