Sivuja: 1 ... 290 291 [292] 293 294 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647644 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #4365 : 14.10.2008 09:15:57 »

 Olipas ihanaa herätä kuivista lakanoista!  Shocked  buck2  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4366 : 14.10.2008 09:44:53 »

jos ei halua kärsiä..

-valittava pomo tarkkaan (jos nyt töitä tarvii) (tai pitäiskö itse olla kamala pomo?)
-varottava vaikeita ihmisiä ja lapsia  Wink (heti jos jollain on ongelma, siihen ei jäädä auttelemaan; miksi auttaisit, eihän ne kiitollisia ole)
-helppoa rahaa esim mieheltä nyhtämällä (jos ei miestä, niin toimiva bisnes)
-syy mennä naimisiin voisi olla leskeneläke, ja seksi
-kierrettävä kaikki sielunsopimukset karman polttamisista ja valaistumisista.. heh..
-ja sit vaan maailmanmatkailua!  Cool

jotenkin näin?

opiskelen vielä elämää.
.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 10:25:31 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4367 : 14.10.2008 10:37:42 »

Voih.. Käy tylsäksi. Missä on porukka?


*****, my last true confession will open your eyes...

Hei "Tigrix"


Liity Facebookkiin.


http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=26749.0


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4368 : 14.10.2008 12:29:20 »

  Smiley
 
Tuli luettua monta sivua kirjoituksianne ja tosiaan,naistenvaivoja on ollut kyllä ihan täällä hoitopöydälläkin porukka hoidattamassa.
Keskenmenoja,epävarmuutta raskaudesta kun menkat on oudot.Ollako vai ei.Yrityksiä tulla raskaaksi ym.
Toisaalta hirveän vaikeita asioita huostaanottojen suhteen.Jotkut odottavat päätöstä milloin saavat lapsensa takaisin korjattuaan elämäntyyliään ja tilannettaan.
Toiset sekoilevat siihen malliin että päätös lopullisesta huostaanotosta on hyvin todennäköinen.
Mietityttää vain nuo lapset.Osa niin pieniä etteivät voi mitenkään käsittää mitä ympärillä tapahtuu.
Ja sama ilmiö kuin TIGRULLA.Eipä voi kuin kuunnella.  Undecided

Mutta joo,nyt pidän hieman vapaata ja siirrän ajatuksia hetkeksi muualle.Jaksaa taas sitten paremmin kun lepuuttaa itseään.Tämä on hyvä paikka siihen.Luke toisten mietteitä,iloja ja suruja.
SASHA on ihanan piristävä pakkaus. Cheesy
Jaksat aina olla iloinen,tai aidosti vihainen mutta ei kiertelyä eikä kaartelua.Kumarrus ja kiitos siitä. coolsmiley  smitten

Ja monista,monista on tullut melkein kuin kylätuttuja ihan vain lukemalla näitä.Mutta kuka on MORALIA? Huh
Kun jotain tuttua,mutta en keksi.Nyt väskättää,eli päikyille,,,,
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4369 : 14.10.2008 12:56:49 »

Chandra, Moralia on Ardith... Smiley (sorry Moralia, jos en ois saanut kertoo  2funny)

Mä tulin ihan huippuiloiselle tuulelle, kun ex-ex soitti mulle.. Se on niin ihana ihminen!  smitten
Sanoinkin sille että mä rrrrrakastan sitä niin paljon koko elämäni loppuun asti.. smitten
Ja se ymmärtää, sille voi sanoo noin, se tietää mitä mä sillä tarkotan ja mitä en.  Smiley
Se saa mut aina nauramaan ja hymyilemään... Smiley
Kylläpä mulla on joskus ollu fiksu ja hauska poikakaveri...!

Voi voi.. Eräs tyyppi oli askarrellut jotain, ja telonut itsensä niin että sormi meni katkipoikki.
Onni onnettomuudessa oli että katkeamiskohta oli tosi siisti ja sormi oltais saatu hyvin paikoilleen,
mutta onnetonta oli se että sormenpää lensi lattialle ja ystävällinen koira oli pistänyt sen parempiin suihin saman tein..
Tähän isäntä oli vain sanonut koiralle että hei kaveri ei se mitään, vahinkoja sattuu..
2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4370 : 14.10.2008 12:58:50 »

Miksi tyttöset olette minulle niin raivona, ja pojat, tänään? huomaa taas ettei kannata kertoa mitään tai leikitellä tai olla mitään mieltä..   Tongue
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 13:02:43 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4371 : 14.10.2008 13:42:02 »

onpas muuten itseni näköinen (mies)urheilija eräässä uutisessa.. mut taitaa olla myöhäistä.. hmm.. no joo.. tuleepa asioita mieleen..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4372 : 14.10.2008 14:32:28 »

no hui, melkein vois regressoitua muttei ihan. kun olin sen    aurinko  skorpioni   askendentti  vaaka kanssa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4373 : 14.10.2008 14:53:32 »

tarkoitatko kenties kun olet sen tyypin kanssa? no en olisi itse enää..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4374 : 14.10.2008 16:47:24 »

Tulkaa hei mukaan tähän fiilikseen..
Et jonkun ihmisen ajatteleminen saa hymyn nouseen kasvoille ja sit alkaa poskia kuumottaa, eikä oikein tiedä mitä tekisi, huokailee vaan ja naureskelee itsekseen kun muistelee kaikkia hassuja asioita mitä se ihminen on sanonut ja ja ... ngggh... Pakahdun!

Ja kun arvatkaa vaan minkälainen mä sitä kohtaa oon?  kuu kauris rules!!!!!!!
Se tekee kaikkensa jotta mä vähän heittäytyisin ja mä teen kaikkeni, jotta olis mahdollisimman vaikeeta.. 2funny
Seison oven vieressä kädet puuskassa tuima ilme kasvoilla kun se on lähdössä ja katsoo mua pää kallellaan ... No joo... Kohta tulee  venus oinas niin saapahan jätkä nähdä musta hieman erilaisen puolen.. Säikähtääköhän se.. Grin Se sano mulle jo nyt että oon vähän kohtalokkaan oloinen tapaus!! Joo näkis vaan, täältä tulee kohtalo!!!!!!  knuppel2
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #4375 : 14.10.2008 18:22:45 »

Lainaus
kuu kauris rules!!!!!!!

..Juu kyllä se vain näin on. Wink Hyvä  kuu- merkki tuo  kauris
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4376 : 14.10.2008 18:23:34 »

Enää pari päivää niin saan mun uuden tukan! Cheesy

Millaisen tukan?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4377 : 14.10.2008 18:32:03 »



Millaisen tukan?

Musta-violetit pidennyssysteemit.. sitten on taas pitkät hiukset toisella puolella päätä. Toinen puoli jää lähes siiliksi tarkoituksella jotta on sitten sitä kontrastia.

Vau. Tulee varmaan hieno!

Minulla on yksi kaveri kampaaja, hänellä on oma liike tuossa ja lupauduin hänelle malliksi joten minäkin saan jotain kivaa...  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4378 : 14.10.2008 19:11:06 »

Kuulostaa aika päheeltä jutulta Elwynin tuleva pää. Onnee.  Wink

Hohhoh.. Mua vähän tympii että polttamisen lopettamisen seurauksena ruoka maistuu vähän liiankin hyvin... Ja kun vielä treenaan mikä vaatii aika paljon tankkausta.. Saa olla koko ajan syömässä.... idiot2
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4379 : 14.10.2008 20:19:23 »

Hohhoh.. Mua vähän tympii että polttamisen lopettamisen seurauksena ruoka maistuu vähän liiankin hyvin... Ja kun vielä treenaan mikä vaatii aika paljon tankkausta.. Saa olla koko ajan syömässä.... idiot2[/color]

Oletko lihonut niin että se näkyy?

Mun kaveri lopetti kans polttamisen ja sen seurauksena sille tuli renkaita vyötärölle. Miten se voi olla että ruoka maistuu niin paljon sen jälkeen?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 290 291 [292] 293 294 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: