Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkki ja aurinkomerkki  (Luettu 62361 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #60 : 19.04.2011 06:44:29 »

Olen   askendentti   leijona  joten autona tietenkin se maasturi.  aurinko  kaksoset na olen mukana monenlaisessa,ja tarvitsen maasturin.Ajelen sillä pitkin peltojakin,kun joku raktori simahtaa jollakin pellolle.Hinaan ja kärrään ihmisiä,eläimiä ja tavaroita,milloin mihinkin.Paikkakunnan poliisitkin kuulema ovat alkaneet kääntämään pään toisaalle,kun kaahaan jossain,missä ei kuuluisi ajella.Liikenteessä on mennyt hyvin(koputtaa päätään)   angel

niin,no joo,ajoinhan minä ylinopeutta viimekesänä poliisit perässä,ei ollut minuuttiakaan aikaa jäädä juttusille,koska vein synnyttäjää sairaalaan.Odotin sairaalan pihassa nöyränä sakkoja yms.Poliisit kuitenkin kääntyivät siitä pois.

2funny smitten

Itse ajelen muiden autoilla, mieluiten kuitenkin käytän julkisia mm. parkkipaikkojen
takia, myönnän myös hurjastelevani vähän liikenteessä, sen "sallitun rajan", ja
ajelen kyllä vähän impulsiivisesti ja päättäväisesti, annan myöskin herkästi
mielialani vaikuttaa ajamiseen vaikka ei ehkä saisi - koen, että isäni tekee samoin
ja hän marsoinas

Minä aurinkooinas askendenttijousimies

Haluaisin itselleni kuplavolkkarin joku päivä Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #61 : 19.04.2011 12:03:21 »

"Auto ajoi kilparataa, mittari näytti kahta sataa..." Mulla on siis raskas kaasujalka. Toinen auto, josta haaveilen on Mustang GTO. Ja jos ei pääse kovaa, niin sitten pitää mennä off-roadina. On tullu todettua, että Lada 1500 on hyvä maastoauto. Sillä pääsee ketterästi pois pellosta ja se nousee hyvin ojastakin.

 2funny

Aina pieni ylinopeus päällä ja sitten kiroillaan, kun poliisi pääsee yllättämään.  idiot2

Vain yhdet ylinopeussakot olen saanut. Ja nekin hävettää ihan miljoonasti. Se on se kauriin ylpeys, kun kolisee.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tanita79
Vieras
« Vastaus #62 : 20.04.2011 00:28:50 »

Hahahahahahahaaaaaaaaaa...voi elämä teidän kanssa. reps*

Itse nuorempana ajelin nurmikon poikki huoltoasemalle ja slaidailin kotipihan kaarteessa,..ym ym pönttömäistä,,.. 2funny

Mikä lie merkki siellä vaikuttaa, mulla on kyllä  mars merkurius aspect_con aurinko .. en tiedä sit selittäiskö se tätä asiaa..
tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #63 : 10.06.2011 19:54:53 »

Enpä ole verrannut itseäni autoon,  Cheesy Pahoittelen, nyt menee vähän asian vierestä,mutta miten yleistä lie se,että kun nouseva merkki on nostanut päätään, sen jälkeen alkaa muistuttaa sen vastamerkkiä?  idiot2
Välillä tuntuu että skorppariluontoni alkaa muistuttaa paikoin härkää... tekis mieli laittaa kukkia multaan ja leipoa piirakkaa. Ehkä se johtuu mahdollisesta avioliitosta  :Smiley Siis minä, jellona  askendentti skorppari, joka on aiemmin vain ajatellut elämän mystisiä puolia ja kyynistynyt välillä oikein kunnolla. Jää alkaa sulaa? Tip, tip, tip...  Grin
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #64 : 13.06.2011 10:14:42 »

Jaa-a, vaikea sanoa, mulla kun  askendentti:n vastamerkissä on  aurinko, niin aina on sitäkin puolta mukana.. mutta nyt olen kyllä iän myötä huomannut, että enemmän  askendentti-merkki on tullut esiin, kun lapsena/teininä sitä ei ollut juuri ollenkaan. Miten te muut, oletteko huomanneet tällaista ikävaikutusta?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #65 : 09.07.2011 22:11:57 »

Jaa-a, vaikea sanoa, mulla kun  askendentti:n vastamerkissä on  aurinko, niin aina on sitäkin puolta mukana.. mutta nyt olen kyllä iän myötä huomannut, että enemmän  askendentti-merkki on tullut esiin, kun lapsena/teininä sitä ei ollut juuri ollenkaan. Miten te muut, oletteko huomanneet tällaista ikävaikutusta?

Ehkä tuo nousumerkki on nuorempana sellainen tiedostamattomampi osa psyykeä, jota vasta myöhemmällä iällä oppii tietoisesti käyttämään. Ainakin itse olen kokenut asian niin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #66 : 13.11.2011 23:08:10 »

Olen tässä pakerrellut tuon nousujouskarin kanssa, ja siksi möngin täällä vanhoisa ketjuissa Smiley
Autovertaus on ihana smitten
Mun  askendentti jousimies on vähän rämä ( Ei tietenkään niin että ei pääsisi kulkemaan!)vihreä, hilpeä hippijeeppi vaaleanpunaisilla kukilla, ja sitä ajelee vesimies jota on kyllä aika hankala tähän hahmottaa. Ristiriitainen tämä kuski ainakin on, ja tekee yllättäviä ja hurjiakin äkkipysäyksiä tai käännöksiä.....
Mun mielestä  jousimies vesimies on joiltain osin niin samanhenkisiä, etät niitä on vähän hankala toisistaan erotellakaan  Huh
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #67 : 15.11.2011 23:27:36 »

Minun kokemukseni mukaan  :askendentti:merkki näkyisi ihmisissä yleensä paremmin kuin  :aurinko:merkki. Minun ystävä- ja tuttavapiirissäni asia on useimmiten ollut näin, joten en edes yritä väittää, että kyseessä olisi kaikkialla pätevä sääntö Smiley Minulle on useasti käynyt niin, että olen alkanut ymmärtää ihmistä ihan uudella tavalla, kun olen kuullut hänen nousumerkkinsä. Tuttavani ovat yleensä ottaen olleet melko nuoria, olen itsekin vähän päälle parikymppinen.

Minulla nousumerkki  vaaka on ollut aina selkeästi näkyvissä, mutta aurinko  neitsyt oli nuorempana todella hyvässä piilossa. Nyt näin parikymppisenä neitsyt minussa on tullut selkeästi enemmän esille. Mutta esimerkiksi aviomiehelläni on tilanne päinvastainen. Hän on hyvin rapumainen tapaus ja hänellä onkin  aurinko rapu. Hänellä on nouseva  leijona ja nyt hänen kolmeakymmentä lähestyessään olen alkanut huomata vivahteita, jotka viittaisivat leijomaisuuteen. Viitisen vuotta sitten minusta oli erittäin vaikea kuvitella, että hän olisi nouseva leijona.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #68 : 16.11.2011 01:47:59 »

Mulla on aurinko kaloissa ja nousu vesimiehessä. Oon 23 ja huomannut, että vesimies on alkanut vaikuttaa tässä viime akoina yhä enemmän. Ennen en tunnistanut ollenkaan vesimiestä itsessäni. Kauriiseenkin kyllä samaistun, mutta mulla onkin mars, uranus, neptunus ja saturnus kauriissa et ei kai se ole ihme Smiley
tallennettu
Inuiitti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Aries


Profiili
« Vastaus #69 : 23.11.2011 14:28:45 »

Mulla on aurinkomerkkinä oinas ja nousuna leijona. Se kuulostaa aika raivopäiselle yhdistelmälle  knuppel2 ...mutta. Siihen soppaan kun heitetään kuu ravussaa, niin se kyllä (varsinkin iän myötä) rauhoittaa luonnetta aika tehokkaasti. Teini-ikäisenä sitä oli kyl yhtä tulta ja tappuraa ja tunnesekamelskaa!  Grin Tuntuu että noiden vaikutukset vaihtelevat aika tehokkaasti melkeinpä päivittäin..?

Löytyykö muita  aurinko oinas ja nousu  leijona -yhdistelmiä? Ja missä sijaitsee kuunne?

Muuten mun kartalta löytyy :

VESIMIES DESKENDENTTINÄ
HÄRKÄ KESKITAIVAALLA
SKORPIONI KESKIYÖN MERKKINÄ
AURINKO 8. HUONEESSA
KUU 11. HUONEESSA
MERKURIUS KALOISSA
MERKURIUS 8. HUONEESSA
VENUS HÄRÄSSÄ
VENUS 9. HUONEESSA
MARS OINAASSA
MARS 9. HUONEESSA
NOUSUSOLMU KAKSOSISSA
LASKUSOLMU JOUSIMIEHESSÄ
CHIRON HÄRÄSSÄ

Jos joku haluaa tehdä yhteenvedon näistä kaikista, niin kuulen oikein mielelläni!! Smiley   smitten
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #70 : 23.11.2011 16:47:14 »

Hih, nousuleijonana kiihdyn suhteellisen helposti auton ratissa  Grin
Aurinkoneitsyt vaan sitten laskee, miten hirveesti auto kuluttaa satasella Cheesy
« Viimeksi muokattu: 23.11.2011 22:17:09 kirjoittanut trius » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #71 : 23.11.2011 18:19:09 »

Mulla on aurinkomerkkinä oinas ja nousuna leijona. Se kuulostaa aika raivopäiselle yhdistelmälle  knuppel2 ...mutta. Siihen soppaan kun heitetään kuu ravussaa, niin se kyllä (varsinkin iän myötä) rauhoittaa luonnetta aika tehokkaasti. Teini-ikäisenä sitä oli kyl yhtä tulta ja tappuraa ja tunnesekamelskaa!  Grin Tuntuu että noiden vaikutukset vaihtelevat aika tehokkaasti melkeinpä päivittäin..?

Löytyykö muita  aurinko oinas ja nousu  leijona -yhdistelmiä? Ja missä sijaitsee kuunne?


Poikani on  aurinko oinas askendentti leijona, Mars sijaitsee tarkasti askendentilla. Kuu on hänellä Kaloissa.

Ikää lapsukaisella on vasta 1 v 7kk, joten teini-iän käytöstä ei voi vielä kommentoida.. Perusluonne on kuitenkin rauhallinen ja iloinen ja hänellä on taito saada muut ihmiset hyvälle tuulelle. Hauskuuttaja. Hänet on varustettu hurmaushymyllä, jonka läväyttää huulilleen erityisesti tilanteissa, jossa on naisväkeä mukana.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #72 : 24.11.2011 03:34:33 »

Itse ajattelisin asian niin, että nousumerkki kuvaa enemmänkin meidän maallista puolta elämässä ja aurinko taas henkistä. Siksi esimerkiksi lapsilla se  askendentti ei välttämättä vielä niin nosta päätään, koska he eivät ole vielä niin "tietoisia" fyysisestä olemuksestaan.
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #73 : 24.11.2011 19:30:36 »

Minun kokemukseni mukaan  :askendentti:merkki näkyisi ihmisissä yleensä paremmin kuin  :aurinko:merkki. Minun ystävä- ja tuttavapiirissäni asia on useimmiten ollut näin, joten en edes yritä väittää, että kyseessä olisi kaikkialla pätevä sääntö Smiley Minulle on useasti käynyt niin, että olen alkanut ymmärtää ihmistä ihan uudella tavalla, kun olen kuullut hänen nousumerkkinsä. Tuttavani ovat yleensä ottaen olleet melko nuoria, olen itsekin vähän päälle parikymppinen.

Minulla nousumerkki  vaaka on ollut aina selkeästi näkyvissä, mutta aurinko  neitsyt oli nuorempana todella hyvässä piilossa. Nyt näin parikymppisenä neitsyt minussa on tullut selkeästi enemmän esille. Mutta esimerkiksi aviomiehelläni on tilanne päinvastainen. Hän on hyvin rapumainen tapaus ja hänellä onkin  aurinko rapu. Hänellä on nouseva  leijona ja nyt hänen kolmeakymmentä lähestyessään olen alkanut huomata vivahteita, jotka viittaisivat leijomaisuuteen. Viitisen vuotta sitten minusta oli erittäin vaikea kuvitella, että hän olisi nouseva leijona.


Puhutaan myös, että naiset saattavat olla enemmän kuu-merkkinsä tapaisia ja miehillä
sitten tuo aurinko näkyisi parhaiten Smiley minä sanon, että näissä kaikissa riippuu asc
(kenties myös asc-hallitsijaplaneetan), auringon sekä kuun asema, että miten ne
sitten ihmisestä näkyvät.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Mila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #74 : 29.11.2011 12:10:29 »

Olen vasta muutamia päiviä tässä perehtynyt myös nousu- ja kuumerkkeihin, ja on kyllä ollut hämmentävää miten paljon se on aukaissut. Aurinkomerkki on  vaaka, mutta nousumerkki  kauris tuntuu vaikuttavan koko ajan enemmän, mitä nyt tässä pohdiskelen viimeistä kymmentä vuotta. Tuun kaheliksi oman pidättäytyväisyyteni ja moraalisten pohdintojeni kanssa!! Cheesy Päälle vielä kaurismaiset ongelmat kropan kanssa.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2011 12:14:38 kirjoittanut Lumina_Sufletului » tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: