Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tavoitteet ja epäonnistumiset kartalla  (Luettu 2632 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Coloria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 16.04.2006 12:33:04 »

En ole tähän mennessä ajatellut että tavoitteiden saavuttaminen ja menestyminen olisi jotenkin kytköksissä syntymäkarttaan tai transiitteihin. Ihmetyttää että miksi minä tavoitteellisena ja kurinalaisena ihmisenä kuitenkin epäonnistun asioissa joille olen kuitenkin omistautunut. Vai onko niin että uran luominen ja siinä menestyminen on mahdollista vain niille jotka pitävät meteliä itsestään jo koulussa, ovat 10 ällän ylioppilaita ja jotka osaavat pitää puolensa ja joiden ei ole tarvinnut koskaan miettiä onko varaa tehdä jotain vai ei?

Katselin omaa karttaa ja pohdiskelin että onkohan seuraavilla jutuilla merkitystä epäonnistumisten kanssa: mulla on merkurius vesimiehessä (3. huone)oppositiossa saturnukseen leijonassa (9.huone), uranus ja askendentti ovat skorpionissa neliössä tuohon saturnukseen ja merkuriukseen ja jupiter oinaassa (5. huone) oppositiossa plutoon vaa'assa (12. huone). Selittääkö nämä aspektit jotenkin sen että mitä tahansa teenkin en tule koskaan saamaan saavuttamaan tavoitteitani? Vai kannattaako enää edes yrittää? Askendentti on skorpioni ja aurinko kauriissa - yhdistelmä jonka käsittääkseni pitäisi antaa mahdollisuuksia vaativiinkiin hommiin. Tuntuu kurjalta kun itse tiedän nähneeni paljon vaivaa ja terveydenkin olen osittain uhrannut sille että elämä alkaisi hymyillä mutta ei.. En haluaisi ajatella että olen tehnyt kaiken turhaan mutta väistämättä sekin tulee välillä mieleen.

Onko muilla kokemusta siitä että vaikka mitä tekisi tavoitteiden saavuttamisen eteen niin aina jostain tulee eteen jotain minkä yli ei pääse millään?
tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #1 : 16.04.2006 18:39:48 »

Vilkaisepa ensimmäiseksi 10. huonettasi! Sieltä näkyy juuri ura, menestyminen, tavoitteet, sekä vielä myötä- ja vastoinkäymiset.
 Mitä planeettoja huoneessa on? Mitä aspekteja huoneeseen suuntautuu?
 Vai, onko huone tyhjä, mikä viittaa siihen, että kyseistä elämänaluetta voisi jättää vähän vähemmälle huomiolle? Samaan viittaa mahdollisesti myös laskusolmu kyseisessä huoneessa.
 Lopuksi katso, mihin merkkiin huone sijoittuu- siitä voit löytää paljonkin viitteitä elämänalueen takkuiluun.
 
 Voisin arvella, että joko sinun tulisi suuntautua enemmän muille elämänalueille (riippuen muista kartan tekijöistä) tai sitten sinua koetellaan (oletko tekemässä sitä, mitä todella haluat? eli testataan päämäärään sitoutumisen aitoutta...Silloin on kaksi vaihtoehtoa- sitoutua entistä vahvemmin takkuilevaan päämäärään/tavoitteeseen tai todeta, että suunta oli sittenkin väärä...)

 Lieneekö tästä mitään apua?

 Rakkaudella neitsyt
tallennettu

Johanna
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: