Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy Kuu-merkistäsi  (Luettu 101211 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #150 : 19.01.2010 21:59:37 »

Hei,
tämä sideerinen astrologia on ihan uutta mulle, mutta mitä sanoisit tästä Kuu-merkistä:
eli mulla Kuu on 6.huoneessa, Kaloissa 21 astetta 53'41''. Siirtyykö tuo Kuu-merkki siis jollain logiikalla eteenpäin?

Kyselee tyhmiä :-)
Solararc

Ei eteen- vaan taaksepäin. Kuu merkkisi on sideerisesti Vesimiehessä. Mielesi on tasainen, runsaan vaihtelunkaipuinen ja laajakatseinen. Kaipaat arjen keskellä sosiaalista vuorovaikutusta, kommunikaatiota ja jopa seikkailunhalua. Oletkin melkoisen puhelias höpöttäjä ja monin tavoin sosiaalinen käytännön kontekstissa. Tahtosi on vastata yleisiin sosiaalisiin tarpeisiin eikä ainoastaan omiin. Sinussa on itsetuntoa, positiivisuutta ja omaat laajan tuttavapiirin. Olet persoonaton joka-asian tuntija. Luet paljon ja kuulet ympäristöstäsi lukuisia erilaisia asioita. Esiinnyt toisinaan täysin tunteettomana ulospäin, kun mielesi on saanut vallan käytöksessäsi. Mielesi on järkähtämätön ja vakaa.

Eli ilma-elementti hallitsee karttaasi kun toi aurinkosikin on sideerisesti Kaksosissa.

 merkurius
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #151 : 19.01.2010 23:22:35 »

Whii, minulla on  kuu harka 5 astetta 5'. Mikäs tuomio tästä rapsahtaa? =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #152 : 20.01.2010 00:13:50 »

Whii, minulla on  kuu harka 5 astetta 5'. Mikäs tuomio tästä rapsahtaa? =)

Kuu on Oinaassa. Mielesi on suoraluontoinen, itsepäinen ja aktiviteettia heijastava. Kaipaat arjen keskellä aina tekemistä ja liikkuvuutta. Elämäntapasi ovat hyvin itsenäisiä. Olet rohkeiden ja impulsiivisten harrasteiden ystävä. Olet dynaaminen ja suora tuomaan tunteesi esille. Esiinnyt toisinaan hyökkäävänä ja käskevänä muita ihmisiä kohtaan. Saatat olla hallitseva ja itsekeskeinen kun mielesi saa vallan käytöksessäsi. Kiivaus ja haastava temperamentti ovat näkyvä osa arjen luontoasi.

 merkurius
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #153 : 20.01.2010 00:24:54 »

Whii, minulla on  kuu harka 5 astetta 5'. Mikäs tuomio tästä rapsahtaa? =)

Kuu on Oinaassa. Mielesi on suoraluontoinen, itsepäinen ja aktiviteettia heijastava. Kaipaat arjen keskellä aina tekemistä ja liikkuvuutta. Elämäntapasi ovat hyvin itsenäisiä. Olet rohkeiden ja impulsiivisten harrasteiden ystävä. Olet dynaaminen ja suora tuomaan tunteesi esille. Esiinnyt toisinaan hyökkäävänä ja käskevänä muita ihmisiä kohtaan. Saatat olla hallitseva ja itsekeskeinen kun mielesi saa vallan käytöksessäsi. Kiivaus ja haastava temperamentti ovat näkyvä osa arjen luontoasi.

 merkurius


Oho, nyt kyllä osui ja upposi. =) Kamppailulajitkin sitten selittyvät tällä, kun olen aiemmin miettinyt, mihin ne kartalla viittaavat. Ja niin, perheeni kyllä allekirjoittaisi joka sanan tästä, eikä kaikessa ihan hyvälläkään  :Smiley Varsinkin tuo kiivas ja haastava temperamentti, voi voi, kuinka läheiseni ovatkaan saaneet siitä kärsiä ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #154 : 29.01.2010 15:45:54 »

Kiitos kovasti! Tämä osui uskomattoman hyvin kohdilleen. Alkoi kiinnostamaan tämä sideerinen astrologia, täytyypä kaivella lisää tietoa jostain.

Ilmankos mulla on ollut vetoa Vesimiehiin, tämä ehkä selittyy tuolla Vesimies-kuulla sitten. Mutta sosiaaliseksi en itseäni katso, ainakaan tuon puheliaisuuden osalta. Nautin kyllä tiedon etsimisestä ja lukemisesta, eri palstoilla "keskustelen" kirjoittamalla...luontainen ujouteni on sellaisen puheliaan sosiaalisuuden esteenä :-)
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #155 : 29.01.2010 20:21:17 »

Moi, Minulla trooppinen kuu 10 astetta  skorpioni
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #156 : 29.01.2010 21:10:06 »

Moi, Minulla trooppinen kuu 10 astetta  skorpioni

Kuu on sideerisesti Vaa´ssa. Olet mieleltäsi hyvin suhdekeskeinen, diplomaattinen ja sosiaalisesti orientoitunut.  Arjen keskellä olet aktiivinen, seurankaipuinen ja aina hakemassa mielekästä toimintaa kaikesta mahdollisesta. Olet puoleensavetävä ja älykäs seuratoveri, ja siksi monet haluavat elää kanssasi. Ymmärrät tyylin päälle luonnostaan, ja hurmaat ihmisiä supliikillasi ja tilannekohtaisesti älykkäällä käytökselläsi. Olet luonnostaan yhteistyökykyinen ja oikeudenmukainen. Työasioissa olet hyvin aikaansaava ja määrätietoinen, joskin kyllästyminen voi vaivata rutiininluontoisissa hommissa nopeasti. Sinussa on idearikkautta ja luovuutta, jotta jokainen arki olisi sisällyksekäs ja eteenpäinvievä.

 merkurius
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #157 : 29.01.2010 23:39:02 »

No minulla kuu on Vaa'assa, kolme astetta ja 28 minuuttia, tämän astro.fi: n mukaan, sitä en  tiedä, onko se sideeristä vai mitähittoa, mutta sitä varmaan tiedät.
 crazy2
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #158 : 30.01.2010 13:28:16 »

No minulla kuu on Vaa'assa, kolme astetta ja 28 minuuttia, tämän astro.fi: n mukaan, sitä en  tiedä, onko se sideeristä vai mitähittoa, mutta sitä varmaan tiedät.
 crazy2


Sinulla on Kuu sideerisesti Neitsyessä. Mielesi on kriittinen, nopeasti muuttuva ja tarkkanäköinen. Olet arjen keskellä työliäs, järjestystä vaaliva ja ongelmia ratkova. Huomaat helposti yksityiskohtia ja virheitä asioissa ja puhut niistä rehelliseen tyyliisi. Olet ihmisten joukossa vaatimaton, mutta vaativa työasioiden hoidossa. Mielialasi muuttuvat hyvin nopeasti. Saatat olla oikukas ja arvostella kärjekkäästi muita ihmisiä. Mielesi on kuitenkin herkkä, yksinkertainen ja rationaalinen. Pyrit vaikuttamaan älyllä, ymmärryksellä ja tarkoilla havainnoilla.

 merkurius
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 13:29:52 kirjoittanut SatAqu » tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
 
Siirry: