Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkauden valolle ja myös muillekin  (Luettu 5265 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ville3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« : 20.12.2006 13:10:30 »

olen aikalailla samassa tilanteessa kuin yhden aikaisemmankin aiheen kirjoittaja. olen suunnittelemassa aivan uutta elämän suuntaa ja rakkauselämässä olen vain etsimässä oikeaa rakastettavaa ihmistä. smitten yksi on jota rakastan mutta en tiedä hänen tunteita minuun. siksi etsinkin uutta rakkautta sillä en kehtaa kysyä häneltä. olen myös aikonut heittää vanhat elämän tapani narikkaan että uskaltaisin olla oikeasti se mikä olen.en siis enää Sad vaan  coolsmiley .nostaisitko minullekin kortin rakkauden valo? muutkin saavat auttaa tässä.
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1 : 20.12.2006 16:36:51 »

En ole mikään tietäjä mutta tein sulle 3:n kortin pöydän.

1. Kuu- Valitse tiesi, ole rohkea ja kulje portista. Kiinnitä huomiota sydämmesi ääneen tuntemattoman kutsun edessä. tutkiskele rauhassa ja trkasti neuvoja, apuja joita sinulle saatetaan antaa.

2. Maljojen 9. väärinpäin- Kortti on ylitsvuotavan rakkauden kortti. Nurinpäin se voi tarkoittaa jopa päinvastaista tai sisältää varoituksen. Onko sinulla liian suuret odotukset? Rakkautta tarjolla mutta ei ehkä siten kuin haluaisit. Muista rakastaa ensin itseäsi ennen kuin voit rakastaa muita.

3. Lanttien 3.- Joudut tekemään kovasti töitä valitsemallasi tiellä. Kaikki etenee vähitellen prosessina. Älä unohda itseäsi kaiken keskellä. Luota itseesi.

Tässäpä tätä. Tuollaista elämähän on. Kaikki tulee aikanaan mutta ei aina helposti. Usein onni ja rakkaus löytyy yllättävistäkin paikoista. Tsemppiä. Onneksi olet ymmärtänyt sen että kaikki lähtee aina ensin itsestä.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #2 : 20.12.2006 20:48:30 »

   
  olen tilanteessa ,joka tulee muutamaan elämääni .tarvitsen suuntaviitoja .voitko
  nostaa kortin .kiitos jo etukäteen.
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #3 : 21.12.2006 20:56:09 »

   
  olen tilanteessa ,joka tulee muutamaan elämääni .tarvitsen suuntaviitoja .voitko
  nostaa kortin .kiitos jo etukäteen.

Kuten jo sanoin, en ole mikään asiantuntija. Ja muutokset on hankalia kaikille.

1. Miekkojen ritari- Päämääräsuuntautunut mies, kunnianhimoinen mutta joustava, älyllinen. Intohimoinen, kiihkeä. Mies tietää, mitä haluaa. Tiedätkö sinä?

2. Lanttien ässä, väärinpäin- sisäinen ja ulkoinen rikkaus, sielun ja ruumiin, hengen ja materian, taivaan ja maan yhdistäminen, eheys... Nurinpäin tämä voi tarkoittaa mahdollista takertumistasi itsekkäästi johonkin noista elementeistä muiden kustannuksella. Pelkäätkö täydellistä antautumista elämälle ja ottaa vastaan sen runsaus? 

3. Sauvojen kahdeksikko- selkeä, suora, nopea kommunikointi; väärinkäsitysten selvittäminen. esteiden voittamisen kortti. sinun on aika määritellä oma näkökantasi, jos olet avoin ja pysyt omassa keskuksessasi, jonka olet saavuttanut, väärinkäsitykset selviävät. Onko olemassa joku jolle et uskalla kertoa mitä oikeasti ajattelet?

Niinpä. Kun eletään yhdessä, ei voi elä yhden elämää, yhden ehdoilla. Mutta turha panikoida asioiden kanssa. Kaikissa asioissahan on vähintäänkin kaksi puolta ja näkökulmia löytyy yhtämonta kuin on asianosaisia.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 21.12.2006 20:57:30 »

http://www.tintintarot.com/
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5 : 21.12.2006 21:24:51 »

Olipas toimivan tuntuinen linkki  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #6 : 22.12.2006 00:02:04 »

Hauska linkki. Käyttää ilmeisesti vain suurtensalaisuuksien kortteja.  :Smiley

Mistä te näitä juttuja aina kaivelette ja suomen kielellä?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
ville3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #7 : 22.12.2006 14:58:14 »

luulisinpa että googlesta löytää sitä sun tätä jos jaksaa etsiä. kiitos muuten meruskalle tuosta ennustuksesta se todella pitää paikkansa jo näin ensisilmäyksellä ajatellen...
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #8 : 22.12.2006 21:03:53 »

täältä sivustolta niitä tulee  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: