Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enneunet  (Luettu 8461 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
karunko_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 15.08.2012 04:54:11 »

Olen nähnyt enneunia 1.luokasta asti. siispä haluaisn kysyä että kuinka moni muu näkee myös? Ja voiko kyseistä kykyä/taitoa/haittaa kehitää jotenkin. ja jos voi niin miten? Näen unet aina kuukausi tai pari eteenpäin. Tähän mennessä on tullut pelkkää harmitonta yleis elämää, hoksaa vaan aina kun asia tapahtuu että tämänhän on nähnyt aiemminkin. joten muidenkin kekemuksia kiitos  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 15.08.2012 12:57:01 »

Juu mää myös. Smiley Aiemmin oli unissa vaan ihan höhliä pikku hetkiä joilla ei ollut suuremmin merkitystä, kunhan sai silloin tällöin yllättyä että näin muuten JUST tämän unessa (ja koska teen muistiinpanoja unistani, pystyin tarkistamaan). Nyt on reilun puol vuotta tullut symbolisempaa, mutta paljon tärkeämpiä tapahtumia enteilevää tavaraa uniin - koskevat lähipäiviä, tai seuraavaa suurta käännekohtaa jossain asiassa. Nekin tietysti hoksaa vasta kun asia on jo tapahtunut.

En kyllä tiedä miten tuota kehittää. Haitta se ei kyllä mielestäni ole  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2 : 15.08.2012 17:21:00 »

Minusta se voi olla tosiaankin haitta, erityisesti jos kysessä on vielä lapsi, joka näkee unissa asioita joita ei ymmärrä, tai jotka pelottavat...ja monelta kantilta tuo on lasten suhteen kimurantti juttu. Silloin voi kai pyytää että kanavat suljetaan, jos kokee sen ikäväksi?
Mä näen jotain symbolisia juttuja, ja tiedän usein joko muutenvaan taikka unissa, jos joku tuttu on raskaana Cheesy Mutta en kyllä näe kovin vahvasti.  Poikani näkee symbooliskonkreettisia (  uglystupid2 2funny ) enneunia,  ja ne näyt on käyny justiinsa sillein toteen kun on unessa nähnytkin.
tallennettu
karunko_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.2012 18:29:45 »

Noo eipä tässä nyt enään niin lapsi oo:) Enpä mä tätä nyt kovin ikäväksi oo tuntenut. Tuskinpa muuten kyselisin että miten tätä voi kehittää Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #4 : 15.08.2012 19:51:11 »

Heh, en meinannutkaan että aloittaja olisi lapsi, tulinpas vain lätisemään yleisesti enneunista tänne sinun ketjuusi, ja kun näitä lapsia, jotka näkevät enneunia, on ongemineen tässä nyt ollut, niin kirjoitinpa siitä.

Mä en ole erityisesti koskaan koettanut enneunia kehittää, mutta voisin kuvitella, että ainakin se, että jos sinulla on jokin mieltä askarruttava ongelma johon tahdot opastusta, kirjoitat sen vaikka illalla lapulle ylös, mitä tahdot tietää ja pyydät että saat nähdä vastauksen unessa.
Minä itse teen joskus tuollatavalla, ja se toimii. Toimii, vaikka en edes muistaisi mitä unta olen nähnyt.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5 : 19.08.2012 18:01:53 »

Niinnojuu, jos lapsi kovin raskaita juttuja näkee niin voihan se taakka olla  Undecided

Hmm, nyt kun tuli mainittua niin mullakin joskus toimii tuo, että illalla ihan reilusti toivoo että näkisi unta tietystä asiasta. Itse asiassa viime aikoina on tainnut toimia joka kerta.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2012 18:04:06 kirjoittanut Indium » tallennettu
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #6 : 26.08.2012 15:41:35 »

Tunnistatteko enneunet jo etukäteen? Eli tuntuuko ne erilaisilta kuin normaali unet vai huomaatteko unen olleen enneuni vasta kun asia on tapahtunut?
Itse olen lapsesta saakka nähnyt enneunia mutta hyvin harvakseltaan. Ja tajuan niiden olleen enneunia heti herättyäni, koska luulen unen olleen totta. Sitten vasta muistan nähneeni unta. Ja tapahtumat tapahtuvat juuri samalla tavoin kuin unessa tapahtui.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #7 : 26.08.2012 23:50:14 »


Joskus tulee enneunia nähtyä ja kyllähän sen ainakin silloin tietää olevan enneuni kun ajankohta on selkeästi tulevaisuudessa tai sitten siitä että uni jää jollain erityisen elävällä tavalla mieleen (ja mikäli kyseinen tapahtuma ei vielä ole tapahtunut)...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: