Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: No uusi ollaan juu  (Luettu 3926 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pagan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« : 04.11.2007 04:14:58 »

Täytyy käydä se varsinainen asia kirjoittelemassa tuonne muualle, toivottavasti menee oikeaan paikkaan, ja sit pakko laittaa toi ihan huippu ihana tähän  tickedoff

Vasta pari päivää sitten kävin ekan kerran täällä forumilla, ja oli niin mukavaa luettavaa, että päätin tulla joukkoon mukaan, kun tuntuu olevan niin samanhenkistä väkeä, voisin monet jutut allekirjoittaa, jotka täällä olen lueskellut, varsinkin se intiaani-osio. Ja tää on mun horoskooppimerkki  kauris

Itse en noista horoskoopeista kauheasti tiedä, enkä edes omasta syntymäkartasta (vielä), mutta muuten olen tämän elämäni aikana miettinyt näitä asioita, ja joutunut kyseenalaistamaan ja sen jälkeen luopumaan kaikista uskomuksista, joita on ollut.  Kauheaa hommaa, ja jotenkin se tunne, että kaikki mitä minulle oli opetettu tuonne parikymppiseksi, niin oikeastaan mikään ei ole niin. Tieto lisää tuskaa. Mutta onneksi se totuus tekee vapaaksi.
Kun se vain tekisi sen vapauden myös eläimille, minun suurelle rakkaudelleni, eläimet ja luonto. Mutta tätä hävitystä, joka vallitsee koko maapallolla, niin sen kanssa on elettävä, vaikka se onkin ajoittani niin tuskallista.  Cry

Mutta olen juuri saamassa päätökseen kovemman projektin tässä vanhojen uskomusten karsimisesta, ja se on kyllä välillä tuonut taivaan maan päälle, niin suurta vapautta sisimmässä.  angel

Ja mitähän vielä, laitan tähän yhden osoitteen, jos joku on hommaamassa koiraa, niin täällä olisi pelastettavia pieniä otuksia, kun taas on talven kylmät tulossa, niin pääsisi joku lämpimään.
www.viipurinkoiratarhat.fi

Ja oikein hyvää marras-joulukuuta kaikille  smitten Ihana ensilumi sateli tänään, ainakin tänne kohtaa Suomea  Smiley
tallennettu

"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme.
Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme.
Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan."
                         Robert Dione, luonnonsuojelija
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1 : 04.11.2007 08:31:51 »

Tervehdys Pagan http://www.zulunation.com/INDIAN%20SPIRIT%201.jpg

" May the Great Spirit make a sunrise in your heart."

http://www.mudmystic.com/suneye.jpg

... ja ollos tervetullut  smitten

Jokin sinun kirjoituksessasi koskettaa , ihmeellisellä - ihmeellisen hyvää tekevällä tavalla.  angel

Varmasti sekin ETTÄ tunnistan omina kokemuksina - omalla tavalla koettuina sen mitä kirjoitat .

Lainaus
- muuten olen tämän elämäni aikana miettinyt näitä asioita, ja joutunut kyseenalaistamaan ja sen jälkeen luopumaan kaikista uskomuksista, joita on ollut.  Kauheaa hommaa, ja jotenkin se tunne, että kaikki mitä minulle oli opetettu tuonne parikymppiseksi, niin oikeastaan mikään ei ole niin. Tieto lisää tuskaa. Mutta onneksi se totuus tekee vapaaksi.
Kun se vain tekisi sen vapauden myös eläimille, minun suurelle rakkaudelleni, eläimet ja luonto. Mutta tätä hävitystä, joka vallitsee koko maapallolla, niin sen kanssa on elettävä, vaikka se onkin ajoittani niin tuskallista. 

Mutta olen juuri saamassa päätökseen kovemman projektin tässä vanhojen uskomusten karsimisesta, ja se on kyllä välillä tuonut taivaan maan päälle, niin suurta vapautta sisimmässä. 

- tämän saman projektin olen itse läpikäynyt - ja aikaa se otti, ja voimia, ja tuskaakin toi - kun kaikki menee uusiksi, kun alkaa elää omaa elämää , näin lyhykäisesti sanottuna, enkä " taida avatakaan , tässä yhteydessä, enempää mitä ko.asia itselleni on tarkoittanut .... vaan todella SE VAPAUTTAA kokemaan suurta vapautta, kokemaan suuria ja pieniä elämän hetkiä ihan itsenään  - sinulla on samoja asioita sydämelläsi kuin itselläni  smitten

- ensilumi sateli tännekin  Cool eilennä - sou hyvää loppuvuotta sullekin ja " iloisiin kuulumissiin, näkymisiin ja kirjoittamisiin"


http://members.tripod.com/~EmpressEmpress/mirart3.jpg
t aaviisunen


************
http://www.birdclan.org/images/rainbow.jpg
Boldly you must walk on your path
at this time there can be no hesitation~
The right way is the only way.
Let SPIRIT guide you every day.
Do not think-it only gets in the
way of the DIVINE flow
You will be where you need to be
You will have what you need to have
Lessons will come quickly -
you will absorb them & intregrate them
Power from within is growing in everyone
Control and fear will diminish
as the RAINBOW touches each soul
KNOW in your hearts
FEEL in your hearts
SEE in your hearts
The rainbow has arrived!

Julie Longhill "Earthangelwalker"


http://sweetmother.org/files/images/19d6723eac74b100aa2dbe29812aa0db-569_640x480.jpg

 Cool täppää liitekuvaa

 Minulla =  aurinko kaksoset  kuu oinas  askendentti leijona ...  venus rapu ja  mars kalat ... näin äkkisiltään muistettuna
« Viimeksi muokattu: 04.11.2007 10:22:06 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2007 14:47:38 »

Vasta pari päivää sitten kävin ekan kerran täällä forumilla, ja oli niin mukavaa luettavaa, että päätin tulla joukkoon mukaan, kun tuntuu olevan niin samanhenkistä väkeä, voisin monet jutut allekirjoittaa, jotka täällä olen lueskellut, varsinkin se intiaani-osio. Ja tää on mun horoskooppimerkki  kauris

Itse en noista horoskoopeista kauheasti tiedä, enkä edes omasta syntymäkartasta (vielä), ...
Hei "pagan"

T e r v e t u l o a  iloiseen joukkoomme.

 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 04.11.2007 21:33:01 »

tervetuloa!  smitten
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #4 : 04.11.2007 21:39:20 »

Tervetuloa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
pagan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #5 : 13.11.2007 21:43:51 »

Kiitos kaikille ihanista tervetulotoivotuksista.  smitten  En sitten ole vielä päässyt kirjoittamisen alkuun, kun aina kun tänne tulee, niin aika meneekin lueskellessa muiden juttuja.  Smiley
On tämä palsta kyllä oikein henkireikä, ja yöllä on niin ihanaa lueskella näitä, miten sen sanoisi, uuden ymmärryksen ajatuksia,
kun päiväelämässä nämä ympärillä olevat ihmiset ovat vielä hyvin hyvin vanhakantaisia ajatuksissaan, suhteessaan luontoon ja kristinuskoon ja kovin fyysistä, eikä mitään ajatusta esim. ihmisen ajatusten voimasta ym.
Välillä oikeastaan ihmettelen itsekkin, että miksi en sitten ole hakeutunut sinne, missä olisi ymmärtäjiäni, ja niitä jotka ovat enemmän kanssani samoilla linjoilla. Mutta toisaalta täällähän niitä ajatuksia voi vaihtaa, ja saada uutta ymmärrystä ja uusia ulottuvuuksia omaan ymmärrykseen, ja katsantokantaan. Että kiitos vaan kaikille aktiivisille kirjoittajille.  Smiley
tallennettu

"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme.
Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme.
Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan."
                         Robert Dione, luonnonsuojelija
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: