Sivuja: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647450 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1455 : 14.05.2008 09:29:00 »

On muuten sinänsä kiinnostavaa olla tuollaisessa valo/ sielutilanteessa/ tasolla, koska sen kummemmin en näe niitä olentoja, tunnen vaan. Historiallisen tilanteen voi tuntea/nähdä. On hyvä että joku henkilö siinä vieressä ohjaa tilannetta, että mitä tulee selvittää. Mutta siis, kyllä ne valo-olennot, oppaat ja parantajat periaatteessa tietävät mikä ihmisille olisi hyväksi, mutta heillä oli kai tuo laki ettei saa puuttua vapaaseen tahtoon. Rakkautta ja henkistä kasvua nämä toki kannustavat ja pyrkivät tuomaan sopua ja ymmärrystä. Ja tietty niiden energia tuntuu siinä missä ihmissielujen välinen energia. No varmaan ymmärrätte. Negatiivisia tilanteita voi purkaa valolla olemattomiksi. !  Cool

Sillä tasolla ei myöskään ole aikaa, kiirettä, pelkoa.. tms. On vaan tietoa ja kuolematonta valoa. Tuollaisesta voisi olla apua tosiaan diplomatiassa. Toisaalta valloittajat on aina hyökänneet eri alueille maan päällä > mahtivaltiot, mutta mitäs kun kaikki ovat yhtä.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2008 09:34:28 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1456 : 14.05.2008 10:58:29 »

Haa! Cheesy

Sashakin on palannut matkoiltaan! Cheesy
Juu Tigru,,,imurointia on täälläkin nyt edessä ja samoin,kuuluu vähän  buck2 lajeihin,kuten koko siivous yleensäkin. Undecided

Nyt on pakko,koska Nennestä lähtee edelleen karvaa melkoisesti ja pölyhevoset juoksevat nurkissa.
Tänään on sulho-päivä ja jo siksikin. smitten
Ois ollut jo eilen,mutta kyläilyn jälkeen en jaksanut enää seurustella.
En vaan oikein jaksa sellaista rumbaa ja keskustelu ystävättäreni kanssa oli niin mielenkiintoista,että halusin pitäytyä vielä siinä aiheessa. smitten

Olen löytänyt vatsalihakseni! Cheesy
Tosin vasta kipuna kiivaana,mutta alkua sekin.
Ja reidet ovat kiinteytyneet jo niin että sen kyllä huomaa. Cheesy
Se innostaa jatkamaan,,,
Samoin kuin sinäkin Tigru,huomasin myös,että jaksan paaaljon pitempiä lenkkejä hengästymättä.
Siis ensin imurointi ja sitten metsään. Cheesy
Toivottavasti ei viime öinen kylmyys ole satuttanut arkoja mustikan kukkia ja muita. Undecided

Nyt lorautan teille kahvit tuosta,sillä hörpäisin viimeiset.
Mitään syömäpuolta en tuonut tullessani,mutta jos seuraavalla jo olisi. Cheesy
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1457 : 14.05.2008 11:06:23 »

No mitäs Chandra ajattelee valotyöskentelystä. Millaisten kanssa itse teet töitä, miten luokittelet?

-parantajaolennot
-henkiopas
-enkelit
-sielukumppanit

ym, mitähän näitä voi olla vielä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1458 : 14.05.2008 11:42:23 »

WS smitten

En luokittele heitä mitenkään erityisesti. Smiley

Aivan kaikkien edellämainitsemiesi kanssa ja kuka milloinkin tielleni osuu. angel
Jos pyydän apua jossain vaikeassa tilanteessa,niin pyydän mukaan rohkeasti ihan kaikkia! Grin
Kaikki Arkkienkelit,joiden on tarkoitus auttaa minua.Mikaelin tunnen läheisemmäksi,Jeesuksen,Äiti-Marian ja Maria Magdaleenan (auttaa anteeksianto tilanteissa),sekä omat enkelini ja oppaani.
Jos lähetän hoitoja,pyydän vastaanottavan oppaat ja enkelit myös mukaan ja lähetän pyyntöni vain "Taivaallisen tahdon mukaan".
En pyydä suoraan kenenkään paranemista,vaan jos näin on tarkoitus,niin luotan että minua viisaammat tahot tietävät mitä vaihetta kukin läpi käy. angel

Sielunkumppanit taas ovat mielenkiintoisia siitä,että ajatusmaailma yleensä kulkee niin samaa latua ja heidän kanssaan jaetaan oivalluksia,sekä muistikuvia.
Joskus keskustelen metsänhengille,tai luonnonhengille yleensäkin. angel

Pyrin katsomaan maailmaa hieman lapsenomaisesti,vailla suuria ennakkoluuloja tai pelkoja.Mutta se on pitkän opetuksen tulosta.
Olen hyvin jääräpäinen ja minun koulutukseni ei ole varmaan olut kaikkein helpompi tehtävä oppailleni. Grin
Tilanteet ovat vain toistuneet eri muodoissa,mutta sisältäen saman asian niin kauan,kunnes olen ymmärtänyt etsiä syyn aiheuttajaa peilistä. Grin
Ja kuule sitä peiliä on tuijotettu ja tullaan edelleen tuijottamaan.
Mutta mielenkiintoinen on matkani tähän asti ollut ja kaiken tarkoitus on tullut ymmärrykseen vasta jälkeenpäin.

Mielenkiintoista etsiskelyä sinullekin! smitten
Elämä on kuitenkin varsin ihanaa,vaikka eteen tulee monta kasvunpaikkaa itse kullekin. Cheesy smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1459 : 14.05.2008 11:43:22 »

Koetko tai näetkö enkelin luontevasti? Itse tarvitsen varmaan tietyn henkilön joka välittää esmes sellaisen kokemuksen, kuten täällä Rhodonite kanavoi heitä.

Tietysti voisi itsekin aina kokeilla energiakohotuksia ja saada vastauksia sielutasolta, ilman välikäsiä, harjoituksen kautta kait.. toisaalta on mukava puhua yhtaikaa oikean ihmisen kanssa, ettei tunne kuvittelevansa kaikkia vastauksia, vaikkapa.  angel

Yksi tärkeimmistä asioista viime sessiossa oli keskittyä jälleen sisäiseen fiilikseensä ja nauraa, elämä ei ole niin vakavaa--
« Viimeksi muokattu: 14.05.2008 11:47:59 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1460 : 14.05.2008 11:53:39 »


Good Morning! Tänään on kerrassaan loistava päivä! Cheesy
Koira ei ole enää kipeä,potki mut sängystä ylös aamulla ja lähti heti vetämään sellaista rundia täällä sisällä että... kerännyt vähän virtaa itselleen eilisen lepopäivän
aikana.Ruoka maistuu ja sitä rataa. smitten
Suihkussa käyty ja aamupalaksi toin tänne lämpimiä leipiä. Smiley
Laitoin kaverille viestin että lähteekö kanssani koiria juoksuttamaan..
Itse ainakin menen vaikkei tulisikaan,eilinen meni itsellänikin
vaan sisällä lojuten,nyt tekee mieli liikkua ja samalla katsoa miltä
luonto näyttää.
Harmi kun en voi oikein näkötorniin kiivetä kun koirani tulee heti perässä,
ja sinne on jyrkät portaat,eikä se sit pääse alas tietenkään kuin että
joudun kantamaan sen,ja siinä on aina vaarana että kompastun sitten itse ja lennetään kuperkeikkaa alas sieltä. Grin
Näin varsin mielenkiintoista unta astrolaisista,tai miten sen nyt ottaa..
että kirjoitin runon teistä kaikista kahvitupalaisista..
enää en tosin muista kuin pätkiä jostain runoista.
Ainakin Neelan runo meni jotenkin että
Neela se aina hymyilee,
iloisesti kävelee.
Ei huolia ole hällä,
aina hyvä mieli vaan,
kanssasi se jaetaan.

Ja Chandran runo meni jotenkin että
Chandralla on lämmin käsi,
kaikki siitä niin tykkää,
astron tutuin hahmokin,
tuttu ja turvallisin.

Sitten vielä Jinxin runosta muistan vaan sellaisen pätkän että,
"seikkailee paljon,mielellään reissailee."  Grin Mistähän sekin tuli..
ja Tigriksen runossa luki jotain että
"selviytyy tehtävistään,ei jää paitsi mistään." yms..

vähän nauratti kyllä aamulla  Cheesy Muita en tosiaankaan muista,vaikka paljon niitä oli... paitsi Elämänilon runossa oli jotain että
"tietää reitit parhaatkin,reseptitkin leipurin.Aina hyvää mieltä tuo,ja hyvät vinkit toisillekin suo."

Mutta nyt,meikä lähtee metsään koirien kanssa!  angel smitten

Toin myös omenoita ja banaaneja tarjolle,jos jollekin maistuu hedelmät! Smiley



« Viimeksi muokattu: 14.05.2008 11:59:14 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1461 : 14.05.2008 11:59:19 »

No,se riippuu tilanteesta.

En minä koko aikaa heitä huomio.Mutta luotan siihen ja tiedänkin,että matkassa ovat. angel
Arjessani on kuitenkin niin paljon muutakin.Mutta kyllä minä helposti aistin.
Kun ovat aivan lähellä,se tuntuu viileänä virtauksena ja sellaisena pöyhimesä.Pehmeällä ja ihanalla tavalla. angel
Joskus sipaisu iholla,tai hiuksissa.
Valohahmoina seinillä.Kanavoinnin energia taas tulee voimakkaana tuntemuksena kruunuchakrassa,jolloin tiedän,että jollakin on minulle asiaa.Yleensä lähde minulle on sama ja joillekin hyvin läheisille sielunkumppaneille.
Vieraammille taas tulevat tiedot heitä lähellä olevilta tahoilta.

En aina ota kaikkea juuri silloin vastaan,kun on tulollaan,vaan sanon,että olen käytettävissä myöhemmin.
Tämä koska haluan olla keskittyneessä ja minulle oikeassa tilassa.
Jos kanavointi tuntuu väärältä,kuten joskus alussa koin,laitaoin sen poikki välittömästi.
Näin säästyy monilta turhilta ongelmilta,joita valitettavasti monet ovat ikävin seurauksin joutuneet kokemaan.

Mutta tässäkin tarvitsin ensin apua,että opin erottamaan oikean väärästä.
Nyt ei enää ole tullut sellaisia lähestymisiä.
Ja ans kattoo,kun tämän sanon,niin varmaan olenkin siinä tilanteessa heti. Grin
Kaunis ja ihana asia,mutta aika tiukasti pitää kuitenkin jalat olla maassa,koska imartelua tulee sieltä ikävältäkin puolelta ensin.
Imartelu ei kuulu puhtaaseen kanavaan,vaan sellainen lempeän rakkaudellinen sävy. angel

Mutta koska olet niin kiinnostunut asioista,niin varmaan sinullekin tapahtuu ja tulee tapahtumaan vieläkin enemmän.
Valoa ja rakkautta tiellesi mukaan PALJOOOON! angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1462 : 14.05.2008 12:23:21 »

Kiitos samoin.

Niin, ehkä nuo sieluntason kokemukset ovat sitä samaa olotilaa, missä olemme elämien välillä, tuttujen sielujen kanssa. Sitten välillä tullaan tänne alas kokemaan erillisyyttä pelkoa ja sen sellaista, kuka niitä nyt haluaa kokea heh.

Täytyypä toivoa että eräs haluaa myös tuollaisia kokemuksia, kun on valmis siis (no kun uskoo että enkeleitä on) . Aika jännä tuo astro mikä hänelle tuli, että hänkin muistaisi menneet ajat yhdessä just tänään (kun minä eilen, vaikka voimakkain kokemus oli kumma kyllä joku sotatilanne). No, joo..

fyysisen tason kokeminen.. jee..
« Viimeksi muokattu: 14.05.2008 12:25:25 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1463 : 14.05.2008 12:33:44 »

Oli pakko vielä palata ennen siivousta aiheeseen,koska en halua antaa itsestäni mitään siloteltua kuvaa. Smiley

En ole osannut elää kovinkaan helppoa ja virheetöntä elämää,vaan tehnyt virheitä varmaan enemmän kuin kukaan muu täällä olevista.
Suuria ja vaikeita asioita,joita ei ole aina ollut helppo antaa itselleen anteeksi.
Kaikkeen en ole kyennyt vieläkään.

On ollut elämänvaiheita,joita en mielellään ajattelisi edes,mutta ne ovat osa minua ja sitä,mitä ne ovat opettaneet matkan varrella.
Ymmärrän sen nyt,vaikken millään haluaisi tiedostaa että olen käyttäynyt niin kuin olen suurimman osan elämästäni.
Silti olen tiennyt syvällä sisimmässäni,että jostain saan rauhan ja sitä olen etsinyt monin tavoin.
Auttamisen halu on kuitenkin ollut myötäsyntyinen,mutta tein kaiken niin väärin,kuin vain väärin voi tehdä.
Suuremmassa vimmassani astuin suoraan leijonan kitaan ja olin jäädä sille tielle.
Onneksi,ja kiitos heistä! smitten
On ollut ihmisiä,jotka ovat ymmärtäneet käytökseni syyt ja tukivat minua paljon.Nostivat uudelleen jaloilleen.

En sen tarkemmin enää kirjoita aiheesta,mutta halusin tuoda tämän esille siksi,että en ole mikään enkeli ollut ja muistan sen kyllä koko ajan.
Kaikesta voi silti selvitä.
Minä löysin rauhani ja pelastukseni Reikistä.Joku muu löytää sen muualta.Siksi en halua oikein tuomita mitään uskontoa tai uskomusta.
Pääasia että löydämme rauhan ja sitä en enää mistään hinnasta antaisi pois.

Siksi ehkä tunnun joskus erakolta ja että ajatusmaailmani on hieman poikkeavaa.Mutta kaiken sen sähläilyn jälkeen,rakastan tätä omaa rauhaani,jonka olen löytänyt ja olen kiitollinen siitä,että löysin etsimäni.
Hyvää päivän jatkoa teille kaikille! smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1464 : 14.05.2008 13:07:51 »


Hei Ystäväin

Sain tänään tällaisen elämän viisauden


************

Miten eläisit
eri tavalla tänään,
jos tietäisit,
ettet voisi epäonnistua
missään etkä kenenkään kanssa?

*************


http://www.namaste.fi/oivallukset/

Enpä osannut näin äkkiseltään
vastata tuohon mitenkään.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1465 : 14.05.2008 13:55:05 »

Kiitos Elämänilo! smitten smitten smitten

Enpä osaisi minäkään vastata.
Kävin myös katsomassa elämänviisautta itselleni ja osuva sieltä tulikin. smitten

            KUNNIOITAN
            OMIA TARPEITANI.
            HYVÄKSYMÄLLÄ NE
            PÄÄSEN NIIDEN
              YLIVALLASTA.

  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten

Nyt on imuroitu ja lattia pesty.Keksin laittaa taas musiikkia siihen mukaan,niin johan heilui luuttu. Cheesy
Ja mikäs muu siellä taustalla,kuin Anna Eriksson. smitten
Nyt lenkille,jumppaa,suihkuun ja teen kokovartalokuorinnan,jalkahoidon ja hyvän tuoksuinen persikkainen kosteusvoide kruunaa kaiken. Cheesy
Kevyt meikki ja sitten annetaan elämän ja tunteiden kuljettaa. smitten
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1466 : 14.05.2008 13:58:58 »


Ainakin Neelan runo meni jotenkin että
Neela se aina hymyilee,
iloisesti kävelee.
Ei huolia ole hällä,
aina hyvä mieli vaan,
kanssasi se jaetaan.



Voi kuinka kaunis runo  smitten

Kyllä minulla silti huolia on, niin kuin muillakin kanssa kulkijoilla. Tuppaan vain suhtautumaan näihin huoliinikin rakastavasti ja hermostumatta. Hermonikin menetän, mutta aivan kuin sisälläni olisi se toinen minä ja se minä suhtautuu kärsimättömyyteeni, kiukkuihini hyvin anteeksi antaen ja lempeästi. Siksi ehkä suhtautumiseni on pääsääntöisesti aika lempeä. On helppo olla positiivinen, kun on jo itselleen antanut anteeksi.  Smiley
Ei toki ihan aina onnistu sekään. 
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1467 : 14.05.2008 14:07:43 »

Voi Rakas kengu! smitten

Nyt vasta luin tuon unesi!
Kiitos ihanasta runosta,
hyvin koskettava. Cry smitten

En nyt lisää tähän mitään muuta kuin sen,että tuo oli vain sinun kokemuksesi. Wink smitten
tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1468 : 14.05.2008 14:31:29 »

^ voi ei Jinx!!!! toivon, että kissa palaa kotiin  smitten

itellä tää päivä on menny jotenki aivan kummasti. ensin aamulla kuulin mielenkiintosia juttuja, mut vakinaistetaan.

sitten tein melkeen 2 h töitä ihan turhaan.. tulee kai huomiseks taas siirto eri linjalla ja olin sen 2 h justiin läpänny mainoksia väliin sille linjalle, jolla tänään olin.. ei se muuten mitään, mut ku niistä ei oo mitään hyötyä mulle huomiseks jos se siirto tulee ku siellon välissä yhet "ylimääräset" mainokset. ni voi elämä, ku KETUTTAA!!! en tiiä miksen voi nyt olla vaan ajattelematta, yks torstai se vaan on muitten joukossa.. ei siihen kuole.. vaikka myöhään meneekin. argh!!

onneks itelle tuli kivaa postia, palkkalaskelmakin Smiley että jos se vaikka tästä ku jois vähän teetä ja nauttis päivästä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1469 : 14.05.2008 14:58:06 »

Heipparallaa...

Huonoja uutisia!! Vanha kissa on kadonnut teille tietämättömille.
Se on nyt ollut kaksi päivää poissa ja ennen se ei ole koskaan mennyt omalta pihalta pois. Vanhus ei viihdy edes pitkään ulkona ja nyt sitä ei ole kuulunut sisälle.

Ettei vaan olisi sattunut mitään...  Cry Cry Cry

Tiedän että kissat saattaa olla pitkiäkin aikoja poissa kotoaan ja sitten yllättäen tulla takaisin kuin ei koskaa poissa ois ollukkaan. Mutta entä sellainen kissa joka ei edes kunnolla viihdy ulkona ja on vaan lyhyitä hetkiä siellä?

No ehkäpä se jostain tupsahtaa, harmi vaan kun ne asuu edelleen vanhempien luona ennen kun saan sen "oman" asunnon hommattua...

-Jinx



Taitaa olla jotain meneillään energiatasolla KUN näitä kissa uutisia , kuolemia ja katoamisia  on ilmaantunut viime päivinä  angel


ja minulle tuli tänään hyvin vahva pläjäys KUIN salama kirkkaalta taivaalta ETTÄ nyt on aika ottaa KISSA eli kutsua kissaa - ja ihan siinä samassa " tuli muistikuva" että minulla on ollut kissa joka nyt " kutsuu" ja tuli siinä samassa tämän kissan nimikin Tzigada ... ja minä " hänelle vastasin" että tervetuloa vain - ETTÄ nyt sitten odottelen mistä tämä kissa luokseni saapuu  Cheesy  smitten

tallennettu
Sivuja: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: