Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 21
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy enkeleiltä, nostan sinulle enkelikortin...  (Luettu 146041 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mervi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #105 : 30.06.2008 19:45:04 »

Hei Rakkauden Valo!!
Nouseeko minulle korttia joka antaisi osviittaa elämälleni?
Ter: iloinentyttö
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #106 : 30.06.2008 20:43:16 »

Hei Rakkauden valo  smitten
Saisinko rakkaudelle kortin?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #107 : 03.07.2008 20:36:24 »

Hei Rakkauden Valo!

Nostaistiko kortin minullekin? Smiley Enkelit tietävät mihin asiaan haluaisin saada selvyyttä/neuvoa smitten

Kiitos Cheesy

Sinulle tuli kortti:

MERKIT

Kiinnitä erityistä huomiota viesteihin joita enkelit antavat sinulle nyt. Olet pyytänyt merkkiä, ja he antavat sinulle sen. Huomaa ja luota näihin merkkeihin.

Olet pyytänyt taivasta auttamaan. Nyt on sinun vuorosi kiinnittää huomiosi todisteisiin heidän avustaan. Tämä kortti tähdentää, että sinun enkelisi yrittävät saada huomiosi merkkeihin. He saattavat pyytää perhosta tai lintua lentämään lähellesi. Tai he saattavat vaikuttaa niin, että kuulet jonkin sopivan kappaleen useita kertoja. He saattavat laittaa jonkin esineen polullesi niin, että sinä varmasti huomaat sen. Tämän kortin valikoituminen on myös merkki enkeleiltäsi. He yrittävät "päästä läpi",- pyydän huomioi!

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #108 : 03.07.2008 20:38:40 »

Hei Rakkauden Valo!!
Nouseeko minulle korttia joka antaisi osviittaa elämälleni?
Ter: iloinentyttö

Sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.

Jos nostit useamman kuin yhden kortin, kiinnitä erityistä huomiota jotka ovat tämän kortin molemmin puolin. Ne sisältävät tärkeitä ohjeita sinulle. Nämä lähellä olevat kortit sisältävät viitteitä viestistä, jonka enkelit yrittävät sinulle esittää.

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #109 : 03.07.2008 20:42:19 »

Hei Rakkauden valo  smitten
Saisinko rakkaudelle kortin?

Sinulle tuli kortti:

RUNSAUS/YLTÄKYLLÄISYYS

Uusi tuen "virta" on tulossa sinulle juuri nyt. Pyydä enkeleitä auttamaan sinua
vapautumaan peloistasi puutetta/vähyyttä kohtaan, jotta voisit nauttia tästä lisääntyneestä runsaudesta.

Sinun sanansaattaja enkelisi ilmoittavat runsauden/yltäkylläisyyden
sisäänvirtaamisesta tiellesi. Runsauden/yltäkylläisyyden lähde on Jumala, ja
jollain tasolla sinulla on aina ollut usko, että Luoja täyttää tarpeesi. Sinun uskosi, vaikkakin se oli pieni, laittoi alkuun tämän runsauden/yltäkylläisyyden, joka on ilmentymässä sinulle juuri nyt.

Pidä uskosi, sillä se takaa vakaan, pysyvän "tuen virran" materialistisesti,
psykologisesti, emotionaalisesti, henkisesti ja älyllisesti. Ihana vakuutus joka
auttaa sinua pysymään vakaassa runsauden/yltäkylläisyyden "virrassa" on:
"Minä hyväksyn/vastaanotan suosiolla kaiken hyvän elämääni. Kaikki tarpeeni
kohtaavat runsauden nyt ja aina."

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #110 : 03.07.2008 20:47:34 »

Heips, saisinko vielä yhden kortin toiveilleni?

Kiitos kovasti!

 smitten angel

Sinulle tuli kortti:

VAPAUS

Enkelit ohjaavat sinua rakkaudella vapaasti ilmaisemaan todellisia ajatuksiasi ja tunteitasi.

Voit tuntea tämän hetkisessä elämäntilanteessasi olevasi ikäänkuin "ansassa". Tämän kortin saadessasi, enkelit pyytävät sinua oivaltamaan, että sinä olet ainoa vankilan pitäjä/johtaja omassa elämässäsi. Milloin tahansa huomaat, että sinulla on voima/valta olla vapaa, vapaus seuraa ja vapaudut. Kaikki mitä teet elämässäsi on valintaasi, ja sinä olet aina vapaa valitsemaan uudelleen, erilailla. Jopa vangit ovat vapaita valitsemaan ajatuksensa, jotta he tuntisivat rauhaa ja iloa missä tahansa olosuhteissa.

Ensi kerralla kun aloitat lauseen sanoilla: "Minun pitää, tai minun täytyy", pyydämme, että lopetat. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä näyttämään sinulle joitain muita vaihtoehtoja. He joko auttavat sinua suorittamaan asiasi, tehtäväsi rakkaudellisessa tilassa, jotta et tuntisi olevasi "ansassa". Tai sitten he ohjaavat sinua tekemään jotain muuta, mitä todella rakastat.

 smitten angel
tallennettu
mire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #111 : 05.07.2008 13:42:24 »

heipulis!
Nostaisitko minulle kortin parisuhteeseeni, sen tilaan liittyen.
Kiitos!  angel
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #112 : 06.07.2008 11:48:24 »

heipulis!
Nostaisitko minulle kortin parisuhteeseeni, sen tilaan liittyen.
Kiitos!  angel

Sinulle tuli kortti:

YKSINÄISYYTEEN VETÄYTYMINEN

Vietä jonkin aikaa yksin hiljaisin ajatuksin. Selkiytä/puhdista mielesi, ja keskity sinun totuuteesi ja tärkeisiin asioihin.

Vaaditko itseltäsi liikaa, Jumalan rakastettu lapsi? Enkelit muistuttavat meitä, että lepo on luonnollinen asia elämän kiertokulussa kaikelle elävälle. Ajattele mahtavaa tammea joka kasvaa pyrähdyksinä ja sitten lepää. Se vetää ravintonsa syvältä maan uumenista, ja se ottaa aikansa ennenkuin kasvaa taas ylöspäin. Aivan kuten tammi ravitsee itseään, on sinunkin tärkeää ravita itseäsi hengen ja mielen "ruoalla".

Kun lepäät, ota aikaa heijastaaksesi sydämesi todellisia tuntoja ja haluja. Enkelisi puhuvat sinulle sydämesi kautta. Kun kuuntelet ja kunnioitat tunteitasi, kävelet käsi kädessä Jumalan ja enkelten kanssa. Tulet tietämään, että se on todellista Jumalallista ohjausta, eikä vain mielikuvitustasi tai toiveajattelua, jos se puhuu halustasi/intohimostasi muuttaa maailmaa.

 smitten angel
tallennettu
mire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #113 : 06.07.2008 17:27:41 »

heipulis!
Nostaisitko minulle kortin parisuhteeseeni, sen tilaan liittyen.
Kiitos!  angel

Sinulle tuli kortti:

YKSINÄISYYTEEN VETÄYTYMINEN

Vietä jonkin aikaa yksin hiljaisin ajatuksin. Selkiytä/puhdista mielesi, ja keskity sinun totuuteesi ja tärkeisiin asioihin.

Vaaditko itseltäsi liikaa, Jumalan rakastettu lapsi? Enkelit muistuttavat meitä, että lepo on luonnollinen asia elämän kiertokulussa kaikelle elävälle. Ajattele mahtavaa tammea joka kasvaa pyrähdyksinä ja sitten lepää. Se vetää ravintonsa syvältä maan uumenista, ja se ottaa aikansa ennenkuin kasvaa taas ylöspäin. Aivan kuten tammi ravitsee itseään, on sinunkin tärkeää ravita itseäsi hengen ja mielen "ruoalla".

Kun lepäät, ota aikaa heijastaaksesi sydämesi todellisia tuntoja ja haluja. Enkelisi puhuvat sinulle sydämesi kautta. Kun kuuntelet ja kunnioitat tunteitasi, kävelet käsi kädessä Jumalan ja enkelten kanssa. Tulet tietämään, että se on todellista Jumalallista ohjausta, eikä vain mielikuvitustasi tai toiveajattelua, jos se puhuu halustasi/intohimostasi muuttaa maailmaa.

 smitten angel



Kiitos rakkauden valo! Selkeyttävä kortti.  Cry totta kyllä tilanteeseen nähden että nyt on hyvä hiljentyä selvittämään omia ajatuksia ja enkeli apu/tuki on nyt tarpeen!

 angel
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #114 : 06.07.2008 21:18:33 »

Hei
Enkeleitä, onhan heitä. angel Paljon ajatuksia pyörii mielessä, ja välillä on polku niin hukassa eikä määränpäästä tietoakaan! Mitä siis enkelikortti minulle haluaa kertoa? Nostaisitko minulle kortin, kiitos.
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #115 : 07.07.2008 16:26:30 »

Hei Rakkauden Valo!  angel smitten

Auttaisitko minua näkemään,mikä vaihe minulla nyt on menossa? Huh
Tuntuu että kaikki katoaa ympäriltä ja uutta on tulossa,mutta lillun jossakin välitilassa.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta,vaan tunnistan tämän kyllä ja johtuu varmaan energioitten nostamisesta taas,mutta olo on todella tyhjä ja yksinäinen. Undecided
Itse en näe selkeästi itselleni,vaan tarvitsen omissa asioissa aina toisten näkemyksen.
Uskon että sinun kauttasi tulee oikea viesti. smitten
Kiitos etukäteen! Kiss smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #116 : 07.07.2008 17:15:54 »

Hei!

Nostaisitko rakkakuskortin, tai jonkun mieskortin, että missä se parisuhde luuraa...?  Cheesy

Sinulle tuli kortti:

TAIKAVOIMA

Valloita takaisin sinun lapsenkaltainen ihmetys, vaisto ja kunnioitus. Tarkastele maailmaa taianomaisena paikkana.

Muistatko kun olit lapsi, kuinka taianomaiselta maailma vaikutti? Taianomaisuus ja sen aistiminen on sisäisen lapsemme henki. Jossain vaiheessa matkaa, kadotitko tuon ihmettelyn kyvyn?

Enkelit pyytävät sinua valloittamaan takaisin taianomaisen vaistosi muistamalla, että ihmeiden voima ympäröi sinua. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä auttamaan sinua minkä tahansa asian kanssa- pienen tai ison. Älä huolehdi - sinä et ole siirtämässä enkeleitä "enemmän tärkeistä" tehtävistä, kun pyydät heidän apuaan arkisissa asioissa. He todella haluavat tukea sinua, jotta olisit vapaa murheista. Murehtimalla poissuljet lastenkaltaisen ilon ja ihmetyksen, jotka luottavat että heistä huolehditaan. Kun olet iloinen/riemuitset, sinun Jumalallinen valosi inspiroi kaikkia jotka näkevät sinut.

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #117 : 07.07.2008 17:19:31 »

Hei
Enkeleitä, onhan heitä. angel Paljon ajatuksia pyörii mielessä, ja välillä on polku niin hukassa eikä määränpäästä tietoakaan! Mitä siis enkelikortti minulle haluaa kertoa? Nostaisitko minulle kortin, kiitos.

Sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #118 : 07.07.2008 17:24:53 »

Hei Rakkauden Valo!  angel smitten

Auttaisitko minua näkemään,mikä vaihe minulla nyt on menossa? Huh
Tuntuu että kaikki katoaa ympäriltä ja uutta on tulossa,mutta lillun jossakin välitilassa.
Tämä ei ole ensimmäinen kerta,vaan tunnistan tämän kyllä ja johtuu varmaan energioitten nostamisesta taas,mutta olo on todella tyhjä ja yksinäinen. Undecided
Itse en näe selkeästi itselleni,vaan tarvitsen omissa asioissa aina toisten näkemyksen.
Uskon että sinun kauttasi tulee oikea viesti. smitten
Kiitos etukäteen! Kiss smitten

Ensi alkuun on pakko kommentoida, että tuo on niin totta että itselleen ei aina näe niin selkeästi eikä myöskään pysty parantamaan. Sinulle tuli kortti:

ANTEEKSIANTO

Päästä irti vihasta ja katkeruudesta ja tunne itsesi parantuneeksi. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi teolle/tapahtumalle, vaan vain ihmiselle, jotta saisit rauhan.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi ohjaavat sinua päästämään irti vihasta ja ärtymyksestä. He ymmärtävät, että sinulle voi olla täysin oikeutettua tuntea vihaa. Kuitenkin, he pyytävät sinua katsomaan kovaa hintaa, jonka maksat olemalla vihan "astiana".

Anteeksiantaminen ei tarkoita: "Se mitä sinä teit/teet on ihan ok." Vaan se yksinkertaisesti tarkoittaa, "En ole enää halukas kantamaan ympäriinsä kipua/tuskaa, jonka sinun tekosi sai aikaan". Kun pidämme anteeksiantamattomuutta sydämessämme, vahingoitamme ja rankaisemme loppuen lopuksi vain itseämme. Enkelisi auttavat sinua päästämään irti anteeksiantamattomuudesta, jos vain pyydät heidän apuaan.

 smitten angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #119 : 07.07.2008 20:58:20 »


Kiitos RV! angel smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 21
  Tulostusversio  
 
Siirry: