Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua :) Voisiko joku auttaa uteliasta?  (Luettu 4779 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
WildChild
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 03.10.2011 22:19:36 »

Hei!

Haluaisin tietää mitä karttani kertoo minusta ja mahdollisesti tulevaisuudestani, olisi kiva jos joku asiasta ymmärtävä voisi vähän tulkata Smiley
tallennettu
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #1 : 06.10.2011 01:15:51 »

28.3. täytät seuraavaksi 26 vuotta
et pidä määräilystä, sitä lienee ollut paljon kotona, luultavasti isän osalta
toimit mieluummin ihmisläheisesti ja tunnepohjalta kuin pelkkiin järkisyihin perustuen

Luulisin että saat paremmin neuvoja jos kysyisit jotain. Sepon tulkinnat on myös hyviä ja edullisia jos haluaa oppia tuntemaan itseänsä.

Tulevaisuuteesi vaikutat sinä itse eniten, ei sitä määrätä tähtitaivaalta. Astrologia voi kertoa mahdollisuuksista ja haasteista sekä ominaisuuksistasi ja ajan laadusta, näin lyhyesti selitettynä.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
WildChild
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 06.10.2011 14:35:38 »

Kiitoksia vastauksestasi!
Aika hyvin; syntymäpäiväni on 27.3 Smiley Määräilystä tai käskemisestä en todellakaan pidä ja useasti saatan jättää jonkun asiaan kokonaan tekemättä jos joku ennättää määräämään asian tehtäväksi ennen kuin olen siihen ennättänyt oma-aloitteisesti tarttua.
Myöskään järjellä ei ole tekemisieni/päätösteni kanssa mitään tekemistä, vaikka olenkin kova jahkaamaan pieniäkin asioita monelta kannalta ja tuumailen myös mikä olisi järkevää, mutta tunteiden pohjalta kaikki lopulliset päätökseni syntyvät Smiley
Mieltäni kaivelee tämänhetkisen elämäni paikallaan junnaavuus, joten ehkä päällimmäisenä kysymyksenäni olisi elämäni laatu tulevaisuudessa.. onnellisuus, tasapainoisuus ja yhdenvertaisuus suhteessa, vai onko odotettavissa ehkä jotain mullistavia käänteitä perhe-/rakkauselämässä, taloustilanne..
Tottakai minä olen se joka asioihin vaikuttaa, en oikein osaa muotoilla sanottavaani.. Ehkä niin että onko minulla rohkeutta tarttua tilaisuuksiini ja ajatella asioita itseni kannalta.
En tiedä pystyykö tällaisiin asioihin antamaan mitään viitteellisä vastauksia kartasta, mutta olisi kiva jos jotain osaisit kertoa Smiley
tallennettu
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #3 : 06.10.2011 21:59:44 »

Syntymäpäivä oli lähinnä vitsi ja löytyy efemerideistä selaamalla  Grin kuten kaikki astrologiaan perehtyneet tietävät. Vitsi siksi ettet oikein kysynyt mitään niin en sitten juuri mitään vastannut.

Voisin vilaista AP-karttaa, saat jotain suuntaviivoja eteen mahdollisesti tulevista käsiteltävistä asioista, ehkä kevääseen 2013 saakka. Sanoin mahdollisesti koska ei niitä välttämättä tule jos olet jo aiemmin osannut toimia omista lähtökohdistasi. Mutta jotta AP-karttaa kannattaa tehdä, tarvitaan kellontarkka synt. aika, paikka ja nykyinen asuinpaikkakunta. Jos et halua tänne julkisesti niitä niin laita yv. Kerro myös haluatko vastausta tänne vai yv:nä. Nykyinen tilanteesi eri elämän alueilla vaikuttaa myös siihen, mistä näkökulmasta tulkintaa tehdään. Yksi ja sama planeetta/merkki syntymäkartalla edustaa useampaa joskin samankaltaista ja mahdollisesti toisiinsa liittyvää asiaa.

Haluan vielä painottaa etten tiedä mitään oikeita ratkaisuja tai vastauksia sinulle, niin kuin ei oikeastaan kukaan muukaan. Voin antaa näkökulmia ja huomioon otettavia asioita mutta sinun itse on kuitenkin lopulta toimittava sen mukaan kuin sisimmässäsi oikeaksi tunnet. Oikein ratkaisu on aina se minkä tunnet oikeaksi sillä hetkellä jos joudut jotain päätöksiä tekemään. Ja aina on toivottavaa että tekee päätökset itse, ei joku toinen. Meni syteen taikka saveen  Wink

En myöskään erittele aspekteja sen kummemmin, ei ne tulkinnan saajalle paljoa kerro. Astroharrastajat tietty asia erikseen...
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #4 : 08.10.2011 02:29:38 »

Voin vilaista.
comissa on jos nyt oikein muistan new ref. place ... asia siis pitää oikeastaan tietää tai vahingossa löytää. Tosin monesti se paikkakunta ei paljoa vaikuta jos synt. paikan ja nyk. asuinpaikan välillä ei ole mahdottomasti välimatkaa. Asian voi tietysti kokeilla millä välimatkalla alkaa vaikuttaa että alkaa 1. huoneen kärki muuttua. Itse en ole sitä kokeillut.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #5 : 11.10.2011 23:29:40 »

WildChild, laitoin yv:n, kiitos kärsivällisyydestä myös.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #6 : 12.10.2011 01:19:30 »

dominolle:

Kun teit ap-kartan, niin siin yläkulmassa vasemmalla on päivämäärä, kartta alkaa tuntuntua kk-pari ennen ja on seuraavaan syntymäpäivään asti. Eli n. vuoden päätemat siitä näkee. Todennäköisesti laittamasi ap on 2011-2012, joten osa kartan asioista on jo käynnissä.

Jollain tavalla viestintä (siis kaikki mahdolliset tavat) mahdollisesti saa huomiotasi paljonkin tai mietit jotain siihen liittyvää. Jotain pakottavan oloista muutosta mahdollisesti sillä alueella.

Kodin alueella saattaa tapahtua jotakin mieleiseesi suuntaan,  jonkinlaisen sanaharkan kautta tai jälkeen.

Päivittäisiin rutiineihin näyttäisi olevan arvaamattomia muutoksia myös jonkun pakon seurauksena.

Kumppanuuden alueella (kaikenlaiset, ei pelkästään romanttiset) on jupiter, mahdollisuus toimivaan suhteeseen on hyvinkin olemassa.  Mulle tulee tuntuma että olisi hyvinkin pitävällä pohjalla. Kartan perusteella muutto ei mielestäni osu kartan ajanjaksolle ainakaan niin päin että sinä muuttaisit.

Opiskelu sujunee suorastaan loistavasti. Taidat kuitenkin vähintäinkin kyseenalaistaa jotain metodeja ellei sitten jopa ylly yhteenotoiksi, tai ehkä opiskelutahti vaan on vaativa. Jotenkin sitä omaakin arvomaailmaa pitäisi kuitenkin noudattaa ettei ihan varpaille astuta. Määräilevien ihmisten kanssa luultavasti jotain yhteenottoja. Nousevana merkkinä sulla on vaaka ap:llä, neuvottelemalla diplomaattisesti...

Mitään kovin radikaalia ei tuossa kartassa mielestäni ole, saturnus kyllä muistuttaa jonkin verran että jaksamiseenkin pitää kiinnittää huomiota, jotain pitänee jättää vähemmälle ja keskittyä itselle tärkeisiin asioihin. Viestintä näyttäisi myös liittyvän moneen asiaan.
 

tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: