Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC  (Luettu 15577 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
IC
« : 26.05.2007 00:46:51 »

Tarkkailkaapa kotianne IC:n valossa. Katsokaa IC:n merkkiä, sen hallitsijan sijaintia ja mahdollisia planeettoja IC:llä. Toimii! Tässä ihan uskomattoman hauska esimerkki: Ennen kuin edes olin saanut päähäni koskaan tehdä lapsia, olin maalannut yläkertamme erään huoneen auringon oranssiksi ja asentanut kattoon hymyilevän oranssin aurinkolampun. Huone on viehättävä, ollut alusta asti täynnä erilaisia inspiroivia tavaroita, taidetta ja kirjoja. Nyt minulla on kohta 2v. tytär ja jo käytännön syistä ainoa mahdollinen huone tässä talossa hänelle on juuri tuo huone. Tytöllä on IC:llä  venus aspect_con merkurius leijona  Cheesy Cheesy Cheesy. Siis tajusin tämän vasta, kun nyt 2v. synttärien lähestyessä pitäisi muokata vähitellen huoneesta lasten huone (on leikkinyt olohuoneessa ja nukkunut vieressä tähän ikään asti)
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #1 : 26.05.2007 01:19:27 »

Minullakin tullut tuo joskus mieleen kun tutkaillut karttaani.
IC sijaitsee  neitsyt :ssä ja kämppä on kyllä yleensä siistissä kunnossa. Joskus saattaa tavaroita levitä ympäriinsä mutta sitten meneekin hermo kun on sotkuista ja tulee tunne että on pakko siivota tai järjestellä tavaroita, eikä se aina katso kellonaikaa  laugh
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #2 : 26.05.2007 10:42:10 »

Hauska aihe! Smiley

Minulla on IC kauriissa ja MC ravussa. Eli ikäänkuin "päälaellaan".
Tunnistan tuon rapu mc:n itsessäni siinä että urakehityksessä ja työelämässä yleensäkin minulle turvallisuus ja tunnevaltaisuus merkitsee paljon.

Tuo ic sitävastoin...?
Saturnus majailee yhdennentoista huoneen kynnyksellä leijonan merkissä.

Yritän kotioloissa pitää jotain ruotua yllä ja vaadin perheenjäseniltäkin usein melkoisen paljon... Toisaalta uppoudun välillä niin omiin oloihini että en viitsisi edes valmisruokaa lämmittää kun kirja on kesken...

Melkoisen ristiriitainen tapaus siis.
Toisinaan kuljen rätti ja kaulin kädessä oikeana kodin hengettärenä, toisinaan kirja tai kädentyö, kuulematta ja näkemättä mitään... :Smiley

Lieneekö enemmän perikaksosmainen piirre tuo ailahtelevuus...
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #3 : 26.05.2007 15:18:07 »

Toden totta  Smiley  Nyt kun katselen ympärilleni "sillä silmällä", kotona näkyy todellakin IC  rapu:n kädenjälki! Asun vanhassa omakotitalossa, jossa on tarkoituksella säilytetty menneiden vuosien henki. En varsinaisesti sisusta, mutta mietin tarkkaan mielikuvia ja vaikutelmia... Lämminhenkinen kodikkuus on tärkeintä! Elämisen jäljet saavat näkyä, vaikka pidänkin siisteydestä. Kodissamme vanha ja uusi elävät sulassa sovussa, ja kirjoja ja muita merkityksellisiä esineitä on paljon. Siis todellakin... IC  rapu!

Rapumaiseen tapaan olen myös aurinko- ja nousumerkistäni huolimatta melkoinen kotikissa  Wink Harrastan tottakai myös kodin ulkopuolisia asioita, mutta pyrin rajaamaan "poissaoloiltani" maksimissaan kolmeen viikossa; viikonloput pyhitän mieluiten kodille. IC:lläni on  saturnus, josta syystä minussa on myös vetäytyvämpi puoli. Omassa kodissani haluan nimenomaan olla rauhassa, perheen parissa.

Tuon sangviinikon mainitseman ailahtelevuuden tunnistan kyllä itsessäni minäkin; ilmankos, kun IC:n hallitsija  kuu sijaitsee nousumerkissäni  kaksoset:ssa  Wink ... Mikään kodinhengetär en missään tapauksessa ole, ja vaikka moppi aika-ajoin pysyykin kädessä, saatan toisena päivänä taas syventyä kirjojen maailmaan tai tutkia intensiivisesti vaikkapa astrologian saloja, jolloin ruoanlaittokin unohtuu  Grin Kummastuksekseni  aurinko askendentti neitsyt mieheni ei tule toimeen samalla hengenravinnolla, mikä minua ilmanmerkkinä pitää pystyssä pitkäänkin...  :Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #4 : 26.05.2007 15:32:33 »

Ihanaa lukea muiden kokemuksia...Astrologia on kyllä ihmeellinen juttu  Shocked. Itselläni IC on Kaksosissa (RAKASTAN KIRJOJA) muta IC:lläni nakottaa tarkkaan Saturnus ja kyllä, osaan olla melkoinen kotipomo, kurin ja järjestyksen ylläpitäjä tarvitaessa. IC:n hallitsija Merkurius kuitenkin on Leijonassa ja kutsun mielelläni esim. ystäviä kauniiseen kotiini juhlimaan. Kotini täytyy olla mitä yksityisin linnani ( saturnus), mutta siellä on oltava tarpeen tullessa iloa, eloa ja ilmavuutta ( merkurius ja  kaksoset) ja taidetta ja persoonallisuutta ( leijona)  Kaksosmaisesti välillä unohdan saturnisen asketismin ja nipotyuksen ja annan kaiken räjähtää iloiseen sekamelskaan...kunnes saan taas spartalaisen kohtauksen Wink
« Viimeksi muokattu: 26.05.2007 15:34:30 kirjoittanut Rusalka » tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 26.05.2007 19:49:38 »

Ic neitsyt ja neloshuoneessa jupiter ja saturnus.
Olen hyvin tarkka kodistani, jokainen esine on paikallaan  :Smiley Jokaisen huonekalun paikka on tarkkaan harkittu  Smiley Minulla on paljon kirjoja, levyjä ja elokuvia, ne ovat tarkassa aakkosjärjestyksessä hyllyissään ja vaatehuoneessani vaatteet ovat ripustettu värien mukaan, olen friikki  Cool
Olen tarkka kotini siisteydestä ja minulle on tärkeää että kaikki pysyy järjestyksessä. Minua häiritsee jos esimerkiksi tiskipöydällä on muutamakin astia. Kai se on sitä neitsyen pikkutarkkuutta.
Kun joku tulee käymään sanon pyytelen aina anteeksi sitä etten ole kerennyt siivoamaan vaikka muiden mielestä kotini on moitteettomassa kunnossa. Pidän paljon keräämistäni esineistä, hankin paljon muistoesineitä reissuiltani ja ripottelen niitä ympäri asuntoa, tietenkin sen jälkeen kun olen tarkkaan miettinyt mihin esineen haluan laittaa. Kun "ei niin siisti" ystäväni muutti ilmottauduin vapaaehtoiseksi aakkostamaan hänen elokuvansa järjestykseen ja nautin saadessani kaiken järjestykseen  Grin
Nouseva rapuni tekee myös sen että kotini on turvasatamani ja lepopaikkani jossa pitää olla mukava ja lämmin fiilis, kaikesta ylisiisteydestä huolimatta  Smiley
MC on sitten kaloissa ja työpöytäni taas ei ole koskaan niin siisti kuin kotini.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #6 : 26.05.2007 19:50:02 »

...Toisaalta kylläkin ic kaurista kuvaa varmasti hyvin se että en voi sietää kotonani mitään ylimääräistä sälää.

Minimalistinen sisustus ja askeettisuus on ehdottomasti se minun juttu.  Wink
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #7 : 27.05.2007 14:46:41 »

Täällähän on muitakin, joilla on  saturnus IC:llä tai 4. huoneessa  Smiley  Ihan uteliaisuuttani kysyisin, onko tuo asetelma näkynyt teillä hankalana lapsuutena, ankarana kotikasvatuksena, tiukkoina rajoina, tukahdutettuina tunteina tai tunnekylmyytenä lapsuuden kodissa?

Minulla on tosiaan  saturnus erittäin lähellä IC-akselia ja siskollakin 4. huoneessa. Täytyy kyllä myöntää, että lapsuus on ollut melko "saturninen"...  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 27.05.2007 15:04:09 »

Täällähän on muitakin, joilla on  saturnus IC:llä tai 4. huoneessa  Smiley  Ihan uteliaisuuttani kysyisin, onko tuo asetelma näkynyt teillä hankalana lapsuutena, ankarana kotikasvatuksena, tiukkoina rajoina, tukahdutettuina tunteina tai tunnekylmyytenä lapsuuden kodissa?

Ei minulla, mutta miehelläni on  saturnus 4:ssa. Ja kyllä, hänen lapsuutensa oli aika tunnekylmää, eli alkoholisti-isän hallitsemassa kodissa ja olen tästä monet kerrat hänen kanssaan keskustellut.

Minulla taas on 4. huone tyhjä mutta IC Leijonassa. Kotini on linnani.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
astroilija
Vieras
« Vastaus #9 : 27.05.2007 15:04:21 »

Itselläni IC on Kaksosissa (RAKASTAN KIRJOJA)

sama täällä IC  kaksoset, tosin ilman mitään planeettoja lähimainkaan!

olen asunut varmaan 40 eri paikassa - haluan muutta todella usein Cheesy oliskohan se toi  kaksoset  Wink 2funny

vein vuosi sitten melkein kaikki kirjani divariin - oli niin hankala aina raahata niitä paikasta toiseen  2funny  2funny  2funny
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #10 : 27.05.2007 16:26:28 »

IC jousimiehen lopussa - myös kaurista paljon, mutta lopulta perääntyvä vesta vesimiehessä....
Vesta siis ainut varsinainen tulkittava asteroidi, ei planeetta sekään.

Jousimiehen hallitseva planeetta jupiter kertoo kai, että lapsuuteni on ollut onnellinen, minusta on pienenä pidetty hyvää huolta.
Tosin vesimiesmäisesti lähdin mieluusti itsenäistymään ihan perus 18v.

Köyhiäkin me oltiin ja töitä oon saanut tehdä lapsuudessani paljon, ehkä liikaa, ja koska yritän nyt myöhemmin kantaa huolen harteillani ja tehdä lapseni olon "vapaaksi" ja huolettomaksi.

Vesta vesimiehessä on kai osaltaan "itseriittoisuudessa" kannustanut yksinhuoltajaksi... Vapautta vaativana ei kaduta.

Luulen että olen viisaampi IC:täni muutaman vuoden päästä, koska nyt  pluto on siirtymässä ja "puhdistamassa" kaikien turhan yrityksen huone 4:stä pois...

Vähän epäilen, että alkaan elämään vain kodilleni (jupiter huone 3) tai muutan ulkomaille tiedettä tekemään (Saturnus huone 9) - tosin lapseni ei tästä pitäisi... hankalaa.  Huh
« Viimeksi muokattu: 27.05.2007 19:41:51 kirjoittanut helinä » tallennettu
zuza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #11 : 27.05.2007 18:23:47 »

Minulla myös saturnus IC:llä ja lapsuus väkivaltaisen alkoholisti-isän varjossa..                                   
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #12 : 27.05.2007 19:09:30 »

IC  vesimies ja asun vuokralla, vaikka olen kolmekymppinen  Cheesy enkö halua siis jämähtää/sitoutua omistusasuntoon??? Enpä ole tätä tajunnut ennen.
Kodissani muuttuu värit/sisustus aika tiuhaan, noin neljä kertaa vuodessa. Jokaiselle vuodenajalle siis jotain uutta... Boheemikin olen, siivoan silloin kun jaksan.  Tongue
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #13 : 27.05.2007 20:19:13 »

IC Rapu. Mielestäni rapumaisuus näkyy lähinnä siinä, että en kutsu tänne edes tuttujani, vain parhaimmat ystävät, lähimmät sukulaiset ja rakas ovat tervetulleita. Tykkään linnoittautua kotiini ja lukea kirjaa pehmeällä perityllä sohvalla. Muutkin huonekalut ovat vanhoja ja pikkasen kulahtaneita  :Smiley En voi sietää jotain musta-valko designtyyliä, vaan mieluiten suosin lämpimiä värejä ja värikkyyttä yleensä.

Toisaalta taas asun vuokralla ja olen muuttanut aika paljon paikasta toiseen. Ja mitään ruusukuvioita täällä ei näy  Wink Toi kuu-kaksonen sitten kai vaikuttaa tässä asiassa.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #14 : 28.05.2007 09:59:13 »

Täällähän on muitakin, joilla on  saturnus IC:llä tai 4. huoneessa  Smiley  Ihan uteliaisuuttani kysyisin, onko tuo asetelma näkynyt teillä hankalana lapsuutena, ankarana kotikasvatuksena, tiukkoina rajoina, tukahdutettuina tunteina tai tunnekylmyytenä lapsuuden kodissa?

Minulla on tosiaan  saturnus erittäin lähellä IC-akselia ja siskollakin 4. huoneessa. Täytyy kyllä myöntää, että lapsuus on ollut melko "saturninen"...  Wink

Lapsuuteni on ollut kaikkea muuta kuin helppoa, en ole ollut koskaan lapsi vaan kantanut paljon vastuuta jo alusta alkaen.. Saturnus siellä neloshuoneessa majailee tosiaan.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: