Äänestys
Kysymys: Missä merkissä noususolmusi on?
oinas - 15 (8.4%)
härkä - 21 (11.7%)
kaksoset - 13 (7.3%)
rapu - 13 (7.3%)
leijona - 20 (11.2%)
neitsyt - 10 (5.6%)
vaaka - 18 (10.1%)
skorpioni - 14 (7.8%)
jousimies - 10 (5.6%)
kauris - 18 (10.1%)
vesimies - 12 (6.7%)
kalat - 15 (8.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 150

Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noususolmusi merkki  (Luettu 48740 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« : 02.02.2006 16:14:22 »

olisi ollut kiinnostavaa saada tähän samaan kyselyyn myös noususolmun huonesijainti, jolla on myös iso merkitys henkilökohtaisen solmun tulkinnassa, kun tuo solmuhan kulkee samassa merkissä lähes vuoden...
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #1 : 02.02.2006 16:17:55 »

Itselläni on kauriissa noususolmu. Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
s22
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #2 : 02.02.2006 16:23:05 »

Noni laitetaan Oinaalle ääni. Jos en väärin muista niin solmu tais olla 6. huoneessa, enkä kyllä ole vieläkään löytänyt sille mitään tulkintaa. Angry
tallennettu
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #3 : 02.02.2006 18:09:00 »

Oma nousumerkkini on kaksosissa. Ja kun sitä tulkintaa siitä luin, niin kyllähän sieltä ihan tuttuja asioita löytyi!  Cheesy Diplomaattisempi voisin olla - olen kyllä huomannut, että turhan ärhäkästi nousen barrikaadeille :Smiley Tiinamaria, kaikkien sorrettujen ystävä smitten Tai ainakin omien oikeuksien puolustaja!  crazy2
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #4 : 02.02.2006 18:38:20 »

Noususolmuni sijaitsee ravun merkissä, huoneessa 9.

Hmm..eikös noususolmun tarkoitus ollut näyttää, mitä tulisi vielä oppia tässä elämässä tjsp? Rapuun kaiketi liitetään vahvasti tunne-elämä, äidillisyys, perhe, koti jne...ja mitäs se 9. huone sitten edustikaan, opiskelua, matkustelua??

No jaa...ainakin olen ottanut elämäntehtäväkseni oppia olemaan omille lapsilleni sellainen äiti, jota itselläni ei koskaan ollut; lämmin, rakastava ja huolehtiva. Se ainakin sopisi ravun antamaksi läksyksi...
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #5 : 02.02.2006 18:59:12 »

Koitin tuolta omasta astrostani etsiä kyseistä tietoa, vaanen osaa löytää? tietopaketin tiedotkaan ei minulle selvittänyt sitä miten sen löytäisi  idiot2
Osaisiko joku neuvoa? Jotenkin suhteellisen kansantajuisesti...
Kiitos!  smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #6 : 02.02.2006 19:49:10 »

Kiitos Sign? !  Smiley

Sitä vähän uumoilinkin...
Eli minulla on se
Kuunsolmu Oinas 2. huone ...  idiot2
Mitenhän sitä tulkitsisi?
Sisäinensoturi-tulkinnassani ei ainakaan suoraan ole tuohon kuvioon tulkintaa, mutta ehkä se ilmenee siinä jotenkin muuten, en vain osaa yhdistää sitä mihinkään siellä... Undecided


Merkki:     toimivat impulsiivisesti, nopeasti ja kärsimättömästi
Huone:     2.  persoonallisten voimavarojeni ja taloudenpitoni alueella
    idiot2
« Viimeksi muokattu: 02.02.2006 20:04:20 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
valkea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #7 : 02.02.2006 19:52:40 »

Minulla noususolmu on kauriissa ja huoneessa 1. Onko jotain tekemistä sen kanssa, että kauriit ovat olleet niitä, joiden kanssa on ollut hankalinta tulla toimeen?
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #8 : 02.02.2006 20:19:58 »

Minulla noususolmu on kauriissa ja huoneessa 1. Onko jotain tekemistä sen kanssa, että kauriit ovat olleet niitä, joiden kanssa on ollut hankalinta tulla toimeen?

No en tiedä miten nää jutut oikeasti menee, mutta itse voisin ajatella, että kyllähän noilla asioilla voisi olla yhteyttä. Kaikkihan me tiedämme, että kaikkia läksyjä ei ole helppo oppia Wink. Kauriin merkillä olisi siis sinulle paljon opetettavaa, mutta et ehkä vielä koe olevasi valmis siihen.

Mä taas olen pitänyt aina rapua eläinradan kummallisimpana merkkinä -mutta positiivisessa mielessä Smiley. Kaikki tapaamani  rapu-ihmiset ovat ollee vähintäänkin...hmm...mielenkiintoisia, voisinko sanoa jopa että omituisia. Kuitenkin olen myös useammin kuin kerran saanut huomata, että loppu peleissä tulen yleensä rapujen kanssa hyvin toimeen ja meitä yhdistää erikoinen huumorintaju ja taipumus möyriä sielun pohjamutia myöten ihmissuhteissamme. Ravut ovat myös niitä harvoja, jotka eivät yleensä säikähdä tunteellisuuttani.
« Viimeksi muokattu: 02.02.2006 20:21:59 kirjoittanut Katja-Q » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #9 : 02.02.2006 20:31:30 »

Jaa-a, tää on taas tätä kun pitää vastata tuplasti koska en VOI ignoroida sideeristäkään merkkiä. Vastasin trooppisesti: noususolmu Skorpionissa, mutta sideerisesti se onkin Vaa'assa. Molemmilla kartoilla huoneessa 8  Shocked Cool

 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #10 : 02.02.2006 20:34:06 »

Noususolmu Neitsyessä 3:ssa huoneessa ja kyllä vain Sepon kuvaus asiasta pitää prikulleen paikkaansa  coolsmiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #11 : 02.02.2006 21:07:30 »

Kuunsolmu tai noususolmu löytyi

se oli 4 huone ja rapu

Olen kuullut että se liittyy jotkenkin omiin juuriin ja että olen kuulema todellinen koti ihminen. Mutta mitä kaikkea muuta se voisi merkitä?Huh


Hyvää illan jatkoa

taikuri   crazy2
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 02.02.2006 21:14:53 »

noususolmu vesimiehessä ja huoneessa 12.

en ole tuosta mitään selventävää tulkintaa saanut.. tosin sen huonesijainti tuntuu päivä päivältä paikkansapitävämmältä.
tallennettu
s22
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #13 : 02.02.2006 21:54:03 »

vastasin sulle s22 6 huone noususolmusta mutta kirjotukseni hävisi bittiavaruuteen. pitäis aina tajuta kopioida teksti sen varalta että näin käy Angry

Harmi, mutta eihän sitä voi arvata, että tapahtuu noin.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #14 : 02.02.2006 23:57:54 »

Noukkari veskarissa parin asteen päässä vitosen kärjeltä.
Eli sign swappia tavallaan?

Ikinä en ole tätä ymmärtänyt, varsinkin kun sitä laskusolmu-Leoa kai sitten on jo opittu. Ei kyllä mahdu päähäni, että olisin jotenkin majesteetillinen ja ylväs olio, enemmänkin tulee kanssamatkustajilta kommentteja liiallisesta vaatimattomuudesta..
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: