Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämää etsimässä..ja löytämässä.. ;)  (Luettu 4138 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pexi76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« : 07.03.2010 15:18:31 »

Hei..

Olen 33v mies Vantaalta. Omia lapsia minulla ei ole, mutta asun avoliitossa ihanan naisen kanssa jonka mukana tulisi kaksi mukavaa mukeloa 9v poika ja 13v tytär. Onhan minulla myös yksi kummipoika joka tällä hetkellä on 2v. Vauvakuumeen iskiessä on hyvä käydä kylässä leikkimässä hänen ja sisarusten kanssa.  2funny

Olen aina ollut kiinnostunut, aiemmin ajattelin ylilunnollisista, mutta nykyisin täysin luonnollisista asioista. Aikaisin silmäni tuossa kuukausi takaperin erästä radio ohjelmaa kuunnellessa. Siellä juteltiin Salaisuus kirjasta ja rupesin tutkimaan tätä asiaa tarkemmin. Olen vasta tutkimustyöni alussa, mutta moni asia on saanut tuon kirjan/elokuvan ja netin ahkeran tutkimisen avustuksella merkityksen. Tavallaan aiemmin "mystiset" asiat ovat selittyneet luonnollisesti. Tämä on aukaissut silmäni ja olen ruvennut näkemään elämää uudessa valossa. Pari lausetta on hyvä palauttaa välillä mieliin.
Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen..Nyt vasta olen alkanut TIEDOSTAA mitä tämä lause tarkoittaa..Tämän jälkeen on helppo ajatella myös että, KAIKKI on mahdollista!!! Miten onkaan "entisen" elämän uskomukset pitäneet meitä "vankeinaan"..  idiot2 Olen alkanut miettiä, mitä sitä tässä elämässä oikein haluaakaan ja jos kaikki on mahdollista, niin mielikuvitukseni on ainoastaan rajanani.. Tästä on hyvä lähteä eteenpäin  Smiley Cheesy Wink uglystupid2 2funny

tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.03.2010 20:36:14 »

Tervetuloa mukaan pexi76! Smiley Itsetutkiskelu kannattaa aina!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
pexi76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #2 : 08.03.2010 22:40:37 »

Tervetuloa mukaan pexi76! Smiley Itsetutkiskelu kannattaa aina!

Kiitoksia Ebenia..  Wink Tuon itse tutkiskelun unohdin vuosiksi ja keskityin liikaa työntekoon..Nyt pohdin sitä että oliko siitä työstä jotain hyötyä..Aloitin liian pitkät päivät 2005 vuoden alussa ja sain taakakseni myös muiden ihmisten tekemät virheet..Tein parhaani ja väsyin koko alaan 1,5v vuodessa..Vaihdoin toiseen alaan joka tuntui hyvältä alussa, mutta edellytti pitkiä työvuoroa..Tätä jatkoin näihin päiviin saakka, kunnes jotain tuli eteen..Tein pari kertaa aiemminkin elämän muutoksia, mutta en pysyviä, enkä miettinyt niiden tarkoitus perää riittävästi..Avoliittoon muuttaminen kahden lapsen kanssa raotti jo hieman silmiäni..Nyt elämässäni oli muitakin ihmisiä joita piti ottaa huomioon, eikä vain mennä olla tulla ja mennä kuinka huvittaa..

Elämäni on ollut lapsuudesta saakka rankkaa, eikä syy ole ollut minussa. Ymmärrän että se on menneisyyttä ja saa jäädäkin sinne, vaikkakin siitä oppi myös paljon. Välillä pohdin, että millainen ihminen olisin ilman näitä kokemuksia. No, jossittelu ei kuitenkaan auta vaan on elettävä TÄSSÄ hetkessä, eikä menneisyydessä.

En ole koskaan oikein pysähtynyt tulkitsemaan tunteitani ja tunnen olevani hieman solmussa sillä puolella. En kokenut lapsena rakkautta ja tuokin tunne on täytynyt "opetella" itse. Pidin itseäni joskus huonona ja epäonnisena ihmisenä ja mietin vakaviakin juttuja, mutta aina jokin on pitänyt elämän langat ohjaksissa ja ohjannut oikeaan suuntaan. En hakenut enkä kaivannut muiden apua vaan yritin ohjata itse elämääni "järkeilemällä" asioita....Täällä olen vieläkin, joten lienen jotenkin onnistunut.. Wink

Nyt kaipaisin apua tässä tunteideni tulkinnassa, koska tuntuu että itse niitä on hankala aukaista..Olen haaveillut nuorempana olevani parantaja ja suuri vaikuttaja yhteiskunnassa..Nyt olen löytänyt sivuja energia ja reiki parantamisesta..Haluaisin oppia näistä lisää, koska lähipiirissänikin on vaivaisia ihmisiä joita haluaisin auttaa..Eikö halu auttaa lähimmäistä ole kuitenkin pohjimmainen syy ryhtyä henkiparantajaksi?? Voisiko kaukainen haaveeni olla totta tulevaisuudessa..?  Smiley Tällä hetkellä ajan työkseni inva-taksia ja kuljetan paljon liikunta rajoitteisia ja kehitysvammaisia ihmisiä. Tänään töissä ristin käteni ajon aikana ja pyysin kaukoparannusta ja siunausta joillekin asiakkaille..Olen myös viime aikoina asiakkaiden negatiivisiä ajatuksia ohjannut hienovaraisesti kohti positiivisia tai yrittänyt muuttaa keskustelun aihetta, jos puhuminen keskittyy vain negatiivisuuteen..Tämä lienee jo tietoista ajatusten ohjausta ainakin omalta kohdaltani?? 'Wink Eili jotain lienen oppinut tässä kuukauden aikana  Shocked

Olen tutkinut netistä useita sivuja joissa kerrotaan meditaatio / Jooga / Reiki parannus kursseista.  Pitäisikö minun lähteä tälläiselle kurssille vaikkakin mieluiten toivoisin henkilökohtaista ohjausta ja keskustelutuokiota kokeneemman henkilön kanssa..

Kiitoksia että sain kertoa teille tämän. Tämä selkeyttää vähän omiakin ajatuksia ja toivottavasti herättää vähän keskustelua ja mielenkiintoa..   Smiley
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.05.2010 07:10:43 »

 angel :smitten:Tervetuloa pexi76 mukaan ihanan elämämme pyörteisiin - palataan asioihin, kunhan olet hieman tutustunut lisää "yliluonnollisiin" ihmeisiin = mitään yliluonnollista EI OLE OLEMASSAKAAN, niinkuin itsekin totesit ymmärtäväsi, hyvä NÄIN ON #
t,timo
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #4 : 29.05.2010 17:18:26 »

Tervetuloa tiedostamaan vielä enemmän!  Cheesy
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: