Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatko syntymäpäivät ennalta määrätty kirous?  (Luettu 16302 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« : 02.04.2018 02:45:59 »

En tiedä onko tämä oikea paikka avautua, mutta kun katsoin näitä palstoja niin täällä Yleistä - osiossa on eniten keskustelua ja varmasti myös ihmisiä joilla on paljon ymmärrystä astrologiasta ja yliluonnollisista asioista joten kirjotan tänne murheeni sen toivossa että joku osaisi antaa niille selityksen!

Ihan ensimmäinen asia joka mieltäni nyt painaa, on se, että olen todella rakastunut kahteen 9.10. syntyneeseen vaaka mieheen ja itse olen 23.6. syntynyt rapu nainen. En alunperin tiennyt noiden miesten syntymäpäiviä, toisen nimi oli Jani Markus ja toinen on Ville Markus. Syy miksi kirjoitin Janin kohdalla ' oli ' on se että hän on kuollut jo useampi vuosi sitten. Aikamoinen sattuma että kaksi mun elämän suurimmista rakkauksista on syntynyt samana päivänä ja kaikenlisäksi sama toinen nimi, en koe tämän olevan enää edes sattumaa vaan kohtaloa!

Olen jutellut kahden muunkin henkilön kanssa joiden syntymäpäivä on ollut 9.10., eli yhteensä mun elämässä on ollut neljä tuona päivänä syntynyttä miestä ja en tiennyt sitä alussa myöskään heidän kohdallaan, selvisi vasta myöhemmin mulle nämä asiat. Rakastumisen tulisi olla ihana juttu ja luulin pitkään, että 9.10. syntyneestä henkilöstä saattaisi minulle löytyä todennäköisesti se oikea & sielunkumppani, mutta käsitys alkoi murenemaan kun kaksi näistä miehistä uhkaili mua väkivallalla, selvisi että Jani on tuomittu tapon yrityksestä ja Ville pyysi mua muuttamaan heti ensitreffeillä asumaan hänen luokseen, kysyi myös ' ethän sinä mikään h*ora ole? ' eli tuntui että alkoi myös paljastumaan mustasukkaisia ja kontrolloivia piirteitä hänestä...

Kun olen tutkinut englannin kielisiltä sivustoilta luonnekuvauksia 9.10. syntyneistä henkilöistä niin siellä huonoiksi piirteiksi kerrotaan nimenomaan agressiivisuus, mustasukkaisuus, kontrolloinnin halu. Hyviksi piirteiksi: charmikas, lahjakas, herkkä ja tunteellinen, rakastaa juhlia, rento, rakastuu intohimoisesti, vakaa perhe-elämä, pidetty ihminen, kiihottuu helposti.

Tuolla on monta sellasta piirrettä jotka oon todellisuudessakin huomannut sopivan näihin 9.10. syntyneisiin vaakoihin ja jotka mielyttää minua rapu - naisena erittäin paljon. Tykkään siitä jos mies laittaa ulkonäköään, mulla on nousumerkki kaksosissa ja olen itsekkin tietyllä tapaa pinnallinen, erityisesti muodista kiinostunut ihminen. Herkkä ja tunteellinen olen myös. Viihdyn paljon kotona, mutta tykkään välillä lähteä myös viihteelle. Rakastun intohimoisesti. Tuleva aviomies ja lapset on mulle kaikki kaikessa, olen siis myös hyvin perhekeskeinen ihminen. Olen seksuaalinen.

Niin paljon löytyy samoja piirteitä! astrologian mukaan mun pitäis parhaiten sopia yhteen muiden vesimerkkien kanssa eli kalojen tai skorpionin, mutta ne ei ikinä vedä puoleensa, usein rakastun lokakuun puolella syntyneisiin vaakoihin!

Ja nyt seuraa tämän tarinan pelottavin osuus, John Lennon oli syntynyt 9.10. ja hänen parasystävänsä Stuart Sutcliffe jonka kanssa Johnilla huhuttiin olleen myös homo suhde oli syntynyt 23.6., John sai hallitsemattoman raivokohtauksen ja potkaisi Stuartia päähän, Stuart kuoli aivoverenvuotoon. Tämä yks 9.10. syntynyt mies uhkasi lyödä mua 23.6. syntynyttä pesäpallomailalla päähän, olisiko minun kohtalo kenties ollut myös aivoverenvuoto tai aivovamma?

Jackson Browne on syntynyt myös 9.10. ja hänen ex-tyttöystävänsä Daryl Hannah 3.12., Jackson pahoinpiteli pahasti Darylin ja siihen heidän suhteensa päättyi. Sharon Osbourne on syntynyt 9.10. ja hänen aviomiehensä Ozzy Osbourne 3.12., heidän suhteessa on esiintynyt myös väkivaltaa.

John Lennon löi myös vaimoaan Cynthiaa, käytti henkistä väkivaltaa esikoistaan kohtaan, hakkasi Bob Woolerin melkein hengiltä. EinoJuhani Rautavaara oli syntynyt myös 9.10. ja löi ensimmäistä vaimoaan, Steen Christensen ampui kaksi poliisia, Ruth Ellis ampui pettävän poikaystävänsä... Näiden ihmisten ympärillä oikeen pyörii väkivalta.

Niinpä mietin että uskallanko enää tulevaisuudessa rakastua 9.10. syntyneeseen ihmiseen, koska Johnille ja Stuartille kävi huonosti ja en usko sen olevan sattumaa että se yks 9.10. syntynyt henkilö uhkasi lyödä mua pesäpallomailalla päähän, pahoinpitely olisi kohdistunut päähän niin kuin Stuartinkin kohdalla. Onko minulla ja 9.10. syntyneellä miehellä ikinä mahdollista rakentaa onnellista ja tasapainoista suhdetta joka kestäisi koko loppuelämän eikä päättyisi aina väkivaltaan? Vai onko joku korkeampi taho määrännyt että aina 9.10. ja 23.6. syntyneen suhde tulee päättymään huonosti?

Moni sanoisi että jätä se väkivaltainen mies heti, mutta kun ei pysty, rakkauden tunteet liian voimakkaat ja olen sitä mieltä että vaikka 9.10. syntyneet henkilöt omaisi väkivaltaisia piirteitä luonteessaan niin heilläkin on silti oikeus tulla rakastetuksi. Jokaiselle täällä maailmassa on varmasti SE OIKEA, eri asia vaan löytääkö hänet. Kaikki ei löydä ja siksi osa ihmisistä elää elämänsä yksinäisinä.

Kiitos jo etukäteen jos jaksatte paneutua murheisiini ja osaisitte antaa vastauksia.  smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 02.04.2018 13:30:26 »

Mun piti hekten aikaa miettiä onko tää trolli vaiko mitä.

Astrologisesti en voi avata mitään mutta uteliaisuuttani kysyn:

Uskotko rakkautesi parantavan näitä väkivaltaisia miehiä?  
« Viimeksi muokattu: 02.04.2018 13:32:00 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #2 : 02.04.2018 16:20:54 »

Oletko siis yhdessä tämän Ville Markuksen kanssa?
Miten suuri todennäköisyys mielestäsi on, että rakastuisit kolmanteen samana päivänä syntyneeseen mieheen?

Väkivaltaa ei koskaan pidä hyväksyä, oli lyöjä syntynyt milloin vain.
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #3 : 03.04.2018 23:35:17 »

Googletin 9.10 syntyneitä astrokuvauksia uteliaana mutten löytänyt mitään voimakkaan väkivaltaista. Olen itsekin vaaka ja varsin rauhanomainen, ja siksi kiinnostuin tästä. Ehdotan, Mariella, että kirjoitat uudelleen luonnekuvauksen tuolloin syntyneistä niiden julkkisten perusteella, joita ei liitetä väkivaltaan - tämä siksi että saat tuon fiksautuneen tulkinnan päästäsi pois.
Oikeasti kannattaa sitten suhteessa edetä järki mukana ja siihen tukeutuen, miten kumppani todellisuudessa käyttäytyy - ei siksi että väkivaltainen paranisi automaattisesti rakastamalla. Ihmisen itsensä kuuluu haluta muuttua ja tehdä se työ. Sinunkin itsesi osalta.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #4 : 04.04.2018 22:38:49 »

Onko pakko olla ilkeä? kun trolliksi epäillään niin tulee sellanen fiilis että ois täytynyt pitää kaikki sisälläni. Ehkä käyn ajatusteni ja tunteideni kanssa sellasta taistelua jota ei voi kukaan muu selvittää kuin minä ite, siks ei ois pitänyt kysyä edes muiden mielipiteitä/neuvoja. Kauheasti näin vaivaa kun yritin saada muutkin ymmärtämään mitä pääni sisällä liikkuu, ei ole aina helppoa pukea ajatuksia sanoiksi! Yritin myös pitää aloitus tekstini lyhyenä ja sanoa vaan oleelliset asiat, mutta silti siitä tuli noin pitkä, ajatus kun lähtee kuljettamaan niin sitten sitä tekstiä vaan tulee... Mietin jo että toi on niin sekava sillisalaatti koko aloitus, että ei muut ikinä pysty tajuamaan miten ajattelen/tunnen ja mietin että teenkö uuden paremman aloituksen, mutta kerta tänne on näyttänyt vastauksiakin tulevan niin en tee... Smiley

En usko rakkauteni parantavan väkivaltaisia miehiä, kun ei rakkaus pysty parantamaan narkkaria tai alkoholistiakaan. En ole tyhmä. Mistä sait edes tälläsen ajatuksen päähäsi, koska en ole aloituksessani väittänyt rakkauteni parantavan ketään? Kyllä ongelmaisen ihmisen on itse se työ tehtävä, läheiset voi ainoastaan olla tukena, mutta ongelmainen henkilö tekee kuitenkin työn itse ja sitä ennen on tietty pystyttävä myöntämään itselleen että on ongelmia ja haluttava aidosti parantua!

En ole yhdessä kenenkään noiden miesten kanssa joista aloituksessani kerroin, ne ihmissuhteet ovat aina kariutuneet syystä tai toisesta. Ehkä joku korkeampi voima yrittää mulle tällä tavalla kertoa etten sovi 9.10. syntyneiden vaakojen kanssa yhteen mutta sitä on hirveän vaikea hyväksyä kun olen ollut niin rakastunut. Ehkä mulla oli myös suojeluenkeleitä matkassa ettei ikinä onnistunut tapaaminen sen henkilön kanssa joka uhkasi lyödä mua pesäpallomailalla päähän. Rankka on ollut elämäni monellakin tapaa, mutta ehkä loppujen lopuksi mun kohtalo tulee olemaan vielä hyvä, ansaitsen onnellisen parisuhteen jne, koska olen hyvä ihminen. Rapuna olen tyypillinen siinä mielessä että olen empaattinen ja tahdon hyvää kaikille niille jotka eivät ole mua verisesti loukanneet.

En tiedä tulenko enää koskaan rakastumaan 9.10. syntyneeseen ihmiseen, mutta kaikki on mahdollista, en minä alunperin uskonut edes siihen että rakastuisin kahteen samana päivänä syntyneeseen mieheen ja molemmilla kaikenlisäks sama toinen nimi! Annan elämän näyttää minne se mua kuljettaa ja aion lipua sen virtauksen mukana, ei kai ihminen muutakaan voi kuin toivoa parasta.

Toisaalta, mun on ihan turha miettiä tätä että mitä jos rakastun vielä 9.10. syntyneeseen ihmiseen ja hän pahoinpitelee minut. Kiusaan vaan tälläsillä ajatuksilla itseäni, koska sehän on päivänselvä asia että sillon kun oon rakastunut niin seuraan tunteitani ja OTAN RISKIN. Emmä pysty unohtamaan sitä miestä, ellen saa toista tilalle josta saisin vielä suuremmat kiksit. Ihastuminen ja rakastuminen on siinä mielessä armoton asia, että vaikka päättäisit olla aloittamatta suhdetta jonkun tyypin kanssa, niin silti sun katse harhailee helposti hänen suuntaan jos oot ihastunut/rakastunut... toivon ettei mun ikinä tarvitse joutua sellaseen patti tilanteeseen, että en löydä onnea mistään suunnasta. Siis että tulen surulliseksi jos jätän miehen joka tuntui muuten siltä oikealta, hänen luonteessaan oli myös paljon ihania piirteitä, mutta tulen myös surulliseksi siitä että minua vedetään turpaan!

Yks mun suurimmista toiveista on onnellinen ja tasapainoinen perhe-elämä + höystettynä jollain spontaanisuudella ettei käy liian tylsäksi.  smitten

Eikä väkivaltaa tietenkään pidä hyväksyä ja niinpä ajattelin että kun mulla on näitä pelkoja, niin käyn avoimesti keskustelun tulevan kumppanin kanssa niistä, jolloin voin kysyä että onko hänellä taipumus väkivaltaiseen käyttäytymiseen ja toivon/luotan hänen olevan tuolloin rehellinen mulle eli jos on taipumusta väkivaltaiseen käytökseen niin sitten sille asialle voitaisiin ajoissa tehdä jotain, esimerkiksi käyttäytymis terapiaa...

En tiedä kävivätkö John ja Stuart aikoinaan keskustelun Johnin väkivaltaisuudesta ja John vannonut Stuartille että kun rakastaa häntä tosi tosi tosi paljon niin ei voisi ikinä pahoinpidellä ja Stuart kanssa luottanut siihen, vaikka on tiennyt Johnin väkivaltaisesta historiasta... Johnilla oli siis taipumus välillä ajautua sokean raivon valtaan ja pahoinpidellä ihmisiä, en tiedä auttaako tuollasessa tilanteessa ees avoin keskustelu ennalta, jos toinen saa sellasia raivareita että menettää täysin kontrolloinnin käyttäytymiseensä... Mene ja tiedä mistä tuollaset raivokohtaukset edes johtuu...

Pahinta on, että jos sä rakastat jotain ihmistä koko sydämestäsi ja luotat kuin kallioon, oot ajatellut viettäväsi koko loppuelämän tämän ihmisen kanssa ja toivot että se toinen osapuoli tuntee myös samoin, olette perustaneet jopa perheenkin, sitten sun rakastettusi pahoinpitelee sinut oikeen pahasti ja sulta menee aivot rikki, ehkä kylkiluutkin, mustelmia joka puolella, niin kaiken tuon lisäksi särkyy myös sydän.

Ei se vaan voi olla sattumaa että 9.10. syntynyt John potki 23.6. syntyneelle Stuartille aivoverenvuodon ja yksi näistä 9.10. syntyneistä henkilöistä kenet minä tunsin niin uhkasi lyödä mua 23.6. syntynyttä pesäpallomailalla päähän jolloin vauriona ois kans todennäkösesti ollut aivoverenvuoto tai aivovamma. Molemmat pahoinpitelyt ois kohdistunu päähän.....

Sitten kun oon lukenut englannin kielisiltä sivustoilta luonnekuvauksia, niin sanottiin että 9.10. saattaa olla jopa paholaisen voimat, mikä tietty selittäis tuota väkivaltaisuutta ja sitten mua taas ihmiset on usein kehuneet enkelin näköiseksi ja etten ole tästä maailmasta... niin jos paholainen ja enkeli rakastuvat toisiinsa, se suhde on varmasti intohimonen mutta päättyy aina huonosti... Ehkä sekin selittäis miks 9.10. syntyneen ja minun suhteet ei toimi. En tiedä onko se mahdollista että ihmiset vois omata paholaisen tai enkelin piirteitä itsessään, mutta tällänen teoria tuli kans mieleen.

Tässä ne englannin kieliset sivustot:

https://www.sunsigns.org/october-9-birthday-zodiac-libra-creative/

https://birthdaypersonality.org/birthday-horoscope/october-9-zodiac-birthday-horoscope/

http://www.cosmitec-astrological-compatibility-advice.com/libra-in-love.html
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #5 : 05.04.2018 04:51:10 »


Eikä väkivaltaa tietenkään pidä hyväksyä ja niinpä ajattelin että kun mulla on näitä pelkoja, niin käyn avoimesti keskustelun tulevan kumppanin kanssa niistä, jolloin voin kysyä että onko hänellä taipumus väkivaltaiseen käyttäytymiseen ja toivon/luotan hänen olevan tuolloin rehellinen mulle eli jos on taipumusta väkivaltaiseen käytökseen niin sitten sille asialle voitaisiin ajoissa tehdä jotain, esimerkiksi käyttäytymis terapiaa...


Tämän takia kysyin uskotko rakkauden parantavan väkivaltaisia miehiä.

Olet siis edelleen valmis jopa menemään terapiaan jos miehellä on taipumus väkivaltaan.

Oletko miettinyt miksi sinulla on taipumusta rakastua väkivaltaisiin miehiin? Kenties se voisi avata sulle enemmän asioita itsestäsi.

Tarkoitukseni ei ollut olla ilkeä vaan pohdin vaan oletko himpun verran naiviinen rakkauden suhteen, mutta niinhän me kaikki vähän ollaan rakastuneena  Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.04.2018 05:22:33 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #6 : 05.04.2018 21:06:29 »

Nyt tipuin kärryiltä. On siis ollut kaksi miestä, joista toinen kuoli ja toinen uhkasi lyödä pesäpallomailalla päähän? Sanoit, ettet ole kummankaan miehen kanssa enää. Toinen (ei se kuollut?) pyysi sinua muuttamaan yhteen ekoilla treffeillä mutta ilmeisesti se suhde päättyi.
Koska et ole kummankaan kanssa suhteessa, miksi  olisit vaarassa?

Miksi oletat, että rakastut kolmanteen samana päivänä syntyneeseen mieheen?

On olemassa paljon mustasukkaisia ja väkivaltaisia miehiä (ja naisia), jotka e i v ä t ole syntyneet 9.10.
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #7 : 06.04.2018 08:04:31 »

Tarkoitus oli auttaa eikä ilkeillä.
Kirjoitit
Moni sanoisi että jätä se väkivaltainen mies heti, mutta kun ei pysty, rakkauden tunteet liian voimakkaat ja olen sitä mieltä että vaikka 9.10. syntyneet henkilöt omaisi väkivaltaisia piirteitä luonteessaan niin heilläkin on silti oikeus tulla rakastetuksi.
Tästä sain sen käsityksen, että ajattelit rakkauden tavallaan pelastavan väkivaltaisen. Mutta hyvä, jos näin ei ole. Tästä jäin myös siihen käsitykseen että seurustelisit vielä.
Mutta jos mietintäsi noista 9.10 syntyneistä olisi muistelua ja sen pohtimista mitä tulevaisuudessa tekisit, niin eikö kannattaisi ajatella että seuraavan ehdokkaan kanssa laatisit ihan kunnollisen tulkinnan ja synastriakartan joko suomeksi tai englanniksi.
Olin kerran ihastunut mieheen josta tiesin syntymäpäivän mutten vuotta. Arvioin hänelle vuoden ja sain meille suuresti yhteensopivan arvion. Kun sain selville oikean vuoden, tein kartan uudestaan ja yhteensopivuutta oli paljon vähemmän. Kokonaisuus ratkaisee näissäkin.
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #8 : 06.04.2018 17:50:42 »

Ei kun nyt taisin tajuta! Ajatteletko, että menetyksen tuska tuntuu helpommalta, jos uskoo, että suhde olisi ollut väkivaltainen? Haet tavallaan lohtua ajatuksesta; parempi, ettei tullut mitään, olisin vaan saanut pesäpallomailasta päähän.

Täällä ei tapahdu mitään sattumalta - ei yhtään mitään.  Nämä miehet eivät olleet "kohtalosi". Jatka eteenpäin  smitten
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #9 : 07.04.2018 20:42:14 »

Siis otetaampa nyt vaikka näin: Kuten kerroin jo aiemmin, olen tuntenut neljä 9.10. syntynyttä miestä.

Jani, joka kuoli ennen kuin meidän suhde kerkesi kunnolla alkaakaan ja toisaalta koen että se oli siunaus ettei alkanut koska Janilla oli tämän tapon yritys (puukotus) tuomion lisäksi ongelmia huumeiden kanssa. Jos olisin alkanut parisuhteeseen Janin kanssa, olisin saattanut ajautua todella syvälle huonoihin porukoihin ja en olisi ehkä enää kirjottelemassa tässä, kun joku piripää psykoosissa olisi pistänyt minut hengiltä. Janissa silti jäin kaipaamaan hänen komeuttaan ja luonteensa hyviä puolia, toivoin että Jani olisi saanut elämänsä kuntoon ja olisi ollut minulle se oikea & sielunkumppani.

Villenkään kanssa en päässyt deittailu astetta pidemmälle. Se kaatui liian suureen ikäeroon ja hänellä on jo lapset tehtynä, itse kuitenkin haluan yhden biologisen oman lapsen. Kysyi myös että enhän mikään h*ora ole ja pyysi heti ensitreffeillä muuttamaan luokseen, josta tietenkin kieltäydyin kun se olisi ollut liian kova tahti mulle edetä.

Sitten oli Janne joka yhtäkkiä vaan kysyi, että " mitä jos löisin sua pesäpallomailalla päähän? " vaikka luulin meidän olevan hyviä ystäviä.

Jussi, joka osoitti heti mustasukkaiset ja väkivaltaiset piirteet luonteessaan kieltämällä minua liikkumasta yksin ja kysyi haluanko tapella.

Näitä kaikkia miehiä yhdistää komeus, karismaattisuus, lahjakkuus, spontaanisuus, tunteellisuus tykkäävät juhlia ja matkustella, perhekeskeisiä, avoimia. Nämä on lueteltu 9.10. syntyneiden vaakojen hyviksi piirteiksi ja oikeassa elämässä olen huomannut tämän pitävän myös hyvin paikkansa. Huonoiksi piirteiksi lueteltu agressiivisuus ja mustasukkaisuus. Se että Ville pyysi mua myös heti muuttamaan luokseen niin on yks alkavan parisuhde väkivallan merkkejä, siis liian nopea eteneminen, hakkaaja haluaa saada uhrin kontrolliinsa ja mikäs sen parempi tapa kuin ottaa uhri valvovan silmän alle samaan asuntoon. En tietenkään ikinä voi olla varma siitä olisiko Ville pahoinpidellyt minut jos olisin alkanut hänen kanssaan parisuhteeseen, mutta se h*ora kommenttikin oli todella outo, mutta Villen siisti ulkonäkö ja että hän työskentelee esimies asemassa loi minuun myös sitä tunnetta että tämän miehen on pakko olla hyvä.

Sitten kun satuin lukemaan mitä oli tapahtunut Johnin ja Stuartin välillä niin en välittänyt siitä pätkääkään. Mutta siinä vaiheessa kun Janne uhkasi aiheuttaa mulle myös päävamman, tuli tunne että tämä ei voi olla sattumaa. Nyt en mitään muuta haluais saada kuin ns. synnin päästön, jos se siis on todellisuutta, eli onko 9.10. ja 23.6. syntyneen ihmissuhde tuomittu päättymään aina väkivaltaisesti ja huonosti?

Tätä olen yrittänyt tässä ajaa koko ajan takaa, nyt joko ymmärrätte tai sitten ette.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #10 : 07.04.2018 20:59:16 »

Ja mikä tarkoitus sillä ylipäätään on että mun elämässä on ollut neljä 9.10. syntynyttä ihmistä, joihin oon ollut eniten elämässäni rakastunut, heissä on paljon sellasia piirteitä jotka haluaisin ihanne kumppanissani olevan, mutta silti nämä ihmissuhteet on päättyny aina huonosti!

Mikään ei oo tuskallisempaa kuin se että ihminen jota rakastat eniten niin satuttaa sinua pahasti ja mitään muuta en enempää elämässäni toivo kuin että jos satun törmäämään vielä 9.10. syntyneeseen ihmiseen tulevaisuudessa ja rakastun häneen, niin haluan saada sen suhteen toimimaan. <3 Ilman että on pinnassa koko ajan jotain väkivallan pelkoa.

On niitä ihmisiä jotka hakkaa tahallaan, siis sillein että pystyis lopettamaan sen pahoinpitelyn mutta kun ei vaan halua lopettaa. Sitten on heitä jotka ajautuu sokean raivon valtaan, eivät hallitse vihan tunteitaan, pahoinpitelyn jälkeen itkevät, ovat todella pahoillaan, syyllistävät itseään ja eivät osaa sanoa että mikä heihin meni kun tuolla tavalla ajautuivat raivon valtaan. John oli tällänen jälkimmäinen persoonallisuus ja kärsi varmasti siitä. Tälläseen minä uskon.

Ja jos/kun monilla 9.10. syntyneillä näyttää luonteessaan olevan se piirre ettei hallitse vihaa, niin en mitenkään halua heitä syyllistää luonteestaan, koska mitäpä ihminen luonteelleen voi? mutta kun ihmisessä on niin paljon myös upeita piirteitä, niin häntä on vaikea olla rakastamatta ja siksi mietin, että oisko tuo vihan hallinta ongelma ratkaistavissa vaikka sen terapian avulla jotta on mahdollista muodostua onnellinen parisuhde!

Okei, se että on taipumus helposti vihaan, ei katoa luonteesta mihinkään, mutta mietin että voisiko sitä oppia hallitsemaan terapian avulla?
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #11 : 07.04.2018 21:43:48 »


Mikään ei oo tuskallisempaa kuin se että ihminen jota rakastat eniten niin satuttaa sinua pahasti


Mutta eihän sinua käsittääkseni satutettu. Ainakaan fyysisesti. Suhteet päättyivät "ajoissa".
Miksi haluaisit synninpäästön? Mitä pahaa teit?

Minusta olisi todella hienoa, jos löytäisit sielunkumppanisi, joka olisi syntynyt milloin tahansa muulloin. Niin voisit vapautua tuosta ajatuksesta.
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #12 : 07.04.2018 22:35:42 »

Kai minä teen nyt niin, että vaan elän, koska mitä muutakaan ihminen voi? ja katsoa minne se elämä kuljettaa... minkälaisia ihmisiä se tuo elämääni... Ehkä rakastun tulevaisuudessa vielä 9.10. syntyneeseen tai sitten en. Voi olla myöskin etten rakastu enää kehenkään tai voi olla että olen huomenna vaikkapa kuollut!

Elämästä ei koskaan tiedä. Ei auta muuta kuin katsoa ja kääntää jokainen kortti joka tekee mieli kääntää ja katsoa mitä sieltä on tullakseen ja mihin johtaa.

En voi muuta toivoa kuin että saisin elää vanhaksi saakka ja että mun elämässä olisi tulossa vielä paljon hyvää. Kuoppainen on ollut tämä mun elämän tie, en ole todellakaan helpolla päässyt, on mielisairas äiti, alkoholisti isä, kotona usein riitelyä, kiusaamista oli koulussa, väkivaltaisia mies suhteita, useita sairauksia, ystävän kuolema huumeisiin, 19v välit poikki vanhempiin... Oonhan minä sinnikäs, mutta tässä on jo sen verran tuskaa että meinaa kupoli hajota lopullisesti!

Ainut mitä minä niin kovasti toivon, on se, että saisin mun terveyden takaisin, rakastavan miehen ja onnellisen parisuhteen, 2 tervettä lasta. Nuo on mun suurimmat toiveet. Smiley

Jos rakastun tulevaisuudessa 9.10. syntyneeseen mieheen tai naiseen, kun olen myöskin bi-seksuaali, niin mä annan palaa vasten vaistojani. Vaisto sanoo, että tuona päivänä syntyneet ihmiset ei sovi mulle ja on näytetty myöskin että miksi, väkivaltaisuus on se syy. Mutta otan riskin, että tuhoan itseäni entistä enemmän. Mun on yksinkertaisesti saatava vain rakastaa sitä ihmistä kenet sydän haluaa <3

Kaikkien kohtalo kun ei näytä olevan tässä elämässä se tylsä, onnellinen, tavallinen parisuhde arki. Vaan kun katsotte esimerkiksi Ozzy Osbournea ja Sharonia, niin Ozzy on yrittänyt tappaa Sharonin, pettänyt häntä monta kertaa, Sharon puolestaan paiskonut Ozzya tauluilla ja peileillä ... sitten taas tulee se tasasempi vaihe kun vaan rakastetaan .. Moni on varmasti sanonut Ozzylle ja Sharonille että erotkaa lopullisesti, mutta kamoon, voisitteko kuvitella että nuo eroais, vakka kantensa löytänyt tuossa suhteessa, ovat luodut toisilleen!

Ei mulle varmasti kukaan pysty sitä sanomaan onko jossain ihmissuhteissa kirous, onko joidenkin ihmissuhteet tuomittu päättymään aina huonosti, ei täällä kukaan pysty mua tajuamaan, tää on mun oma taistelu ja mun on itse otettava tulevaisuudessa vielä siitä selvää sovinko 9.10. syntyneen henkilön kanssa yhteen jos elämä sellasen tilaisuuden tarjoaa. Yritän luottaa siihen että kenet tahansa miehen elämä tuokaan seuraavan kerran mun elämään ja jos rakastun häneen, niin hän on se mun kohtalo ja jos mulle on luvattu terveys, onnellinen parisuhde, 2 lasta niin minä vielä saan ne!
tallennettu
mariella-
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #13 : 07.04.2018 22:41:14 »

Ja jos käy niin että tulevaisuudessa kumppani hakkaa mulle aivovamman tai aivoverenvuodon... niin sitten vaan kärsitään lisää, lisää ja lisää, perkele!

Koska kai sekin parempi on että saat rakastaa täysillä ja aidosti vaikka 4v, sitten suhde päättyy aivovammaan/aivoverenvuotoon. Kuin se ettet ois ikinä rakastanut ollenkaan.  smitten
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #14 : 07.04.2018 23:30:17 »

Kuka sulle on luvannut terveyden, miehen ja 2 lasta? Joku ennustaja?

Toivon, että toiveesi toteutuu!
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: