Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rinnakkaiset Maailmankaikkeudet ja elämä niissä  (Luettu 27912 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Mary*
Vieras
« Vastaus #45 : 03.11.2006 17:13:12 »

Maapalloa erilliseksi? En vain koe toista rinnakkaista kaikkeutta mitenkään missään.

Parisieluja pidän henkilöinä, jotka tuntuvat tärkeiltä ja läheisiltä ja joiden kanssa on paljon yhteistä. Ainakin näin voi toivoa heh - lisäaspektina pidettäköön rakkautta (?), sielunsopimuksia jne. Energiatasolla tuntuvat ainakin paljon voimakkaammin kuin muut. Ihmiset, joilla on merkitystä, voipi olla sukulaisia tai muita joiden kanssa sidoksia. Minun on liiankin helppo olla vailla sidoksia. Mutta tällöinkään en mene muualle trippailemaan.

Ei kai sillä tavalliselle ihmisille ole tosiaankaan mitään merkitystä, että on olemassa rinnakkaismaailmankaikkeus, joten suurin osa ihmisistä ei edes keksi ajatella tällaista. Voitais tehdä gallup tuolla kadulla, ja mitähän siellä sanottaisiin. Että höh... Eli ei kai sillä tiedostamisella ole merkitystä, vaan nämä maailmankaikkeudet on luotu, jotta oppisimme sieluina nopeammin.

Usein saman sieluryhmän jäsenet tuntuvat tutuilta, mutta voi olla esimerkiksi, ettei parisielu ole tässä elämässä tarkoitettu sinulle vaikkapa puolisoksi. Sen vuoksi toivoisi, etteivät ihmiset odottaisi SITÄ OIKEAA, parisielua tai muuta, koska tällaista onnea ei välttämättä löydy.

Olen lisäksi tavannut henkilöitä, joiden parisielut ovat esimerkiksi kateuden vuoksi olleet tämän henkilön vihollisia. Tai parisielu on keskittynyt maallisten asioiden hankkimiseen ja toinen on keskittynyt henkisten tietojen keräämiseen miljardien vuosien aikana, eivätkä he sitten enää viihdy toistensa kanssa vaan etsivät itsensä kaltaista seuraa. Sielun vanhetessa parisielujen tai muiden läheisten sielujen alkuperiäinen merkitys on usein muuttunut, joten tämän vuoksi sielu on mielestäni sielu. Itsenäinen sielu omien valintojensa pohjalta.
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #46 : 03.11.2006 20:42:37 »

Mietin tätä rinnakkaista maailmankaikkeutta,ja nyt olen tällaisen kysymyksen edessä, että...
Nyt aikahan on se läsnäoleva aika.Ja täällä maanpäällä vain on lineaarinen aikajatkumo.Siksi esim on harhaa että menneet elämät ovat menneisyydessä.Ne ovat juuri nyt,niinkuin on tämäkin elämä. Huh

Kuinka sitten rinnakkaiset maailmankaikkeudet ja entiset elämät?
Siellä(entisissä) myös  sitten voisi olla näitä rinnakkaisia?
Eli siis kaikki mahdolliset entiset elämät,sekä niissä tapahtuneet valinnat ovat koko ajan (ajassa) tässä hetkessä... Shocked crazy2 Cheesy

Tämä teoria (rinnakkaisista maailmankaikkeuksista)tällaisenaan ei aivan minulle uppoa,en silti väitä sitä vääräksikään, kaikki on mahdollista! Smiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 03.11.2006 20:46:53 »

En ole tavallinen ihminen.

Mikä olisi rinnakkaisen maailmankaikkeuden pointti?

Se että jos joku asia ei toteudu täällä, se toteutuu siellä - ja senhän on toteuduttava toisessa muodossa? Siis siinä, missä toivomme?

En ole edelleenkään varma onko elämä "oppimista" vai kokemista, kenties korkeintaan sen oppimista että luo paremmin. Miksi asia EI sitten toteutunut täällä, jos se kerran voi toteutua muualla?  idiot2 Eikö tässä ole jokin tämän kaikkeuden pääteemoista, että kun ei saa mitä haluaa, niin alkaa haluta sitä mitä saa tai parempi olis  2funny ? Tai jälkeenpäin ymmärtää miksi ei saanut aivan kaikkea siinä järjestyksessä ainakaan, mikä mieleen juolahti? Mieli on se joka luo kokemuksia itselleen, ja nähtävästi ei toteuta kaikkia vaihtoehtoja - miksi?

Mary, tuota oppikirjamaista tekstiä parisieluista en enää tarvitse, olen kuullut ja ennen kaikkea KOKENUT sen jo monta kertaa. YKSI AINOA OIKEA on kaksoisliekki jonka olen myös kokenut, parisielut jotain mikä vielä pitää täällä kokemassa. Yksi tarinan pointeista, vaikka onhan tässä muitakin elämyksiä. Minua kiinnostaisi enää lähinnä joskus nähdä, onko parisielu osa OMAA sieluani vai vain jotain satunnaista sieluryhmää, joka lähti matkaan ziljoona vuotta sitten. Sieluthan eivät vaikuta samanikäisiltä - joidenkuiden kanssa on joskus koettu jotain ja sen muistaminen pelottaa useita, vaan ei minua. Suomeksi, joidenkin kanssa hyvää joidenkin kanssa huonoa karmaa, ja oma saldoni huonon kanssa saattaapi olla lopuillaan. Tiedän tuon että toiset on toisia henkisempi jne ymv. Ja olen ollut niin monen "parisielun" kanssa kimpassa menneissä elämissä, että kyllä niistä sitä romantiikkaakin irtoaa. Ei näiden kaikkien kanssa todellakaan tule hyviä kokemuksia, mutta ei myöskään huonoja. Se on yksi asioista joiden kokemisen voi halutessaan lopettaa, ja sitten kokea jotain muuta, esim, unennäköä, töitä, matkoja ja sen sellaista.

Siksipä kiinnostaa tämä että mitä rinnakkaisessa kaikkeudessa muka voisi OPPIA, vai onko sekin vain huvitusta varten.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2006 21:09:21 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #48 : 03.11.2006 21:05:02 »

Välillä minulle on tullut outoja tuntemuksia, kuin olisi SE hetki, SE hetki jossa voin valita mihin suuntaan lähden, se tietty kohta elämässä jossa tie lähtee kahteen suuntaan. Olen miettinyt usein että mitä jos olisin valinnut toisen tien ja tehnyt toisin. Jännä aihe, todella mielenkiintoinen. Aion mietiskellä tätä tänään lisää  Smiley
Toisessa todellisuudessa kenties oikeasti olen jollain tavoin taiteellisesti lahjakas, mikä olisi minusta ihanaa  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 03.11.2006 21:07:54 »

No sitä taiteellisesti lahjakkuutta voin toteuttaa jo täälläkin. Ei se sinullekaan vaadi kuin harjaannusta. Saan jopa aika kovaa palkkaa.  Tongue :Smiley

Niin ja jos ens vuoden AP karttani on ihan erilainen rinnakkaisessa, en mee sinne hahah kerrankin hyvää matskua 3 4 5 6 7 huoneissa..  2funny 2funny viimeksi vain naimisiinmenon vuonna ollut lähisuvun, kodin, rakkauden ja avioliiton huoneissa näin paljon, eikä nyt edes yhtään huonoa.  Cheesy Cheesy Vaikka työnarkomaniaa se on ens vuosikin.  coolsmiley

Mutta te jotka koette rinnakkaisen todelliseksi - unienko kautta vai miten muuten?  Huh
« Viimeksi muokattu: 03.11.2006 21:35:24 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mammamma
Vieras
« Vastaus #50 : 07.11.2006 11:01:48 »

Välillä minulle on tullut outoja tuntemuksia, kuin olisi SE hetki, SE hetki jossa voin valita mihin suuntaan lähden, se tietty kohta elämässä jossa tie lähtee kahteen suuntaan. Olen miettinyt usein että mitä jos olisin valinnut toisen tien ja tehnyt toisin. Jännä aihe, todella mielenkiintoinen. Aion mietiskellä tätä tänään lisää  Smiley
Toisessa todellisuudessa kenties oikeasti olen jollain tavoin taiteellisesti lahjakas, mikä olisi minusta ihanaa  smitten

Mä taaas tunnen hetkiä, jotka ovat seurausta monen aikaisemmin tapahtuneen summasta. Valintoja on niidenkin osalla joutunut tekemään. Esim. jos olisin ennen kesää veettuuntuneena lopettanut aloe vera hommat, nii nyt olisi jäänyt useampi eteenpäin vievä oivallus tekemättä ja kolmen vaihtoehdon sijaan (tulevaisuutta ajatellen) minulla olisi vain yksi tai kaksi. Yhtä asiakastani kutsun mielessäni "enkeliksi", koska hän ilmestyi kuin tyhjästä juuri silloin kun olin lyömässä hanskoja tiskiin. Ajattelinpa sitten vielä, että enhän mä voi lopettaa ku tuo joutus taas etsimään uuden myyjän. Ja nyt aloehommat on taas ihan kivan tuntuisia Smiley smitten
tallennettu
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #51 : 07.11.2006 11:41:37 »

Käännekohdissa sitä on tullut oltua monta kertaa,
lohduttava ajatus, että rinnakkaisessa maailmankaikkeudessa olis hommat jatkuneet kunniakkaaseen loppuun saakka  Grin

Sitä ei kai kadu mitään niin paljon, kuin tekemätöntä  Lips Sealed
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #52 : 07.11.2006 15:37:17 »

Rauhan rinnakkaisilta maailmankaikkeuksilta saa, kun kaikki on sanottu ja tehty.
(http://www.his-forever.com/end_times_graphic.jpg)
(http://www.digivey.com/images/products/end%20screen.jpg)
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #53 : 07.11.2006 16:17:08 »

Oi - tuli ihan mieleen lapsuus ja raamatun veriset tarinat, kun tuota kuvaa katselin  Smiley

Jotenkin en ymmärrä mitä tarkoitat Ikitsi - että saa rauhan... onko niiden olemassaolo jotenkin rauhaton? En myöskään ymmärrä, kuinka voi sanoa ja tehdä kaiken? Voiko luotu koskaan olla niin täydellinen, ettei ole mitään tehtävää - sehän olisi aikamoinen nollaus tuolloin  - Luojaakaan ei olisi jos kaikki olisi jo luotu Huh

tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #54 : 07.11.2006 17:24:42 »

Kun kaikki on sanottu ja tehty, ei jää enää vaihtoehtoja.
Siitä ei jää enään mitään elämään rinnakkaiseen todellisuuteen.
On vain piste, johon kaikki loppuu. Ja jonka jälkeen alkaa jokin uusi.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #55 : 08.11.2006 16:13:38 »

Ahaa - kiitos, nyt olin pääsevinäni jyvälle mitä tarkoitat  Smiley

Mikä rikkaus onkaan kun meillä niin monella on niin erilainen käsitys asioista smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #56 : 23.11.2006 16:02:30 »

Ai niin! Unohdin ihan mainita, että rinnakkaisten maailmojen oleminen on hyväksytty teoria myös tähtitieteessä ja fysiikassa.
tallennettu
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #57 : 26.12.2006 17:08:25 »

Voi kait sitä mielessäänkin elää montaa todellisuutta yhtäaikaa: sitä  miten asiat ovat olleet, miten niiden pitäisi olla tai miten toivoisi olevan, ja ehkä myös sitä miten ne oikeasti ovat ...  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: