Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpparit aina tummia-mielikuva juttuja  (Luettu 43084 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 10.02.2006 17:19:49 »

ehkä hiustenvärjäys littyy helpommin numerologiaan,numero viiteen,impulsiivisuuteen,muutoksenhaluun,kun on olo kuin mustalaisella
astrologiasssa impulsiivisuus liittyisi oinaaseen ja marsin energisyyteen,marsin transiitithan  ovat nopeasti ohi meneviä
tukkakin räjähtää punaiseksi

pituudesta muuten
tyttäreni on myös skorpioni ja noususkorpioni samalla jonka ei pitäisi kovin pitkä olla,ehkä biologiset geenit lisäävät pituutta,itselläni 178
toisaalta tuo uranuskin sieltä löytyi kakkoshuoneesta,perimä,
yhtymässä saturnukseen,luusto
joten pituutta 16v. neidille on kertynyt jo 173 ja kasvaa varmaan vielä kuten minäkin vielä 19v. kaksi senttiä
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 10.02.2006 18:36:04 »

kaikki tuntemani skorpionit ovat hyvin kauniita ihmisiä.  Smiley ja en tunne yhtäkään vaaleaa vaakaa. eikö se ulkonäkö määräydy nousumerkin mukaan?  Tongue

oikeastaan en edes usko, että astrologiasta voi nähdä ulkonäköä. sen, miksi tekee itsensä (vaatteet, hiusten värjäys ym.) tietysti, mutta ulkonäkö periytyy vanhemmilta..  Cheesy
tallennettu
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #17 : 10.02.2006 18:55:23 »

Minusta ei ainakaan saa tummaa tekemälläkään, hiukset ovat maantien väriset (tosin värjätty punertaviksi) ja silmät ovat sini-harmaat. Wink  Muistan kyllä hamasta menneisyydestä aikakauden, jolloin käytin pääasiassa mustia vaatteita.
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #18 : 10.02.2006 19:45:00 »

Kuten sanoin niin mielikuvani ovat tietysti syntyneet sen mukaan minkälaisia ihmisiä tunnen ja ovat jääneet mieleen. Vaaleista vaa´oista sen verran että vaaka ystäväni ovat vaaleita ja jotenkin on jäänyt mieleen aurinko vaa´oista Brigitte Bardot varsinkin  Smiley
tallennettu
xantippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #19 : 10.02.2006 20:14:16 »

Mun ystävä- ja kaveripiiriin on kasautunut skorppareita, ihania ihmisiä smitten Kaikki muut tummia, paitsi kaksi blondia(natural). Nämä kaksi ovat nousuvaakoja. Toinen blondiskorppari on sini- toinen vihreäsilmäinen. Tummat vihreäsilmäisiä kaikki. Ja kaikilla näillä on musta yleisin/mieliväri vaatetuksessa. Toinen tyttäreni on muuten vaaka ja nousuleijona. Hän on vastoin kaikkia perinnöllisyyslakeja vaalea Grin Ja pitkä, ikäisekseen. Myös toinen tuntemani vaaka on vaalea, mutta lyhyehkö, on tosin jo vanhempaa ikäluokkaa joka muutenkin nykyistä lyhempää. Mielenkiintoista pähkäilyä Wink
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #20 : 10.02.2006 20:25:53 »

Xantippa, jännä juttu että sinunkin skorppari-nousu vaaka ystäväsi ovat vaaleita.
Jotenkin mielikuva leijona-vaa´asta onkin minulla myös vaalea. voin kuvitella tyttäresi pellavapäisenä  Smiley
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #21 : 10.02.2006 22:51:39 »

Nää on kylliä jänniä nää, että miten vahvassa tietyt mielikuvat istuu. Ja jotkut niistä tuntuvat olevan jopa ihan yleismailmallisiakin Smiley

Kyllä minullakin ensimmäisenä skorpionista tulee mieleen tummaverinen, etelämaalaisen oloinen, magneettimaisen vetovoimainen ja salaperäisen seksikäs, pistäväkatseinen kaunotar tai komistus. Voimakas, ehkä hiukan "aatelismainen" nenä sopisi myös kuvaan, ehkäpä vielä jokin särmikkyyttä lisäävä arpi kavoissa tms. Persoonallinen tai seksikäs tyyli, dramaattisia värejä ja niukkoja, tiukkoja linjoja.

Vaakakin on kuvitelmissani ja mielikuvissani aina vaaleaverikkö. Kaikinpuolin miellyttävän ja helposti lähestyttävän näköinen hymykuoppineen (on sillä, pakko olla leuassa tai polvessa vaikka, jos ei poskissa Grin). Huoliteltu, vähän snobimainen tyyli, kallis tuoksu ja asusteet sävysävyyn, vaaleita pastellisävyjä.

Mä nään mielessäni sekä oinaan että jouskarin punapäinä. Oinas voisi olla naisenakin vähän maskuliininen, sporttinen look eikä missään nimessä mitään hörhelöitä. Jousimiehellä taas voisi olla vähän boheemimpi ulkoasu, kuitenkin atleettinen.

Kauris ja neitsyt tuo mieleen jotain vaatimatonta ja asiallista. Keskiruskea tai maantienharmaa tukka. Hillittyjä sävyjä. Kauriilla voisi olla joku binesunivormu tms, aina tilanteeseen sopivaa mutta ei missään nimessä pyntättyä. Neitsyillä on kuvitelmani mukaan usein aika hyvä maku ja tyylitaju ja kauniit silmät.

Härästä tulee ensimmäisenä mieleen voimakkaat leukaperät ja aistilliset huulet. Kieltämättä yhdistän tähän merkkiin myös raskaan, kömpelähkön mutta silti uljaan ruumiinrakenteen. Myös ravut nään usein mielessäni hiukan pyöreinä ja "rehevinä" tai ainakin piirteissä olisi sellaista pehmeyttä ja runsautta. Etenkin naispuolisen ravun nään varsinaisena hedelmällisyyden jumalattarena.

Kalojen kuvittelen olevan taiteellisen ja boheemisen näköisiä, ehkä jopa hiukan epäsiistillä ja suurpiirteisellä tavalla. Vesimies taas voisi näyttää ihan miltä tahansa, jopa siltä, ettei ole juurikaan tullut koskaan ulkonäköään ajatelleeksi Wink. Kaksosista ei tule muuta mieleen kuin jotakin levotonta, puheliasta ja eläväistä. Leijonasta hulmuava, ehkä kihara ja runsas tukka ja miehellä näkisin myös muhkean parran.

Aika pitkältihän noissa tulee julki ne stereotyypit, joita jokaisessa horoskooppikirjassa viljellään. Mutta jostainhan nekin ovat alkunsa saaneet, että ehkäpä ne silloin tällöin toteutuvatkin Smiley. Ja sitten pitää tietenkin miettiä myös sitä, että mitä merkkiä tosiaan lähdetään katsomaan, nousuako vai aurinkoa?

Itse olen nousevalta merkiltäni skorpioni, mutta olen kyllä ihan blondi. Sen sijaan tuulenhalkoja on aika eh "näyttävä". Silmissä ei mielestäni ole pistävä katse, mutta olen kuullut usein näyttäväni pelottavalta ( idiot2, miten 157 senttiä ja 45 kiloa voi näyttää pelottavalta)...ehkä se voisi sitten kuitenkin johtua katseesta tai kasvojen ilmeestä. Kasvot ovat pienet ja poskipäät korkeat, suu pieni ja suppu. Nuorempana pukeuduin lähes yksinomaan mustaan (silloin hiuksetkin olivat mustaksi värjätyt), mutta nykyisin pidän paljon pastellisävyjä, jotka paremmin sointuvat vaaleuteeni ja korostavat herkkyyttäni ja sirouttani. Voimakkain merkki kartallani onkin vaaka Wink
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #22 : 10.02.2006 23:06:43 »

Itse olen aurinko-vaaka, jolla Venus 1.huoneessa yhtymässä neitsyt-askendenttiin, ja olen hyvin tumma. Pienenä oli aivan mustat hiukset, mutta nyt ovat hieman vaalentuneet, tosin tummat ne on yhä. Värjään hiuksiani violetinruskeiksi/mustiksi. Anteeksi jos romutin jonkun mielikuvan. Wink

Henkilöillä joilla on paljon kaksosta kartalla (erityisesti aurinko/AC) tuntuu olevan nuorekkaat ja veikeät kasvot. Skorppareilla melko intensiivinen katse. Ravuilla ja neitsyillä tietyt kasvonpiirteet ovat yleisiä, muita merkkejä en toistaiseksi yleensä tunnista (ainakaan ulkonäöstä).

Kun olin skidi eräs henkilö sanoi vanhemmilleni, että
onpas pojalla sähköinen katse. Teini-iässä yksi tyttö
sanoi, että minä katson läpi hänen päänsä. Hiljattain
yksi tuttu kommentoi, että joskus minulla on läpitunkevan
terävä katse. Itse en kyllä sitä juuri koskaan ole
havainnut...    Shocked

 askendentti  skorpioni
 aurinko  skorpioni
 venus aspect_con aurinko skorpioni
  pluto aspect_con keskitaivas
« Viimeksi muokattu: 10.02.2006 23:12:36 kirjoittanut sideman » tallennettu
xantippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #23 : 10.02.2006 23:25:12 »

Artemis, tytöllä on tosiaan elovenakorkkiruuvit Smiley Niitäkään ei ole suvuissa ollut moneen sukupolveen idiot2 Ja Katja-Q:n mainitsevat iiiihanat hymykuopat on myös. Ja ei, niitäkään ei lähipiirissämme muilla ole Grin Onneksi suvun näköä muuten on,vaikka väritykset ym "pielessä", ei tule mitään asiattomia kysymyksiä Cheesy Grin

Katja-Q mielenkiintoisesti tuossa kirjoitti noista stereotypioista. Jos pelkkää aurinkomerkkiä katsoo, niin mun tuttavat ei juuri tunnu noihin muotteihin sopivan. Paitsi nuo tummat skorpionit ja vaaleat vaakaset Smiley Pitääpä alkaakin kiinnittää huomiota nousevaan merkkiin ja ulkonäköön, minkähänlaisia yhteenvetoja siitä sais? Smiley

T: Xantippa,  aurinko kalat  kuu leijona->ei boheemi eikä taiteellisennäköinen vaan useimmiten sportti mutta siisti, ja kun (runsas) luonnonpunainen tukka on hyvin kaikki on hyvin  2funny
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #24 : 10.02.2006 23:42:23 »

Mulle ei tumma sovi, erehdyin kerran värjäämään hiukset tummiksi. Luonnostaan mulla on tummanvaaleat, hieman punaiseen vivahtavat. Silmät on siniset, joissa keltaisia pilkkuja. Lempiväri on kaikki punaset kirkkaasta viininpunaiseen.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #25 : 11.02.2006 10:45:05 »

Mielikuva Vaakaimmeisistä blondeina tulee varmaankin siitä että heidän planeettansahan on Venus - Afrodite on blondi  :Smiley Ja sellainen ystävällisyys ja valoisuus on helpompi yhdistää vaaleatukkaisiin myöskin. Me tummat olemme salaperäisiä ja pelottavia  coolsmiley

Olen  aurinko  rapu, pituutta 174 cm. Tosin kun tuon toisen viestiketjun innoittamana katselin mikä planeetta on vahvin kartallani, selvisi että vahvimmat merkit minussa olisivat  kaksoset , jousimies ja  vesimies (ja ne planeetat  aurinkokuu ja  saturnus). Kaksos- ja Jouskarivaikutus on siis voimakas. Kaikki Ravut mitä mäkin tunnen ovat kyllä suht lyhyitä, naiset ainakin.

Ja olen siis tumma, punertavanruskea tukka. Vartalo on kyllä hyvin naisellinen ja lihon sikahelposti, mutta Rapu minussa on enemmänkin sisäistä  Smiley
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #26 : 11.02.2006 13:42:11 »

Vaakakin on kuvitelmissani ja mielikuvissani aina vaaleaverikkö. Kaikinpuolin miellyttävän ja helposti lähestyttävän näköinen hymykuoppineen (on sillä, pakko olla leuassa tai polvessa vaikka, jos ei poskissa Grin). Huoliteltu, vähän snobimainen tyyli, kallis tuoksu ja asusteet sävysävyyn, vaaleita pastellisävyjä.

En taida omistaa ainoatakaan pastellisävyistä vaatekappaletta, ja voimakkain merkki kartallani on vaaka.  Wink

Kuuluuko ilman merkkeihin muuten pituus? Itse olen melko pitkä, ja nyt kun aloin miettimään niin kaikki tuntemani vaa'at, vesimiehet ja kaksoset ovat myös melko pitkiä. Huh
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #27 : 11.02.2006 18:58:26 »

Katja Q kuvaili melko lailla siten kuten itsekin olen kuvitellut  Smiley
Tänään tapasin erään tuttavani pienen tyttären joka on  aurinko  kuu  merkurius ja  venus leijona ja nouseva skorpioni. Tuo tyttö on pienestä saakka ollut oikea dramaatikko  Smiley
Eniten huomiota hänessä herättää tummat silmät ja se katse. Lienee juuri sellainen tyypillinen skorpioni-katse. Hänellä muutenkin tummat piirteet.

Oinasta Katja Q kuvaili punatukkaiseksi ja atleettiseksi ja miesmäiseksi. Minulla on vaaleat hiukset ja näytän melko tyttömäiseltä. Minua luullaan aina paljon nuoremmaksi. En pukeudu röyhelöihin mutta tykkään käyttää kirkkaita värejä. Näytän sporttiselta mutta en ole kovin sporttinen. Ihmiset luulevat aina että harrastan paljon liikuntaa mutta olen melko laiska sen suhteen. Jutut minulla on joskus kuin rekkamiehellä  Grin Mutta olen aina laskenut ronskia huumoria. Jousimiehet ovat tuntemieni ihmisten perusteella joko blondeja tai punapäitä ja yleensä liikkunnallisia.
tallennettu
Henja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #28 : 11.02.2006 19:42:10 »

Juu minä nousevana skorpparina olen myös tummaverikkö ja aurinko oinaana kasvon piirteet ovat aika selkeät... olemmme myös oinas ystäväni kannssa havainneet oinaalle tyypillisen kävelytyylin... miehekkäät, harpaukset ja kroppa 90 asteen kulmassa=pakko olla aina pari askelta edellä Wink OInakset myös puhuu lujalla äänellä ja elehtii kun viimestä päivää.
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #29 : 11.02.2006 19:46:45 »

Henja, sinäpä sen sanoit  Grin Kävelen sellaista vauhtia että mieheni joutuu aina pyytämään minua hidastamaan vauhtia. Olen sitä mieltä että paikasta toiseen pitää päästä vauhdilla joten hitaammat alta pois  Wink
Kova ääni on, johtunee kyllä huonosta kuulostanikin ja elehtiä täytyy sillä se tekee tarinoinnista elävämpää  Grin
Oinailla olen havainnut olevan usein "suipohko" leuka. Sellainen terävä taikka suippo. Ei mikään väkäleuka mutta sellainen erilainen. Tämäkin taas vain minun tekemiäni havaintoja.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: