Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huomioiko joku muukin?  (Luettu 28528 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #15 : 09.04.2007 06:40:12 »

TuliTirpalle terveiset! angel
Olen useampaan kertaan kokenut tuon olotilan.Kaikki tuntui ahdistavalta ja tuli sellainen kuka ei kuulu joukkoon fiilis.
Silloin on kait aika siirtyä lomalle hetkeksi.

Joskus vain olen tekemättä mitään,toisinaan on työn takia kausia,ettei niin ehtisikään pohdiskelemaan asioita muitten kanssa.Välillä vaan yksinkertaisesti ärsyttää kaikki,ja silloin olen oppinut jo suosiolla häviämään joksikin aijaksi.

Ebenia,siksi ne sieltä pinnalle nousevat,että saat käsitellyksi asiat ja sitten taas eteenpäin.Kuullostaa helpolta,mutta kokemus kertoo senkin,ettei silloin kamalasti naurata.Vaikea ottaa edes toisten neuvoja vastaan.

Sawotar,en myöskään koe masennusta nyt,sen kyllä erottaa!Juuri tuota levottomuutta ja pyörimistä paikasta toiseen,eikä mitään tulosta synny.
Mutta nuo hetket kun lentää taivaaseen ja takaisin,kyllä korvaavat tekemättömyyden tilan.
Kärsivällisyyttä joudun edelleen opettelemaan ja tarpeen onkin.Se on kompastuskiveni.Nyt vaan tiedostan,etten pääse eteenpäin,jos väkisin yritän nopeuttaa asioita.
Opinkohan koskaan? knuppel2  tickedoff  Grin
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #16 : 09.04.2007 09:41:36 »

Pitikin mennä brassailemaan hyvillä unenlahjoilla - valvoessahan se meni viime yö  tickedoff  Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 09.04.2007 14:31:47 »


Ebenia,siksi ne sieltä pinnalle nousevat,että saat käsitellyksi asiat ja sitten taas eteenpäin.Kuullostaa helpolta,mutta kokemus kertoo senkin,ettei silloin kamalasti naurata.Vaikea ottaa edes toisten neuvoja vastaan.


Oikeassa olet Chandra. Tiedän sen itsekin. Kuitenkin näin tunnetasolla niiden asioiden käsittely ei olekaan ihan pikkujuttu, että "mennään vain eteenpäin", pitkiä prosesseja, eivät tapahdu yhdessä tai kahdessa yössä - ehkä yhdessä ihmiselämässä kuitenkin? Mutta kyllä se tästä. Joskus on vaikeaa, mutta sitten sitä tuntee ne huiputkin ehkä paremmin...Eikös?  Kiss
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #18 : 09.04.2007 16:07:17 »

 smitten

Niin,näinhän se on!Ei osaisi arvostaa yksinkertaisia pieniä asioita,jos kaiken aina saisi kovin helposti.
Eikä ne pieniä juttuja ole.Omassa elämässänikin kolme isoa asiaa rassannut kohta vuoden.Vaikuttaa talouteeni ja vähän tunnepuolellekin.
Ovat nyt lakimiesten käsissä,joten en voi kuin odottaa tuon hitaan systeemin etenemistä.

Toisinaan vielä päiviä,jolloin muistot kaukaakin sekoittavat tunnemaailmaani.Yritän parhaani mukaan prosessoida niitä,mutta ei todellakaan mitään liukuhihnahommaa.

Koetellaan sinnitellä vaan.Aina ne asiat kuitenkin järjestyvät. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #19 : 13.04.2007 05:26:03 »


Yhä vaan jatkuu ja oireet sen kun lisääntyvät,, Undecided
Sydän reagoi nyt aika voimakkaasti ja en saa itsestäni mitään irti.

En tiedän mihin päiväni oikein kuluvat ja miten,koska kuitenkin aika tuntuu kulkevan hyvinkin nopeasti.

Herään hikilammikosta.Taas piti äsken keskellä yötä vaihtaa lakanat.
Tyyny litisee märkyyttään ja keho kruunuchakrasta tuonne kylkien alle,ovat ne hikoilu alueet.
Ja VÄSYMYS. buck2

Tämä tuntuu kaikkein rajuimmalta vaiheelta tähän asti.Luustokin reagoi,kuin pienen lapsen kasvukipuja. Shocked

Minut on nyt täysin pysäytettu lataamaan akkua.Kauppaan en edes saa mennyksi.Tänään kait pakko.
Mutta on ainakin aikaa ajatella ja eilen herättyäni,koin sellaisen huikean hetken oman oivalluksen kautta.
Tuli rauhallinen olo. smitten
Ja vielä unimaailma.Unia näen paljon,mutta nyt tuntuu ettei niissä ole järjen häivääkään.En saa niitten viesteistä kiinni.

Kortit kyllä ovat (siis tarotit ja eri enkelikortit)lupailleet pelkkää positiivista,joten kaipa se tuossa ihan pienen matkan päässä on.

Jälleen kyselen,ovatko muut jo päässeet tästä irti,vai vieläkö jatkuu teilläkin?

                 angel  smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #20 : 13.04.2007 08:10:50 »

Ystäväni äidillä oli samantyylisiä oireita erään vihkimyksen aikaan. Sydän oireili kamalasti, apaattisuutta, työkyvyttömyyttä, hirveää väsymystä. Tuo kaikki siis henkisen kasvun ja koetuksen aikaan saamaa, joka oireili fyysiseen kehoon. Se kuitenkin lakkasi ajallaan sen jälkeen, kun Sai Baba (intialainen avataara) sanoi ystäväni äidille "Ole Jumala". Sieluhan ei sairastu koskaan eikä reagoi mihinkään fyysisesti - se vain on.

Minullakin tulee noita kausia, mutta heikompana. Nyt on menossa sellainen apatiakausi. Unimaailmassa on suhteellisen rauhallista, mutta fyysisessä ruumiissa väsyttää koko ajan, muttei kuitenkaan saa nukutuksi. Sydän oireilee, selkä on jumissa, päätä särkee. Ihan kuin menkkaoireet PSM:ineen alkaisivat jo nyt! Tuntuu siltä kuin olisin tulossa kipeäksi.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #21 : 13.04.2007 09:08:24 »

Kiitos AthaMaarit! smitten

Johan nuo sinunkin oireesi ovat melkein samat kuin omanikin,mutta tämä ystäväsi äiti,, Cheesy

Olen nimittäin pohtinut myös sitä,miten paljon käymäni Reiki nelonen lisää sydämen oireilua.Sehän on sydämen ja universaalin rakkauden aluetta.
Vihkimys on melko tuore,että kaipa sitten totuttelen tähän energiaan vielä.
Olen kuitenkin tällä kertaa luottavainen,enkä lähdössä lääkärin pakeille,ellei sitten laakia tule. Grin

Oireet ovat kuitenkin niin kirjavat,ettei yksikään lääkäri ottaisi niitä edes todesta.Oletko saanut piirroksia aikaiseksi?
Minulla aivan pienetkin tehtävät takkuavat,jotenka mihinkään luovaan työhön en jaksaisi paneutua.Kynän painokin saattaisi olla liikaa.Itsensä etsimistä,kuka minä oikeastaan olen?
Sitä minä nyt pohdin moneltakin suunnalta,sekä muita vastaavia aiheita.Sängyn pohjalla kun on hyvä mietiskellä.

Ei tarvinne mainita sanaa siivous.Lauleskelen sitten että,"Vieläkö on villahevosia".
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 13.04.2007 09:57:19 »

Minullakin oli juuri tässä tuollainen kuvaamanne "takkuamisvaihe". Siksi en ollut täällä astrossakaan muutamaan päivään kirjoittelemassa. Olo on sen suhteen selkiytynyt, mutta nyt on sitten tuota erityisen voimakasta ja kummallista väsymystä jota normaalisti ei ole. Viimeistään kymmmeneltä on monena päivänä ollut pakko mennä nukkumaan.  buck2 Normaalisti jaksan ja kukun tuonne kahdentoista korville.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2007 09:58:59 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #23 : 13.04.2007 10:21:33 »

Täällä on menossa vuosisadan flunssa. Olo pahenee päivä päivältä. Mutta jos tämä on se Suuri Puhdistus, niin olkoon sitten niin. Toivon, että jotain aukeaa tämän säryn ja kuumottamisen myötä.

Voimia meille kaikille
  smitten
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #24 : 13.04.2007 11:02:41 »

Hei helpottaakko tieto että tämä kuuluu juuri siihen  saturnus  leijona teemaan joka loppuu  3.9.07.
 saturnus alkaa etenemään 20.4, eli ihan pian ja sitten on menossa se sopan syöminen jonka olemme itsekukin keittäneet se alkoi 17.7.05.
 saturnus on nyt  jousimies dekanaadissa joka merkitsee että tarkennetaan näkemään päämäärä ja osata ennakoida tekojen seuraukset.
Kun  saturnus siirtyy  oinas dekanaadiin, joka tapahtuu 18.6.07 alkaa viimeistely oman itsen hallinnasta, annanko voimani muille vai hallitsenko itse tekemistäni ja kuitenkin muistaen tekojen seuraukset.
Siis ei hätää kun käsittelette elämäänne, MUTTA jos ette niin seuraava  neitsyt aikana korjaamme sitä satoa mitä olemme laittaneet alulle kun  saturnus oli  harka eli 21.6.1998 oli  saturnus kurkkaamassa ensimmäistä kertaa  harka

Sydän vaivat ovat puhdistusta siitä mitä tunnemme omasta arvostamme, jos tunnemme että meitä "poljetaan" niin sydän ilmaisee että pidä puoliasi, älä anna toisten kävellä ylitsesi.
Mitä tahansa teekeekin, on se ihmisen kasvuun kohdistuvaa.
Sen sijaan että liioittellaan omaa tärkeyttä, olisi ihmiselle hyödyllisempää ymmärtää, ettei kenelläkään ole, itselleen, tai toisille ihmisille arvoa, ennenkuin on löytänyt oman itsensä.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #25 : 13.04.2007 12:10:33 »

Kiitos Mateve! smitten

Tilasin 3kk:tta vuosihoroskoopista muutama päivä sitten,ja kyllä istuu tuo mitä yleisesti kirjoitit (en kaikkea ymmärtänyt  Grin )myös henkilökohtaiseen elämääni.

Kaikki tuo mitä kirjoitit,,Jännä miten se astrologisestikin sopii siihen elämäntien etsimiseen.Etsin selityksiä aina muuta kautta.
Luulen että päälinja on löytynyt,mutta se mitä edessä tulee olemaan on vielä seikkailumatka.

Eri tietolähteet tukevat toisiaan,joten ei voi olla uskomattakaan.
Mutta jotain perin jännittävää tästä varmaan nousee taas. Cheesy
Hyvä kun ei kaikkea tiedä.Matka olisi aika tylsä,jos kaikki ihanat jutut tietäisi etukäteen.Sama kuin olisi aina joulu. Wink
tallennettu

mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #26 : 13.04.2007 12:19:56 »

Chandra  smitten
Tuo on oikea asenne, uteliaisuus ja nyt hetkessä oleminen.
Menneistä voi ottaa oppia koska sieltä löytyy se siemen myös ongelman selvittämiseen...

 Wink  Mateve 
tallennettu

mateve
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #27 : 13.04.2007 23:01:28 »

Joo, en miekään usko, että sinulla Chandra on mitään tarvetta mennä lekurin pakeille coolsmiley Reiki 4 selittää aika paljon varmasti sydämen oireilua, koska kuten sanoit energia keskittyy nyt sydän chakraan. Se kasvaa, jalostuu ja puhdistaa, jotta voit sitten reikittää muita ja itseäsi oikein superpuhtaana! laugh

En ole saanut piirrettyä mitään isoja juttuja, olen lähinnä vain tuherrellut pieniä piirroksia ja niitäkin olen saanut aikaiseksi vain siitä innosta, että ne menevät kaikki lahjoina ystäville ja tuttaville - hiukan erään jenkkiläisen tytön tarinakuvista ja eräälle suomalaiselle tytölle suosikkihahmoista kuvia. Kaikki tosi pienikokoisia ja periaatteessa "kieli poskella ja silmät kierossa" väännettyjä Grin

Minullekin alkoi tänään pukata flunssan tyylisiä oireita (saattaa tosin johtua osaksi pölystä ja perheeni lemmikkikaartista), mutta mikä nousi kunnolla esiin oli armoton *anteeksi* vitutus. ( Grin) Normaalisti mie olen niin lauhea lammas, jota ei saa hevillä hetkautettua, mutta nyt ottaa päähän ja vituttaa ihan kaikki olemassa oleva, aivan kuten PMS-oireiden aikaan. Sanoikin tuossa veljelle, että etsii minulle jotain, mitä voisin lyödä! Grin Tekisi mieli vain hautautua syvään, pimeään ja ahtaaseen monttuun, miinoittaa ympäristö ja laittaa eteen isolla kyltti "Rajan ylittäneet (ja miinoista selvinneet) ammutaan". buck2 Pahinta tässä on vielä se, että kuten PMS-oireidenkin aikaan, minulla ei ole mitään syytä olla vihainen. Mikään ei ota päähän, ei ärsytä, eikä vituta ja silti kaikki ottaa päähän, ärsyttää ja vituttaa Grin Lähinnä tuo on sisäistä ahdistusta ja luulen, että elimistöäni puhdistetaan nyt jostain oikein urakalla (tai sitten Kaksoisliekilläni on ERITTÄIN huono kausi menossa! Grin)

Jännittävää oli sellainen seikka, että minun on koko viikon ajan tehnyt mieli juoda jotain alkoholipitoista. Olen 95% absolutisti, joka juo päivän aikana 1 drinkin ehkä 10 kertaa vuodessa, mutta nyt olen yllättänyt itseni pällistelemästä siidereitä ja lonkeroita, joiden makua inhoan ihan hirveästi! buck2 Ajattelin, että ehkä elimistöni on yrittänyt saada puhdistusavuksi alkoholia, sehän on mitä mainioin desifioiva aine. Tämä taas on siitä erikoista, että alkoholin ei pitäisi tehdä erityisen hyvää astraalikeholle (jonne se jumii muhimaan viikoksi ennen kuin se puhdistuu ihan kokonaan pois), mutta nyt intuitio tunkee "osta siideri, lonkero, drinksu, tee viskikolaa, rommikolaa jne" päähäni ihan joka päivä.

No, jos nämä oireet eivät meinaa lähteä, täytyy sitten käydä ostamassa jotain alkoholipitoista - vaikka pieni viskipullo ja lorauttaa siitä teehen lisäpontta! Grin

tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #28 : 14.04.2007 10:47:43 »

AthaMaarit  smitten
Taitaa olla nyt testi sinulle "hillitsetkö halusi", vai lankeatko?
Alkoholi ei ole viisasta juuri sen astraalisen vaikutuksen takia, ihmisten olisi hyvä nähdä minkälaisia astraalihörhöjä liikkuu siellä missä alkoholia kulutetaan, ne haluavat saada himoaan tyydytetyksi vaikka toisen käyttäjän avulla  Tongue


 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #29 : 14.04.2007 17:00:35 »

En tiedä mikä juttu tuohon alkoholiin liittyy, ajattelin sen kuitenkin viittaavan elimistön puhdistautumiseen fyysisesti. En harrasta alkoholin käyttöä muutenkaan enkä koskaan ole ollut päissäni, joten enpä usko, että pelkoa moiseen repsahtamiseen tulisi - inhoan suomalaista juomakulttuuria ja kännijuomista muutenkin ihan hirveästi!  knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: