Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avaruuden ulottuvuuksien väki  (Luettu 10605 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« : 01.10.2016 08:15:08 »

Nyt tarvitaan vinkkejä asiaan perehtyneiltä!!
Olen ollut jälleen tapani mukaan hieman väärissä maisemissa ja joutunut vastakkain erittäin vaarallisten voimien kanssa.
Olin viimeyönä jossain pimeässä syvyydessä, jossa sain vastaani jonkun olion, josta kuoriutui aivan toisen maailman ( 7. ulottuvuuden) pimeä voima, joka minun piti ampua ennekuin se ehtii ampua minut. Heräsin käsi ojossa " asetta" pidellen, maadoittava vahti vierelläni kotona juur ennekuin henki olisi lähtenyt. 

Onko teillä muilla kokemuksia näistä erilaisten ulottuvuuksien väestä ja miten suojata itsensä niiltä / kuinka estää itseään harhautumasta väärille kentille, kun sekin näemmä on mahdollista?  buck2

Rauhaa ja rakkautta  smitten

tallennettu

Kuuntele tuulta.
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #1 : 01.10.2016 14:29:06 »

Kokemusta on. Ja kantapään kautta opittuna, ettei pidä lähteä soitellen sotaan. Usein tulee tilanne, ettei oma järki ja voimat riitäkään. Sitten on pasaset housussa.

Näihin taisteluihin kannattaa lähteä vain ja ainoastaan Henkimaailman ohjauksessa ja valtuuttamana. Kun saa valtuudet korkeimmilta voimilta, saa myös ohjeet, miten toimitaan. Silloin ei tarvitse kysellä muilta kuolevaisilta foorumilla. Siitä ei ole hyötyä kenellekkään, että houkuttaa tänne korkeimpien ulottuvuuksien negatiivisia voimia. Loppupeleissä edes ego hyödy siitä, vaikka alkuun se onkin hienon tuntuista.

Rakkaudella,
Forestflower
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 01.10.2016 14:59:42 »

Kiitos forestflover smitten  En ole ollut tahallani liikenteessä ja mitenkään tarkoituksella väärillä kentillä. Olen miettinyt koko päivän, miten helkkarissa on mahdolista, että olen tuonne asti edes päässyt Shocked ja tulin tulokseen, että edistynyt sieluni on tehnyt ilmeisesti vaeltajan kvanttihypyn ja tajunnut selvittyään, että  yhtä paljon kun on hällä voimaa, on niissäkin paikoissa pimeyttä. ja nyt minnekään ei mennä ilman lupaa!!  Angry
smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #3 : 01.10.2016 16:13:16 »

Uskon ymmärtäväni sinua hyvin. Täällä toinen seikkailija, joka on törmäillyt innoissaan tilanteesta toiseen. Mutta nyt jo hieman vanha ja väsynyt  Wink

Jossain vaiheessa, vuosia sitten, jotkut oppivat menemään eri ulottuvuuksiin. He tavallaan puhkoivat portteja niiden välille. Sujahdinpa niistä minäkin, kuten ilmeisesti nyt sinäkin. Ongelma syntyi siitä, että siellä havahduttiin "tunkeilijoihin". Olemmehan heille aikamoisia humanoideja. Sieltä tultiin sitten tutustumaan tännepäin. Koska maailmat ovat niin erilaisia, niin henkimaailmakin oli jossain vaiheessa hieman huuli pyöreänä, että mitens noilta nyt suojaudutaan. Sitä en tiedä, oliko todellista suojautumisen tarvetta, vai pelottiko vaan vieras energia. Enivei, jätin "leffan" kesken ja palasin tutumpiin retkikohteisiin, kuten Aurinko.

Voi hyvinkin olla, että sinulla oli ihan suunniteltu reissu. Mutta silloin Henkimaailma ohjaa suojautumiset ja huolehtii takaisin kotiin.
Ihan valtavan kiinnostaviahan noi jutut on.

 smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #4 : 01.10.2016 16:23:38 »

Noissa ulottuvuuksissa eivät minunkaan käsitykseni mukaan päde samat lait ja säännöt kuin valon puolella, siksi minulla ei ollutkaan asetta mitä käyttää pelastaakseni itseni ja näihin tarvitaan tosiaan muiden apua.
Olen muutamalla kulkijalla törmännyt näihin muiden ulottuvuuksien väkiin eivätkä ne koskaan ole olleet ystävällisiä, vaan latelevat kaikenmaail,an houkutuksia uhrilleen, milloin hyvällä, milloin pahalla.
Kukaan ei ole tiennyt, miten ne saa pois ja mitä tietä oikein kulkevat..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #5 : 01.10.2016 16:42:46 »

Joo, kuulostaa tutulta. Mutta lienee siellä fiksuakin väkeä. Olisko niin, etteivät ne korkeamman tieoisuuden henget ehdi/halua surffailla näillä tasoilla?

Kirjoitit toisaalla, että sielusi reissaa. Ymmärrän, että kyseessä voi olla kielikuva. Sielu ei koskaan taistele tai ole uhattuna. Taitaa olla joku tasoistasi reissussa ja jostain syystä se antaa tietoa fyysiselle tasollesi? Loppujen lopuksi, meillä kaikilla on eri tasot hommissa koko ajan. Joskus harvoin opimme tietämään, missä ne heiluvat. Mutta taistelu ei ole koskaan Valon työtä. Jos joku hyökkää, saamme ja meidä täytyy, puolustautua. Mutta usein se on merkki, että olemme energioissa, jotka eivät ole meille hyväksi.

Nokka kohti Valon sfäärejä! Pimeyttä vastaan ei kannata taistella. Tosin tämä on vain minun näkemykseni asiasta
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #6 : 01.10.2016 17:10:29 »

Saattaa olla myös osa oppia, jonka kanssa teen nyt töitä. Pitää oppia pitämään puolensa smitten ja vapautensa smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 03.10.2016 14:06:25 »

Minä uskon vapaan tahdon lakiin, eli siihen, että mikään taho 'henkimaailmasta' tai 'avaruuden ulottuvuuksista' tai mistään muualtakaan ei voi sössiä meitä ilman että erikseen annamme siihen luvan. Ainoat jotka voivat sössiä vapaata tahtoamme ovat toiset elävät ihmiset, eivätkä hekään voi tehdä sitä millään 'henkimaailman' keinoilla, vaan vain ihan maallisilla keinoilla (henkinen/fyysinen väkivalta, valehtelu, kiristäminen, syyllistäminen jne.)

Niinpä vaikka viime yönä näin unta, jossa minä kaverijoukon kanssa jouduin pakenemaan tappajarobottia ja piiloutumaan siltä (oli hauska seikkailu-uni, ei suinkaan ahdistava), en usko että toisten ulottuvuuksien tappajarobotti on sössinyt vapaata tahtoani tunkeutumalla uniini ilman erikseen antamaani lupaa. Sen sijaan ymmärrän, että iso osa unista on 'levyn eheytystä' aivojen 'tietokoneelle' ja osa puolestaan omia alitajuisia pelkoja unihahmojen muotoon puettuna. Ei sillä ole mitään väliä onko kyseessä robotti, pimeä hahmo jne. Alitajunta on se unikuvien lähde.

Ja se että uskoo ettei vapaan tahdon lakia ole olemassa, voi muuten periaattessa olla sama kuin että antaisi tietoisesti luvan sössimiseen, mistä syystä näen ihan vaan varmuuden vuoksi fiksumpana uskoa siihen.  Wink

Minun vapaata tahtoani ei olekaan sössitty muiden taholta kuin tavallisten elävien ihmisten ja hekin ovat sitä tehneet ihan vaan noilla em. maallisilla tavoilla.

(Mutta kukin näkemyksensä mukaan: Se miten katsomme maailmaa vaikuttaa siihen miten sen koemme ja siihen mitä kokemuksia meille tulee ja mitä luoksemme kutsumme. Näen mukavampana elää vapaan tahdon lakiin uskoen. Varsinkin, kun ihan tavallisessa arkielämässä on ihan tarpeeksi kaikenlaista haastetta ilman että antaa luvan kaikenlaisille toisten ulottuvuuksien olennoille sössiä vapaata tahtoaan. Toisaalta: Voihan toisten ulottuvuuksien olentojen pohtiminen kyllä viedä oikein mukavasti huomion pois tämän fyysisen tason ongelmista...)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ginger86
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 158


Profiili
« Vastaus #8 : 03.10.2016 22:13:58 »

Minun täytyy nyt kyllä kommentoida tähän, kun omat kokemukseni sattuvat sopimaan niin hyvin noihin Eklektikon pohdintoihin (siis ajatuksiin vapaasta tahdosta ja uskomusten vaikutuksista kokemusmaailmaan). Itse koin ennen "henkistä heräämistä" tosi usein noita ns. pimeiden voimien hyökkäyksiä, mutta silloin vielä ajattelin niiden olevan joitain harhoja/ unia. Pelkäsin sekoavani, kun koin unihalvauksia, joiden aikana ties mitkä hirviöt yrittivät saada minua pois päiviltäni. Kokemukset olivat todella stressaavia ja hyvin todentuntuisia, mutta kuittasin ne univajeesta johtuviksi harhoiksi enkä ajatellut asiaa sen enempää.
Sitten koin havahtumisen, ja henkimaailman ilmiöt alkoivat kiinnostamaan. Tutustuin moniin periaatteisiin, mm. vapaan tahdon lakiin ja siihen, että uskomukset (myös alitajuiset) synnyttävät kokemusmaailmamme. Aloin tietoisesti työstämään menneisyyden traumojani, sillä ajattelin, että nämä "pimeiden voimien hyökkäykset" olivat oikeasti omia alitajuisia pelkojani projisoituneena ulkoisiksi kokemuksiksi. Tulokset olivat melkoisen vaikuttavia, kun unihalvaukset muuttuivat pikkuhiljaa positiivisiksi ja johtivat lopulta siihen, että pystyin melko hyvin hallitsemaan esim. ruumiistairtaantumiskokemuksia. Yhtenäkin yönä olin jo menossa toisessa ulottuvuudessa olevalle avaruusalukselle, mutta koska minua alkoi pelottamaan, päätin keskeyttää kokemuksen. Ei taistelua, ei uhkaa, vain päätös kokemuksen keskeyttämisestä riitti siihen, että olin turvallisesti takaisin kehossani. Päätän siis itsekin pelata varman päälle ja uskoa vapaan tahdon lakiin, sillä sen myötä "yliluonnolliset" kokemukseni ovat muuttuneet lähes täysin stressittömiksi seikkailuiksi, joihin ei liity mitään uhkakuvia. Smiley
tallennettu
Empire Special
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163


Profiili
« Vastaus #9 : 10.10.2016 23:32:01 »

Itse olen keskittynyt ajatukseen, että noi hommelit on jotain alitajunnan informaatio-pätkiä ja omat uskomukset vähän määrittelee mitä siellä on. Vähän kun ruljaa niitä niin hyvä tulee. Kuin katsoisi peiliin, mutta sisältä päin. Toi on alussa melko hämmentävää hommaa, kun jotkut asiat on niin iskostunut sinne, mutta sitten jossain vaiheessa tajuaa, että homma toimii kahteen suuntaan,että sisäisellä maailmalla voi vaikuttaa ulkoiseen ja ulkoisella sisäiseen. Jollainhienojakoisemmalla tavalla, kaikki on vain informaatiota. Todella mielenkiintoista ja informaation kanssa voi kommunikoida. Mulla tulee ihan arkisia asioita vaan. Onneksi. Sitten jos linjoilla on monta höpöttäjää, kuten välillä on niin saa kieli keskellä suuta keskittyä koko pakkaan. Itse digaan ihmisistä. Ja musiikista! Musiikki on jotain syvempää! Ja parantavaa sekä kaunista. En tiedä mistä tulee ja miten. Oikeen kunnolla kun jytää niin koko olemus on ihan... Sanaton. Musiikista tulee mieleen, että kunnon hommat tarttee aina noita eri juttuja. Monotoninen rytmi, kaunis melodia, uhkaava basso. Kaikkee.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2016 23:51:34 kirjoittanut Empire Special » tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #10 : 20.02.2017 14:58:50 »

No tulipa hyviä muistoja mieleen tästä ketjusta  smitten

Itse kuuluun sotaisaan joukkoon joka kuulunee tylsään  police hommiin. Eli katotaan että sääntöjä ja lakia noudatetaan.

Olen edelleen sitä mieltä että jokainen meistä oppii erottamaan energioita ja ns viestejä jotka tulevat meille, toiset harjoittelee ja toiset osaavat jo tuon homman.

Itse olen hyvin, hyvin tarkka ollut aina näissä asioissa. Erotan pienenkin taka-ajatuksen ja manipuloinnin tarkoitukset jne.

Olen vuosia sitten nähnyt yhtä sun toista mutta nyttemmin en enää jaksa olla kauhean kiinnostunut näistä asioista. Se oli yksi vaihe elämässäni ja nyt keskityn ihan maallisiin asioihin.

Mutta olkaa tarkkana kuka tulee ja missä mielessä, joskus houkutus on suuri kun aistitaan rakkautta mutta kun pitää jalat maassa ja pitää kiinni vapaasta tahdostaan niin kaikki menee hyvin.

Nykyään, onneksi mua jätetään rauhaan näissä asioissa. 2-3 krt vuodessa voi tulla pieni nykyäisy ja käsky mutta muuten ei puututa mun asioihin.

Ja hyvä niin  police Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: