Äänestys
Kysymys: mitkä horoskoopit ovat taasen vakavampia, surullisempia, negatiivisempia...??
kauris - 20 (23%)
vesimies - 3 (3.4%)
kalat - 8 (9.2%)
oinas - 2 (2.3%)
härkä - 9 (10.3%)
kaksonen - 1 (1.1%)
rapu - 9 (10.3%)
leijona - 2 (2.3%)
neitsyt - 15 (17.2%)
vaaka - 7 (8%)
skorpioni - 5 (5.7%)
jousimies - 6 (6.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 29

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: horoskooppimerkeistä  (Luettu 13310 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #15 : 16.08.2008 19:51:18 »

kauriiden paras piirre on luotettavuus!! voittaa kaikki muut merkit tuolla saralla!!

 :Smiley  Et ole vielä päässyt sisälle Kauriin maailmaan.

Kukaan ei ole ikinä tehnyt minulle niin inhottavaa petosta kuin eräs Kauris. Hän esitti pitkään ihan muuta mitä todellisuudessa oli.

Itselläni on kyllä luottamus Kauriisiin valitettavasti mennyt, mutten aio itse lähteä samalle linjalle.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #16 : 17.08.2008 17:10:29 »

 Cheesy

WAUDE! smitten
Kiva näin kauriina olla jonkun listan kärjessäkin! Grin
Mutta mistä ihmeestä te niitä järkeviä ja tasaisia kauriita bongaatte? Huh
Minusta kun joku saisi vähän järkevämmän ja tasaisemman,niin pääsisin paljon helpommalla.
Tuon luottamuksen kyllä pyrin säilyttämään ja sitä haluan muiltakin,muuten tyssää kanssakäyminen siihen paikkaan.
Koskapa JÄRKEVÄ kauriina en taaskaan lukenut tarkkaan ennen kuin äänestin,niin luulin että tämä on se mikä merkki on tuout iloa ja surua tänään. Grin
Eli kalat ja jousimies on nyt väärin perustein listalla,mutta vesimiehelle (miehet) pitkä miiiiinus ja neitsyille tavallinen -.
En vaan ymmärrä neitsyitä.Ovat niin perskaleen totisia ja JÄRKEVIÄ! Grin
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 18.08.2008 19:54:09 »

Njoo, jos Kauris on viheliäistä tyyppiä, niin hän on sitten todella viheliäinen.  crazy2 Karttapankissani on kolmen henkirikokseen syyllistyneen miehen kartat. Yksi heistä on Aurinko+Kuu -Kauris ja kaksi muuta ovat Kuu-Kauriita. Lisäksi kaikilla on kartallaan erittäin voimakas Saturnus.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #18 : 25.08.2008 21:55:49 »


kyllä tuo kauris nyt jatkaa johtoaan !

 Shocked

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #19 : 26.08.2008 18:40:51 »

Äänestin  kauris ja neitsyt, älkää nyt kukaan ottako nokkiinne!  Smiley  Ehkä tälläistä äärimmäisyyksiin menevää ylitunteellista Skorpionia vain ärsyttää noiden merkkien edustajien jo aiemmin mainittu tasaisuus ja tuotteliaisuus  Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 26.08.2008 22:08:36 »

Omien kokemusteni pohjalta äänestin  oinas
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #21 : 29.08.2008 15:20:34 »

Omien kokemusteni pohjalta äänestin  oinas


tuohon on vastattava Rakkauden valolle...

oinas osaa kyllä olla onneton, surullinen, negatiivinen ... ja osa vaipua kunnon itsesääliin !!

mutta onneksi tuo on vain osa-aikaista...ainakin omalla kohdallani !!

 Wink

 smitten smitten smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #22 : 29.08.2008 16:17:01 »

Omien kokemusteni pohjalta äänestin  oinas


tuohon on vastattava Rakkauden valolle...

oinas osaa kyllä olla onneton, surullinen, negatiivinen ... ja osa vaipua kunnon itsesääliin !!

mutta onneksi tuo on vain osa-aikaista...ainakin omalla kohdallani !!

 Wink


 smitten smitten smitten


Oinaasta on huumorillisesti kuvailtu;"ei ole erityisen mukava henkilö" HEH Grin

Oinaan äkkipikaisuus, kärsimättömyys ja hieman ehkä vi***mainen luonne, voinevat tehdä nuo tunteet. Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #23 : 30.08.2008 10:57:03 »

Omien kokemusteni pohjalta äänestin  oinas


tuohon on vastattava Rakkauden valolle...

oinas osaa kyllä olla onneton, surullinen, negatiivinen ... ja osa vaipua kunnon itsesääliin !!

mutta onneksi tuo on vain osa-aikaista...ainakin omalla kohdallani !!

 Wink


 smitten smitten smitten


Oinaasta on huumorillisesti kuvailtu;"ei ole erityisen mukava henkilö" HEH Grin

Oinaan äkkipikaisuus, kärsimättömyys ja hieman ehkä vi***mainen luonne, voinevat tehdä nuo tunteet. Wink


joo kyllä oinaalla on ne hankalat puolensa ... ilman muuta. yleensä ne tulee esiin jos toinen provosoi tai tahallaan ärsyttää, mutta kyllä olen tuntenut sellaisenkin oinaan joka oli itse se aloittaja, varsin hankala tapaus, kaikki mitä hänelle sanoi hän KÄÄNSI vittuiluksi tms. huh mikä eukko.
onneksi nuo on harvinaisia.

mutta tosiaan on oinaalla ne varjo puolensakin...siinä Rakkauden Valo on täysin oikeassa.  Smiley

 smitten smitten smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #24 : 30.08.2008 11:06:30 »

Vaikka välillä Oinas olisikin negatiivinen, tms, niin kyllä sitä ruutia pitää nyt senverran löytyäkkin luonteesta. Muutoin pidän Oinasihmisistä, jännää on myöskin se, mitenkä erilaisia oinaitten luonteet voivat olla. Toinen voi olla mahottoman kiivas oinas, kun taas toinen suhtautuu paljon rauhallisemmin.

Mutta miettikääpä sitä, että oinas on saanut geeniensä mukana luonteenominaisuuksia joko enemmän isältään tai sitten äidiltään Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 01.09.2008 00:25:30 »

Kaikissahan meissä on ne hyvät ja huonot puolemme, oli aurinko,- kuu ym. merkki mikä tahansa.  smitten  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 01.09.2008 14:27:51 »

minusta oinaat ei ole juuri koskaan negatiivisia, heidän pioneerihenkensä saattaa mennä jopa överiksikin.. oinaan kanssa saisi varmasti aikaan eri asioissa. no olen vähän sinisilmäinen vielä.

kohta alan nauraa tälle astroanalyysille, mutta miten voikin kauris olla vakava, ahkera, viileä, raha ja yhteiskunnallinen - ja rapu hauska, EHKÄ ahkera ellei laiska, bisnes, tunteellinen ja koti 

kerran olin ravun kanssa ulkona ja tämä tuli selkeästi mieleeni, sanoin hänelle (vitsi) että teen tässä vaan vertailua sinun ja edellisen välillä. vielä viimeisen kerran kun tässä elämässä näimme - ellemme törmää - sanoin "rapu"..

ihme juttuja....
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 14:32:32 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rapu76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #27 : 01.09.2008 15:20:17 »

Minun elämässäni oleva kauris on kyllä positiivisin ja iloisin ihminen, jonka olen tavannut! Itse taas rapuna myönnän vaipuvani välillä murheen alhoon, mutta se on vain hetkellistä... Ja hyvä ystäväni oinas sanoo aina, että hän ei ole pessimisti, vain realisti Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #28 : 03.09.2008 20:08:38 »

Minun elämässäni oleva kauris on kyllä positiivisin ja iloisin ihminen, jonka olen tavannut! Itse taas rapuna myönnän vaipuvani välillä murheen alhoon, mutta se on vain hetkellistä...

Huh, tuon luettuani ajattelin jo että Rapu-mieheni siellä kommentoi mutta tuskimpa sentään...

Meitä Kauriita kun on joka lähtöön...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: