Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä sinä teet kielelläsi?  (Luettu 12110 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 31.05.2007 19:30:06 »

Ei voi mitään! Ku naurattaa nii... Grin

Katselin ukkoani, kun hän taisteli raivaussahan kanssa tuossa pihalla. Mietti ja katteli. Sitten keksi. Kun hän keksii ja on jännää, hän lipaisee kielellään toista suupieltä. Voih, kun saisi sen joskus kameraansa! Se lipaisu tapahtuu kovin usein. Se on tahatonta, automaattista.

Mitenkä teidän kieli, siis ihan fyysinen kieli, tuo hassu pitkula siellä hampaiden välissä.
Mitä te sillä teette?!

Ihan siis huumorimielessä. Olen vähän hurvattomalla tuulella, kaikenlaista mielessä, vatsanpohjassa kutkuttaa nauru. Ka ku kesä tulossa!  Cheesy Grin Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1 : 01.06.2007 11:32:12 »

Ihmisillä on tahattomia, spontaaneja tapoja ja ne ovat monasti hauskoja  Cheesy
Tiedän tyypin joka hermostuessaan ja silloin kun ei ihan tiedä mitä sanoisi työntää kielen ulos ja kuljettaa sen suupielestä toiselle, samalla katsoen kielen kärkeä  2funny saattaa pahassa paikassa toistaa liikettä useampaan kertaan... arvatkaa vaan onko pokassa pitämistä  Lips Sealed 2funny Lips Sealed
Itse henkilökohtaisesti "tarkastan" hanpaiden etupintoja kielellä ja se on muuttunut huulipunan käytön jälkeen tahattomaksi maneeriksi, vaikka ei olisi huulipunaa sillä hetkellä  Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 01.06.2007 13:15:22 »

Hmmmm... :Smiley
Monia asioita, jotka eivät kuulu nuorison korville.. Tongue
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.06.2007 13:54:52 »

Sasha, arvaisinkohan... Grin

Mutta kyllä minä nautin kovasti sellaisesta kesäkielestä, joka lipoo sitä jäätelötötteron laitaa. Ostan aina mieluummin tötteröjäätelön ja annan kielelle vähän liikuntaa. Kun ukkoni sitä ei tarvitse (kas kun muutenkin) ja ostaa aina tikkujäätelön, ei tykkää tötteröstä.

On minullakin paha tapa nuolaista huuliani varsinkin silloin, kun ne ovat kuivat ja siitähän ne kuivuvat entistä enemmän.

On se vaan kumma, että tuollainenkin möhkäle pysyy tuolla hampaiden takana ja kurissa. Miten muuten lausuisimme armasta suomemme kieltä.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #4 : 01.06.2007 14:09:07 »

...mie kans ...jäätelöä  Cheesy

.... smitten
« Viimeksi muokattu: 01.06.2007 14:12:33 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #5 : 01.06.2007 15:55:54 »

Kun minä heitän jollekulle sellaista hurttia huumoria, siis sellaista hyväntahtoista lärväystä tai kevyttä kenttäkettuilua, nauran päälle leveää pepsodenttia ja lätkäytän kielen rehvakkaasti hampaiden väliin ikäänkuin purisin kieleeni kun "oho tulipa lipsautettua". Tämä on siis automaatio, ei mikään suunniteltu ele. Samalla huomaan usein keikuttelevani päätäni puolelta toiselle  laugh...

Olen todella oraalinen olio. Pienenä söin hampaanjäljet kaikkiin huonekaluihimme, nypin froteepyyhkeet hampaillani hajalle ja kynteni tietysti. Revin kaikista kirjoistani ja sarjakuvalehdistäni marginaalit ja SÖIN NE. Minulle ei kannata vieläkään lainata kynää. Kun mietin jotain ahkerasti, tungen aina jotain samalla suuhuni... Psykan opettajani aikoinaan lohdutti minua että "oraaliseen vaiheeseen jämähtäneet ihmiset ovat todennäköisesti mitä parhaimpia suutelijoita". French kissing is the best kissing.

Sitä paitsi, minulla on GRANDE kieli. Olen naaraspuolinen Gene Simmons. Kieleni lätkähtää kevyesti nenääni kiinni. Slurps  Tongue Kiss.
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.06.2007 18:18:55 »

Voi jukra, Rusalka, tuo kuulostaa ihan hyvältä!

Taidat olla aika haka kielisuudelmassa... Grin

Älä sure, eräs pikkuoppilaani kertoi minulle, mikä maistuu maailman parhaalta. Se oli lippalakin reunat. Hän para-aikaa oli aloittanut tämän nautinnon uusimman kesälippiksen kanssa.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Valo
Vieras
« Vastaus #7 : 01.06.2007 18:37:26 »

kielen myötävaikutuksella
1.puhun puhun puhun puhun pälä pälä pälä pälä kälä
ja
2. suuteloin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 02.06.2007 15:57:38 »


Olen todella oraalinen olio. Pienenä söin hampaanjäljet kaikkiin huonekaluihimme, nypin froteepyyhkeet hampaillani hajalle ja kynteni tietysti. Revin kaikista kirjoistani ja sarjakuvalehdistäni marginaalit ja SÖIN NE. Minulle ei kannata vieläkään lainata kynää. Kun mietin jotain ahkerasti, tungen aina jotain samalla suuhuni... Psykan opettajani aikoinaan lohdutti minua että "oraaliseen vaiheeseen jämähtäneet ihmiset ovat todennäköisesti mitä parhaimpia suutelijoita". French kissing is the best kissing.


Hahahaa....!  Cheesy
Minä olen tehnyt samoin ja kyllä... kaikki kynäni ovat hyvin
merkattuja. :Smiley
Kukaan ei oikeasti halua lainata niitä minulta
ja kyniäni ei katoile minnekään työpöydältäni. Grin

Eräs pomoni lausahti kerran eräässä miitingissä,
että "Jos jatkat tuota kynällä leikkimistäsi vielä hetken,
niin alan harkitsemaan palkankorotustasi".

Samainen pomo tarjosi muutakin kuin korotusta palkaani,
hän tarjoutui myös yksityiselämääni ->  vaaka-mies.

Siis ei paha tapa ollenkaan. Wink
tallennettu
Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #9 : 04.06.2007 18:20:00 »


Olen todella oraalinen olio. Pienenä söin hampaanjäljet kaikkiin huonekaluihimme, nypin froteepyyhkeet hampaillani hajalle ja kynteni tietysti. Revin kaikista kirjoistani ja sarjakuvalehdistäni marginaalit ja SÖIN NE. Minulle ei kannata vieläkään lainata kynää. Kun mietin jotain ahkerasti, tungen aina jotain samalla suuhuni... Psykan opettajani aikoinaan lohdutti minua että "oraaliseen vaiheeseen jämähtäneet ihmiset ovat todennäköisesti mitä parhaimpia suutelijoita". French kissing is the best kissing.


Hahahaa....!  Cheesy
Minä olen tehnyt samoin ja kyllä... kaikki kynäni ovat hyvin
merkattuja. :Smiley
Kukaan ei oikeasti halua lainata niitä minulta
ja kyniäni ei katoile minnekään työpöydältäni. Grin

Eräs pomoni lausahti kerran eräässä miitingissä,
että "Jos jatkat tuota kynällä leikkimistäsi vielä hetken,
niin alan harkitsemaan palkankorotustasi".

Samainen pomo tarjosi muutakin kuin korotusta palkaani,
hän tarjoutui myös yksityiselämääni ->  vaaka-mies.

Siis ei paha tapa ollenkaan. Wink


Niiiin  Wink, onhan se vaan tosiasia että siinä on jotain alkukantaisen vetoavaa jos mehevä naaras pitää huultensa välissä ihan mitä vaan!

Varsinkin miestenlehistä sen tenhon ja sen hyväksikäytön näkee, mallin suussa on AINA joko sormi, tikkari, tai...
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 05.06.2007 09:31:01 »

Vieläkös  vaaka mies puuttuu yksityisjuttuihisi, puhelimiisi tms..  Kiss minäkin.. sain seurata kielenkäyttöä--.  angel Ihmiset on kummallisia.  2funny
« Viimeksi muokattu: 05.06.2007 09:33:56 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
golfer
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #11 : 05.06.2007 14:05:26 »

Kuulemma keskittyessäni vipaisen ylähuultani. Huomattavat, että varo vaan, ettei jää kieli hampaiden väliin.... Jäätelön maisteluun minun kieltä ei saa kuin uhkailemalla Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 05.06.2007 14:22:16 »

Aika hauska asia on eräs juttu, jonka liitin ilman muuta kieleen kuuluvaksi!

Ja kukaan ei ole puhunut siitä mitään!! Grin

Kaikki muut vänkät ja salaperäiset jutut tulevat heti kuvioihin mukaan. Ja mikäs ettei!
Mitäs tässä puhumaan selvyyksistä, kun on mysteerejäkin ja paljon mielenkiintoisempia asioita.

Niin...

kyllähän se kieli on maistamisen aistimuksen keskus.

Siitä tulee mieleen eräs juttu, mikä kuvaa maistamisen aistimuksia vähän laajemmaltikin.

Sillä oletteko huomanneet, että silloin tulee maistaneeksi omaa eritettä aika lailla, kun hiki tippuu nenän päästä ja ylähuulen päälle. Ja kumman suolaiselta se maistuu, kun lipaisee niitä tippuvia hikipisaroita. Mutta ei oikeastaan pahalta. Ainakaan oma...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #13 : 08.06.2007 22:52:35 »

Ei tohi kertoo  Tongue

 2funny
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #14 : 08.06.2007 23:01:54 »

Ei tohi kertoo  Tongue

 2funny
Hui kauhee, kamalaa, täällä on mies lukijoitakin  2funny

Pääasiassa kielellä maistellaan. Nuollakkin sillä voi. Puhdistella ikeniä ruuan jälkeen, heilutella suussa ja suun ulkopuolella.

Se, mitä tohi kertoa ei, on se, ettei tohi. Sillä kaikkihan sen tietää  Wink 2funny
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: