Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy Kuu-merkistäsi  (Luettu 101212 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #135 : 30.09.2009 17:20:37 »

Kiitos  Smiley
Aika imarteleva kuvaus, mutta paikkaansapitävä  Wink
tallennettu
Timm
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #136 : 17.10.2009 13:28:15 »

Mitäs sanot  kuu 6. huoneessa ja 18 astetta  oinas 55 minuuttia.   :Smiley 
tallennettu

Aurinko,Kuu ja Saturnus: Oinas
ASC Vaaka
Jupiter: Leijona
Pluto ja Uranus: Neitsyt
Merkurius ja Venus: Kalat
Neptunus: Skorpioni
Mars: Härkä
Keltainen Kosminen Aurinko
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #137 : 17.10.2009 15:43:14 »

Mitäs sanot  kuu 6. huoneessa ja 18 astetta  oinas 55 minuuttia.   :Smiley  


Kuu on Kaloissa.

Mielesi on herkkä, nopeasti muuttuva ja yksinkertainen. Olet fiilistelijätyyppiä, empaattinen ja luonnollisen kyselemätön. Reagoit nopeasti tunteilla ja saatat olla liika äkkinäinen. Itseluottamuksesi ei ole vahva, nuorena olit jopa hyvin arka ja ujo. Olet haaveellinen, sulautuva ja haet ihmisistä tunteellista kaikupohjaa. Olet silti yksilöllinen tunnoissasi ja jäät siksi helposti oman tien kulkijaksi. Olet arjen keskellä kiltti monille ja kaihdat äärimmäisyyksiä.

 merkurius
tallennettu
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #138 : 17.10.2009 18:55:51 »

Mitäs tällänen sanoo kun kuu on jellonassa;

28° leijona 25` 

 

Kiitos sulle jos viitsit "tulkata"Smiley
tallennettu

Everything happens for a reason
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #139 : 17.10.2009 20:55:06 »

Mitäs tällänen sanoo kun kuu on jellonassa;

28° leijona 25` 

Kiitos sulle jos viitsit "tulkata"Smiley


Kuu on Ravussa. Mielesi saa käyntivoimaa alati tunteista. Romantiikka, koti ja musiikki ovat lähellä sydäntäsi. Olet mielelläsi eläytyjä ja haet motiivia arkeen kaikesta tunteita elähdyttävästä. Luonnollisesti olet siten myös epävarma ja pelkoihin juuttuva. Haet turvallisuutta ja itsetuntoista osaa arjen keskellä. Tykkäät huomion saamisesta ja haet haasteita itserakkautta saadaksesi. Kunniahimoa ja tavoitteellisuutta elämääsi aina kuuluu. Olet kuitenkin myös se huolehtiva kotiäiti joka ei jätä omaisiaan pulaan. Pidät vahvasti huolta omasta ja läheisiesi elämästä käytännöllisellä tavalla. Elämäsi tulee olla turvallisissa käsissä.

 merkurius
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #140 : 17.10.2009 22:42:54 »


Heippa vielä Smiley

Mä tein juuri astro.comissa ton mun sideerisen kartan niin alko hämäämään koska eiks tää näytä, että kuumerkki on leijona (vaikka toi rapukuvaus tuntuu enemmän omalta:) ja nousumerkki rapu? Vai olenko väärässä, SatAqu, help?


Sideerisessä astrologiassa vallitsee epäselvyys oikeasta ayanamsasta (astemäärä, jolla sideerinen kartta eroaa trooppisen kartan asteluvuista). Itse käytän astemäärää joka eroaa useita asteita astro.comin käyttämästä ayanamsoista hindu-Lahirista ja Fagan-Bradleysta. Kuu merkkisi on Rapu jos minulta kysytään. Karttasi on vettä ja tulta sideerisesti.

 merkurius
tallennettu
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #141 : 18.10.2009 18:08:52 »


Jos joku tietaa miten sen asteen merkin saa, niin kertoisiko ystavalliseti tietamattomalle.  Smiley

En tiedä vaikuttaako se mikä käyttöjärjestelmä on (Windows vai Linux) Anyway, itsellä Linux ja tämän °-merkin saa kun painat samaan aikaan Alt Gr -näppäintä ja siftiä ja nollaa ja nimenomaan siellä näppäimistön yläpuolella olevaa nollaa ei sitä virallista numeronäppäimistöä oikealla  Smiley

tallennettu

Everything happens for a reason
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #142 : 18.10.2009 19:00:04 »

Mielenkiintoista. No olis kiva tietaa mika olen sideerisessa. Trooppinen  kuu on 18 astetta (merkkia ei loytynyt amerikkalaisesta nappaimistosta) Kalat.


Kuu on Vesimiehessä. Mielesi on tasainen, runsaan vaihtelunkaipuinen ja laajakatseinen. Kaipaat arjen keskellä sosiaalista vuorovaikutusta, kommunikaatiota ja jopa seikkailunhalua. Oletkin melkoisen puhelias höpöttäjä ja monin tavoin sosiaalinen käytännön kontekstissa. Tahtosi on vastata yleisiin sosiaalisiin tarpeisiin eikä ainoastaan omiin. Sinussa on itsetuntoa, positiivisuutta ja omaat laajan tuttavapiirin. Olet persoonaton joka-asian tuntija. Luet paljon ja kuulet ympäristöstäsi lukuisia erilaisia asioita. Esiinnyt toisinaan täysin tunteettomana ulospäin, kun mielesi on saanut vallan käytöksessäsi. Mielesi on järkähtämätön ja vakaa.

 merkurius


tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #143 : 19.10.2009 05:39:09 »

hööh, minäkin haluaisin mut en yhtään tiedä mikä olen Sad
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #144 : 19.10.2009 10:14:47 »

hööh, minäkin haluaisin mut en yhtään tiedä mikä olen Sad

Kuu on Oinaassa. Mielesi on suoraluontoinen, omaehtoinen ja aktiviteettia heijastava. Kaipaat arjen keskellä aina tekemistä ja liikkuvuutta. Et siedä ihmisiä jotka ovat vain paikoillaan. Olet rohkeiden ja impulsiivisten harrasteiden ystävä. Olet dynaaminen ja suora tuomaan tunteesi esille. Esiinnyt toisinaan hyökkäävänä ja käskevänä toisia ihmisiä kohtaan. Saatat olla hallitseva ja itsekeskeinen kun mielesi saa vallan käytöksessäsi.

 merkurius


tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #145 : 19.10.2009 12:40:38 »

Hei SatAqu, millainen ihminen on nämä merkit omaava?

11°  kauris 37'

...Kyseessä minulle tärkeän  :Smiley henkilön asteet. Kiitos sinulle, taas, etukäteen sitten kun ehdit vastata


Jokin (Kuu?) on Jousimiehessä. Voisitko tarkentaa. Tämä on Kuu ketju.

 merkurius
tallennettu
SatAqu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 122


Profiili
« Vastaus #146 : 19.10.2009 16:46:38 »

Joo-o, ja tuo hänellä on trooppisessa kartassa tuo kauris kuumerkkinä; vai voiko siihen sideeriseen merkkiin vaikuttaa se kun on syntynyt ulkomailla? Mä liitän tähän hänen kartan niin se ehkä selventää parhaiten.  Smiley


Ulkomailla syntyneeseen täytyy käyttää sen maan paikallista aikaa jossa hän on syntynyt, jotta Kuun asema saadaan tarkasti tietää. Tämä koskee yhtälailla troooppistakin karttaa. Toivottavasti se on sen mukaisesti laadittu.

Kuu on sideerisesti Jousimiehessä. Hänen mielensä on nopea, rohkea ja ulkoista aktiivisuutta ilmentävä. Hän touhuilee arjen keskellä tuhatta pientä asiaa samanaikaisesti ja aikaa riittää vielä liikunta- ja seuratoimintaankin, sillä hän on hyvin sosiaalinen. Hän kaipaa tekemistä ja seikkailua aina jokapäiväisessä elämässä. Hänessä on toverellisuutta ja aitoa joukkuehenkisyyttä. Hän ottaa herkästi osaa moneen yhteisiin projekteihin ja on niitä myös itsekin järjestämässä. Hän on lyhytjännitteinen ja tylsät rutiinit saavat hänet helposti kyllästymään. Hän on kuitenkin positiivinen ja valaa pirteydellään helposti aktiivisuutta elämään. Hän on arjen toimija.

 merkurius
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #147 : 26.10.2009 16:59:24 »

kiitos.. hyvin piti paikkaansa. varsinkin tuo loppu.. olen nimittain pienesta asti ollut et mita ei tehda minun tavalla, ei tehda sitten ollenkaan. voit laittaa hanttiin, silla varauksella etta minua ei sit nay matkassa. yleensa tykkaankin menna ja tehda mielummin asiat yksin, kuin etta olisin porukassa yksi muista joka ei ole johtaja ja sano miten asiat tehdaan.
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Timm
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #148 : 01.11.2009 09:54:36 »

Mitäs sanot  kuu 6. huoneessa ja 18 astetta  oinas 55 minuuttia.   :Smiley  


Kuu on Kaloissa.

Mielesi on herkkä, nopeasti muuttuva ja yksinkertainen. Olet fiilistelijätyyppiä, empaattinen ja luonnollisen kyselemätön. Reagoit nopeasti tunteilla ja saatat olla liika äkkinäinen. Itseluottamuksesi ei ole vahva, nuorena olit jopa hyvin arka ja ujo. Olet haaveellinen, sulautuva ja haet ihmisistä tunteellista kaikupohjaa. Olet silti yksilöllinen tunnoissasi ja jäät siksi helposti oman tien kulkijaksi. Olet arjen keskellä kiltti monille ja kaihdat äärimmäisyyksiä.

 merkurius




Kiitos SatAqu tulkinnasta. Tuon herkkyyden kanssa on helisemässä   knuppel2  Pitäsi myös osata sanoa ei ja tehdä asiat omalla tavalla itseään kunnioittaen. Mitä minä olenkaan mennyt tekemään kun ominaisuuksiani valitsin... smitten idiot2  uglystupid2   2funny 

Mutta kiitos vielä kerran    smitten
tallennettu

Aurinko,Kuu ja Saturnus: Oinas
ASC Vaaka
Jupiter: Leijona
Pluto ja Uranus: Neitsyt
Merkurius ja Venus: Kalat
Neptunus: Skorpioni
Mars: Härkä
Keltainen Kosminen Aurinko
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #149 : 19.01.2010 11:55:56 »

Hei,
tämä sideerinen astrologia on ihan uutta mulle, mutta mitä sanoisit tästä Kuu-merkistä:
eli mulla Kuu on 6.huoneessa, Kaloissa 21 astetta 53'41''. Siirtyykö tuo Kuu-merkki siis jollain logiikalla eteenpäin?

Kyselee tyhmiä :-)
Solararc
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: