Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkki ja aurinkomerkki  (Luettu 62641 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #45 : 11.12.2010 00:24:05 »

Hmm.. jos  askendentti jousimies on auto, niin sehän on siis maasturi jota ajaa  aurinko oinas ilman muita vaihteita kun kaasu (ja pakki jos muistaa käyttää). Ilmankos on pelti rytissyt ja maisevat vaan vilissy silmissä  2funny. Tää alkaa selittämään aika hyvin  :Smiley.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #46 : 11.12.2010 00:29:07 »

Aurinkomerkiltäni olen oinas, mutta jo ennen kuin aloin tutustumaan astrologiaan tunsin aina "jotain" skorppari- merkkiä kohden. Vaikea selittää, se oli aina sellainen fiilis...

Ja niinhän siinä sitten paljastui, että nousumerkki on skorpioni, ja se on näkynytkin minussa aika vahvasti, ja myös kuu on skorpionissa (ja pluto) kaikki vielä keskenään vahvasti aspektoituneina. Oinasmaisia piirteitä enää en hirveästi itsessäni tunnista. Näytän, vaikutan ja kuulostan skorpparilta Cheesy

Sitten neljä planeettaa ovat vielä kauriissa, joten skorppari- kauris- vaikutus on kartalla todella vahva, mutta alan olemaan asioiden kanssa aika sinut - karttani tutkiminen auttoi ymmärtämään itseä aika paljon:) Ja viimeaikaiset vastoinkäymiset (kuukausi sairaalassa, viikko teholla, ihme että oikea käsi nykyään toimintakykyinen, duunit lähti, muutto ulkomaille, kämppä lähti, pettävä ex jne jne).  on ollut paljon helpompi käsitellä, itseaisiassa mä olen aika onnellinen:) Opin käsittelemään itseäni smitten
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #47 : 12.12.2010 00:37:24 »

Itse tunnen itseni enemmän Kauriiksi kuin Ravuksi, ainakin ulkoisesti ja perusluonteeltani. Rapu tulee esiin sitten enemmän kotona ja todella läheisten ihmisten kanssa. Jotenkin vielä nuo kaksi merkkiä tuntuvat vahvistavan toisiaan, niin että olen extra-hillitty ja varautunut uusien ihmisten seurassa, ja "sisintä" on vaikea paljastaa edes pitkässä parisuhteessa.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #48 : 12.12.2010 08:01:50 »

Aurinkomerkiltäni olen oinas, mutta jo ennen kuin aloin tutustumaan astrologiaan tunsin aina "jotain" skorppari- merkkiä kohden. Vaikea selittää, se oli aina sellainen fiilis...

Ja niinhän siinä sitten paljastui, että nousumerkki on skorpioni, ja se on näkynytkin minussa aika vahvasti, ja myös kuu on skorpionissa (ja pluto) kaikki vielä keskenään vahvasti aspektoituneina. Oinasmaisia piirteitä enää en hirveästi itsessäni tunnista. Näytän, vaikutan ja kuulostan skorpparilta Cheesy

Sitten neljä planeettaa ovat vielä kauriissa, joten skorppari- kauris- vaikutus on kartalla todella vahva, mutta alan olemaan asioiden kanssa aika sinut - karttani tutkiminen auttoi ymmärtämään itseä aika paljon:) Ja viimeaikaiset vastoinkäymiset (kuukausi sairaalassa, viikko teholla, ihme että oikea käsi nykyään toimintakykyinen, duunit lähti, muutto ulkomaille, kämppä lähti, pettävä ex jne jne).  on ollut paljon helpompi käsitellä, itseaisiassa mä olen aika onnellinen:) Opin käsittelemään itseäni smitten

Kuulostaa sille, että meillä on melko samankaltaisia piirteitä kartoillamme Smiley minullakin paljon planeettoja kauriissa, aurinkomerkki tulimerkki ja kuu-pluto vahvike skorpparissa, nousumerkissä
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #49 : 12.12.2010 08:30:28 »

Olipa hauska vertaus tuo autolla ajaminen!  Tuolla lailla vois miehillekin selittää astrologiaa ymmärrettävästi!  Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #50 : 12.12.2010 20:39:16 »

Sanoisin, että sisimmissäni tunnen omistavani paljon
enemmän oikeuksia, mitä sitten päälle päin näytän..
Eli tämä voi olla välillä melkoinen taakkakin.. Ja nykyisessä
parisuhteessani luonteenmuutokseni ensimmäisen vuoden
jälkeen aiheutti vähän hämmennystä toisessa osapuolessa Grin

Sinullakin Hopealohikäärme rapu aspect_opp askendentti - ehkä se on syy?

Niin se varmaan on, ei mikään maailman helpoin asento - vaikka eihän se minua haittaa kun olen tottunut, mutta poikaystävä on välillä hämillään. Cheesy Kaiken lisäksi kun mulla on  kuu  kaksoset:ssa niin se "sisin" on aika muuttuvainenkin, tai ei kaikkein syvin olemus, mutta kuitenkin tietty sisäinen maailma, asenteet ja tunteet.


tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #51 : 12.12.2010 23:45:55 »

Hmm.. jos  askendentti jousimies on auto, niin sehän on siis maasturi jota ajaa  aurinko oinas ilman muita vaihteita kun kaasu (ja pakki jos muistaa käyttää). Ilmankos on pelti rytissyt ja maisevat vaan vilissy silmissä  2funny. Tää alkaa selittämään aika hyvin  :Smiley.

Ja jos nyt tuohon autokuvaukseen vedän omat johtopäätökseni, niin eikö silloin  askendentti leijona :n pitäisi olla S-tyypin Jaguaari tai jokin muu ällöpramea kosla?

 askendentti leijona tosin voisi olla jokin isokin auto, esim. city maasturi, mutta sitten hillitty, hallittu  aurinko kauris kuskina... nääh... mun kauriilla on raskas kaasujalka. Iso käytännöllinen auto, jolla pääsee tarvittaessa lujaa... sellainen minä olisin näiden  askendentti ja  aurinko -merkkien mukaan.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tanita79
Vieras
« Vastaus #52 : 12.04.2011 00:08:07 »

Hahahahaaa,.. Mä oon haaveillu city maasturista 2funny

Noi nivelten naksumiset,..kai se sitten riittää toi  venus kauris kun mulla ainakin naksuu ja paukkuu polvet ja muutkin nivelet,..
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #53 : 14.04.2011 10:47:19 »

Hahahahaaa,.. Mä oon haaveillu city maasturista 2funny

No minä mieluusti ottaisin ihan kunnollisen maasturin, enkä kaupunkiversiota. Tietty Dodgella olisi hyvännäköinen 4-veto pickup, jossa on kunnollinen takapenkkikin... Taitaa vaan olla rekisteröity kuorma-autoksi. Sen verran raskas menopeli.


Kato kun meni ihan OT:ksi, kun innostuin.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tanita79
Vieras
« Vastaus #54 : 14.04.2011 21:03:30 »

 Grin
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #55 : 14.04.2011 21:26:31 »

Että Nousumerkki on ajoneuvo ja Aurinkomerkki sen kuski... Hmm...

Pelottavaa! Cheesy  Täällä varmaan ajellaan sellaisella pirun kalliilla, jokaisen pikkupyrkyripomon lempiautolla, Bemarilla vähän ojanpenkkoja rytisyttäen, pari kertaa jysäytetään katukiveykseen siten, että rengas puhkeaa, kurvissa mentiin ehkä turhan liki parkkeerattua autoa ja siinä lähti sivupeili, vetäistään oikoreittiä puiston ja ankkalammikon läpi - kyllä se auto aina pienen kylvyn kestää.

Terveisin, autona  askendentti kauris , kuskina kohlo  aurinko jousimies

 2funny
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #56 : 16.04.2011 09:42:41 »

Komppaan edellistä.

 askendentti vaaka, tämä kärry on (joskus ollut) Lamborghini, tosin sellainen varastetuista osista kyhätty - tyyli ennen kaikkea, olkoonkin että omistajan  skorpioni mielestä sen pitäisi olla stunttiauto, niinpä tuunailee kaarastaan hirviörekkaa ja kokeilee ajoittain minkä ja kuinka monen päälle voi ajaa joutumatta edesvastuuseen. Tongue 
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #57 : 18.04.2011 23:12:02 »

Mietin tuota autoasiaa ja ehkä tuo  askendentti jousimies sitten täsmää ihan hyvin sellaiseen vanhaan jeeppiin josta haaveilen =D Siinä ei paljon rapa haittaa, kun voi kruisailla. Toisaalta ajan aina sallittuja nopeuksia ja olen tarkka kohteliaisuudesta liikenteessä.  aurinko neitsyt
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Tanita79
Vieras
« Vastaus #58 : 18.04.2011 23:25:00 »

Ai viel et miten sillä ajetaan,..hmm, pitäiskö sit  vesimies olla cool ajotyyli vai sit se kapinallinen?

En tiedä sitä mutta käytännössä ajotyylini on ollut aika,,.'tyhmänrohkea' ..

Mutta koskaan en vielä ole ajanut kolaria, koputtaa puuta,..

Jopa hyväksikin kuskiksi on kehuttu  smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #59 : 19.04.2011 00:58:28 »

Olen   askendentti   leijona  joten autona tietenkin se maasturi.  aurinko  kaksoset na olen mukana monenlaisessa,ja tarvitsen maasturin.Ajelen sillä pitkin peltojakin,kun joku raktori simahtaa jollakin pellolle.Hinaan ja kärrään ihmisiä,eläimiä ja tavaroita,milloin mihinkin.Paikkakunnan poliisitkin kuulema ovat alkaneet kääntämään pään toisaalle,kun kaahaan jossain,missä ei kuuluisi ajella.Liikenteessä on mennyt hyvin(koputtaa päätään)   angel

niin,no joo,ajoinhan minä ylinopeutta viimekesänä poliisit perässä,ei ollut minuuttiakaan aikaa jäädä juttusille,koska vein synnyttäjää sairaalaan.Odotin sairaalan pihassa nöyränä sakkoja yms.Poliisit kuitenkin kääntyivät siitä pois.

 askendentti    leijona  alkoi nostaa päätään 30jälkeen ja on vahvistunut edelleen.Joskus aijemmin ihmettelin millainen kaksonen oikeastaan olen,kun en tunnistanut sitä useinkaan.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 01:55:26 kirjoittanut sansai » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: