Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten laskeva merkki lasketaan?  (Luettu 49945 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
NeverBeAfraid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Avaa jo silmäsi totuudelle. Niin minäkin tein.


Profiili
« : 28.03.2006 16:31:32 »

Onko jotain nettisivuja jossa voi lasketuttaa ilmaiseksi oman laskevan merkkinsä? Kaikki muut merkkini ovat tiedossani paitsi tämä laskeva... Kiitän sitä joka tietää  Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 28.03.2006 16:37:14 »

Tuolta omasta syntymäkartastasi löytyy suoraan siun laskevamerkki.
Oletko katsonut omaa karttaasi ja oletko laittanut sinne oikein kellonajan syntymähetkestäsi?
Eli kun nousevamerkki ilmoitetaan merkillä Asc eli Askendentti, niin laskeva merkki merkillä Dc eli Deskendentti.
tallennettu
NeverBeAfraid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Avaa jo silmäsi totuudelle. Niin minäkin tein.


Profiili
« Vastaus #2 : 28.03.2006 16:46:30 »

Kiitos! En olisi ikinä uskonut että olen oinas!  Shocked Luulin pikemminkin että joku kalat tai rapu...    Huh Kumma juttu... Minusta minulla ei ole oinaan piirteitä. Kuu on kaloissa, aurinko leijonassa ja nousevalta merkiltä olen vaaka. Mutta että oinas... Ehkä ne oinaan piirteet sitten sekottuu leijonan luonteeseen niin, että minä en huomaa niitä, koska minussa on enemmän kaloja kun leijonaa. Omasta mielestäni. Juu mutta tosiaan kiitos, katsos, en oikein osaa itse lukea tuota karttaa kunnolla..  :Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 28.03.2006 16:59:05 »

Smiley
Hei, ei ole ollenkaan ihme, että sinulta tuntuu puuttuvan oinaan piirteitä, koska laskeva merkki kuvastaakin juuri sellaisia piirteitä/ominaisuuksia, jotka sinulta ikäänkuin puuttuvat...
Kirja Astrologian ihmiskuva sanookin: "Deskendentti osoittaa minä-kuvan täydentäjää, 'sinä-kuvaa', niitä ominaisuuksia, joita persoonallisuudella ei ole välittömästi käytössään, vaan joihin hän tutustuu muiden ihmisten kautta."
« Viimeksi muokattu: 28.03.2006 17:01:25 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #4 : 29.03.2006 08:35:08 »

Heips, tarkennan vielä, että laskevan merkin tiedät aina kun tiedät nousevankin. Se on nimittäin kyseisen AC-DC-akselin toinen pää, eli aina nousumerkille vastakkainen merkki.

Tässä vielä merkkiparit, eli toisilleen vastakkaiset merkit (toisiaan vastapäätä karttaympyrässä):

Oinas - Vaaka
Härkä - Skorpioni
Kaksoset - Jousimies
Rapu - Kauris
Leijona - Vesimies
Neitsyt - Kalat
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #5 : 29.03.2006 08:49:55 »

Smiley
laskeva merkki kuvastaakin juuri sellaisia piirteitä/ominaisuuksia, jotka sinulta ikäänkuin puuttuvat...
Kirja Astrologian ihmiskuva sanookin: "Deskendentti osoittaa minä-kuvan täydentäjää, 'sinä-kuvaa', niitä ominaisuuksia, joita persoonallisuudella ei ole välittömästi käytössään, vaan joihin hän tutustuu muiden ihmisten kautta."
Ilmankos, mieheni on Oinas. Eli kaikki se, mitä minulta puuttuu  smitten
Vaikka kyllä minusta joitain Oinaan piirteitä löytyy... Merkurius Oinaassa
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #6 : 29.03.2006 11:26:27 »

Mitenkäs kun mulla on sekä aurinkomerkki että laskeva merkki härässä.. olen kyllä kovin "härkämäinen", mutta miten siihen sopii tuo että en tunne laskevan merkkini ominaisuuksia vaan tutustun niihin muiden kautta? Joskus kyllä olen niin hukassa itseni kanssa ettei ole tosikaan  uglystupid2
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 29.03.2006 23:13:11 »

Hmm, toivottavasti viisaammat kommentoivat.
Mutta ajattelisin niin, että sinulla on kuitenkin toisilta häriltä joku oppiläksy saatavana, vaikka oletkin aurinkohärkä.
Mitä tuo pikatulkinta tuolla sinun syntymäkarttaosiossa sanoo???

Itselläni esimerkiksi on rapu laskevana merkkinä, ja ihmettelin itsekseni, että on se kumma kun rapuja on ympärilläni jatkuvasti (siis kavereina, työkavereina jne). Kunnes ihan tuolta pikatulkinnasta taisi käydä ilmi se, että miulla on oppiläksy heiltä saatavana.
Ehkä jotain olen jo nyt sitten oppinut, koska se rapujen parveilu onkin vähentynyt. Ja on se kieltämättä ollut melkoista koulutusta tällaiselle viileähkölle veskari-kauris tyypille.
Heh, oinaat astuneet tilalle. Mitähän merkinnee...
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #8 : 29.03.2006 23:43:26 »

Minulla se laskeva on Vesimiehessä ja mieheni on Vesimies, kuin myös poikani  Cheesy .Miehelläni Kauriissa ja nuorin tyttäremme on Kauris ja mieheni rakas ystävä on Kauris  Cool
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Susu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #9 : 30.03.2006 14:48:11 »

Pikatulkinnassani ei sanota mitään laskumerkistä, mutta nousevan skorpionin kohdalla kyllä mainitaan että vedän puoleeni "hitaita härkätyyppejä jotka saavat sappeni kiehumaan". Ehkäpä kärsivällisyys onkin sitten se oppiläksy... se tuntuisi kyllä ihan loogiselta, mutta jotenkin en vain tajua tuota, että vetäisin puoleeni itseni kaltaisia ihmisiä, kun tietääkseni vain yksi ystäväni on härkä. Ehkäpä niitä on jossain nurkan takana enemmänkin tuloillaan  Shocked  Smiley
tallennettu

~ Aurinko Härkä ~ AC Skorpioni ~ Kuu Kauris ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: