Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkomerkki ja automerkki:)  (Luettu 24988 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #30 : 07.08.2009 10:26:32 »

Oikeeastaan merkurius kuvaa sitä pienten matkojen liikkumista ja venus tyyliä joten nämä planeetat ehkä kerotvat autotyylisi.

 merkurius vesimies : lentoautohan sen olla pitäisi. Ei haittaa vaikka olisi lautasenkin muotoinen.
 venus kalat : vaaleanvioletti sulavalinjainen hiljainen

Aika jännä Smiley  Mulla  merkurius aspect_con venus jousimies 11. huoneessa. Eli hippiauto Grin  Mieluiten vaaleanpunaisena tai kirkuvan keltaisena (tai turkoosina), kuplavolkkari on ihq smitten

Tämän jo totesinkin tuolla edellä..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #31 : 07.08.2009 10:58:57 »

  venus  harka tahtoo auton joka näyttää joltain, mieluiten kauniilta  :Smileymerkurius  oinas tahtoo mieluiten mennä nopeasti sen matkan. Joten yllätys sinänsä että kauniit urheiluautot tai sulavalinjaiset klassikot ovat juuri meikäläisen mieleen.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #32 : 08.08.2009 00:33:55 »

Rakastan nopeita ja näyttäviä urheiluautoja  Grin. Itselläni on Subaru XT, neliveto ja turbo, ruiskukoneella ! Ihana painaa kaasua  Grin !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #33 : 03.09.2009 11:30:15 »

Tähän oiskin hyvä kirjoittaa JOS tietäis, että minkä aurinkomerkin omaavat miehet ajavat Mersulla, BMW:llä ja Audilla kun näitä miehiä yleensä yhdistää "sen pituus" ja naisvartalon verrattavuus itse auton malliin/muotoon ja yleisesti luonteen kusipäinen pinnallisuus.

(Mediassa nyt ollut Audin kohupomo Esko Kiesi)
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 03.09.2009 11:53:44 »

samaa mieltä että saastuttavat, eikä niille ole tilaa, ollut pari autoa ranskal-ital. audilla yleensä ajelen, noin muuten.

muotoilun puolesta ehkä Beetle=Kupla.

näppäryyden puolesta pikkuauto.

jeeppi on cool.

siinä kai se sitten olikin, jos urheiluauto, pitäisi perehtyä asiaan. automyynti on kai romahtanut, mutta sitten on tällaisia sivuja:

http://www.nettiauto.com/rolls-royce/kaikki/

http://www.nettiauto.com/rolls-royce/silver-shadow/2777495
 
« Viimeksi muokattu: 03.09.2009 12:03:02 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #35 : 03.09.2009 12:00:33 »

Auton muotoilulla on hyvin paljon mulle merkitystä ja pidän esim Alfa Romeosta koska sen ulkonäkö on dynaaminen ja persoonallinen. Samaan kastiin menee uusi E-sarjan Mersu.

Pidän itseni pois autonratista kuitenkin koska ole liian tulisielu Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #36 : 26.11.2009 23:18:26 »

Itse olen aina pitänyt Jeepeistä, kyllä autolla nyt pitää pystyä ajamaan metsäteillä ilman, että pohja ottaa kiinni. Väriksi ehkä tylsä musta, mutta muun väriset näyttää ihan kauheilta jos niitä ei käytä usein pesussa.  aurinko neitsyt, tiedä sitten onko noi Jeepit sitten maamerkkien juttu, muistaakseni joku härkäkin niistä tykkäs ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #37 : 27.11.2009 01:52:45 »

Ooo, mulla on  venus harka, sekös selittää sen, että rakastin jo pikkutyttönä monsteriautoja ja iso maastoauto (se aiemmin esitelty pinkki hummeri Grin) olisi ihanin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #38 : 25.06.2012 00:04:25 »

Eikä mikä ketju  Cheesy

No, mä en tykkää autoista. Mulle riittää, jos se toimii niin että sitä ei tarvii korjata ja vielä parempi jos ei tarvi huoltaa. Sama miltä se näyttää, kiva tietysti jos siellä on vähän potkua, että pääsee ohi kun palaa hermot jonossa.
Tooosi kivaa jos siellä on tilaa koko perheelle ja koiralle ja keolle tavaroita, mutta jollei, niin konstit keksitään siihenkin  Cheesy
Mun autot on ollu erittäin huonosti siivottuja laatikoita pyörillä, jotka on ajaneet kuitenkin asiansa, ja kiitän tästä vanhasta Mizubishistani luojaa, koska se on toiminut, ja lähestulkoon ilman, että sille on täytynyt koskaan tehdä mitään Wink

 aurinko vesimies  askendentti jousimies ja  kuu oinas mahtanevat näin kohdata toisensa tässä auto-asiassakin  :Smiley

 
tallennettu
Bluerock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #39 : 21.09.2012 07:42:39 »

Täähän on hauska aihe  Smiley

Mulla  aurinko  venus  merkurius  kaksoset ja  mars  kuu  skorpioni . Pidän kyllä autoista aika paljon ja moottoripyöristä, ovat molemmat parhaimmillaan tosi kauniita esineitä Smiley Ittellä on musta volvo s80. Auto voi olla minkä värinen vaan kunhan on musta  Wink Moderni turbodieseli, joten on ympäristöystävällinen ja tehoakin löytyy tarvittaessa, vaikka monen mielestä vähän iso pappa-auto  Grin Minulle autossa pitää olla kokoa ja voimaakin semisti.. ei ehkä ihan urheiluautoa arkikäyttöön. Toki urheiluauto olisi kiva, jos rahaa olis mielin määrin, niin autoja olis monta!  Cheesy Haluaisin ison mustan jenkki-pick upin ja todella sen urheiluauton myös!

Jännä juttu sinänsä, että vaikka muuten tykkään väreistä ja taiteestakin kyllä joo, niin autoissa se mieltymys on musta ja valkoinen. Moottoripyörät taas voi parhaimmillaan olla kanssa taidetta ja niissä värit ja kauniit kuviot on plussaa Smiley Ai niin mulla on  askendentti neitsyt , vaikuttaiskohan se tuohon, että ajelen dieselillä tai siihen että auto on toki käytetty ja paljon ajettu, oli halvempi, mutta hyvähän se edelleen on, ei ne mee ajossa miksikään jos huolletaan..  Smiley

Mulla on kyllä myöskin  uranus  aspect_opp  aurinko  merkurius  venus ..
tallennettu
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #40 : 21.09.2012 11:52:12 »

Hehee, itse tykkään kieltämättä kamalasti japanilaisista ym. autoista, meillä on nytkin Toyota ja sen lisäksi "kelpuuttaisin" mieluusti esim. Hondan tai Hyundain  Smiley au-Rapu ja kuu-Kauris asialla vissiin  Grin

Toisaalta jos olisin varakas, ja löytyisi ekologinen vaihtoehto, niin tykkäisin kamalasti maasturista  Smiley semmonen kunnon Indiana Jones-jeeppi viehättää kovasti. Semmonen joka menisi vaikka perä edellä puuhun, niin sanotusti.

Suorastaan inhoan urheiluautoja, eivät ole mielestäni yhtään hyvännäköisiä. En tykkää yhtään myös mistään kovin pärisevästä, hiljanen olla pitää Wink En pidä myöskään Audeista, Bemareista ym. "bättre folk"-autoista. Sori kaikki jotka tommosen omistaa mutta mielikuva on liian vahva ja sitä vahvistetaan koko ajan Cheesy

Silti täytyy myöntää että jotkut wanhat amerikanraudat ovat kyllä tosi makeita.

Pienenä meillä oli melkein aina Saabeja, isäni on ihan hulluna niihin.

muoks. Piti vielä lisätä että tottakai mun autoilla on aina myös nimi - nykyinen hopeainen pappa-Corolla on ilmiselvä Anselmi  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 21.09.2012 11:59:16 kirjoittanut Morwenna » tallennettu
Staardis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #41 : 21.09.2012 22:04:46 »

Mun eka omassa käytössä ollut auto oli sininen Fiat Uno, seuraava pysyi kans Fiat-linjalla, pastellinvihreä Punto. Väri oli aluksi mun mielestä aika krhm, suoraan sanottuna kaamea, mutta hinta oli sopiva niin silloin ei inistä pikkujutuista kuten väristä. Aikaa myöten tykästyin sen väriin, ja löysin jopa äidin kaapista 60-luvulta olevat nahkahanksat jotka oli melkein samaa väriä kuin auto. Hanskat ei sopinu mun käteen, mutta pidin niitä etuikkunan syvennyksessä näkyvillä  Cool Tyyli pitää säilyttää aina!

Ajelin vihreellä Puntolla varmaan kymmenen vuotta, no ainakin kahdeksan, käytettynä sekin oli hankittu. Mä ajelisin sillä edelleen ihan tyytyväisenä, mutta katsastusmies oli vuosi-puolitoista sitten sitä mieltä, että ei ajella enää tällä. Myytiin se tee-se-itse-korjaajalle, kovasti odottelen, milloin se näkyy liikenteessä jälleen Cheesy

Sen jälkeen olen ajellut miehen (skorpioni) 10v sitten hankkimalla Renault Meganella, sopivan pieni kaupunkipyörittelyyn ja melko vähäruokainen työmatka-ajoon, oon kait sisäänajanu sen jo niin hyvin, että vaikka ensimmäisinä vuosina inhosin sillä ajamista, niin nykyään kaikki muut inhoaa sitä ja mä tykkään.

Mutta se minkä haluaisin, on Jaguar! Sellainen iso, pehmeämuotoinen, nahkaa sisällä, ylellinen. Himmeän kullan värinen mieluiten, vai onkohan se värisävy viralliselta nimeltään hiekka, omistin sen värisen kännyn aikanaan, nokialainen N-sarjaa oli.

Mulla on sekä aurinko, kuu että nousumerkki jousimiehessä.
tallennettu

Jos sinä antaisit minulle koko maapallon, mutta et ystävyyden kättä, se ei olisi minkään arvoista.
Deltaco
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #42 : 21.09.2012 22:38:38 »

Oon sen verran autohullu ollu joskus että pakkohan tähän on jotain laittaa... elikkä oinas olen ja haaveillut joskus automuotoilijan urasta. Kaikki mahdollisimman virtaviivaiset ja voimakkaan näköiset muodot kiinnostavat joten aika urheiluauto osastolle mennään. Viimeaikoina katseeni on vanginnut erityisesti nämä uudet audit joita tulee välillä äimisteltyä oikein tosissaan!
 
En kuitenkaan omista autoa ja silloinkin kun omistin niin se oli vaatimaton vanha vw golf. Kiinnostukseni autoihin on muutenkin laantumassa koska ympäristöä pitää mielestäni aina ajatella ensin ja kun miettii, niin nuo mahtavat urheiluautot ovat oikeastaan pelkkää turhaa egon pönkitystä.. materialistista turhuutta parhaimmillaan. Tai ehkä vain vilpitöntä hauskanpitoa mutta ympäristön kustannuksella. Ja aivan viimeaikoina en ole oikeastaan edes saanut autoista mitään irti ja olen siitä iloinen koska olen tietoisesti yrittänyt päästä irti kaikista materialistisista houkutuksista. Ja varsinkin ympäristöä saastuttavista!
Ja onhan siinä oma stressinsä ja rahan meno, paljon vapautuneempi olo ilman omaa autoa. Ja mikä parasta, kunto pysyy ihan toisena kun ottaa omat jalat alleen.
tallennettu
TyyniTuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #43 : 15.10.2012 10:41:33 »

Järkevä neitsyt ajelee järkevällä turvallisella vähäruokaisella pikku-Volvolla. Tietenkin varustettuna drivE-tekniikalla. Ja tietenkin farkkuversiona, jotta kaikkeen varautuvalla on tilaa pakata mukaan puoli omaisuutta.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: